Επιτέλους έγινε κ αυτή η σύνθεση πραγματικότητα !
Υλικά :
- Αμορτισέρ Bilstein B6 Sport για Jimny
- Το κιτ ελατηρίων ψηλώματος της MaD για Jimny (+ 3.5 cm)
Μια και τα εργοαστασιακά ελατήρια είχαν καθίσει πάρα πολύ, και οι κλίσεις στις στροφές ήταν αυξημένες, μπήκαν κ τα ελατήρια, ενώ τα αμορτισέρ τα φοράω ήδη 5 μήνες...
Εντυπώσεις
Το αυτοκίνητο, έδεσε απίστευτα, σταμάτησε να ψαρεύει στο δρόμο, απόκτησε ένα πιο GTi χαρακτήρα, μπαίνει πολύ ωραία στις στροφές, κάτι που βοηθάει κ το πίσω μπλοκέ...
Μέχρι τα 15 km/h η ανάρτηση είναι λίγο ξύλινη, καθώς η απόσβεση και επαναφορά είναι τόσο γρήγορη που δεν το καταλαβαίνεις, χωρίς όμως να χτυπάει το αυτοκίνητο...
Μέχρι τα 40 - 45, το φαινόμενο ελαττώνεται σταδιακά, ενώ από εκεί και πάνω, τα Bilstein δουλεύουν υποδειγματικά...
Το αυτοκίνητο κρατάει πλέον στα πολλά, ενδεικτικά αναφέρω, ότι στρίβω σε πολύ ανοικτές καμπές με 110 - 120 km/h με ελάχιστες κλίσεις...
Εκτός δρόμου, κέρδισα τη λίγο μεγαλύτερη άρθρωση που δίνουν οι 3,5 πόντοι σήκωμα, ενώ είναι απόλαυση, να οδηγάς γρήγορα σε χώμα, η ανάρτηση καταπίνει τα πάντα πλεόν...
Θέλει λίγο περισσότερη προσοχή, λόγω της αλλαγής του κέντρου βάρους...
Επίσης σε απότομη τιμονιά πάνω σε στροφή, (και εννοώ απότομη, μισή στροφή σχεδόν), το αυτοκίνητο φλικάρει, και μπαίνει με το πλάι...
Βελτιώθηκε η θέση οδήγησης, και το αυτοκίνητο έγινε οριζόντιο, μια κ είχε μια κλίση προς τα μπροστά...
Αυτά για αρχή, ελπίζω να τα θυμήθηκα όλα !