0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχω όμως και δυο εναλλακτικά, πιο extreme σενάρια, χωρίς happy end:Σενάριο Α: xtreme4x4 vs αλλόΧρηστος:O Βαγγέλης Τσούκας, ιδιοκτήτης της επιχείρησης, κάνει μήνυση στον Χρήστο Ζάχαρη. Δεν είμαι νομικός, αλλά βάσει των όσων διαβάζω εκατέρωθεν εκτιμώ πως δεν φαίνεται να έχει και πολλές πιθανότητες. Θα τον ταλαιπωρήσει βεβαίως για καιρό τον αλλόΧρηστο, θεωρώ όμως πως αυτό θα του κοστίσει πολλαπλά σε επικοινωνιακό επίπεδο.Στον αντίποδα, ο νυν-υπέρ-πάντων-αγών αλλόΧρηστος θα φτάσει να ανακινήσει μέχρι και θέμα οικοδομικής άδειας, όπως ήδη έγραψε κάποιος. Θα μηνύσει κι αυτός τον Βαγγέλη Τσούκα και οι δυό τους θα τα λένε για κάμποσα χρόνια στα δικαστήρια (καλά μη φανταστείτε, μια φορά το χρόνο και πολύ λέω). Δεν αποκλείεται επίσης κάθε βδομάδα να μας βγάζει και νέες αποκλειστικές ειδήσεις για την αναβαθμισμένη πλην όμως χωρίς έγκριση τύπου θερμάστρα υγραερίου που εγκατέστησε ο Βαγγέλης Τσούκας, ή για το γεγονός πως έτυχε να τον δει να περνάει με κίτρινο σε φανάρι της Λιοσίων στο ύψος του Δημαρχείου μετά το τυροπιτάδικο. Σε μια τέτοια περίπτωση τέλος, πέραν των δικαστικών εξόδων τα οποία θα πρέπει να επωμισθεί ο αλλόΧρηστος*, δεν του δίνω επίσης και πολλές πιθανότητες να πάρει το replacement locker του. (* που αν δικαιωθεί πάντως, πρακτικά θα του επιστραφούν)Για εμάς εδώ πάλι, αλλά και για τα άλλα fora όπου τρέχει ανάλογο thread, το θέμα μάλλον θα ξεφουσκώσει γρήγορα. Η επικαιρότητα άλλωστε καλπάζει και τα "χθεσινά νέα" δεν πουλάνε στις συζητήσεις. (Εκτός κι έχουμε τα συνεχή έκτακτα ενημερωτικά δελτία που προανέφερα. Οπότε ok, θα συντηρηθεί για κάμποσο καιρό).Σε κάθε περίπτωση, είναι μάλλον βέβαιο πως λίγο πριν ή λίγο μετά από κάθε δικαστικό επεισόδιο, το θέμα θα κάνει ένα come-back ίσα για να θυμόμαστε εκείνη την υπόθεση μ' εκείνο το μαγαζί που έκανε μήνυση σε έναν πελάτη. Bad publicity (αν και ξέρετε τι έλεγαν παλιά: "...as long as they spell your name right" - που όμως δεν ισχύει πια... καθόλου όμως).No happy end. Σενάριο Β: αλλόΧρηστος vs xtreme4x4Ακριβώς το ίδιο με το παραπάνω. Δεν έχει σημασία ποιός κάνει την αρχή, έτσι κι αλλιώς η κατάληξη η ίδια θα είναι:No happy end.
