Αποστολέας Θέμα: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!  (Αναγνώστηκε 33404 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 15, 2006, 18:36 »
Η αληθεια ειναι οτι το ενα φερνει το αλλο και δεν καταλαβαινεις για ποτε ξεφευγει το αμαξι!
Εφοσον εχεις μπει στο τρυπακι του οφ-ροαδ δεν μπορεις να κανεις κατι , εαν θες να κανεις εκδρομες πρεπει να κινηθεις σε λογικα πλαισια! ;)

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 17, 2006, 00:21 »
Γιάννη όταν κάποιος στήσει το αυτοκίνητό του έτσι πάει να πει ότι το έχει για άλλο σκοπό και όχι για εκδρομές αλλά αν χρειαστεί να πάει και μια εκδρομή την κάνει. Αλλά όταν έχεις μπει σε ένα τρυπάκι αγώνων και extreme off-road δεν μπορείς να μείνεις στα 195 και στην 4ποντη γιατί απλά δεν μπορείς να διεκδικήσεις κάποια θέση αφού ο πήχης έχει εκτοξευθεί τρομακτικά ψιλά πλέον. Η μετατροπές στο jimny και να το κάνω καλύτερο από ότι είναι μου αρέσουν γιατί το έχω για (play car ) και μόνο ,μου αρέσουν και οι αγώνες αλλά και το extreme off-road, δεν θα φτιάξω ένα αυτοκίνητο λοιπόν να πηγαίνω εκδρομές. Και για τη μεταφορά πλέον τρέιλερ. Το off-road πλέον έχει τις κατηγορίες του και ο καθένας όπως τι βρίσκει.  8) 8)
Φιλικά Φάνης.

Φάνη συμφωνώ με όλα αυτά που λές, αυτά που γράφω εγώ τα γράφω για αυτούς που φτιαχνουν παρορμητικά τα αυτοκίνητα τους, επειδεί είναι και του άλλου έτσι ή το είπε "αυτός" οδηγώντας κάτι μέσα στην άγνοια του πως συμπεριφέρεται το Jimny, δεν μίλησα για αυτούς που ξέρουν τι οδηγούν...
Εσύ ο Κώστας, ο Νίκος, που έχετε και τα πιο xtreme και τα άλλα παιδιά με τα λιγότερο πειραγμένα ξέρουν τι οδηγούν...
Και για να μην παρεξηγούμε, ο οδηγός που ανέφερα οτι τούμπαρε, και στεναχωρήθηκα πραγματικά , ήταν ο Troll....
To φιλικά ενοείτε, πάντα φιλικά μιλάμε...:)
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 18, 2006, 08:16 »
Φάνη συμφωνώ με όλα αυτά που λές, αυτά που γράφω εγώ τα γράφω για αυτούς που φτιαχνουν παρορμητικά τα αυτοκίνητα τους, επειδεί είναι και του άλλου έτσι ή το είπε "αυτός" οδηγώντας κάτι μέσα στην άγνοια του πως συμπεριφέρεται το Jimny, δεν μίλησα για αυτούς που ξέρουν τι οδηγούν...
Εσύ ο Κώστας, ο Νίκος, που έχετε και τα πιο xtreme και τα άλλα παιδιά με τα λιγότερο πειραγμένα ξέρουν τι οδηγούν...
Και για να μην παρεξηγούμε, ο οδηγός που ανέφερα οτι τούμπαρε, και στεναχωρήθηκα πραγματικά , ήταν ο Troll....
To φιλικά ενοείτε, πάντα φιλικά μιλάμε...:)

