Χαιρετω την παρεα κι απο δω.
Mετα την προτροπη του Φιλου Black Pete, και αφου εριξα και μια ματια τριγυρω σε αλλα θεματα, ειμαι και εδω για καθε απορια σχετικα με το locker η για ο,τι αλλο μπορω να βοηθησω, αλλα μην ξεχναμε και τις βολτες εε?
Αρχικα θελω να ξεκαθαρισω πως οτι κατασκευη κανω σχετικη με το αυτοκινητο, γινεται περισσοτερο απο αγαπη για την κατασκευη, και στον ελευθερο χρονο μου που ποτε ειναι πολυς και ποτε ανυπαρκτος.
Η δουλεια μου λοιπον (μεχρι στιγμης
) δεν ειναι να φτιαχω Locker η ημιαξονια η ο,τι αλλο σχετικο, αλλα παρ' ολα αυτα υπαρχει και θα υπαρχει η υποστηριξη που πρεπει και οι εγγυησεις που χρειαζονται σαν να ηταν ενα επωνυμο προιον.
Σχετικα με το locker τωρα, ειναι 100% κατ επιλογη, και μπορει να ελεγχεται με λεβιε-ντιζα η με συμπιεσμενο αερα. Υπαρχει η δυνατοτητα να γινει με κενο απο τον κινητηρα, η ηλεκτρομαγνητη, αλλα αυτες οι λυσεις δεν εχουν εφαρμοστει ακομα, και τις θεωρω πιο προβληματικες απο τις αλλες δυο.
Κατασκευαζεται καινουργια "αραχνη" απο χαλυβα στην οποια γινεται θερμικη επεξεργασια "επιφανειακη" για καλυτερη μηχανικη αντοχη και αντοχη στη φθορα και παντα μπαινουν (οπου δεν υπαρχουν) 4 δορυφοροι. Τα υπολοιπα εξαρτηματα ειναι κι αυτα απο χαλυβα καταλληλο για την καθε περιπτωση και σε ολα γινεται η καταλληλη θερμικη επεξεργασια.
Για γραναζια χρησιμοποιουνται τα εργοστασιακα εφ οσον ειναι σε αριστη κατασταση ενω παραλληλα ερευναται το θεμα για φτηνοτερη κατασκευη νεων, με στοχο οπου ειναι δυνατον να μπαινουν μεγαλυτερα με αποτελεσμα την αυξηση την αντοχης, αλλα και μειωση του κοστους.
Βεβαια η λυση του εργοστασιακου, εχει το πλεονεκτημα οτι σε περιπτωση ζημιας η φθορας, η αντικατασταση ειναι πιο ευκολη.
Στα διαφορικα οπως του σαμουραι που εχουμε τον αξονα χωριστο κομματι απο το γκρουπ, γινεται μια τρυπα στο μαντεμι με σκοπο να βγει ενα αξονακι με το οποιο συνδεεται η ντιζα, ενω στα τυπου dana-xx η αντιστοιχη μετατροπη γινεται στο λαμαρινενιο καπακι.
Σε καθε περιπτωση μπορει να ξανατοποθετηθει το εργοστασιακο διαφορικο, κλεινοντας με καπακι η ταπα την τρυπα.
Για το λεβιεδακι δεν μπορω να πω και πολλα πραγματα, μια που στο καθε αυτοκινητο τα πραγματα ειναι διαφορετικα, και θα πρεπει να δουμε καθε περιπτωση ξεχωριστα.
Αυτα για αρχη. Αν υπαρχουν κι αλλες αποριες εδω ειμαστε.
Και παλι καλως σας βρηκα και καλες βολτες με ολων τω ειδων τα μπλοκε η και χωρις αυτα.