Χρηστο αφοτου μιλησα απευθειας με την arb αυτη προθυμοποιηθηκε αφου της απεδειξα τι ή ποιος μπορει να φταιει να μου αντικαταστησει το ανταλλακτικο...σαν μεγαλη και σοβαρη εταιρεια που εινσι και θελει να διαφυλλαξει το κυρος της..μιλαμε για ενα κοστος της ταξης 50-100 $Το θεμα ομως δεν ειναι μονο αυτο..Αφου ειμαι πελατης του κ.Τσουκα και καθε φορα τον εμπιστευομουν με τυφλα ματια θα μπορουσε να μου πει..Α) ανεπισημα και φιλικα"Νταξει ακομη κι αν φταις θα το περασουμε στην εγγυηση" (που δε φταιω)Θα ελεγα και γω..οκ..μου ξεχασε το ψαλιδι μεσα αλλα το παραδεχτηκε ειτε αφεθηκα σαυτον να μου το αφαιρεσει ειτε οχι..Β) επισημα και τυπικα " διακριναμε και παραδεχομαστε ενα λαθος μας.."ολοι μας εχουμε δικαιωμα στο να κανουμε λαθος..Αλλα για να το πεις αυτο πρεπει πρωτον να εχεις την τεχνικη γνωση και εμπειρια και δευτερον τα balls να το παραδεχτεις χωρις το παραμικρο ψηγμα εγωισμου..και τοτε ειναι που ανεβαινεις ψηλοτερα στην εκτιμηση του αλλου..Δεν πηγα ποτε να του ζητησω αποζημιωση ..Επρεπε δηλαδη να παω σε δεκα αλλους μαστορες και να μουν πουν οτι φταιει το μαγαζι του και για την μπαταρια και για το διαφορικο..Οταν σου λενε ολοι το ιδιο για ξαναδεστο απο αλλη πλευρα..
Παράθεση από: ZooLΈχω όμως και δυο εναλλακτικά, πιο extreme σενάρια, χωρίς happy end:Ακριβώς το ίδιο με το παραπάνω. Δεν έχει σημασία ποιός κάνει την αρχή, έτσι κι αλλιώς η κατάληξη η ίδια θα είναι:No happy end. Να πω και εγώ το κάτι της μου που είναι και τροφή για σκέψη............... Εναλλακτικό σενάριο............. ο νέος λάτρης της τετρακίνισης που πορώθηκε με το άθλημα και θέλει να "τουμπανιάσει" το όχημα του όπως αυτά που βλέπει στον δρόμο και του τρέχουν τα σάλια, μόλις ψάξει στο google που να πάει στην Ελλάδα για βελτίωση και πέσει πάνω στην X-tream 4χ4 (έτσι την βρήκε και ο Χρήστος) θα πέσει και πάνω στα γραφόμενα του Χρήστου για την εν λόγω εταιρία και θα καταλάβει ότι πίσω από την ωραία εικόνα του site υπάρχουν και δυσαρεστημένοι πελάτες (δυσαρεστημένοι με επιχειρήματα).Έτσι θα καταλάβει ότι άλλο πιστοποιημένος τεχνίτης κορνίζας και άλλο γνώστης της βελτίωσης 4χ4. Οπότε αν επιλέξει τον εν λόγω "βελτιωτή" θα πάει κουμπωμένος και υποψιασμένος και δεν θα πάει με τα βρακιά κάτω να δώσει γη και ύδωρ σε κάποιον που κάνει τον απόλυτο βελτιωτή χωρίς να ζητήσει συγνώμη ποτέ και για τίποτα.Και όταν ο κορνιζάς αρχίσει τις "πίπες" του τύπου το ΖΟΡΙΣΕΣ (φράση που είναι ανέκδοτο χρόνια τώρα στις τετρακίνητες παρέες) το θύμα θα ξέρει ακριβώς τι "ζόρισε" και πως.Εγώ προσωπικά πολύ θα εκτιμούσα σαν νέος τετρακίνητος να βρω τέτοιες δημοσιεύσεις για να μην πέσω στα σκ@τ@ και μάθω αφού πάθω....... ελαφρύτερος κατά κάποιες χιλιάδες ευρώ.