Αποστολέας Θέμα: Φρένα και Jimny  (Αναγνώστηκε 19311 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Φρένα και Jimny
« στις: Μάιος 23, 2006, 16:44 »
Θα ήθελα να μάθω αν έχει κάνει κανείς μετατροπές στο σύστημα πέδισης του jimny. Τελευταία έχει αρχίσει η απόδοσή του να γίνεται ενοχλητική.
.... μια χαλασμένη τσιμούχα στον πίσω αριστερό τροχό έχυνε τις βαλβολίνες μέσα στα ταμπoύρα με αποτέλεσμα να φρενάρω μόνο με τους μπροστινούς δίσκους που πήγαν να πάρουν φωτιά. Αυτός ήταν και ο λόγος που πήγα 3 φορές στο συνεργείο να ελέγξουν τα φρένα μου γιατί δεν πιάνανε. 
Την πρώτη φορά αλλάξαμε μπροστινά τακάκια, τη δεύτερη βγάλαμε τα τακάκια και τα ξαναβάλαμε και την τρίτη αφού δε σκότωσα κάποιον με μηχανάκι στη διασταύρωση, όπου δεν μπορούσα να σταματήσω, βάλαμε το αμάξι στο φρενόμετρο και διαπιστώσαμε το παραπάνω πρόβλημα στους πίσω τροχούς. Πάλι καλά που είμαι έξω από τη φυλακή και σας γράφω.


Έχει αλλάξει κανείς δίσκους με καλύτερους?
Έχει βάλει κανείς δίσκους πίσω?
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 23, 2006, 16:47 από kostas katsenos »

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 26, 2006, 13:25 »
Απαντήστε ρε σύντροφοι, πως μπορούμε να βελτιώσουμε τα φρένα μας οικονομικά ??
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 26, 2006, 13:40 »
Δισκοι TAROX.....Σωληνάκια υψηλής , τακάκια ferodo μάλον ή Gradex...
Θα σας πω και για τα υπόλοιπα
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 26, 2006, 13:45 »
Δισκοι TAROX.....Σωληνάκια υψηλής , τακάκια ferodo μάλον ή Gradex...
Θα σας πω και για τα υπόλοιπα
Για πες και τιμές ρε Γιάννη.
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 26, 2006, 13:46 »
Aυτό είναι που δεν θυμάμε ρε Αντώνη ::) ::) ::) ::) lol lol lol lol
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Maverick

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Άντρας
    • 4x4TrailRiders
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 26, 2006, 18:26 »
Ένα απο τα κύρια προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα φρένα στο jimny μας είναι η υπερθέρμανση και μετά έρχονται τα νερά, οι λάσπες και λοιπες ουσίες...!

Μετά απο διάφορες αλλαγές κατέληξα στην αφαίρεση των προστατευτικών στο πίσω μέρος των δίσκων φυσικά με τα εργοστασιακά τακάκια...(ότι άλλη πάστα δοκίμασα δεν άντεξε μέσα στα νερά...EBC, TAROX, FERODO) και με τους εργοστασιακούς δίσκους, με λάστιχα 30" και λοιπά.

Βέβαια το σημαντικότερο ρόλο έπαιξαν οι αλλαγές που έκανα με τα υγρά δοκιμάζοντας διάφορες μάρκες DOT3 και DOT4 σιλικονούχα και μη. Η κατάληξη ήταν σε υγρά DOT 3 μη σιλικονούχα.

Το αποτέλεσμα δεν είναι απόλυτο (λογικό είναι) αλλά με έχει αφήσει ικανοποιημένο για το παρόν στήσιμο του αυτοκινήτου.

Η καλύτερη αλλαγή θα ήταν να μπούν οι δίσκοι και οι δαγκάνες μπροστά απο το Vitara μιας και είναι αεριζόμενα και φυσικά μεγαλύτερα. Όσο και να πειραματιστούμε με πάστες, υγρά και σωληνάκια, τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με μεγαλύτερα φρένα...!
When there's a will, there's a way...!
4x4TrailRiders

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 26, 2006, 18:30 »
Υπάρχει δυνατότητα να αλλάξουμε τα πίσω ταμπούρα με δίσκους?

