Εμένα μου πείρε 2 ώρες με έναν φίλο. Με έναν γρύλο
. Πίσω τα πράγματα είναι απλά. Βγάζεις ρόδες, τακάρεις το αυτοκίνητο, ξεβιδώνεις τις βίδες απο τα αμορτησερ, αλλα αυτά παραμένουν σφηνωμένα και δεν βγαίνουν. Τότε κουνας λίγο το διαφορικό με τον γρύλο, και βρίσκεις το κατάλληλο σημείο, απου βγαίνουν μόνα τους. Μετά κατεβάζεις παρακάτω, βγάζεις, βάζεις ελατήρια, ΠΡΟΣΟΧΗ να μπουν στην εγκοπή. Ξανασηκώνεις, βάζεις αμορτησερ, και μια απο τα ίδια!!! Κάπου αλού στο παρελθον
είχα διαβάσει ότι χρειάζονται και κάτι ροδέλες στα αμορτησερ. Το Δύσκολο είναι μπροστά όπου με την ίδια διαδικασία,( ΠΡΟΣΟΧΗ στο τακάρισμα, λόγο βάρους μπροστά), αλλα λόγο υποπιέσεων (σωληνάκια), θα ζωρηστείς να τα βάλεις! (δεν μπορείς να κατεβάσεις χαμηλά τον άξονα). ?μα λύσεις 1-2 βιδούλες που κραταν τα σωληνάκια, όλα γίνονται!
Εγώ θα πρότεινα δύο παξιμάδια μπροστά-πάνω στα αμορτησερ, για ασφάλεια. Τα δικά τους δεν μου γεμίζουν το ματι.
Μηλάω για τα +3!!!!