Τον αισθητηρα του abs τον εχει πανω στον αξονα το ματι διαβαζει μεσω ενος οδοντωτου γραναζιου που ειναι πανω στην ασφαλεια του ρουλεμαν του τροχου τι σχεση εχει ολο αυτο με το ταμπουρο που ειναι πιο διπλα?
1. Εχει σχέση γιατί ο αισθητήρας είναι βιδωμένος πάνω στο εσωτερικό κάλυμμα του ταμπούρου που είναι πάνω στον άξονα.
Αν βάλεις δισκόφρενα πίσω αφαιρείς όλο το κάλυμμα του ταμπούρου βέβαια και βάζεις το πλακάκι (αυτί) που θα βιδώσεις τη δαγκάνα. Μετά θέλεις και ειδικό στήριγμα για να ξαναβάλεις τον αισθητήρα (όπως έχει ο μπροστινός άξονας) και να διαβάζει το δαχτυλίδι.
Εχουμε λοιπόν:
1. Υπολογισμός σωστής απόστασης αισθητήρα απο το δαχτυλίδι
2. Υπολογισμός σωστής γωνίας αισθητήρα - δαχτυλιδιού
3. Κατασκευή στηρίγματος με τις παραπάνω προδιαγραφές.
4. Εστω ότι με κάποιο μαγικό τρόπο μετράμε τα πάντα απο το μπροστινό άξονα και τα εφαρμόζουμε στον πίσω άξονα. Θα είναι σωστό αυτό? Ο εγκέφαλος θα
δουλέψει σωστά με τα νέα δεδομένα της “πατέντας” μας?
Μάλλον έχουμε αρχίσει να μπαίνουμε στα χωράφια του Suzuki Research & Development dept. (R&D) οπότε θα πρότεινα να μην παριστάνουμε τον κατασκευαστή για να αποφύγουμε τα χειρότερα.
2. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει ABS τα πράγματα είναι πιο εύκολα απλά χρειάζεται προσεκτική ρύθμιση του κατανεμητή πίεσης στον πίσω άξονα διότι τα δισκόφρενα είναι πολύ πιο ισχυρά από τα ταμπούρα. Αν δεν γίνει σωστή ρύθμιση σε φρενόμετρο το όχημα θα περιστραφεί σε δυνατό φρενάρισμα.