Αποστολέας Θέμα: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!  (Αναγνώστηκε 33330 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Αγαπητοι φιλες/οι συνfοrumιστες...
Οπως οι περισσοτεροι γνωριζετε. πριν απο λιγο διαστημα, ειχα (δυστυχως) την ασχημη εμπειρια ενος ατυχηματος με το jimny μου...
Συγκεκριμενα, κατα την εξελιξη της πανεμορφης εκδρομης μας στο Γραμμο και κατα τη διαρκεια των διαφορων «ανωριμων» αθλοπαιδιων που ειχαμε επιδοθει... τουμπαρισα το jimny μου, με ασχημα επακολουθα, ευτυχως με μονο υλικες ζημιες!!!
Με αφορμη αυτη μου την εμπειρια, εκανα διαφορες σκεψεις, για το που, πως και κυριως το γιατι... 
Ενα αυτοκινητο, σχετικα καλα «στημενο», φτιαγμενο απο εμπειρους ανθρωπους και με καλα πραγματα επανω του!
Ομως, τελικα... φτανει μονο αυτο?
Γιατι να εχω τη συγκεκριμενη αναρτηση στο αυτοκινητο? 
Γιατι να εχω αυτα τα συγκεκριμενα λαστιχα? 
Γιατι να εχω βοηθητικο κιβωτιο απο samurai και μειωτηρα? 
Ειναι καποιες ερωτησεις για παραδειγμα, που ισως σκεφτονται και καποιοι αλλοι απο εμας...

Στο σημειο αυτο λοιπον, εκανα καποιες σκεψεις που αφορουν τους λογους που (σχεδον) ολοι μας κανουμε καποιες βελτιωσεις / μετατροπες στα αυτοκινητα μας. Το βασικοτερο απο ολα ομως, ειναι να ξερουμε γιατι κανουμε την οποιαδηποτε αλλαγη απο τις εργοστασιακες προδιαγραφες των αυτοκινητων!  Δεν αρκει να παμε και να βαλουμε τα χ λαστιχα, απλα επειδη μας ειπε ο φιλος μας ή ο γνωστος μας ή επειδη το διαβασαμε καπου οτι ειναι καλο...
Η ταδε αναρτηση, δεν σημαινει οτι καλυπτει κι εμας επειδη τη φοραει ο δεινα αγωνιζομενος σε αγωνες trοphy…


Αποφασιζοντας λοιπον να κανουμε καποια μικρη ή μεγαλη αλλαγη/μετατροπη/βελτιωση σε οποιοδηποτε τμημα του αυτοκινητου, θα πρεπει πρωτα να εχουμε ξεκαθαρισει το τι ακριβως θελουμε να κανουμε με το συγκεκριμενο αυτοκινητο... 
Θα πρεπει να γνωριζουμε ηδη τη χρηση που θα εχει το αυτοκινητο μας... 
Θα πρεπει να γνωριζουμε αν το αυτοκινητο θα ειναι «ασφαλτινο» ή «χωματινο»... 
Θα πρεπει να γνωριζουμε αν θα το εχουμε για κυριο αυτοκινητο μας ή για αυτοκινητο «βολτας» του Σαββατοκυριακου & για παιγνιδι...

Αφου λοιπον εχουμε πλεον ξεκαθαρισει τι απαιτησεις χρησης εχουμε απο το αυτοκινητο μας, προχωραμε στο «στησιμο» του... Αλλα καλουδια θα πρεπει να επιλεξουμε για ενα αυτοκινητο που θα το θελουμε απλα για να παμε μια απλη χωματινη βολτα το Σαββατοκυριακο και με τελειως διαφορετικα πραγματα θα το εξοπλισουμε για να κανουμε ακραιες και πολυ extreme
δραστηριοτητες...

Δεν μας χρειαζεται για παραδειγμα το snorkel ή το μπροστινο μπλοκε διαφορικο, αν οι εκδρομουλες μας, δεν ξεπερνουν τη Βαρκιζα ή τον Αγ. Στεφανο...
ΝΑΙ σε ολο τον εξοπλισμο των τετρακινητων οχηματων, αλλα με παντα με συνεση και οχι επειδη ο ψ γνωστος εβαλε 2 ιντσες body lift, παμε να βαλουμε κι εμεις... καμμια φορα αυτο κατανταει και επικινδυνο!!!

