Αποστολέας Θέμα: Εμπειρία από Hot Bits  (Αναγνώστηκε 4401 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος stavrosd

  • Jimny
  • Μηνύματα: 4
Εμπειρία από Hot Bits
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 14:23 »
Γεία σας είμαι καινούργιος στο Forum σας αλλά (μετά απο προτροπές σας) θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από την χρήση τωνHot Bits.
Το αμορτισέρ για μένα ήταν μία αποκάλυψη, :o απλά εκπληκτικά!!....Όμως για τη χρήση που το θέλω εγώ ;).
Ας πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή.
Η επαφή μου με το off road στην αρχή (όπως και των περισσοτέρων φαντάζομαι) περιοριζόταν σε εκδρομές στα υπέροχα βουνά μας χειμώνα-καλοκαίρι με κάποια δύσκολα περάσματα. Μέχρι εκεί τα πολύ τίμια ΟΜΕ με ικανοποιούσαν(ξεκούραστα, καλές διαδρομές και σε καλή τιμή).Σιγά σιγα όμως άρχησα να βλέπω με πονηρό μάτι  8) τους αγώνες, πρώτες συμμετοχές μου ήταν με τα ΟΜΕ, δε τα πήγα άσχημα αλλά οι μετατοπίσεις βάρους έντονες και σε περιπτώσεις αποθαρρυντικές καθώς και έδειξαν σημάδια έντονης κόπωσης και φθοράς(αγώνες τύπου Αντοχής και Rally Raid 350-1000klm).
Έτσι εφόσον αποφάσισα να ασχοληθώ πιό εντατικά με το σπορ μπήκα σε διαδικασία αναζήτησης καταλληλότερου εξοπλισμού και κατέληξα στα Hot Bits.
Η αλλαγές ήταν εντυπωσιακές! Το αυτοκίνητο σκλήρηνε, έγινε εντυπωσιακά πιο ρυθμίσιμη η συμπεριφορά του, δεν έδειξε πουθενά σημάδια κόπωσης(παρόλα τα 600 κλμ του RR Ρούμελης και μιας άτυχης στιγμής με ένα βραχάκι που μου στοίχησε ένα λάστιχο, ένα ράγισμα στο σασί και ένα στραβό χωνί) και σαφώς καλύτερη συμπεριφορά εντός δρόμου, χωρίς να χάσει καθόλου διαδρομή(βασικά το αμορτισέρ δουλεύει πολύ πιο γρήγορα από τα ΟΜΕ).Τα μόνα μειονεκτήματα που έχω εντοπίσει είναι οτι έχει γίνει λίγο πιό κουραστικό σε απλές βόλτες off road,το αυξημένο κόστος απόκτησης(περίπου 1300 ευρώ) και η αναγκαία ενίσχυση επιμέρους τμημάτων του σασί μιάς και η αντοχές του αμορτισέρ υπερβαίνουν αυτές των βάσεων και άλλων(πχ ένωση παναρ με σασί). 

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Εμπειρία από Hot Bits
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 14:41 »
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση :) :) αν σου είναι εύκολο και ξέρεις θα ήθελα να μου πεις τις διαστάσεις των αμορτισέρ (κλειστά - ανοιχτά)...
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Εμπειρία από Hot Bits
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 14:46 »
Επίσης μήπως σου είναι εύκολο να μας δείξεις το όλο project με κάποιες φωτογραφίες, καθώς και τους κωδικούς των αμορτισέρ...?

Ευχαριστούμε !
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος Teo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 835
  • Φύλο: Άντρας
  • Δε θα σε ξεχάσουμε ποτέ...
Απ: Εμπειρία από Hot Bits
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 14:47 »
Σταύρο ευχαριστούμε για την περιγραφή σου... Επειδή αναφέρεις τα ΟΜΕ που είχες πρίν (και όποιος έχει τη μύγα... μυγιάζεται, όπως εγώ...) πες μας αν θέλεις τις διαστάσεις των ΟΜΕ που φορούσες και τις διαστάσεις των  Hot Bits  επίσης με τί ελατήρια τα χρησιμοποιείς...

Οπως αναφέρεις, το αυτοκίνητο σκλήρηνε και βέβαια αυτό είναι θετικό για τους αγώνες αυτούς που παίρνεις μέρος.
Τί γίνεται όμως όταν το θέλεις πιό μαλακό? Για αγώνες Trophy και trial?