Σε εμάς τους παλιούς τετρακίνητους (τρομάρα μας) είναι γνωστό για το τι καπνό φουμάρει το κάθε μαγαζί στην Ελλάδα αλλά μάθαμε μέσα από πικρή πείρα και τα κους κους στις εκδρομές, στους αγώνες (εγώ πάντα σαν θεατής), και στα τσιμπούσια, για μένα αυτό που κάνει ο Χρήστος είναι ηρωικό για αυτό και τον στηρίζω. Και εγώ παλιά όταν έβλεπα αδικία έβαζα το κεφάλι μπροστά και άρχιζα τις κουτουλιές με την μπόχα του χώρου.Το μόνο που βρίσκω περιττό από την μεριά του Χρήστου είναι η εμμονή στην κατά γράμμα εφαρμογή του νόμου σχετικά με τα νομότυπα και έτσι όπως λέτε και οι από επάνω χάνεται η ουσία.Για μένα η ουσία έχει ως εξής: Έχεις μαγαζί και λες ότι μου τοποθετείς μπλοκέ και ρυθμίζεις κωρονοπήνια ? Θαυμάσια φέρνω το αμάξι μου το φτιάχνεις σε πληρώνω και είμαστε και οι 2 ικανοποιημένοι. Δεν με νοιάζει που…. πως το έφτιαξες ας έφερες και άνθρωπο από την Αμερική ας το πήγες και αλλού. ΠΡΟΒΛΗΜΑ σου και μπράβο σου! Από την στιγμή που το αμάξι είναι ΑΨΟΓΟ δεν με νοιάζει τα χέζω τα πτυχία και τις άδειες.Φέρνω το αμάξι μου το "φτιάχνεις" σε πληρώνω και μετά ανακαλύπτω ότι το έκανες πουτ@ν@ γιατί δεν ξέρεις που πάνε τα τέσσερα ?? ΣΕ ΠΗΔΗΞΑ !! Τα λεφτά μου πίσω, αποζημίωση για να έρθει το αμάξι στην πρότερη κατάσταση πριν το πουτ@νι@σης (από άλλον αφού εσύ δεν ξέρεις) και ανακοίνωση στα φορουμ από αλληλεγγύη στους παθιασμένους συντετρακίνητους.Για ΕΜΕΝΑ αδερφοί αυτή είναι η ουσία. Τώρα ο Χρήστος που το τραβάει με τις πιστοποιημένες σόμπες βλέπω ότι έχει βγει από τα ρούχα του (και δίκαια) διότι έχει ταξιδέψει σε όλον τον δυτικό κόσμο και έχει μάθει σε άλλου είδους συμπεριφορά από τους επαγγελματίες. Με την σκηνή της T-MAX που έμπαζε νερά ο εισαγωγέας Δακουτρός του "έκλεψε" την καρδιά (και σε όλους μας) που παραδέχτηκε το σφάλμα της T-MAX για λογαριασμό της και του είπε πως η θα την βελτιώσουν η θα την πετάξει έξω από το μαγαζί του. Αυτό κύριοι ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ τα "το ζόρισες" είναι η καραμέλα του άσχετου (αλλα εν τέλει και ανήθικου διότι ενώ δεν μπορεί βάζει χέρι)Χρήστο άσε τις άδειες τις σόμπες και τις πίπες .......τα γεγονότα ............... πήγες το αυτοκίνητο σου σε γνωστό μαγαζί για βελτίωση, μετά από αλλεπάλληλες επισκέψεις πλήρωσες χιλιάδες ευρώ (ανταλλακτικά και εργασίες) και πήρες πίσω πουτ@ν@ .......... end of storyΗ δικαίωση σου ή καταδίκη σου από εμάς τους αναγνώστες και κατ επέκταση από την τετρακίνητη οικογένεια (περαστικά σου/μας)Καρακίτσος Γιώργος η Μαυροχρήστοςη Blackchris ………………..
Έχω όμως και δυο εναλλακτικά, πιο extreme σενάρια, χωρίς happy end:Ακριβώς το ίδιο με το παραπάνω. Δεν έχει σημασία ποιός κάνει την αρχή, έτσι κι αλλιώς η κατάληξη η ίδια θα είναι:No happy end.