Ας ερθουμε τωρα στη φαση του οτι εχουμε επιλεξει να... «βαρυνουμε» καπως τον εξοπλισμο του οχηματος μας... εχουμε ηδη μια αναρτηση +10 ποντους, εχουμε κανει και ενα body lift 2 ιντσων, εχουμε βαλει και καποια mud λαστιχα... αυτοματως το αυτοκινητο μας εχει ξεφυγει εντελως απο τα εργοστασιακα standards, τουλαχιστον 17 – 18 ποντους, πραγμα... ελαφρως επικινδυνο για ασφαλτινη χρηση με ταχυτητες αρκετων χιλιομετρων!!! Το αυτοκινητο μας ειναι στημενο για χωματινη off road χρηση και εκει ειναι σιγουρο οτι θα δουλεψει καλα.
Ομως, κυριως λογω υψους & μετατοπισης του κεντρου βαρους του, στην ασφαλτο πρεπει να ειμαστε ιδιαιτερα προσεκτικοι, κυριως στις στροφες...

Σε αντιθεση τωρα με το προηγουμενο παραδειγμα, εαν εχουμε ενα αυτοκινητο που απλα του εχουμε αλλαξει την αναρτηση, με καποια αλλη, στο ιδιο υψος αλλα λιγο ή περισσοτερο σκληρη, εχουμε ΗΤ ή ΑΤ λαστιχα και ειμαστε αρκετα ασφαλεις στην ασφαλτο, δεν μπορουμε να εχουμε ιδιαιτερες απαιτησεις στην off road χρηση του αυτοκινητου, ουτε να εχουμε απαιτησεις για ιδιαιτερα τρελλα κρεμασματα των τροχων σε καποια περασματα εμποδιων...

Εφερα δυο ακραια παραδειγματα, για να καταλαβουμε οτι σε καμμια περιπτωση δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα, με ενα συγκεκριμενο στησιμο...

Θελοντας να μη κουρασω καποιον με το διαβασμα, κλεινω και υπενθυμιζω οτι πρωτα πρεπει να αποφασιζουμε και μετα να υλοποιουμε!!!

Γλυτωνουμε ετσι, χρονο, χρημα και κυριως δεν ταλαιπωρουμε το αυτοκινητακι μας!!!
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 14:45 »
Σωστός ο Νίκος, θίγει ένα θέμα, ίσως το σημαντικότερο, αυτό των μετατροπών - βελτιώσεων...

Όταν πρωτοαπέκτησα το Jimny, ήμουν στη σκέψη και εγώ για extreme μετατροπές, ψηλώματα, αναρτήσεις και χίλια δυό άλλα...

Μετά από σοβαρότερη σκέψη όμως, κατέληξα ότι θα είναι δύσχρηστο στο δρόμο, και εν δυνάμει επικίνδυνο.

Μπορώ με σιγουριά να πω, ότι το μικρό ψήλωμα που έχω (+ 3,5 cm) και το 100 % πίσω μπλοκέ, μαζί με χωμάτινα λάστιχα, με βγάζουν ασπροπρόσωπο στην πλειονότητα των δύσκολων σημείων...

Έτσι κ αλλιώς, το Trial δεν είναι το στοιχείο μου, προτιμώ αγώνες αντοχής ή Rally Raid...!

Απλά σκέφτομαι ίσως για μια ανάρτηση μέχρι + 5 cm, ανθεκτική στις κακουχίες, για να είμαι πιο σταθερός εντός και εκτός δρόμου... Ίσως τα Hot Bits που αναφέρθηκαν, αν αξίζουν το κόστος τους...

Και τα καλύτερα έρχονται...!
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος Teo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 835
  • Φύλο: Άντρας
  • Δε θα σε ξεχάσουμε ποτέ...
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 14:51 »
Κοίτα....ποιός μιλάει !!!

.....keyboard offroaders....
Όποιος δεν μπορεί να καταλάβει τη σιωπή σου δεν μπορεί να καταλάβει και τα λόγια σου... Tolkin

Αποσυνδεδεμένος Teo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 835
  • Φύλο: Άντρας
  • Δε θα σε ξεχάσουμε ποτέ...
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 14:56 »
Μπάρμπα... ότι δεν σου χρειάζεται για τις βόλτες σου στη ...Βάρκιζα και στον Αγιο Στέφανο, ξήλωσέ το και το αγοράζω εγώ...

