Αποστολέας Θέμα: Μοντέλα, ταχύτητες, μηχανές.. απ'ολα έχει ο μπαξές  (Αναγνώστηκε 11170 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος grego1

  • Jimny
  • Μηνύματα: 15
Γεια σας και χαρά σας. Χαίρομαι ιδιαίτερα που βρήκα ένα τέτοιο site γιατί βρήκα επιτέλους ένα site να βάλω τις απορίες μου στα Ελληνικά. Πριν αρχίσω όμως θέλω να σας πω ότι είμαι άσχετος γιΆ αυτό θα σας ζαλίσω λιγάκι. Θέλω να αγοράσω ένα Jimny cabrio. Είδα σε κάποια topic να αναφέρεστε σε παλιά και καινούργια μοντέλα αυτά με τον λεβιέ και αυτά με τα κουμπάκια. Επιπλέον ήξερα ότι υπήρξε και αλλαγή του κινητήρα από 65 στα 85 και νόμιζα ότι αυτός με τα 85 θα είναι στο μοντέλο με τα κουμπάκια αλλά είδα κάπου κάποιο μέλος να αναφέρεται λέγοντας κάτι για 3 – 4 αλογάκια μόνο διαφορά. Υπάρχει λοιπόν μοντέλο με λεβιέ και 85 άλογα και αν ναι ποιο και ποιάς χρονολογίας.