Απ' ότι ξέρω τα Hot Bits είναι πλήρως ρυθμιζόμενα και απόλυτα επισκευάσιμα... Δεν ξέρω αν μπορείς να παίξεις και με διαφορετικές πυκνότητες λαδιού, αλλάζοντας έτσι την απόσβεση επαναφοράς...

Οσο για τις φωτο... με πρόλαβε ο πρόεδρας...

.....keyboard offroaders....
Όποιος δεν μπορεί να καταλάβει τη σιωπή σου δεν μπορεί να καταλάβει και τα λόγια σου... Tolkin

Αποσυνδεδεμένος stavrosd

  • Jimny
  • Μηνύματα: 4
Απ: Εμπειρία από Hot Bits
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 16:00 »
Δυστυχώς για φώτο δεν έχω παρά μόνο εγκατεστημένα.
Όσο για τις προδιαγραφές πρέπει να ανατρέξω ??? οπότε υπομονή ...sorry

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Εμπειρία από Hot Bits
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 21:41 »
Θοδωρή απο ότι έχω καταλάβει, τα σιγκεκριμένα αμορτισέρ πρέπει να σκληρένουν κατά την γρήγορη οδήγηση και να γίνονται αρκετά μαλακά για trial.
Στην Ελλάδα τα φέρνει ο Βαγγέλης ο Τσούκας, τα έχω δει που τα έχει στην σελίδα του εδώ και καιρό

www.xtreme4x4.gr/article.asp?intID=677
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Απ: Εμπειρία από Hot Bits
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 02, 2006, 11:53 »
Για τα τεχνικα΄τους χαρακτηριστικά μπορείτε να δείτε εδώ http://www.xtreme4x4.gr/article.asp?intID=725&intIDSub=84 .
Το μήκος τους κλειστό - ανοιχτό είναι ίδιο με τα OLD MAN EMU και αυτό γιατί είναι μία ειδική σειρά που βγαίνει μόνο για εμάς και τους συνεργάτες μας στην Ελλάδα . Αυτός είναι και ο λόγος που στα περισσότερα αυτοκίνητα τα τοποθετούμε με OLD MAN EMU ελατήρια .

Βαγγέλης Τσούκας

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Εμπειρία από Hot Bits
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 02, 2006, 14:38 »
Κε. Τσούκα, να υποθέσω ότι αφού τοποθετούνται με ΟΜΕ ελατήρια, θα ταιριάζουν και με τα MAD σωστά...?
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Απ: Εμπειρία από Hot Bits
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 02, 2006, 17:27 »
Συγνώμη , δεν μπορώ να σας βοηθήσω σε αυτή την ερώτηση . Δεν έχω τοποθετήσει ποτέ mad ελατήρια οπότε δεν γνωρίζω τεχνικά χαρακτηριστικά τους .


Βαγγέλης Τσούκας

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Εμπειρία από Hot Bits
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 02, 2006, 18:20 »
Συγνώμη , δεν μπορώ να σας βοηθήσω σε αυτή την ερώτηση . Δεν έχω τοποθετήσει ποτέ mad ελατήρια οπότε δεν γνωρίζω τεχνικά χαρακτηριστικά τους .


Βαγγέλης Τσούκας

Αν στείλετε μια τετράδα ΟΜΕ σας στέλνω τα δικά μου να τα εξετάσετε.  lol lol lol

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Απ: Εμπειρία από Hot Bits
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 03, 2006, 09:47 »
Σας ευχαριστώ πολύ για την προσφορά σας και το ενδιαφέρον σας για έρευνα αλλά....
Δυστυχώς δεν είναι τόσο απλό !!!
Για να είμαστε σίγουροι (εμείς τουλάχιστον σαν εταιρεία και επειδή δίνουμε γραπτή εγγύηση σε όλα τα προιόντα μας που τοποθετούμε) πρέπει να έχουμε ένα αυτοκίνητο με mad ελατήρια , να τοποθετήσουμε hotbits αμορτισέρ και να δοκιμάσουμε το αυτοκίνητο στη ράμπα δοκιμής ανάρτησης που έχουμε ώστε να ξέρουμε οτι τα αμορτισέρ δεν κινδυνεύουν να σπάσουν οταν θα γίνει πλήρες 'μάζεμα' της ανάρτησης . Στην περίπτωση που τα αμορτισερ κλείσουν βίαια και πιάσουν τέρματα όπως έχουμε ξαναπεί σε άλλη ενόνητα , θα σπασουν και θα χρειάζονται επισκευή . Μήν ξεχνάτε οτι τα αμορτισέρ έχουν αρκετά υψηλό κόστος σε σχέση με τα ελατήρια και δεν θα θέλαμε σε καμία περίπτωση να καταστραφούν απο λάθος μετρήσεις .
Να επισημάνω επίσης οτι τα hotbits είναι πλήρως επισκευαζόμενα , αυτό σημαίνει οτι όποιος τα προμηθευτεί , οτι και να πάθουν εκτός απο την περίπτωση να τραυματιστεί το σώμα τους , μπορεί να μας τα φέρει και σε 48 ώρες να έχει και πάλι τα αμορτισέρ του σαν καινούργια .

