Αποστολέας Θέμα: European Baja 300  (Αναγνώστηκε 2809 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
European Baja 300
« στις: Ιούνιος 25, 2015, 14:20 »
.


European Baja 300
• Ένας αγώνας Cross Country 325 χλμ., μίας ημέρας.
• Σε μία κλειστή διαδρομή 65 χιλιομέτρων που θα γίνει 5 φορές.
• Παλιές ειδικές του Rallye Acropolis (Νέο Δίστομο, Δεσφίνα, Ζεμενό).
• Αγώνας ανοιχτός ΚΑΙ σε επιβατικά αγωνιστικά (δικίνητα ατμοσφαιρικά).

Προσοχή στις ΑΛΛΑΓΕΣ που έχουμε στον αγώνα:
• Αλλαγή της ημερομηνίας του European Baja 300 για 17-18 Οκτώβρη, με πιθανότερο το Σάββατο.
• Ο κανονισμός της κατηγορίας Τ3 της FIA για τα Cross Country Rallies υπερκαλύπτει και τα επιβατικά ατμοσφαιρικά αγωνιστικά (όχι τα Ν4 & Α8 δηλαδή). Άρα μπορούν να τρέξουν στον αγώνα!!!

Γενική Μορφή
• Ένας μαζεμένος αγώνας, με 325 χιλιόμετρα να ολοκληρώνονται σε 8 ώρες.
• Η περιοχή προσφέρει πολλές δυνατότητες για φιλοξενία, από οικονομική μέχρι και πολυτελή, όντας δίπλα στην Αράχωβα.
• Είναι στο μέσο της απόστασης ανάμεσα σε Αθήνα και Πάτρα, προσφέροντας πολλές δυνατότητες μεταφοράς για όσους έρθουν από μακριά.
• Ο αγώνας θα γίνει το Σάββατο, ούτως ώστε όσοι έρθουν από μακριά να μπορέσουν να είναι στις δουλειές τους τη Δευτέρα.
• Δύο διανυκτερεύσεις (Παρασκευή και Σάββατο) αρκούν για όλα τα πληρώματα. Ο Τεχνικός Έλεγχος θα γίνει το πρωί πριν τον αγώνα για να καλύψει και όσους δε θελήσουν να διανυκτερεύσουν.

Μορφή του Αγώνα
• Είναι, ουσιαστικά, η τέταρτη ειδική διαδρομή του 24ωρου του 2014.
• Οι γύροι είναι σχετικά μεγάλοι, 65 χλμ. για την Οpen και 47,5 χλμ. για την Hobby.
• H Open θα κάνει 5 γύρους και η Hobby 3.
• Η Hobby θα ξεκινήσει μετά την εκκίνηση του 1ου, 3ου και 5ου γύρου της Open, 5 λεπτά μετά την εκκίνηση του τελευταίου αυτοκινήτου της τελευταίας.
• Θα υπάρξει μία ανασυγκρότηση μετά τον 3ο γύρο.
• Το έδαφος είναι πολύ σκληρό, οπότε δε θα αλλάξει πολύ κατά τη διάρκεια του αγώνα.
• Η διαδρομή είναι βασικά παλιές ειδικές του Rally Acropolis.
• Τα τελευταία χιλιόμετρα των δύο κατηγοριών θα είναι διαφορετικά, μετά το 39ο χλμ. για να μην φτάσει η Open την Hobby.
• Τα πληρώματα θα πλοηγούνται με βάση road book.
• Στην Open κερδίζει ο ταχύτερος, ενώ στη Hobby θα υπάρχει ζητούμενη μέση ταχύτητα.

Ασφάλεια
• Ο Ιχνηλάτης διοργανώνει τον 24ωρο εδώ και 13 χρόνια, με τα στελέχη του να είναι εκπαιδευμένα και έμπειρα.
• Θα χρησιμοποιηθούν, ως συνήθως, έμπειρα άτομα, που χρησιμοποιούνται επίσης στο Rally Acropolis, το Ιστορικό Rally Acropolis κλπ.
• Ο δρόμος θα είναι ΚΛΕΙΣΤΟΣ στην ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ, κάτι που θα εξασφαλίζουν 40-50 άτομα, σε ΟΛΕΣ τις διασταυρώσεις.
• Θα υπάρχει το γνωστό δορυφορικό σύστημα ελέγχου των οχημάτων, που προσφέρει ON-LINE παρακολούθηση των συμμετοχών από την οργάνωση και επέμβαση στον ταχύτερο δυνατό χρόνο.
• Στην ίδια διαδρομή το 2014 η κατηγορία Open έπιασε μέση ταχύτητα 41 χ.α.ω.
• Θα υπάρχουν 4 σημεία Αμεσης Επέμβασης όπου θα βρίσκονται μοιρασμένα 2 Πυροσβεστικά, 3 Ασθενοφόρα, 3 FIV και 3 οχήματα με άτομα του ΕΕΣ και της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης.
• Ο εξειδικευμένος σε κατάστασης ανάγκης γιατρός Νίκος Παππάς θα είναι ο γιατρός του αγώνα.
• Δύο Νοσοκομεία και ένα Κέντρο Υγείας βρίσκονται σε απόσταση 10-30 χλμ. από οποιοδήποτε σημείο της διαδρομής.
• Η περισσότερη διαδρομή είναι δρόμοι παλαιών ορυχείων που δε χρησιμοποιούνται πλέον.
• Έχει λίγους γκρεμούς, που θα επισημαίνονται στο road book.
• ανεφοδιασμός θα γίνεται ΜΟΝΟ στο Service Park, σε σημείο δίπλα στο Πυροσβεστικό όχημα.

https://www.facebook.com/pages/European-Baja-300/818061198276573
master@ihnilatis4x4.gr


[size=13]._[/size]
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4