Αποστολέας Θέμα: Jimny 1800 (Baleno)  (Αναγνώστηκε 9245 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Jimny 1800 (Baleno)
« στις: Ιούλιος 18, 2006, 19:15 »
Έχει κάνει κανείς κάτι τέτοιο? Έχει δει? Μου είπαν οτι ταιριάζει κουτί. Είναι αλήθεια? Με τα ηλεκτρικά??? Πια η γνώμη σας??? Αυτά τα λίγα!!!

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Jimny 1800 (Baleno)
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 18, 2006, 20:45 »
Αγγελε αυτο το θεμα το ειχα προτοαναφερει εγω αφου οταν ειχα παρει το γιμνι μου ειχαν πει οτι στην αντιπροσωπεια της suzuki στην Θηβα εχει γινει αυτη η μετατροπη!Η ιδια η αντιπροσωπεια δεν ξερει-δεν απαντα!  ??? ???

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Jimny 1800 (Baleno)
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 18, 2006, 20:46 »
Έχει κάνει κανείς κάτι τέτοιο? Έχει δει? Μου είπαν οτι ταιριάζει κουτί. Είναι αλήθεια? Με τα ηλεκτρικά??? Πια η γνώμη σας??? Αυτά τα λίγα!!!

Απ' ότι μου ειχε πεί παλαιότερα ο Κώστας (Sirros) αν θυμάμαι καλά το είχει δεί στη Θεσ/κη και μάλιστα η μετατροπή είχε γίνει απο αντιπροσωπεία! Είναι ο Μ18Α 129ps
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Jimny 1800 (Baleno)
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 19, 2006, 09:49 »
Έχω την εντύπωση (ο Κώστας μου το είχε πει κι εμένα) ότι ο κινητήρας δε δούλεψε ποτέ (δεν πήρε μπροστά), περισσότερα όμως θα μας πει ο ίδιος...
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 387
  • Φύλο: Άντρας
  • Over the hills and far away...
Απ: Jimny 1800 (Baleno)
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 19, 2006, 11:55 »
Δεν ξέρω κατά πόσο σε νοιάζει , αλλά δεν περνάς ΚΤΕΟ (κι αν περάσεις αβαβα  στο δρόμο θα είσαι παράνομος).
Εαν δεν είναι επιχείρημα αυτό, τότε γιατί δεν βάζεις τον diesel να τελειώνεις , ροπή θέλεις και όχι δύναμη εκτός δρόμου , με 129 άλογα πως θα σταθεί ένα ψηλωμένο jimny ρε συ 'Αγγελε και που θα σταματάει?
Σκεπτόμενος όλα αυτά , εγώ έβαλα ένα πιο κοντό κιβώτιο και καθάρισα <sum088_΄
Άντε , καλές βουτιές εκεί πάνω και sorry που δεν ήρθα στο Γράμμο να τα πούμε αλλά είμαι φορτωμένος άσχημα με την δουλειά.
Τέσσερα πράγματα δεν αλλάζουν στη ζώή:Οι μέρες που έζησες,οι πράξεις που έκανες,τα λόγια που είπες και οι ευκαιρίες που έχασες!

Αποσυνδεδεμένος black pete

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 47
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΟΔΟΣ
    • www.rhodes4wd.gr
Απ: Jimny 1800 (Baleno)
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 19, 2006, 12:32 »
το θεμα αυτο εχει συζητηθει αρδειν στο  το4Χ4
μπορεις να αλλαξεις κινητηρα με αλλον με 1 υπευθηνη δηλωσει αρκει το εν λογω οχημα να εχει πιστοποιηση για τον συγκεκριμενω κινητηρα.

