Αποστολέας Θέμα: Ελατήρια  (Αναγνώστηκε 12711 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Ελατήρια
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 12, 2006, 16:54 »
??? Τί έπαθες ρε θείο? Όχι body lift? Απαράδεκτο?

Βεβαια ρε φιλε... ποτε δεν ημουν υπερ στο body lift και προσωπικα, δεν θα το εβαζα, αν δεν ηθελα να βαλω τα 30αρια τα λαστιχα!!!"...
Επειδει δεν ήσουν εσύ υπέρ, δεν σημένει πως είναι και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ

Γι αυτο το θεωρω απαρεδεκτο!!! Δεν προσφερει απολυτως τιποτε... περα απο "μουρη"...!!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ 87 γράφε με μικρότερα..βλέπουμε σε αυτό το forum ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Body lift και καθάρισες........

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ (εκτος και αν θελεις να βαλεις μεγαλυτερα λαστιχα και μονο σε αυτη τη περιπτωση...)

Εντάξει, προσφέρει και καλύτερες γωνίες (αποχώρησης και προσέγγισης), να λέμε και τα θετικά... ;D ;D ;D ;D ;D
Νίκο το απαράδεκτο είναι να βάζεις τάκους(προσθήκες) στα ελατήρια μιας και τα έχεις συνεχώς φορτιζμένα...
Η λύση του body lift, εκτός του ότι βελτιώνει τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής(μπροστά και πίσω αντίστοιχα Yan..), διατηρεί την ίδια ανάρτηση(που ο Yan είναι ευχαρηστημένος με αυτή..) και ίσως να γλιτώνει κιόλας και απο μερικούς αποστάτες που θα έπρεπε να χρησημοποιήσει εαν είχε κάνει λιφτ απο ανάρτηση..
Μπορεί να ψηλώνει το κέντρο βάρους, αλλά σε γενικές γραμμές ενεργητικής ασφάλειας συμπεριφέρεται καλύτερα απο το αντίστοιχο ψήλωμα με ελατήρια μιας και η ανάρτηση είναι πιο μελετημένη, σαν φόρτιση εκφόρτιση,(χρησημοποιεί την μαμίσια άλλωστε...).

Για μένα μια καλή λύση για σήκωμα στο jimny είναι ....OME +body lift + ελαστικά λύση που μπορεί να κάνει πολύ καλό το Jimny εκτός, χωρίς πολλά πολλά  διατηρώντας και μια καλη οδική συμπεριφορά, χωρίς πειραματισμούς με δεκάποντες και βάλε αναρτήσεις, χωρίς να υπάρχουν έτοιμα κιτ, και σεβαστές ετερείες που να προσφέρουν σιγουριά στον αγοραστή πλήν της ΟΜΕ και καποιον Γιαπωνέζικων που δεν έρχονται Ελλάδα..
Την λύση OME +body lift + ελαστικά, που χρησημοποιεί και ο Maverick νομίζω, την έχω συζητήσει και διεξοδικά....
Για το τι προσφέρει το body lift, και να πάρετε και μια ιδέα, στην περιγραφή παρακάτω αξίζει...
www.4x4trailriders.com/forum/showthread.php?t=11&page=9
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2006, 17:03 από Ironman »
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Ελατήρια
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 12, 2006, 17:32 »
To manual απο το body-lift γραφει OFF-ROAD USE ONLY ! 8)
 <offtop/
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 17, 2006, 19:31 από bilias_jr »

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Ελατήρια
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 12, 2006, 19:48 »
Νίκο το απαράδεκτο είναι να βάζεις τάκους(προσθήκες) στα ελατήρια μιας και τα έχεις συνεχώς φορτιζμένα...
Πρόεδρέ μου επίτρεψέ μου να έχω μια μικρή επιφύλαξη γι' αυτό που γράφεις, ίσως να ισχύει για αυτοκίνητα με ψαλίδια (π.χ. Niva), όταν μιλάμε για άξονα έχω τις αμφιβολίες μου για το εαν προφορτίζονται και πόσο τα ελατήρια με τις προσθήκες. Εγώ πάντως κέρδισα σε ύψος ακριβώς όσο το ύψος της προσθήκης, άρα αποκλείεται να προφορτίζονται τα ελατήρια (αν ήταν έτσι το τελικό ύψος θα ήταν μικρότερο από το ύψος της προσθήκης)... ;) ;) ;)

