Εγω σας αναφερω μονο οτι την εβγαλα για να την κανω on-off στον Ξανθο αλλα τελικα αφου το οδηγησα ετσι για 10-15 μερες διαπιστωσα πως δε μου λειπει κατι στο δρομο οποτε την αφησα οπως ειναι! Στους +10 ποντους που ειμαι εγω δε θελει αντιστρεπτικη για να κανεις αποτομο ελιγμο στα 80km αλλα μυαλο και πειρα για να μην χρειαστει καν να κανεις τον ελιγμο! Ηδη οδηγουμε κανα μετρο ψηλοτερα απο το μεσο οδηγο κατι που μας δινει ΠΑΝΤΑ το πλεονεκτημα να βλεπουμε τι γινεται 5-10 αυτοκινητα μπροστα μας ωστε να ειμαστε προετοιμασμενοι γι ο,τι προκειται να συμβει! Επισης πλεον το αυτοκινητο μας εχει εναν ογκο και γινεται ευκολα αντιληπτο απο τους γυρω οδηγους ωστε να μας προσεχουν κι αυτοι! Τετοιες αγωνιες ειχα οταν οδηγουσα χαμηλο αυτοκινητο που δεν εβλεπα τιποτα μπροστα μου και δε με εβλεπαν και οι αλλοι!
Οσο για το θεμα που θιξατε για το αν θα παρουμε καποιον στο λαιμο μας,μην ανησυχειτε γιατι παντα υπαρχουν καποιοι που πουλανε το κιτ Killen +6cm που ειναι πολυ χειροτερο κι επικινδυνο απο αυτο που λεω εγω! Ειδικα μαλιστα οταν λενε οτι δε χρειαζεται και καμια απολυτως μετατροπη,ουτε παναρ,ουτε μπρατσα,ουτε σωληνακια!
Τελος εγω δεν παροτρυνω κανεναν να προβει στη συγκεκριμενα ενεργεια απλα αναφερω την εμπειρια μου στο συγκεκριμενο θεμα λεγοντας μονο οτι με ΟΜΕ extreme χωρις αντιστρεπτικη ειναι πολυ περισσοτερα αυτα που κερδιζεις στο χωμα απο αυτα που χανεις στην ασφαλτο!
Φυσικα στη συνολικη εικονα βοηθαει οτι δε φοραω τα αθλια φρενα της μανας του ουτε αναγομωνα λαστιχα!