(έτσι κι αλλιώς στη Βάρκιζα και στον Αγιο Στέφανο, δεν πηγαίνω....)
.....keyboard offroaders....
Όποιος δεν μπορεί να καταλάβει τη σιωπή σου δεν μπορεί να καταλάβει και τα λόγια σου... Tolkin

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 15:04 »
Το θέμα που θίγει ο Νίκος είναι πάντα επίκαιρο και σωστό, απλά πολλές φορές μπαίνουμε όλοι στο "τρυπάκι",  "αφού το έχει ο Νίκος θα το βάλω κι εγώ", άλλες φορές είναι θέμα καθαρά επίδειξης (πόσοι και πόσοι άραγε έχουν φτιάξει "τέρατα" με locker, 3" αναρτήσεις, ARB προφυλακτήρες, 31" λάστιχα Mud κλπ και δεν έχουν πατήσει ποτέ χώμα που λέει ο λόγος ??), άλλες φορές απλά υπάρχουν λεφτά για ξόδεμα, άλλες φορές πάλι είναι φυσική "ανάγκη" να βάλεις ότι έχει και ο διπλανός ή ακόμα καλύτερα και κάτι παραπάνω για να είσαι "καλύτερος", πιο μουράτος, πιο ψηλός, πιο offroader...
Η αλήθεια είναι ότι όλοι μας λίγο ή πολύ για διάφορους λόγους νιώθουμε την ανάγκη να εξοπλίσουμε τα οχήματά μας όσο καλύτερα μπορούμε και τις περισσότερες φορές μας φρενάρει μόνο και μόνο το οικονομικό θέμα, η ουσία είναι να μαζεύουμε εμπειρίες και να τις αξιοποιούμε με τον καλύτερο τρόπο για δικό μας όφελος και φυσικά να μαθαίνουμε από τους παλιότερους και εμπειρότερους.
 

 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 21:58 »
σωστος ο Nicksi και ο Metalaxe και ο Jericho.
Πριν κανουμε βηματα για αλλαγες ρωταμε, βλεπουμε, μαθαινουμε, και ζυγιζουμε τις αναγκες μας.
Ενα αυτοκινητο ανασφαλες στην ασφαλο ειναι οτι χειροτερο για τον οικογενειαρχη (αλλα και για ολους γενικως).
Με μια απλη αναρτησουλα ειναι στο σωστο δρομο και σε τελικη ας μην παει και 10μετρα πιο κατω....

Οποιος θελει να τουμπανιασει τον μητσο, ας το κανει με γνωμονα το σωστο δεσιμο και τις ασφαλεις εξορμησεις.

Βαλτε μπροστα την ασφαλεια σας και των δικων σας, και μετα προχωρηστε σε οποιαδηποτε αλλαγη (που επηρεαζει την οδηγικη ασφαλεια παντα)
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 22:00 »
Προεδρε σε βρισκω σωστο! ;)
Η δικια μου εμπειρια το καλοκαιρι με 6500 χλμ σε εναμιση μηνα ητανε οτι το αμαξι εχει στηθει σε ποσοστο 20οn-80off.
Αμα εχεις υπομονη στο δρομο ειναι υποφερτο και ενας λογος της μετατροπης ειναι να μην το ζοριζω-παταω στην ασφαλτο!Πληρως εξοπλισμενο αλλα και εκδρομικο! ;)
Το θεμα ειναι να σε πηγαινει παντου εκτος απο το συνεργειο! 0_21 87

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 22:07 »
εκδρομικο! ;)
ε ναι μωρέ τι είναι 6ποντη, βόδι,τρελό offset,μόνιμα ΜΤ, μπλοκαδούρες, εργάτη κλπ..ένα εκδρομικό αυτοκινητάκι lol lol lol 87 87
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 19, 2006, 01:00 από bilias_jr »

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 22:12 »
εκδρομικο! ;)
ε ναι μωρέ τι είναι 6ποντη, βόδι,τρελό offset,μόνιμα ΜΤ, μπλοκαδούρες, εργάτη κλπ..ένα εκδρομικό αυτοκινητάκι lol lol lol 87 87
εκδρομικο αλλα barbarian!