 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Ελατήρια
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 12, 2006, 19:55 »
Αλλαξες και αμορτισερ ομως ε πρόεδρε μου??
Μακρύτερα??
Τωρα κατάλαβα άτιμε γιατι πουλησες το Niva.... lol lol lol lol
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Ελατήρια
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 12, 2006, 20:00 »
Αλλαξες και αμορτισερ ομως ε πρόεδρε μου??
Μακρύτερα??
Όχι βρε, τα αμορτισέρ τα είχα αλλάξει προ πολλού, απλά έβαλα προσθήκες στα μπροστινά ελατήρια για να έρθει παράλληλο το Jimny (έγερνε μπροστά) :D :D :D :D
Τωρα κατάλαβα άτιμε γιατι πουλησες το Niva.... lol lol lol lol
lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Ελατήρια
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 13, 2006, 08:21 »
To manual απο το body-lift γραφει ONLY OFF-ROAD USE! 8) <offtop/   

ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ!!!
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ελατήρια
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 13, 2006, 08:48 »
Νίκο το απαράδεκτο είναι να βάζεις τάκους(προσθήκες) στα ελατήρια μιας και τα έχεις συνεχώς φορτιζμένα...
Πρόεδρέ μου επίτρεψέ μου να έχω μια μικρή επιφύλαξη γι' αυτό που γράφεις, ίσως να ισχύει για αυτοκίνητα με ψαλίδια (π.χ. Niva), όταν μιλάμε για άξονα έχω τις αμφιβολίες μου για το εαν προφορτίζονται και πόσο τα ελατήρια με τις προσθήκες. Εγώ πάντως κέρδισα σε ύψος ακριβώς όσο το ύψος της προσθήκης, άρα αποκλείεται να προφορτίζονται τα ελατήρια (αν ήταν έτσι το τελικό ύψος θα ήταν μικρότερο από το ύψος της προσθήκης)... ;) ;) ;)


Αντώνη, τουλάχιστον τα ΟΜΕ φορτίζονται πολυυυυυυ με τις προσθήκες...τόσο πολύ που για να τα βγάλουμε όταν έβαλα τα DGTuning είχαμε λύσει τον μπροστινό άξονα και παλεύαμε 3 άτομα :o
Τελικά τα συμπιέσαμε με τα ειδικά εργαλεία και με πολύ πίεση βγήκαν.
Πάντως οι κραδασμοί με τους τάκους ήταν απίστευτοι. Η γραμμικότητα των ελατηρίων με τις προσθήκες αλλάζει δραματικά εφόσον έχουν προφορτιστεί.

Μιχάλη έκανα edit στην παράθεση
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 13, 2006, 12:00 από Ironman »
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Maverick

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Άντρας
    • 4x4TrailRiders
Απ: Ελατήρια
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 13, 2006, 17:01 »
Θα αναφερθώ μόνο στο κιτ της OME (μαλακό) μιας και πάνω σε αυτό το κιτ έχω μεγαλύτερη εμπειρία (βλ. την φοράω στο "μπιφτέκι" 4 χρόνια τώρα με διάφορες αλλαγές)...

