Είναι τσεκαρισμένη απο τον Φεβρουάριο του 2005 15000χλμ με Michelin 4x4 AT 205/70/15 αφήνοντας μου άριστες εντυπώσεις.
Τα συγκεκριμένα ελατήρια απο θέμα ύψους θα δούλευαν καλύτερα με ΟΜΕ αμορτισέρ( cliff ) ή Gabriel μιας και τα Μονροε ώντας για την μαμίσια διάσταση κρατάνε κάτω το γυμνι και σκληρένουν(αυτό όμως έχεις άμεση επίδραση στην οδική συμπεριφορά μιας και το αυτοκίνητο καλυτερεύει συνολικά)
Το κιτ είναι ολοκληρωμένο με τον αποστάτη για τον κατανεμητή πίεσης των φρένων(για όσους δεν έχουν α βου σου(abs) )αλλά και να έχεις καλό είναι να το βάλεις...
Εκτός δρόμου , σταματάνε οι αναπηδήσεις του πίσω άκαμπτου σε σχέση με την μαμίσια ανάρτηση, ακόμα και σε γρήγορη οδήγηση είτε σε λακούβες είτε σε δρόμο με κροκάλα σχεδόν(Λεωφόρος Billia- Ελικώνας )
Σε νερωφαγώματα δουλεύει αρκετά καλά χωρίς να κουράσει με το γκάπ γκούπ την μέση.
Το συνολικό ύψος ανέβηκε στα 2.5 εκ περίπου(μέτρημα απο ζάντα σε φτερό)
Αξίζει να προσεχθεί η ροδέλα που τοποθετήθηκε ανάμεσα στην vida και στο σινεμπλόκ του αμορτισέρ για να μην βγένει το αμορτισέρ (βάλτε ροδέλα όχι Locktight).....
Κώστα πολύ ωραία παρουσίαση συγχαρητήρια
Μην θεωρήσει κανένας ότι ο συγκεκριμένος συνδοιασμός ανάρτησης ή η παρουσίαση είναι κλοπή απο κάπου μιας και τον προτείνει ανεπιφύλακτα και η
www.amorteam.gr στους πελάτες τις.
Αλλοι συνδοιασμοί με ελατήρια της mad (
www.mad-tooling.com ) είναι:
1. Mad-monroe (+2.5)
2. Mad-OME (+3.5)
3. Mad -Gabriel (+3.5)
4. Mad +6.5 με ΟΜΕ ή Gabriel η Μονροε με συνολικό ύψος που πρέπει να είναι περίπου πάνω απο 5.5 εκ αλλά εκεί θέλει και άλλες αλλαγές....
H συγκεκριμένη φαεινή ιδέα μου φορείτε απο
15 Jimny, τουλάχιστον........