εγω στο δικο μουSAMURAI θα βαλω V6 VITARA αλλα η διαδικασια ειναι χρονοβορα και πολυεξωδη. το θετικο ειναι οτι οταν τελειωσω με της διαδικασιες ο επομενος που θα κανει την ιδια μετατροπη θα χρειαστη μονο μια υπευθηνη δηλωση.
το κτεο μου εστειλε 18 σελιδες φαξ με τις διαδικασιες και τα εντυπα που χρειαζωνται.
αυτα τα λιγα.
ο κοντος,χοντρος και............ασχημος του www.rhodes4wd.gr

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Jimny 1800 (Baleno)
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 19, 2006, 13:09 »
Μπορείς να κάνεις αλλαγή κινητήρα με άλλον μεγαλυτερων κυβικών και να εισαι νόμιμος μονο εφοσον παρουσιασεις
χαρτι απο τον κατασκευαστη που να αποδεικνύει οτι το συγκεκριμενο όχημα παράγεται με αυτό το μοτέρ που πάς να φορέσεις.
Δηλαδη αφου το Jimny ή το Samurai δεν παρήχθησαν ποτέ πουθενα στον κόσμο 1,6lit (8V ή 16V)
τοτε δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις ώς νόμιμος.
Παλια ίσχυε ο υπερκυβισμός μέχρι 18% αλλα πρώτον εχει καταργήθει και δευτερον και πάλι δεν θα σε κάλυπτε για να το κανεις
1.6.
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Jimny 1800 (Baleno)
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 19, 2006, 13:13 »
129 ps θα τους αντέξει ή μετάδοση??
Και μιλάω για τα πάντα, απο σαζμάν και βοηθητικό, μέχρι ημιαξόνια....
Θα φρενάρει  όταν τρέχει??
Γιατί με την υπάρχουσα σχέση μετάδοσης θα τρέχει....πολύ!!
Το πιο θετικό είναι πιστεύω, για τα κυβικά, το βάρος του αυτοκινήτου, και το τι θέλουμε να κάνει, να αλλάξουμε σχέσεις στο βοηθητικό...
Ο Βαγγέλης ο Τσούκας που δεν πείραξε καθόλου μηχανή, κάτι ξέρει(αντε κανένα φίλτρο με το snorkel)...
Nομίζω πως δεν έχω άδικο για το Jimny..
Το samy είναι άλλη κατάσταση....
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος black pete

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 47
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΟΔΟΣ
    • www.rhodes4wd.gr
Απ: Jimny 1800 (Baleno)
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 19, 2006, 17:20 »
ironman εχεις δικιο το jimny εχει τπυλαχιστον 20 αλογα παραπανω και απο την στιγμη που θα μπω σε μια διαδικασια τοσο χρονοβορα  γιατι να μην βαλω 2000 κ.ε.
κιβωτιο μεταδωση θα ειναι απο το μοτερ των 2000 κ.ε. θα διατηρηθει επισης και το βοηθητικο του samurai πισω αξωνας θα ειναι και αυτος του 2000 κ.ε στον μπροστινο θα μπει το κωρονοπηνιο του 2000 κ.ε. και θα ενισχυθουν τα ημιαξωνια απο δευτερα ξεκιναω με τις εργασιες καλως εχωντων των πραγματων
ο κοντος,χοντρος και............ασχημος του www.rhodes4wd.gr

Αποσυνδεδεμένος Nick

  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Jimny 1800 (Baleno)
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 19, 2006, 18:08 »
Δεν γινεται να κρατησεις το βοηθητικο του samurai γιατι το σασμαν του vitara εχει το βοηθητικο ενσωματωμενο πανω του bhe
Αρα βοηθητικο vitara με γραναζια calmini 4.24.... ;) ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος gv1600

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 14
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Jimny 1800 (Baleno)
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 19, 2006, 20:20 »
Γίνεται στην περίπτωση που κάνει αυτο που έκανε ο Grvit στο δικό του Vitara με το Kicker 3 της OTT.
Μετάδοση, κιβώτιο του Vitara και απο πίσω το βοηθητικό samurai.......  όμως με 3 λεβιέδες πλέον, σύν το κόψε-ράξε.
Δεν ξέρω πάντως αν είναι έυκολο να πειραματιστεί κάποιος μόνος του ή είναι προτιμότερο να το πάρει έτοιμο.
SJ 413 LWB "Agriκολας"

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Jimny 1800 (Baleno)
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 19, 2006, 21:58 »
Γίνεται στην περίπτωση που κάνει αυτο που έκανε ο Grvit στο δικό του Vitara με το Kicker 3 της OTT.
Μετάδοση, κιβώτιο του Vitara και απο πίσω το βοηθητικό samurai.......  όμως με 3 λεβιέδες πλέον, σύν το κόψε-ράξε.
Δεν ξέρω πάντως αν είναι έυκολο να πειραματιστεί κάποιος μόνος του ή είναι προτιμότερο να το πάρει έτοιμο.