Καλημέρα κύριοι!!ο Χρήστος είναι γνωστός μου και θεωρώ 'φίλος' μου ... το δηλώνω εξ αρχής για να μην υπάρχει ερωτηματικό για το πως μπήκα εδώ και ποστάρω πρώτη φορά στην παρέα σας ... αντιλήφθηκα το ποστ στο forum σας μέσω άλλου forum στο οποίο είμαι τακτικό μέλος ... και δεν μου ζητήθηκε να ποστάρω εδώ από κανέναν...επίσης, θα ήθελα να πω ότι δεν είμαι κάτοικος Ελλάδας εδώ και πολλά χρόνια ... οπότε δεν έχω ιδιαίτερη άποψη για συγκεκριμένα πρόσωπα και επιχειρήσεις... ούτε κάποιο ιδιαίτερο συμφέρον ... είτε φιλικό, είτε επαγγελματικό ... αλλά δεν έχει τόσο σημασία τι είμαι, ποιος είμαι και τι κάνω ...απλά θα ήθελα να 'εκφραστώ' σχετικά γιατί γνωρίζοντας τον Χρήστο όσο τον γνωρίζω, πιστευω ότι καταλαβαίνω την θέση του και τον προβληματισμό του... και με αφορμή το ποστ θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό να δούμε λίγο τα βασικά πράμματα ... έχουμε ένα ιδιώτη/πελάτη που ΔΕΝ διεκδικεί τίποτα υλικό... ούτε αποζημίωση .. ούτε δωρεάν αντικατάσταση ... ούτε έχει να επωφεληθεί κάνοντας οποιαδήποτε μορφής ζημιά προς οποιονδήποτε... ο Χρήστος δεν έχει καμμία επαγγελματική σχέση με τον χώρο για να ωφεληθεί από την 'ζημιά' ή το 'κέρδος' οποιαδήποτε μορφής, οποιασδήποτε επιχείρησης του χώρου της τετρακινησης ... τα κίνητρα του είναι καθαρά προσωπικά ... αισθάνεται ότι τον κορόιδεψαν και καπάκι προσπάθησαν να τον πείσουν ότι είναι άσχετος/τρελός/τιποτένιος ... αλλά ο Χρήστος έχει και τεχνική υποδομή και φιλότιμο και θάρρος να απαιτήσει εξηγήσεις ... και όταν δεν τις πήρε και έλαβε ως απάντηση άπειρη περιφρόνηση και ύφος ... έσκασε και δημοσιοποίησε τα ερωτήματά του ... απαντήσεις θέλει ο άνθρωπος... και δεν αναφέρομαι στην σόμπα που σχολίασε κάποιος ... τα βασικά ερωτήματά του δεν είναι κάτι ιδιαίτερο/περίεργο... το γιατί δεν παίρνει απαντήσεις από την άλλη πλευρά δεν μπορώ να αιτιολογήσω ... μπορώ όμως να κάνω υποθέσεις ... τις οποίες τις κρατάω για προσωπική μου χρήση.από τον Χρήστο είδαμε φωτογραφίες, αναλύσεις, επιχειρηματολογία, αποκόμματα από εγχειρίδια και οδηγίες κατασκευαστών ... είδαμε και μια γενική ανταπόκριση από την άλλη πλευρά ... νομιζω όλοι μεγάλα παιδιά είμαστε ... ο καθένας βγάζει τα προσωπικά του συμπεράσματα.η αφορμή που ποστάρω είναι το πρόσφατο ποστ του κ. Zool ... θα ήθελα να επισημάνω ότι πέρα από το σενάριο με happy end και τα δύο σενάρια χωρίς happy end ... υπάρχουν και επιμέρους σενάρια και mini καταλήξεις ... και εξηγούμαι :αν ήμουνα επαγγελματίας του χώρου της τετρακινησης και διάβαζα το ποστ του Χρήστουθα προβληματιζόμουνα λίγο παραπάνω για το τι κάνω και πως το κάνω προς τους πελάτες μου ... είναι σαφές ότι για να γίνει σωστά η δουλειά, δεν φτάνει να καλύπτομαι μόνο πίσω από φίρμες και ταμπέλες και ωραίες φωτό με 4χ4 σε websites και μπροσούρες... πρέπει να παρέχω και αξιόπιστες υπηρεσίες και πρέπει να έχω τα απαραίτητα 'εργαλεία', τόσο σε μηχανήματα/υποδομή όσο και σε προσωπικό ... μηχανικούς/ειδκούς τεχνιτές ... με τουλάχιστον τα τυπικά προσόντα ... για κάθε ειδικότητα που είναι απαραίτητη για να μπορώ να εκτελώ τις εργασίες μου ... θα κοιτούσα τους ανθρώπους μου ... θα αξιολογούσα τι κάνουν 'μερακλίδικα' βάσει 'εμπειρίας' (η γνωστή