Τα ελατήρια λοιπόν αλλάζουν συμπεριφορά με τις προσθήκες και γίνονται ένα κλικ λιγότερο προοδευτικά σε σχέση με πριν την τοποθέτηση των προσθηκών. Πριν ένα περίπου μήνα που έβγαλα τις προσθήκες για να τις χρησιμοποιήσω ως δείγματα, μπορώ να πω ότι βγήκαν με απόλυτη ευκολία απλά και μόνο σηκώνοντας το αμάξι με το Hi-Lift και με την βοήθεια ενός συσπειρωτή ελατηρίων (χρειάστηκε για ένα εκατοστό μάζεμα).
Η τεράστια διαφορά για την οποία μιλάει ο Μιχάλης έρχεται απο το γεγονός ότι το κιτ της ΟΜΕ που φόραγε ΔΕΝ ήταν το εργοστασιακό αλλά είχε γίνει "μουρδουλιά" με τα ελατήρια από cabrio τα οποία ΔΕΝ είναι σχεδιασμένα για το κλειστό μοντέλο δημιουργώντας τα περίεργα φαινόμενα που μας ανέφερε.
Το ύψος της προσθήκης ΔΕΝ το παίρνουμε σε καθαρό ύψος μιας και ένα "μικρό" ποσοστό το απορροφάει το ελατήριο.

Όσον αφορά το bodylift τώρα, γεγονός είναι ότι σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές bodylift το δίνουν "for off road use only" βέβαια αυτό για να είναι και αυτοί νομικά καλυμμένοι. Τρανό παράδειγμα είναι τα μπράτσα του Βέλγου τα οποία βγήκαν στην "μαζική παραγωγή" δίχως την παραπάνω "στάμπα" και δυστυχώς είδαμε τα αποτελέσματα.

Εγώ προσωπικά μετά από 5 ευτυχισμένα χρόνια συμβίωσης με το "μπιφτέκι" μου και έχοντας ξοδέψει πάρα πολλές ώρες κάτω από αυτό σχεδιάζοντας και υλοποιώντας διάφορες πατέντες έχω να πω ότι καλό θα είναι όταν όλοι μας μπαίνουμε στο τριπάκι να γαργαλήσουμε το αγαπημένο μας "καθημερινό" μεταφορικό μέσο είτε με πατέντες δικές μας, του μηχανουργείου της γειτονιάς, του μπακάλη, του Βέλγου, του Ιταλού, του Γιαπωνέζου κ.τ.λ. καλό θα είναι να έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι από την στιγμή που τα προϊόντα αυτά ΔΕΝ κατασκευάζονται από κάποια ΜΕΓΑΛΗ και ΤΡΑΝΗ εταιρία βλ. ΟΜΕ,  ARB, CALMINI, RRO...κ.τ.λ. ΔΕΝ μπορούμε να έχουμε την απαίτηση να είναι και αλάνθαστα ή ακόμα όταν πρόκειται για κάτι καινούριο να δουλεύει απροβλημάτιστα...κάποιοι δυστυχώς γινόμαστε πειραματόζωα για να τελειοποιήσουν κάποιοι άλλοι τις πατέντες τους και πολλές φορές εν αγνοία μας και φυσικά θέτοντας τις ζωές μας και αυτών που κουβαλάμε στο αυτοκίνητο μας σε κίνδυνο.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 13, 2006, 17:08 από Maverick »
When there's a will, there's a way...!
4x4TrailRiders

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Ελατήρια
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 17, 2006, 19:37 »
Σχετικα με ελατηρια!
Τοποθετωντας τον εργατη τα 'μαλακα' Kilen καθησανε 2,5-3 ποντους!
Αυριο θα τοποθετησω κατι δανεικα 8ποντα εως να φτιαξω καινουργια με τις προδιαγραφες των kilen αλλα 8ποντα!
Ειπα να αποφυγω τις προσθηκες και το ψαξιμο για 8ποντα! t4
Γνωμη σας! ???


Αναμεινατε μεχρι να μιλησω με τον μαστορα που θα μου φτιαξει τα ελατηρια!

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ελατήρια
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 18, 2006, 09:11 »
Σχετικα με ελατηρια!
Τοποθετωντας τον εργατη τα 'μαλακα' Kilen καθησανε 2,5-3 ποντους!
Αυριο θα τοποθετησω κατι δανεικα 8ποντα εως να φτιαξω καινουργια με τις προδιαγραφες των kilen αλλα 8ποντα!
Ειπα να αποφυγω τις προσθηκες και το ψαξιμο για 8ποντα! t4
Γνωμη σας! ???


