H μετατροπή και η ανάγκη για μετατροπή στο αυτοκίνητο ειναι πράγματα αλληλοεξαρτώμενα.
Χρησιμοποιώντας τα jimny μας κυρίως ως εκδρομικά, τι ανάγκες για μετατροπές έχουμε??
Εινα ανάλογες με το τι εκδρομές κάνουμε...
Οσες φορές εχουμε πάει εκδρομή, αυτά που είδα να χρειάζονται είναι μια ανάρτηση, το πολύ μέχρι +4 και μια 5άδα καλά λάστιχα(ίσως και ένα πίσω μπλοκέ, ας ήταν και Lock right που μου χρειάστηκε σε κόλημα μονόπαντα σε πάγο..).
Η ένοια το έχω ενα αυτοκίνητο το κάνω τούμπανο , rescue car, ή οτιδήποτε άλλο, για να φύγω απο εδώ να πάω στα Γιάννενα με την ταυτότητα στο στόμα φωνάζοντας μπανζάι στον δρόμο, για να κάνω εκει ανωρημότητες, να περάσω 5 νεροφαγώματα, ή να μπώ σε παιδική χαρά, για μένα δεν έχει νόημα...για μένα
Νόημα έχει το να βρώ στον δρόμο μου εμπόδια και να τα ξεπεράσω για να φτάσω στον προορισμό μου..
Εαν ήταν να ΄πάω στα Γιάννενα για να περάσω νεροφάγωμα....το κάνω και στον Ντράφι...
Στην εκδρομή τι ζητάμε? να περάσουμε καλά...
Αρα είμαστε πολλοί, και εκδρομή ανω των 5-6 τουτού είναι δύσκολο να είναι x-treme.
Aπο την άλλη για να πάς κάπου και να εκδράμεις, θα περάσεις την περισσότερη οδιγική σου εμπειρία κυρίως σε άσφαλτο, αρά πρέπει να σου βγει η Παναγία στην άσφαλτο , ή να πεις τον Χριστό φαντάρο, για να ευχαριστηθείς λίγο εκτός...
Το jimny απο μόνο του σαν αυτοκίνητο έχει μεγάλες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου(ιδίως οι παλιές εκδόσεις, για το καινούργιο κρατάω μια πισινή γιατί μένει συχνά χωρις τετρακίνηση...).
Εχω κάνει εκδρομές με ανάρτηση χειρότερη απο την μαμίσια, μιας και ήταν η μαμίσια αλλά είχε κάτσει και 2 εκ., με μόνο συν μια τετράδα καλά ΑΤ..
Το να ανεβάσω το αμάξι μου πάνω σε μια πέτρα(ενας τσολιάς καθότανε..
) ή να περάσω το αποστραγγιστικό, ή να το κοπανάω για να δώ πότε θα σπάσει, ή πότε σπάει ένα ημιαξόνιο...δεν είναι στην φιλοσοφία μου, και στο τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου(που το θέλω για να γυρίσω, και να πάμε και την άλλη μέρα στην δουλειά, και να ξαναπάμε κάπου γιατί με αυτό χαιρόμαστε, και φυσικά γιατί δεν θέλω να πετάω λεφτά για να το σπάω...).
Αρα η εκάστοτε μετατροπή γινετε ανάλογα με τον τρόπο χρήσης ή την φιλοσοφία χρήσης του κάθε αυτοκινήτου και του ιδιοκτήτη του...
Το Jimny του Φάνη, και του Κώστα παλιότερα, μου αρέσουν πάρα πολύ, και θα γούσταρα να τα έφτιαχνα...εαν ήμουν μόνος, άντε το πολύ παντρεμένος ....
Οταν κουβαλάς και άλλους, που δεν γνωρίζουν τον κύνδινο, τα αυτοκίνητα γίνονται αρκετά επικύνδινα για όλους...
Ιδίως εαν έχεις και κανένα μωράκι μέσα..
Παλιότερα στεναχωρήθηκα όταν έμαθα ότι ένας γνωστός (απο το gr) τουμπαρε με την γυναίκα του και το παιδί του μέσα, και ότι ο ουρανός κατέβηκε πολύ χαμηλά...
Γιατί??
Για να έχεις 30άρια και 10άποντη, και να περνάς απο πάνω....
Πάνω απο πού και πότε??
Τουλάχιστον θέλει υπερβολική προσοχή και οδήγηση με σύνεση...το αμάξι όταν το πειράζεις και ιδίως στην ανάρτηση του, γίνεται άλλο αυτοκίνητο ή καλύτερα σταματάει να είναι αυτοκίνητο και γίνετε off road.
Με 3,5 εκ συν αλλά μαλακή ανάρτηση και με την μπαγκαζιέρα τίγκα πάνω...το jimny ήταν βάρκα γιαλό(το κέντρο βάρους άλλωστε είχε ανέβει πολύ ψηλά....
Με 80 -90 καλά ήταν ...κανείς και οικονομία, έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.....
Eλπίζω να σας κούρασα και να καταλάβατε ότι πρέπει να προσέχουμε, και για εμάς και για τους άλλους που βρίσκονται μαζί μας στον δρόμο, μιας και δεν μας φταίνε..
Μετατροπές με σύνεση, και αν γίνετε μια μετατροπή, για οποιονδήποτε λόγω , ακόμα και γιατι μας αρέσει..., να είμαστε προσεκτικοί...