βοδι-λιφτ+5cm της D&G Tuning.
H τοποθετηση διηρκησε περιπου 4 ωρες χωρις να εχει τελιωσει το δεσιμο του αυτοκινητου.
Αρχικα βγηκαν προφηλακτηρες μπρος-πισω καθως και τα φαναρια.
Λυθηκαν ολες οι βιδες απο το αμαξωμα και αποσυνδεθηκαν τα σωληνακια φρενων στο χωρο της μηχανης,στην αριστερη πλευρα,στο χειροφρενο,οι γραμμες φρενων πισω και στο δοχειο βενζινης.
Βγηκε ο αξονας τιμονιου για να μπουν οι προσθηκες.
Τρυπηθηκαν τα 'μαμισια' δαχτυλιδια με 16mm και τοποθετηθηκε το βοδι-λιφτ. Μετα πηγα για δουλεια
Εμεινε η τοποθετηση του αξονα τιμονιου και των προφηλακτηρων,καθως και η μετατροπη του βοηθιτικου λεβιε.
Η εργασιες εγιναν απο τον νονο μου και τον πατερα μου ενω ρολο συντονιστη ειχε ο μπαρμπαsirros .Ολοκληρωθηκαν οι εργασιες πριν λιγο και αργοτερα θα τοποθετηθουν τα ζαντολαστιχα για να παρει ο ΨΙΤ την τελικη του μορφη για τον χειμωνα.
Οι αποστατες του αξονα τιμονιου δεν εκαναν και φτιαχτηκαν αλλοι.Τροποποιηθηκε ο βοηθητικος λεβιες(ηρθε πιο μπροστα γιατι δεν κουμπωνανε οι κοντες).
Τελος οι προφηλακτηρες δεν φτανανε να βιδωσουνε απο κατω και χρησιμοποιηθηκανε tire-up(αρε π%υτ@ν@ Ευρωπη).
Καλά για τις βάσεις μπροστά και πίσω, με αυτές που είναι μέσα στην καμπίνα τι γίνεται?
Δεν ειναι μεσα!
η απλά προσθέτουμε ανάμεσα τον "τάκο"
Απλα.
Το κιτ της D&G Tuning ειναι κομπλε και με οδηγιες τοποθετησης.