Αναμεινατε μεχρι να μιλησω με τον μαστορα που θα μου φτιαξει τα ελατηρια!


Προσοχή με τα "φτιαχτά" ελατήρια και τους μάστορες! Μερικά σκληρότερα "κάθονται" αμέσως ενώ άλλα μετά απο ενα μήνα. Θα πρότεινα να πάς σε δοκιμασμένες λύσεις για να γλυτώσεις χρόνο & χρήμα...άσε που οι βαφές τους είναι χάλια και σκουριάζουν αμέσως.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Teo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 835
  • Φύλο: Άντρας
  • Δε θα σε ξεχάσουμε ποτέ...
Απ: Ελατήρια
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 18, 2006, 10:18 »

Προσοχή με τα "φτιαχτά" ελατήρια και τους μάστορες! Μερικά σκληρότερα "κάθονται" αμέσως ενώ άλλα μετά απο ενα μήνα. Θα πρότεινα να πάς σε δοκιμασμένες λύσεις για να γλυτώσεις χρόνο & χρήμα...άσε που οι βαφές τους είναι χάλια και σκουριάζουν αμέσως.

Εχει δίκιο ο Μιχάλης για τα "φτιαχτά ελατήρια" Τα δικά μου τα πίσω (στο προηγούμενο σετ) καθήσαν 4 πόντους μέσα σ' ένα Σαββατοκύριακο... bhe bhe bhe

.....keyboard offroaders....
Όποιος δεν μπορεί να καταλάβει τη σιωπή σου δεν μπορεί να καταλάβει και τα λόγια σου... Tolkin

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Ελατήρια
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 18, 2006, 15:26 »
Προσοχή με τα "φτιαχτά" ελατήρια και τους μάστορες! Μερικά σκληρότερα "κάθονται" αμέσως ενώ άλλα μετά απο ενα μήνα. Θα πρότεινα να πάς σε δοκιμασμένες λύσεις για να γλυτώσεις χρόνο & χρήμα...άσε που οι βαφές τους είναι χάλια και σκουριάζουν αμέσως.
Σιγουρα υπαρχει η επιφυλαξη για το μαστορα ο οποιος ομως φτιαχνει ελατηρια απο στυλο εως ... surp
Φιλος εφτιαξε στο δικο του τα μαμα γιμνι 2ποντους μεγαλυτερα και δεν εχουνε κανει το παραμικρο μετα απο 4+μηνες.
Εχετε να προτεινετε κατι??

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ελατήρια
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 18, 2006, 15:41 »
Προσοχή με τα "φτιαχτά" ελατήρια και τους μάστορες! Μερικά σκληρότερα "κάθονται" αμέσως ενώ άλλα μετά απο ενα μήνα. Θα πρότεινα να πάς σε δοκιμασμένες λύσεις για να γλυτώσεις χρόνο & χρήμα...άσε που οι βαφές τους είναι χάλια και σκουριάζουν αμέσως.
Σιγουρα υπαρχει η επιφυλαξη για το μαστορα ο οποιος ομως φτιαχνει ελατηρια απο στυλο εως ... surp
Φιλος εφτιαξε στο δικο του τα μαμα γιμνι 2ποντους μεγαλυτερα και δεν εχουνε κανει το παραμικρο μετα απο 4+μηνες.
Εχετε να προτεινετε κατι??

Εχω δοκιμάσει τα OME και τα DGTuning. Με χρήση 2 χρόνων περίπου της κάθε τετράδας δεν διαπίστωσα κανένα πρόβλημα.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Ελατήρια
« Απάντηση #28 στις: Σεπτέμβριος 18, 2006, 15:47 »
Σε 8ποντα πλιιιιζ! t4

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
Απ: Ελατήρια
« Απάντηση #29 στις: Σεπτέμβριος 19, 2006, 03:26 »
ρε barbariannnnnnnn τα 10ποντα τα calmini μπροστά(μελλοντικό μου σχέδιο) για κοιταξέ το roc2 roc2 roc2
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)