εμπειρική ατακα "έτσι το κάνουμε..." δεν ευσταθεί πάντα και αρκετές φορές είναι παντελώς λάθος... γι'αυτό υπάρχουν τα manuals...) και τι κάνουν βάσει συγκεκριμένων προτύπων και εγκεκριμένων μεθοδολογιών ... θα διάβαζα καλά και ξανά τα εγχειρίδια των κατασκευαστών ... θα έφτιαχνα δικά μου εγχειρίδια στα ελληνικά με μεγαλύτερη ανάλυση από τον κατασκευαστή για να βεβαιώσω ότι όλο μου το τεχνικό προσωπικό καταλαβαίνει τι διαβάζει ... ώστε να εκπαιδεύεται κιόλας πάνω στην δουλειά ... για να μπορώ να αναπτυχθώ καλύτερα και να μπορώ να εξυπηρετήσω καλύτερα περισσότερους πελάτες ... και πολλά άλλα ... που θα τα έκανα όλα όσο καλύτερα μπορώ όχι τόσο για ιδεολογικούς σκοπούς ... αλλά γιατί θα βγάλω περισσότερα λεφτα .... είπαμε αν ήμουν επιχειρηματίας ... το μήνυμα είναι ότι θα έβλεπα το ποστ του Χρήστου σαν αφορμή για αυτοβελτίωση ... σε μια αγορά με λιγοστούς πελάτες ... ευκαιρία απέναντι στον ανταγωνισμό ...αν ήμουνα ιδιώτης τετρακίνητος και διάβαζα το ποστ του Χρήστουθα προβληματιζόμουνα επίσης λίγο παραπάνω ... τι κανω στο όχημά μου ... πως το συντηρώ ... σε ποιον το συντηρώ ... τι πρόσθετα/μετατροπές βάζω ... αν τα προιόντα που βάζω είναι καλά ή όχι ... πως θα το κρινω ... τι χαρτιά/έγγραφα/πληροφορίες πρέπει να μελετήσω .... που θα βρω τις πληροφορίες ... πως μπορώ να κρίνω ποιος είναι ικανος να μου κάνει τις εργασίες τοποθέτησης και ρύθμισης ... μπορεί να μου κάνει τις εργασίες αυτές σωστά... πόσο σημαντικές είναι οι εργασίες τοποθέτησης ρύθμισεις σε σχέση με την μετατροπή που κάνω ... καταλαβαίνω τι είναι σχετικό απλό και τι είναι πολύπλοκο γιατί δεν είναι όλες οι μετατροπές το ίδιο ευαίσθητες ... θα μπορώ να κάνω το κέφι μου ή την δουλειά μου χωρίς πρόβλημα ... ή μπορεί να βρω τον μπελά μου αν κάτι δεν γίνει σωστά ... τυπικά πως μπορώ να αξιολογήσω αυτόν που μου κάνει τις εργασίες ... αφού δεν είμαι ειδικός και δεν ξέρω ... τι πρέπει να ρωτήσω ... ξέρω να αξιολογήσω αν η δουλειά γίνεται σωστά ή όχι ... ξέρω ποια είναι τα απαραίτητα πιστοποιητικά ανά ειδικότητα τεχνίτη ... γνωρίζω μηχανολογικά θέματα ... αν δω κάτι τεχνικό, καταλαβαινω τι βλέπω ... πολλά ερωτήματα ... θεωρώ λογικά ... οι απαντήσεις που/πως θα δωθούν?προσωπικά ... από όποια μεριά και αν δω το ποστ του Χρήστου ... μόνο θετικά μηνύματα θέλω να βλέπω για το πως χειρίζομαι την επιλογή προμηθευτών/επαγγελματιών/κλπ... όταν πάτε πρώτη φορά σε έναν οδοντίατρο ... είστε σίγουροι ότι είναι οδοντίατρος επειδή σας τον σύστησε η γειτόνισα?? τυχαία αναφέρω την επαγγελματική ιδιότητα αυτή ... δηλαδή επειδή κάποιος έχει βάλει μια μικρή ταμπέλα, σε ένα γραφείο γειτονιάς, με μια καρέκλα ιατρική και φοράει λευκή ποδια, είναι οδοντίατρος?? δεν θέλετε να δείτε το πτυχίο του ? ... δεν θέλετε να δείτε την άδεια ασκησεως επαγγέλματος ?... το επιχείρημά μου σας φαίνεται μάλλον χαζό ... το καταλαβαίνω ... αλλά στην βάση του δεν είναι όμως ... καθόλου χαζό ... και αν το αναγάγεται στον χώρο των συνεργείων ή καλύτερα στον δικό σας επαγγελματικό τομέα, είμαι σίγουρος ότι αντιλαμβάνεστε τις συνέπειες του παραλληλισμού που κάνω ... ότι δηλώσεις είσαι ... και το αφήνουμε ως καταναλωτές να συνεχίζεται ... και εγώ μαζί (πολλές φορές) ... πραγματικά