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 22:13 »
εκδρμικό αλά barbarian  lol lol lol
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 01, 2006, 22:15 »
 lol lol roc2

Αποσυνδεδεμένος fanis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIANS
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 14, 2006, 22:01 »
Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο Νίκο και με τα άλλα παιδιά η δική μου εμπειρία είναι ότι ανάλογα με την παρέα που θα μπλέξεις και με την τρέλα που κουβαλάει αυτή η παρέα έτσι θα στηθεί και το αμάξι σου. Το δικό μου έχει φύγει εντελώς από τα εργοστασιακά standard και έχει γίνει off-road use only μιας και στο δρόμο είναι άκρος επικίνδυνο και αρκετά εκνευριστικό θα έλεγα. Εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα τζιπάκι για κύριο αυτοκίνητο διότι κάνω αρκετά χιλιόμετρα και δεν με βολεύει, οπότε αφού είχα την οικονομική δυνατότητα αγόρασα ένα τζιπ για να ξεφεύγω στο βουνό μαζί με φίλους, από εκεί και πέρα η γνωριμία μου με κάποια άτομα (τρελαμένους) με έβαλε σε ένα άλλο τρυπάκι αγώνων αλλά και σε κάποια περάσματα που δεν πάς ούτε και με τα πόδια οπότε εκανακαστικά  πλέον το αμάξι μου έγινε play car. Τα λεφτά που έχω ρίξει είναι πάρα πολλά και μερικές φορές σκέφτομαι μήπως δεν αξίζει αλλά μετά μόλις πάω στο βουνό και μου προσφέρει τα καλύτερα και το χαίρομαι το ξεχνάω. Σίγουρα πάντως αν το είχα για κύριο αυτοκίνητο θα το άφηνα μαμά. Αυτή είναι η γνώμη μου και πιστεύω να μην έγραψα πολλά.   a105