Βαγγέλης Τσούκας

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Εμπειρία από Hot Bits
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 04, 2006, 13:13 »
Βαγγέλη θα ήθελα να σε ρωτήσω αν γίνεται στην ανάρτηση DGTuning(ελατήρια +10cm) που έχω να βγάλω τα Rancho (5115 εμπρός & 5118 πίσω) και να τα αντικαταστήσω με με Hot Bits. Οι διαδρομές τους είναι παρόμοιες? Η διάμετρος τους για να μην βρίσκουν στην πανάρ πίσω? (εχω την ρυθμιζόμενη πανάρ DGTuning και τις κάτω βάσεις πίσω αμορτισέρ που αλλάζουν γωνία και θέση)
Ευχαριστώ,
Μιχάλης
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Απ: Εμπειρία από Hot Bits
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 04, 2006, 14:53 »
Βαγγέλη θα ήθελα να σε ρωτήσω αν γίνεται στην ανάρτηση DGTuning(ελατήρια +10cm) που έχω να βγάλω τα Rancho (5115 εμπρός & 5118 πίσω) και να τα αντικαταστήσω με με Hot Bits. Οι διαδρομές τους είναι παρόμοιες? Η διάμετρος τους για να μην βρίσκουν στην πανάρ πίσω? (εχω την ρυθμιζόμενη πανάρ DGTuning και τις κάτω βάσεις πίσω αμορτισέρ που αλλάζουν γωνία και θέση)
Ευχαριστώ,
Μιχάλης

Μιχάλη δεν γνωρίζω τις διαδρομές που έχουν τα Rancho αλλά θεωρώ οτι μπορεί να γίνει με αμορτισέρ hotbits οχι βέβαια απο Jimny . Το πρόβλημα που βλεπω δεν είναι πίσω αλλά εμπρός που δεν έχει χώρο στη βάση την επάνω του αμορτισέρ για το κάνιστρο . Θα ήθελα να περάσεις κάποια στιγμή αν σε ενδιαφέρει να τα πούμε απο κοντά .

Βαγγέλης Τσούκας

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Εμπειρία από Hot Bits
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 05, 2006, 10:20 »
Βαγγέλη θα ήθελα να σε ρωτήσω αν γίνεται στην ανάρτηση DGTuning(ελατήρια +10cm) που έχω να βγάλω τα Rancho (5115 εμπρός & 5118 πίσω) και να τα αντικαταστήσω με με Hot Bits. Οι διαδρομές τους είναι παρόμοιες? Η διάμετρος τους για να μην βρίσκουν στην πανάρ πίσω? (εχω την ρυθμιζόμενη πανάρ DGTuning και τις κάτω βάσεις πίσω αμορτισέρ που αλλάζουν γωνία και θέση)
Ευχαριστώ,
Μιχάλης

Μιχάλη δεν γνωρίζω τις διαδρομές που έχουν τα Rancho αλλά θεωρώ οτι μπορεί να γίνει με αμορτισέρ hotbits οχι βέβαια απο Jimny . Το πρόβλημα που βλεπω δεν είναι πίσω αλλά εμπρός που δεν έχει χώρο στη βάση την επάνω του αμορτισέρ για το κάνιστρο . Θα ήθελα να περάσεις κάποια στιγμή αν σε ενδιαφέρει να τα πούμε απο κοντά .

Βαγγέλης Τσούκας

Σ'ευχαριστώ Βαγγέλη, θα περάσω καλύτερα να το δούμε.
Respect a man's car and he will respect you