όμως... είναι κακό/λάθος/ντροπή να ζητήσεις σε κάποιον επαγγελματία να αποδείξει με πιστοποιητικά/άδειες/χαρτιά αυτό που λέει οτι είναι??? είμαι βέβαιος ότι όλοι σας θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι οποιοσδήποτε ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ δεν θα είχε απολύτως κανένα πρόβλημα να δείξει τα χαρτιά του ... στον δικό μου επαγγελματικό χώρο, ο φάκελος μου με τα πιστοποιητικά/άδειες/εγκρίσεις/οργανόγραμμα/βιογραφικά υπαλλήλων κλειδιά που έχω είναι το πρώτο πράμμα που απαιτεί να αξιολογήσει ο κάθε υποψήφιος πελάτης μου ... τα συνεργεία αυτοκινήτων άραγε γιατί να αποτελούν εξαίρεση??? ειδικά όταν μιλάμε για μετατροπές/προιόντα για ιδιωτική χρήση που στοιχίζουν κάποιες εκατοντάδες ή και χιλιάδες ευρώ ... θα ήθελα να αναφέρω επίσης ότι μου κάνει εντύπωση που δεν παίρνει θέση κανένας άλλος επαγγελματίας-μέλος του forum σας ... καταλαβαίνω το μεμπτό του θέματος ... θα ποστάρει ένας επιχειρηματίας του χώρου σε ένα θεμα που έχει να κάνει με πρόβλημα πελάτη προς έναν άλλο επιχειρηματία ?? καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο ... και δεν το απαιτώ ... εδώ δεν απάντησε καλά καλά ακόμη ο άμεσα ενδιαφερόμενος επιχειρηματίας... θα πάρει θέση άλλος??? αλλά και πάλι σκέφτομαι τα βασικά ερωτήματα του Χρήστου ... άδειες ηλεκτρολόγου/άδειες ηλεκτροσυγκολητή/άλλες άδεις... εγχειρίδια ... εκπαίδευση τεχνιτών .. εξουσιοδοτήσεις κατασκευαστών ... παρακολούθηση σεμιναρίων σε συγκεκριμένα προιόντα/τομείς σχετικά με την μετατροπή που πάω να κάνω ... τοποθετήσεις προιόντων 100% βάσει των τεχνικών manual του κατασκευαστή .... και ρωτάω: αλήθεια, όλοι εσείς οι επαγγελματίες που σίγουρα έχετε διαβάσει το ποστ, πως θα απαντούσατε στο ερώτημα περί των πιστοποιητικών/αδειών/σεμιναριων/κλπ εγγράφων? ΔΕΝ ρωτάω αν εσείς τα έχετε ή όχι ... αλλά π.χ. αν έρθει αύριο ένας πελάτης στο συνεργείο σας και σας ζητήσει να δει τις άδειές σας και τα πιστοποιητικά των τεχνιτών σας, και τις εξουσιοδοτησεις για τοποθέτηση των κατασκευαστών των προιόντων που εμπορεύεστε ... πως θα του απαντούσατε? θα το βλέπατε προσβλητικό που τολμάει κάποιος να αμφισβητήσει την φήμη σας ή την κυρίαρχη θέση της επιχείρησής σας στον χώρο της τετρακίνησης? ή θα το βλέπατε σαν λογικό ερώτημα και θα του δίνατε έναν φάκελο με τα απαραίτητα έγγραφα? θέλω να πιστεύω ότι θα κάνατε το δεύτερο ... και αν κάνετε το πρώτο ... ποιος ο λόγος?? η γυναίκα του Καίσαρα ... νομίζω γνωρίζετε το υπόλοιπο ... δεν νομίζω ότι είναι κακό να μπορείτε να δείξετε ότι είστε ικανότατοι να κάνετε την δουλειά σας ... αν μη τι άλλο, θα έπρεπε να αισθάνεστε περήφανοι ... αυτό που είναι σίγουρα κακό είναι να μην είστε τυπικά ικανοί να κάνετε την δουλειά σας και να κρύβεστε πίσω από μάρκες προιόντων που εμπορεύεστε ... γιατί φαίνεται κάποια στιγμή ... και αν το δείτε εγωιστικά και επιχειρηματικά, είναι τελικά κακό για την επιχείρησή σας ...θα ήθελα να ευχαριστήσω για την φιλοξενία! Ελπίζω να μοιράστηκα μαζί σας τα θετικά που βλέπω στην κίνηση του Χρήστου! πρόθεσή μου δεν είναι να κατηγορήσω κανέναν και αν κάποιος θίγεται από το ποστ μου, ζητώ προκαταβολικά και ειλικρινώς συγνώμη! ... αλλά πραγματικά πιστεύω ότι πολλά θετικά πράμματα μπορούν να προκύψουν από τέτοιες πρωτοβουλίες για τους αναγνώστες/μέλη σας (ιδιώτες τετρακίνητους αλλά και επιχειρηματίες του χώρου) και θα ήθελα να ενθαρύνω όλους σας να βοηθήσετε ώστε να αναδειχθούν θετικά μηνύματα και προβληματισμοί προς όλες τις κατευθύνσεις.Χριστόφορος[size=50]Land Cruiser 95FJ Cruiserκάπου στην Μέση Ανατολή[/size]