Αποσυνδεδεμένος sirros

  • Jimny
  • Μηνύματα: 184
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 26, 2006, 18:39 »
Υπάρχει δυνατότητα να αλλάξουμε τα πίσω ταμπούρα με δίσκους?
Ναι , θα πάρεις το κιτ τις spidertrax  για samurai και όλα θα είναι οκ! 
SS power

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 28, 2006, 15:09 »
Οι δίσκοι και οι δαγκάνες του Vitara μπροστά μπαίνουν κουτί ή θέλει πατέντα ?

Μπίλια, ακόμα περιμένω πληροφορίες για τα σωληνάκια υψηλής που έλεγες !
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος black pete

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 47
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΟΔΟΣ
    • www.rhodes4wd.gr
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 28, 2006, 17:46 »
εμπρος δισκοφρενα απο vitara και πισω απο swift για να εχουμε χειροφρενο.
το κιτ της spidertax δεν εχει δισκοφρενο.οποιος θελει πληροφοριες ευχαριστως j12
ο κοντος,χοντρος και............ασχημος του www.rhodes4wd.gr

Αποσυνδεδεμένος sirros

  • Jimny
  • Μηνύματα: 184
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 28, 2006, 18:05 »
το κιτ της spidertax δεν εχει δισκοφρενο.

Το κιτ περιλαμβάνει τους αντάπτορες , της βάσεις και της δαγκάνες , ακόμα και τη βαλβίδα κατανομής πίεσης . για δίσκους χρησιμοποιούμε τους μπροστινούς του samurai .
Στο δικό μου φορούσα τετραπίστονα φρένα εμπρός με μεγάλες δισκόπλακες και μεγάλα ταμπούρα πίσω . είχα ψαχτεί μέχρι και για αλλαγή σεβρό .
SS power

Αποσυνδεδεμένος cliff

  • Jimny
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 28, 2006, 19:55 »
Με το ABS τι γίνεται?

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 29, 2006, 00:15 »
Λογικά πρέπει να λειτουργεί μια χαρά Γιώργο...
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 29, 2006, 08:36 »
Εγώ που δεν έχω ABS θα σταματάει ή θα μπλοκάρουν οι τροχόι με το παραμικρό ?
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 29, 2006, 09:43 »
Εγώ που δεν έχω ABS θα σταματάει ή θα μπλοκάρουν οι τροχόι με το παραμικρό ?

Για να δουλέψει το ABS θα πρέπει στα νέα φρένα να προσαρμόσουμε τους αισθητήρες.Πρέπει να
είμαστε απόλυτα σίγουροι διότι εκεί δεν έχει παιχνίδια!Τα φρένα απο το παλιό G.V. θέλουν πατέντες στο
μηχανουργείο γιατί βρίσκουν οι δαγκάνες που είναι μεγαλύτερες. Με το ABS του Jimny δεν ξέρω αν δουλεύουν
εφόσον κανείς δεν έχει κάνει την μετατροπή.
Για τα πίσω φρένα μπορούμε να πάρουμε το KIT με τους αντάπτορες της Spidertrax και να το μετατρέψουμε στο μηχανουργείο ώστε να το προσαρμόσουμε στον άξονα γιατί είναι για Samurai.Οταν το πετύχουμε παίρνουμε δύο μπροστινές δισκόπλακες και δαγκάνες Jimny και τις βάζουμε.
Εάν πετύχουν όλα τα παραπάνω πρέπει άμεσα να ρυθμίσουμε τον κατανεμητή σε φρενόμετρο γιατί τα πίσω φρένα αποκτούν τεράστια δύναμη αποσταθεροποιώντας το όχημα.
Respect a man's car and he will respect you