Με την ευκαιρια που το ανεφερε ο Γιαννης, θελω να σας πω οτι και εγω που εκανα το αρχικο post στο συγκεκριμενο θεμα, το εγραψα, ορμομενος απο το ατυχημα που ειχε ο Troll... Eπαθα σοκ, οταν καποιος κοινος γνωστος μας με ενημερωσε για το ατυχημα αυτο...
Κατοπιν αυτου και λογω του οτι "εζησα" κι εγω κατι παρομοιο αλλα χωρις τα επακολουθα εκεινα, σκεφτηκα οτι πρεπει να διευκρινιστουν καποια πραγματα σε ολους οι οποιοι σκεφτονται τις οποιεσδηποτε μετατροπες, ή καποιες τουλαχιστον που αλλαζουν λιγο ή πολυ την οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου μας... 
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 18, 2006, 10:55 »
Και για να μην παρεξηγούμε, ο οδηγός που ανέφερα οτι τούμπαρε, και στεναχωρήθηκα πραγματικά , ήταν ο Troll....

Είναι καλά τουλάχιστον το παιδί? Τα σίδερα ξαναφτιάχνονται και τα αυτοκίνητα ξαναγοράζονται.

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 25, 2006, 20:16 »
Γιατρέ μου...αφού μπήκε και έγραψε...μια χαρά είναι :)
Γιάννης Δημητρέλης

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 25, 2006, 21:15 »
Γιατρέ μου...αφού μπήκε και έγραψε...μια χαρά είναι :)


Πότε? Τί έγραψε ? Δεν το είδα.

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 25, 2006, 23:47 »
Είναι παλια΄ιστορία η τουμπα, πρωτου γραφτεί καν εδώ....
Το κατάλαβες τώρα??
Εαν όχι ...πάρε ενα Tavor των 2.5 και ξάπλωσε...θα σου περάσει 87
Γιάννης Δημητρέλης

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 26, 2006, 00:18 »
Είναι παλια΄ιστορία η τουμπα, πρωτου γραφτεί καν εδώ....
Το κατάλαβες τώρα??
Εαν όχι ...πάρε ενα Tavor των 2.5 και ξάπλωσε...θα σου περάσει 87

Kαι τώρα το θυμηθήκατε όλοι? Βλέπω τα ξέρεις απέξω τα φάρμακα. ha ha ha

Αποσυνδεδεμένος ilias4x4

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 47
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 19, 2007, 12:25 »
Αγαπητοι φιλες/οι συνfοrumιστες...
Οπως οι περισσοτεροι γνωριζετε. πριν απο λιγο διαστημα, ειχα (δυστυχως) την ασχημη εμπειρια ενος ατυχηματος με το jimny μου...
Συγκεκριμενα, κατα την εξελιξη της πανεμορφης εκδρομης μας στο Γραμμο και κατα τη διαρκεια των διαφορων «ανωριμων» αθλοπαιδιων που ειχαμε επιδοθει... τουμπαρισα το jimny μου, με ασχημα επακολουθα, ευτυχως με μονο υλικες ζημιες!!!
Με αφορμη αυτη μου την εμπειρια, εκανα διαφορες σκεψεις, για το που, πως και κυριως το γιατι... 
Ενα αυτοκινητο, σχετικα καλα «στημενο», φτιαγμενο απο εμπειρους ανθρωπους και με καλα πραγματα επανω του!
Ομως, τελικα... φτανει μονο αυτο?
Γιατι να εχω τη συγκεκριμενη αναρτηση στο αυτοκινητο? 
Γιατι να εχω αυτα τα συγκεκριμενα λαστιχα? 
Γιατι να εχω βοηθητικο κιβωτιο απο samurai και μειωτηρα? 
Ειναι καποιες ερωτησεις για παραδειγμα, που ισως σκεφτονται και καποιοι αλλοι απο εμας...