ΠαράθεσηΜε την σκηνή της T-MAX που έμπαζε νερά ο εισαγωγέας Δακουτρός του "έκλεψε" την καρδιά (και σε όλους μας) που παραδέχτηκε το σφάλμα της T-MAX για λογαριασμό της και του είπε πως η θα την βελτιώσουν η θα την πετάξει έξω από το μαγαζί του. Αυτό κύριοι ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ τα "το ζόρισες" είναι η καραμέλα του άσχετου (αλλα εν τέλει και ανήθικου διότι ενώ δεν μπορεί βάζει χέρι)Γιωργο εδω δεν ηρθαμε να διαφημισουμε αλλους..Ο συγκεκριμενος εισαγωγεας εχει παρει αυτο που του αξιζει..Ειναι συννενοησιμος και για το προιον του εχει επελθει σχετικη ενημερωση σε αλλο thread..Οπως καθε εμπορος ζηταει και βαζει τη διαφημιση του στα φορα ετσι θα πρεπει να δεχεται και τις κριτικες γιατι αυτες τον κανουν καλυτερο..
Με την σκηνή της T-MAX που έμπαζε νερά ο εισαγωγέας Δακουτρός του "έκλεψε" την καρδιά (και σε όλους μας) που παραδέχτηκε το σφάλμα της T-MAX για λογαριασμό της και του είπε πως η θα την βελτιώσουν η θα την πετάξει έξω από το μαγαζί του. Αυτό κύριοι ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ τα "το ζόρισες" είναι η καραμέλα του άσχετου (αλλα εν τέλει και ανήθικου διότι ενώ δεν μπορεί βάζει χέρι)
Παρακολουθω το θεμα απο την αρχη κι οφειλω να πω οτι ο Χρηστος εχει απολυτο δικαιο.Δουλευω σε μεγαλη πολυεθνικη εταιρια στον ανεφοδιασμο των αεροσκαφων με καυσιμα και θα σας πω τι τραβαω οχι απο αποψη εργασιας αλλα απο την μερια της επιμορφωσης κι επιθεωρησης.Οταν ξεκινησα πριν απο 18 χρονια μας ελεγαν μονο για ποιοτικους ελεγχους του καυσιμου.Τωρα εχουμε φτασει σε σημειο που εχω πιστοποιηση καθε χρονο για την εκτελεση της καθε εργασιας μου η οποια ειναι αρχειοθετημενη σε βαση δεδομενων (job description), την αναλυση για καθε εργασια μου (skill analysis), την διαδικασια καθε εργασιας μου (task breakdown), την ετησια αξιολογηση μου, τις εσωτερικες επιθεωρησης με ολα τα ευρηματα αξιολογημενα σε κατηγοριες και με συγκεκριμενο χρονοδιαγραμμα για ενεργειες, εξωτερικες επιθεωρησεις απο επιθεωρητες των αεροπορικων εταιριων (ΙΑΤΑ), εκτιμηση κυνδνου στο χωρο εργασιας και στον περιβαλοντα χωρο (risk assesment) (αφορα την σομπα που αναφερεται), εντυπα παρ' ολιγων ατυχηματων-ανασφαλων καταστασεων-ανασφαλων ενεργειων που οδηγουν σε πιθανα ατυχηματα (near miss), κι ας μην σας καουρασω αλλο σταματω εδω.Με ολη αυτη την χαρτουρα πισοποιησης της εργασιας μου μπορω να κανω μια και μονο εργασια.... να πιστοποιω καθημερινα οτι το καυσιμο που θα μπει σε ενα αεροπλανο που εσεις πετατε ειναι ασφαλες.Με την ιδια λογικη ο Χρηστος θελει αυτο που θα του πουληση ο καθε επαγγελματιας να συνοδευεται απο ολα οσα πρεπει για να νοιωθει και να ειναι ασφαλης.Με ολη αυτη την διαδικασια εχω γινει πολυ απαιτιτηκος στις συναλλαγες μου κι αν δεν μου αποδειξη ο αλλος τον επαγγελματισμο του δεν κανω μαζι του τιποτα.
