Ένα απο τα κύρια προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα φρένα στο jimny μας είναι η υπερθέρμανση και μετά έρχονται τα νερά, οι λάσπες και λοιπες ουσίες...!
Μετά απο διάφορες αλλαγές κατέληξα στην αφαίρεση των προστατευτικών στο πίσω μέρος των δίσκων φυσικά με τα εργοστασιακά τακάκια...(ότι άλλη πάστα δοκίμασα δεν άντεξε μέσα στα νερά...EBC, TAROX, FERODO) και με τους εργοστασιακούς δίσκους, με λάστιχα 30" και λοιπά.
Βέβαια το σημαντικότερο ρόλο έπαιξαν οι αλλαγές που έκανα με τα υγρά δοκιμάζοντας διάφορες μάρκες DOT3 και DOT4 σιλικονούχα και μη. Η κατάληξη ήταν σε υγρά DOT 3 μη σιλικονούχα.
Το αποτέλεσμα δεν είναι απόλυτο (λογικό είναι) αλλά με έχει αφήσει ικανοποιημένο για το παρόν στήσιμο του αυτοκινήτου.
Η καλύτερη αλλαγή θα ήταν να μπούν οι δίσκοι και οι δαγκάνες μπροστά απο το Vitara μιας και είναι αεριζόμενα και φυσικά μεγαλύτερα. Όσο και να πειραματιστούμε με πάστες, υγρά και σωληνάκια, τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με μεγαλύτερα φρένα...!