Στο σημειο αυτο λοιπον, εκανα καποιες σκεψεις που αφορουν τους λογους που (σχεδον) ολοι μας κανουμε καποιες βελτιωσεις / μετατροπες στα αυτοκινητα μας. Το βασικοτερο απο ολα ομως, ειναι να ξερουμε γιατι κανουμε την οποιαδηποτε αλλαγη απο τις εργοστασιακες προδιαγραφες των αυτοκινητων!  Δεν αρκει να παμε και να βαλουμε τα χ λαστιχα, απλα επειδη μας ειπε ο φιλος μας ή ο γνωστος μας ή επειδη το διαβασαμε καπου οτι ειναι καλο...
Η ταδε αναρτηση, δεν σημαινει οτι καλυπτει κι εμας επειδη τη φοραει ο δεινα αγωνιζομενος σε αγωνες trοphy…


Αποφασιζοντας λοιπον να κανουμε καποια μικρη ή μεγαλη αλλαγη/μετατροπη/βελτιωση σε οποιοδηποτε τμημα του αυτοκινητου, θα πρεπει πρωτα να εχουμε ξεκαθαρισει το τι ακριβως θελουμε να κανουμε με το συγκεκριμενο αυτοκινητο... 
Θα πρεπει να γνωριζουμε ηδη τη χρηση που θα εχει το αυτοκινητο μας... 
Θα πρεπει να γνωριζουμε αν το αυτοκινητο θα ειναι «ασφαλτινο» ή «χωματινο»... 
Θα πρεπει να γνωριζουμε αν θα το εχουμε για κυριο αυτοκινητο μας ή για αυτοκινητο «βολτας» του Σαββατοκυριακου & για παιγνιδι...

Αφου λοιπον εχουμε πλεον ξεκαθαρισει τι απαιτησεις χρησης εχουμε απο το αυτοκινητο μας, προχωραμε στο «στησιμο» του... Αλλα καλουδια θα πρεπει να επιλεξουμε για ενα αυτοκινητο που θα το θελουμε απλα για να παμε μια απλη χωματινη βολτα το Σαββατοκυριακο και με τελειως διαφορετικα πραγματα θα το εξοπλισουμε για να κανουμε ακραιες και πολυ extreme
δραστηριοτητες...

Δεν μας χρειαζεται για παραδειγμα το snorkel ή το μπροστινο μπλοκε διαφορικο, αν οι εκδρομουλες μας, δεν ξεπερνουν τη Βαρκιζα ή τον Αγ. Στεφανο...
ΝΑΙ σε ολο τον εξοπλισμο των τετρακινητων οχηματων, αλλα με παντα με συνεση και οχι επειδη ο ψ γνωστος εβαλε 2 ιντσες body lift, παμε να βαλουμε κι εμεις... καμμια φορα αυτο κατανταει και επικινδυνο!!!

Ας ερθουμε τωρα στη φαση του οτι εχουμε επιλεξει να... «βαρυνουμε» καπως τον εξοπλισμο του οχηματος μας... εχουμε ηδη μια αναρτηση +10 ποντους, εχουμε κανει και ενα body lift 2 ιντσων, εχουμε βαλει και καποια mud λαστιχα... αυτοματως το αυτοκινητο μας εχει ξεφυγει εντελως απο τα εργοστασιακα standards, τουλαχιστον 17 – 18 ποντους, πραγμα... ελαφρως επικινδυνο για ασφαλτινη χρηση με ταχυτητες αρκετων χιλιομετρων!!! Το αυτοκινητο μας ειναι στημενο για χωματινη off road χρηση και εκει ειναι σιγουρο οτι θα δουλεψει καλα.
Ομως, κυριως λογω υψους & μετατοπισης του κεντρου βαρους του, στην ασφαλτο πρεπει να ειμαστε ιδιαιτερα προσεκτικοι, κυριως στις στροφες...

Σε αντιθεση τωρα με το προηγουμενο παραδειγμα, εαν εχουμε ενα αυτοκινητο που απλα του εχουμε αλλαξει την αναρτηση, με καποια αλλη, στο ιδιο υψος αλλα λιγο ή περισσοτερο σκληρη, εχουμε ΗΤ ή ΑΤ λαστιχα και ειμαστε αρκετα ασφαλεις στην ασφαλτο, δεν μπορουμε να εχουμε ιδιαιτερες απαιτησεις στην off road χρηση του αυτοκινητου, ουτε να εχουμε απαιτησεις για ιδιαιτερα τρελλα κρεμασματα των τροχων σε καποια περασματα εμποδιων...

