Στην πούδρα τα ΜΤ είναι σχετικά καλά και γενικά καλύτερα από ΑΤ.
Αν το χιόνι είναι πατημένο τα ΜΤ δεν δουλεύουν καλά.
Στον πάγο τα ΜΤ είναι ότι χειρότερο.
Τα καθαρά λάστιχα χειμώνα για χιόνι πάγο έχουν πολλές και μικρές αυλακώσεις για να 'βεντουζάρουν' στο λείο και σκληρό χιόνι ή πάγο χωρίς να προσπαθούν και το σκάψουν για να βρουν πρόσφυση.
Διαβάστε και αυτό είναι ενδιαφέρον.
http://www.off-road.gr/article68-mode=thread.html
Ενδιαφέρον είναι να διαβάζεις διαφορετικές απόψεις,αλλα στην πράξη ?
Πόσο χιόνι εχεις πατήσει ? (χλμ) Εμεινα ευχαριστημένος και ποτέ δεν σκέφτηκα την λέξη "αλυσίδες",οσο φορούσα Μ/Τ. Με Α/Τ θα την σκεφτώμουν πολλές φορές !!!!
Σίγουρα όλα εχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Εχω πατήσει με τα Μ/Τ σε υψος χιονιού,που ξεπερνούσε τα 2 μέτρα. Ενα αυτοκίνητο με ασφάλτινα,σε αυτο το υψος χιονιού,μπορεί και πάει γρηγορότερα απο τα Μ/Τ !!!!!(χωρις αλυσίδες και τα δύο αυτοκίνητα).
Ολα,πάνε παντού τελικά
Οχι. Στο χιόνι μπορεί να πάνε όλα,είτε γρηγορα,είτε αργά. Στην λάσπη όμως
?? Είναι καθαρά προσωπικό θέμα και επιλογή,το ελαστικό που θα διαλέξει ο καθένας,ανάλογα με την χρήση που προορίζει να κάνει στο αυτοκινητό του .................................
Ο παραπάνω προβληματισμός,δεν ισχύει για αυτούς που έχουν ζανταρισμένα ελαστικά και τα αλλάζουν αναλόγως την "περίσταση" !!!!
Συμπέρασμα βγάζουμε
??
υγ> Απόστολε πιά Μ/Τ χρησιμοποιείς ?