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 14, 2006, 23:30 »
H μετατροπή και η ανάγκη για μετατροπή στο αυτοκίνητο ειναι πράγματα αλληλοεξαρτώμενα.
Χρησιμοποιώντας τα jimny μας κυρίως ως εκδρομικά, τι ανάγκες για μετατροπές έχουμε??
Εινα ανάλογες με το τι εκδρομές κάνουμε...
Οσες φορές εχουμε πάει εκδρομή, αυτά που είδα να χρειάζονται είναι μια ανάρτηση, το πολύ μέχρι +4 και μια 5άδα καλά λάστιχα(ίσως και ένα πίσω μπλοκέ, ας ήταν και Lock right που μου χρειάστηκε σε κόλημα μονόπαντα σε πάγο..).
Η ένοια το έχω ενα αυτοκίνητο το κάνω τούμπανο , rescue car, ή οτιδήποτε άλλο, για να φύγω απο εδώ να πάω στα Γιάννενα με την ταυτότητα στο στόμα φωνάζοντας μπανζάι στον δρόμο, για να κάνω εκει ανωρημότητες, να περάσω 5 νεροφαγώματα, ή να μπώ σε παιδική χαρά, για μένα δεν έχει νόημα...για μένα
Νόημα έχει το να βρώ στον δρόμο μου εμπόδια και να τα ξεπεράσω για να φτάσω στον προορισμό μου..
Εαν ήταν να ΄πάω στα Γιάννενα για να περάσω νεροφάγωμα....το κάνω και στον Ντράφι...
Στην εκδρομή τι ζητάμε? να περάσουμε καλά...
Αρα είμαστε πολλοί, και εκδρομή ανω των 5-6 τουτού είναι δύσκολο να είναι x-treme.
Aπο την άλλη για να πάς κάπου και να εκδράμεις, θα περάσεις την περισσότερη οδιγική σου εμπειρία κυρίως σε άσφαλτο, αρά πρέπει να σου βγει η Παναγία στην άσφαλτο , ή να πεις τον Χριστό φαντάρο, για να ευχαριστηθείς λίγο εκτός...
Το jimny απο μόνο του σαν αυτοκίνητο έχει μεγάλες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου(ιδίως οι παλιές εκδόσεις, για το καινούργιο κρατάω μια πισινή γιατί μένει συχνά χωρις τετρακίνηση...).
Εχω κάνει εκδρομές με ανάρτηση χειρότερη απο την μαμίσια, μιας και ήταν η μαμίσια αλλά είχε κάτσει και 2 εκ., με μόνο συν μια τετράδα καλά ΑΤ..
Το να ανεβάσω το αμάξι μου πάνω σε μια πέτρα(ενας τσολιάς καθότανε.. lol) ή να περάσω το αποστραγγιστικό, ή να το κοπανάω για να δώ πότε θα σπάσει, ή πότε σπάει ένα ημιαξόνιο...δεν είναι στην φιλοσοφία μου, και στο τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου(που το θέλω για να γυρίσω, και να πάμε και την άλλη μέρα στην δουλειά, και να ξαναπάμε κάπου γιατί με αυτό χαιρόμαστε, και φυσικά γιατί δεν θέλω να πετάω λεφτά για να το σπάω...).
Αρα η εκάστοτε μετατροπή γινετε ανάλογα με τον τρόπο χρήσης ή την φιλοσοφία χρήσης του κάθε αυτοκινήτου και του ιδιοκτήτη του...
Το Jimny του Φάνη, και του Κώστα παλιότερα, μου αρέσουν πάρα πολύ, και θα γούσταρα να τα έφτιαχνα...εαν ήμουν μόνος, άντε το πολύ παντρεμένος ....
Οταν κουβαλάς και άλλους, που δεν γνωρίζουν τον κύνδινο, τα αυτοκίνητα γίνονται αρκετά επικύνδινα για όλους...
Ιδίως εαν έχεις και κανένα μωράκι μέσα..
Παλιότερα στεναχωρήθηκα όταν έμαθα ότι ένας γνωστός (απο το gr) τουμπαρε με την γυναίκα του και το παιδί του μέσα, και ότι ο ουρανός κατέβηκε πολύ χαμηλά...
Γιατί??
Για να έχεις 30άρια και 10άποντη, και να περνάς απο πάνω....
Πάνω απο πού και πότε??
Τουλάχιστον θέλει υπερβολική προσοχή και οδήγηση με σύνεση...το αμάξι όταν το πειράζεις και ιδίως στην ανάρτηση του, γίνεται άλλο αυτοκίνητο ή καλύτερα σταματάει να είναι αυτοκίνητο και γίνετε off road.
Με 3,5 εκ συν αλλά μαλακή ανάρτηση και με την μπαγκαζιέρα τίγκα πάνω...το jimny ήταν βάρκα γιαλό(το κέντρο βάρους άλλωστε είχε ανέβει πολύ ψηλά....
Με 80 -90 καλά ήταν ...κανείς και οικονομία, έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.....
Eλπίζω να σας κούρασα και να καταλάβατε ότι πρέπει να προσέχουμε, και για εμάς και για τους άλλους που βρίσκονται μαζί μας στον δρόμο, μιας και δεν μας φταίνε..
Μετατροπές με σύνεση, και αν γίνετε μια μετατροπή, για οποιονδήποτε λόγω , ακόμα και γιατι μας αρέσει..., να είμαστε προσεκτικοί...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 14, 2006, 23:34 από Ironman »
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος fanis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIANS
Απ: Περί μετατροπών / βελτιώσεων / αλλαγών στα jimny μας...!
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 15, 2006, 15:05 »
Γιάννη όταν κάποιος στήσει το αυτοκίνητό του έτσι πάει να πει ότι το έχει για άλλο σκοπό και όχι για εκδρομές αλλά αν χρειαστεί να πάει και μια εκδρομή την κάνει. Αλλά όταν έχεις μπει σε ένα τρυπάκι αγώνων και extreme off-road δεν μπορείς να μείνεις στα 195 και στην 4ποντη γιατί απλά δεν μπορείς να διεκδικήσεις κάποια θέση αφού ο πήχης έχει εκτοξευθεί τρομακτικά ψιλά πλέον. Η μετατροπές στο jimny και να το κάνω καλύτερο από ότι είναι μου αρέσουν γιατί το έχω για (play car ) και μόνο ,μου αρέσουν και οι αγώνες αλλά και το extreme off-road, δεν θα φτιάξω ένα αυτοκίνητο λοιπόν να πηγαίνω εκδρομές. Και για τη μεταφορά πλέον τρέιλερ. Το off-road πλέον έχει τις κατηγορίες του και ο καθένας όπως τι βρίσκει.  8) 8)
Φιλικά Φάνης.