Εφερα δυο ακραια παραδειγματα, για να καταλαβουμε οτι σε καμμια περιπτωση δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα, με ενα συγκεκριμενο στησιμο...

Θελοντας να μη κουρασω καποιον με το διαβασμα, κλεινω και υπενθυμιζω οτι πρωτα πρεπει να αποφασιζουμε και μετα να υλοποιουμε!!!

Γλυτωνουμε ετσι, χρονο, χρημα και κυριως δεν ταλαιπωρουμε το αυτοκινητακι μας!!!
Συμφωνω απολυτα!!!
Εγω θελω να το προχωρησω λιγο...
Το αυτοκινητο που πριν λιγες μερες παρελαβα, απο Σεπτεμβριο ξεκιναω να το τουμπανιαζω. Ενα απο τα πραγματα που θα βαλω σιγουρα ειναι cage. Mε αφορμη τη συμετοχη μου στο Trophy του Εβρου για δευτερη φορα, αναρωτηθηκα αν αξιζει τον κοπο να χωνουμε τοσα λεφτα σε μπλοκε, αναρτησεις κλπ, και να μην ριχνουμε καποια και για την ασφαλεια μας. Στα δυο προηγουμενα αυτοκινητα 4Χ4 που ειχα δεν ειχα βαλει cage, αλλα στο καινουριο θα μπει πρωτα απο ολα.
Πιστευω οτι ειναι απο τις πιο σημαντικες μετατροπες που πρεπει να γινεται σε οσους το αυτοκινητο εχει φτασει σε extreme κατασταση. Το τουμπαρισμα σε ενα τετοιο αυτοκινητο που το χωνεις καλα, ειναι παρα πολυ πιθανο...
Γνωμες???

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 19, 2007, 14:14 »
Σωστός ιδίως αν σκέφτεσαι αγωνιστικά....
και προς Θεού όχι cabrio και αγώνες :-[
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος ilias4x4

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 47
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #25 στις: Ιούλιος 19, 2007, 14:44 »
Σωστός ιδίως αν σκέφτεσαι αγωνιστικά....
και προς Θεού όχι cabrio και αγώνες :-[
Cabrio μονο με σωστο cage αλλιως ... αστο καλυτερα

Αποσυνδεδεμένος warhol

  • Jimny
  • Μηνύματα: 28
  • WWW.IERODOULES.COM
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 10, 2008, 22:09 »
καλησπερα και απο μενα!ειμαι κατοχος τζιμνυ απο το 2006  roc2 roc2 και ο λογος που το αγορασα ειναι οι εκδρομες που κανω στο νησι μου και απαιτει να εχω ενα 4χ4!και επειδη ο δρομος που περναω για να φτασω σπιτι ειναι τοσο στενος που μονο τζιμνυ χωραει,η αγορα του με εσωσε!ηρθε ομως η ωρα να γινουν καποιες μετατροπες για να παει και λιγο παραπερα βρε αδελφε  ;D!εδω χρειαζομαι τη συμβουλη σας!για αρχη σκεφτομαι πουλ-μπαρ(μην πεταχτει κανενα γαιδουρι στο δρομο παλι οπως το προηγουμενο καλοκαιρι  >:() αλλα ακουσα οτι απαγορευεται  bhe!λαστιχα επειγοντως καινουργια,προστατευτικη ποδια επισης! και εργατη!εσεις τι προτεινετε?
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2008, 00:09 από warhol »
WWW.IERODOULES.COM