Υπάρχει περίπτωση και το ψάχνω να γίνεται η αλλαγή στον 1.3 Μ13Α του μπλόκ με εκείνο απο 1.6 Μ16Α (LIANA) με ελάχιστη μετατροπή...και ΔΕΝ φαίνεται τίποτα. 95 - 100 αλογάκια με πολύ ροπή yah
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Jimny 1800 (Baleno)
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 20, 2006, 15:54 »
Στον Μ13Α κάτι έχω ακούσει -διαβάσει πιο παλιά ότι γίνετε...
Εχώ το παλιό μοτέρ bhe
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος fanis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIANS
Απ: Jimny 1800 (Baleno)
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 30, 2006, 23:23 »
ironman εχεις δικιο το jimny εχει τπυλαχιστον 20 αλογα παραπανω και απο την στιγμη που θα μπω σε μια διαδικασια τοσο χρονοβορα  γιατι να μην βαλω 2000 κ.ε.
κιβωτιο μεταδωση θα ειναι απο το μοτερ των 2000 κ.ε. θα διατηρηθει επισης και το βοηθητικο του samurai πισω αξωνας θα ειναι και αυτος του 2000 κ.ε στον μπροστινο θα μπει το κωρονοπηνιο του 2000 κ.ε. και θα ενισχυθουν τα ημιαξωνια απο δευτερα ξεκιναω με τις εργασιες καλως εχωντων των πραγματων

Θα σου πρότεινα να μην αφήσεις το βοηθητικό του samy γιατί από την πολύ δύναμη θα σου σπάει το καβούκι του βοηθητικού το έχουν κάνει και άλλοι άλλωστε  και έχουν τέτοιο πρόβλημα . Η ποιο καλοί λύση είναι να τα βάλεις όλα  από το 2000cc και θα χρειαστείς έναν άξονα με το καβούκι στο κέντρο π.χ TOYOTA HILYX ,όμως θα είναι πιο φαρδύς σε σχέση με τον μπροστά και θα χρειαστείς και τον μπροστά  και δεν θα έχεις πρόβλημά και με τα ημιαξόνια και 4¨88 βήμα. Σκέψου λίγο και το 2500V6 γιατί εγώ για εκεί πάω.   ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: Jimny 1800 (Baleno)
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 31, 2006, 17:57 »
129 ps θα τους αντέξει ή μετάδοση??
Και μιλάω για τα πάντα, απο σαζμάν και βοηθητικό, μέχρι ημιαξόνια....
Θα φρενάρει  όταν τρέχει??
Γιατί με την υπάρχουσα σχέση μετάδοσης θα τρέχει....πολύ!!
Το πιο θετικό είναι πιστεύω, για τα κυβικά, το βάρος του αυτοκινήτου, και το τι θέλουμε να κάνει, να αλλάξουμε σχέσεις στο βοηθητικό...
Ο Βαγγέλης ο Τσούκας που δεν πείραξε καθόλου μηχανή, κάτι ξέρει(αντε κανένα φίλτρο με το snorkel)...
Nομίζω πως δεν έχω άδικο για το Jimny..
Το samy είναι άλλη κατάσταση....


Αν είχα το jimny για offroad μόνο, μου αρκούσε το 1300 με μια άλλη βοηθητική, αλλα όταν βγαίνεις στον δρόμο σέρνεται και καίει!!! Επικίνδυνο είναι να βγαίνεις για προσπέραση και να σου χρειάχεται ένας αεροδιάδρομος για να περάσεις παπάκι!!! Δεν ζητώ τελική... Εγνατία και να σε περνά 125άρι παπί???
Δύσκολη απόφαση πάντως...  :(