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 12, 2008, 12:47 »
Ασε το bull bar, όσο για το γαιδούρι...πρόγκηξε το και θα καταλάβει ;D
Βάλε μια τετράδα λάστιχα, να πηγένουν και χώμα, και μια ανάρτηση απλή για αρχή, και μετά βλέπεις.
Εαν πάς στην ίδια διάσταση ελαστικών, απέφυγε τις ποδιές στα διαφορικά, γιατί θα χαμηλώσουν το ύψος.
Βάλε ποδιά για το τρανσφερ αν κάνεις ταρζανιές.
Γενικά μια καλή φιλοσοφία είναι να ξεκινάς απο τα απλά....
Δες και το πιο πάνω ποστ
Η αληθεια ειναι οτι το ενα φερνει το αλλο και δεν καταλαβαινεις για ποτε ξεφευγει το αμαξι!
Εφοσον εχεις μπει στο τρυπακι του οφ-ροαδ δεν μπορεις να κανεις κατι , εαν θες να κανεις εκδρομες πρεπει να κινηθεις σε λογικα πλαισια! ;)
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 12, 2008, 19:41 »

Καλησπερα και παλι φιλε warhol...
Aπ οτι καταλαβαινω, εχεις το jimny στη VVT εκδοση και δε πρεπει (απ οσο περιγραφεις... νησι κλπ) να χρειαζεσαι κατι τo πολυ extreme...  Αληθεια, σε ποιο νησι μενεις?

Σε πρωτη φαση θα σου ελεγα οτι το πουλ μπαρ, προσωπικα, δε με συγκινει καθολου, αλλα δεν εχει και κατι να σου προσφερει, μιας και μιλαμε για το πλαστικο...  Για μεταλλικο, πας σε κατι πληρως ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ, μιας και η ελληνικη νομοθεσια το απαγορευει σαφεστατα!

Το θεμα μετατροπων ειναι μια παααααααααααααρα πολυ μεγαλη κουβεντα και καθαρα τελειως προσωπικο θεμα αναγκων, χρησης και φυσικα οικονομικο!

Σε πρωτη φαση, θα συμφωνησω με τον παραπανω χρηστη/συνforumιστη, να ξεκινησεις δηλαδη με μια καλη τετραδα λαστιχα, πχ μεικτης χρησης 50/50 (ΑΤ) ή αν θελεις κατι πιο "σκληρο", μπορεις να πας σε 70/30 ή ακομη και σε 80/20 (ΜΤ), τα οποια θα βρεις σε διαφορες εταιρειες, τυπους και τιμες...   

Το επομενο βημα (κατ εμε), θα πρεπει να ειναι μια δοκιμασμενη παντα αναρτηση, με ελαφρο ψηλωματακι, δηλαδη γυρω στα +4  εως +6 cm...
Τα "απο κατω" προστατευτικα, ειναι σιγουρο οτι θα σε καλυψουν σε πιθανες δυσκολες καταστασεις, του στυλ πετρες, βραχακια κλπ κλπ εδαφικες ανωμαλιες, αλλα παντα εξαρταται και απο το που κυκλοφορεις εκει στο νησι...  Παντως οποιαδηποτε προστασια, σιγουρα δεν κανει κανενα κακο στο jimny σου, περα απο το βαρος που σου προσθετει...

Στο θεμα του εργατη τωρα που προανεφερες, προσωπικα, ειμαι σχεδον "καθετος" στους WARN και στους RAMSEY, χωρις να θελω βεβαια να κατηγορησω καποια απο τις 10δες μαρκες που κυκλοφορουν στην παγκοσμια αγορα...  Εαν δεις, τα περισοοτερα 4χ4 "φορανε" WARN και νομιζω οτι δεν ειναι τυχαιο...
Υπολογισε, οτι ειδικα για το jimny μας και βεβαια για μια normal εως και λιγο πιο "βαρια" χρηση, χρειαζεσαι εναν εργατη γυρω στις 8.000 λιμπρες...  καποιοι φορανε 6000 και καποιοι αλλοι 9000 εως και 12.500 λιμπρες, αλλα μιλαμε για πιο "ειδικες" χρησεις και καταστασεις!

Ελπιζω να σε βοηθησα οσο μπορω, αλλα και για οτι αλλο χρειαστεις, ειμαι στη διαθεση σου, οπως και ολοι βεβαια (πιστευω) οι φιλοι μας εδω και βεβαια, παντα καλα να περναμε...   ;)

Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος warhol

  • Jimny
  • Μηνύματα: 28
  • WWW.IERODOULES.COM
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #29 στις: Μάιος 12, 2008, 21:22 »

Καλησπερα και παλι φιλε warhol...
Aπ οτι καταλαβαινω, εχεις το jimny στη VVT εκδοση και δε πρεπει (απ οσο περιγραφεις... νησι κλπ) να χρειαζεσαι κατι τo πολυ extreme...  Αληθεια, σε ποιο νησι μενεις?

Σε πρωτη φαση θα σου ελεγα οτι το πουλ μπαρ, προσωπικα, δε με συγκινει καθολου, αλλα δεν εχει και κατι να σου προσφερει, μιας και μιλαμε για το πλαστικο...  Για μεταλλικο, πας σε κατι πληρως ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ, μιας και η ελληνικη νομοθεσια το απαγορευει σαφεστατα!

Το θεμα μετατροπων ειναι μια παααααααααααααρα πολυ μεγαλη κουβεντα και καθαρα τελειως προσωπικο θεμα αναγκων, χρησης και φυσικα οικονομικο!

Σε πρωτη φαση, θα συμφωνησω με τον παραπανω χρηστη/συνforumιστη, να ξεκινησεις δηλαδη με μια καλη τετραδα λαστιχα, πχ μεικτης χρησης 50/50 (ΑΤ) ή αν θελεις κατι πιο "σκληρο", μπορεις να πας σε 70/30 ή ακομη και σε 80/20 (ΜΤ), τα οποια θα βρεις σε διαφορες εταιρειες, τυπους και τιμες...   

Το επομενο βημα (κατ εμε), θα πρεπει να ειναι μια δοκιμασμενη παντα αναρτηση, με ελαφρο ψηλωματακι, δηλαδη γυρω στα +4  εως +6 cm...
Τα "απο κατω" προστατευτικα, ειναι σιγουρο οτι θα σε καλυψουν σε πιθανες δυσκολες καταστασεις, του στυλ πετρες, βραχακια κλπ κλπ εδαφικες ανωμαλιες, αλλα παντα εξαρταται και απο το που κυκλοφορεις εκει στο νησι...  Παντως οποιαδηποτε προστασια, σιγουρα δεν κανει κανενα κακο στο jimny σου, περα απο το βαρος που σου προσθετει...

Στο θεμα του εργατη τωρα που προανεφερες, προσωπικα, ειμαι σχεδον "καθετος" στους WARN και στους RAMSEY, χωρις να θελω βεβαια να κατηγορησω καποια απο τις 10δες μαρκες που κυκλοφορουν στην παγκοσμια αγορα...  Εαν δεις, τα περισοοτερα 4χ4 "φορανε" WARN και νομιζω οτι δεν ειναι τυχαιο...
Υπολογισε, οτι ειδικα για το jimny μας και βεβαια για μια normal εως και λιγο πιο "βαρια" χρηση, χρειαζεσαι εναν εργατη γυρω στις 8.000 λιμπρες...  καποιοι φορανε 6000 και καποιοι αλλοι 9000 εως και 12.500 λιμπρες, αλλα μιλαμε για πιο "ειδικες" χρησεις και καταστασεις!

Ελπιζω να σε βοηθησα οσο μπορω, αλλα και για οτι αλλο χρειαστεις, ειμαι στη διαθεση σου, οπως και ολοι βεβαια (πιστευω) οι φιλοι μας εδω και βεβαια, παντα καλα να περναμε...   ;)


ευχαριστω για την απαντηση!!για το ψηλωματακι που λες εχω μια ερωτηση!ταξιδευω αρκετα συχνα στην πελλοπονησο και φυσικα στην αθηνα(αργυρουπολη-κεντρο ταξιδι καταντησε)!υπαρχει προβλημα με τις μετακινησεις αυτες αν γινει το ψηλωμα στο τζιμνυ?
ΥΓ.στην κυθνο παω που εχω εξοχικο εκει και κανω και τις καταδυσεις μου!
WWW.IERODOULES.COM