Τι λες τωρα?Ηρθε στην ελλαδα το near miss και το risk assessment?Μονο εσυ καταλαβες για τη σομπα..Aαααα ξεχασα ..δουλευεις σε πολυεθνικη..Ξενοι εργοδοτες ξενη νοοτροπια..που σεβονται κ ακολουθουν προτυπα και διαταξεις..Αν διαβαζαν ολοι το δευτερο ποστ για το σαμινα θα κατανοουσαν τα παντα ..για το τι μπορει να γινει ΑΝ ερθει εκεινη η ωρα..Ξεσκονιστηκαν ψευτικες υπογραφες και συστημα..
Αν θελω να αλλαξω λαστιχο σε αυτοκινητο της εταιριας πρωτα κανω γραπτη αξιολογηση του προμηθευτη (αδεια εργασιας, αδεια λειτουργιας, πιστοποιηση εργαλειων, κατασταση ΙΚΑ αν εχει προσωπικο κι ολα αυτα τα υπογραφει) και μετα ερχεται για δουλεια.Αντε τωρα στη Καλαματα να ζητησεις απο τον λαστιχα ολα αυτα. Θα σε κλωτσησει. Κι ομως βρεθηκε ενας ο οποιος ηταν προθημος με την βοηθεια μου να συγκεντρωσει ολα οσα επρεπε για να μου αλλαξει ενα λαστιχο. Με ολη αυτη την χαρτουρα που μαζεψε ομως πηρε «εργολαβικα» ολα τα λαστιχα και των υπολοιπων εταιριων που δραστηριοποιουντα στο αεροδρομιο κι οποτε με βλεπει ειναι ολο ευχαριστιες.Με αυτο θελω να πω οτι δεν ειναι δυσκολο να εχεις τα απαιτουμενα και να απαιτεις να παιρνεις τις δουλειες με την αποδεδειγμενη αξια σου.
Καταλαβαινω οτι ειναι δυσκολο να καθεται ο μηχανικος να συμπληρωνει εντυπα..γιατι θα σχολασει..και δε θα χει πιασει αμαξι..Ο νομος ομως αυτο ουτε το καταλαβαινει ..ουτε τον νοιαζει..Και γω συμπληρωνω χαρτουρα..αλλα η δουλεια μου ειναι..αν βρουν οτι λειπει χαρτι απο φακελο..απολυθηκα και το προστιμο στην εταιρεια ειναι μεγαλο..Ενα σοβαρο συνεργειο βαζει εναν supervisor με την καρτελα των οχηματων παραμασχαλα και τικαρει τα κουτακια..Το κοστος αυτο -του παραπανω ατομου- δε θα επιβαρυνει τον πελατη..αλλα θα μειωθει απο το κερδος του μαγαζιου..Επισης τα χαρτια και οι υπογραφες θα πρεπει να ειναι αληθινες..Ετυχε σε συναδελφο να υπογραψει για φιλο του συναδελφο πριν αυτος μπει να επιθεωρησει τον στροφαλοθαλαμο..Ο δευτερος πεθανε απο τα τοξικα αερια και η γυναικα του λεει:αυτη δεν ειναι η υπογραφη του αντρα μου..δεν ενημερωθηκε για την ποσοτητα τοξικων ..Ο πρωτος πηγε φυλακη..Καλο ειναι ο πελατης να απαιτει υπογραφη απο τον μηχανικο που ασχοληθηκε στο αμαξι του κατω απο τις εργασιες που γινανε..
Δε μου λες κάτι;Αφου έχεις τόσες γνώσεις πάνω σε όλα αυτα τα θέματα Αφου έχεις τόσα παραδείγματα και τόσες άσχημες εμπειρίες δικές σου η γνωστών σου...Στον τσουκα γιατι πηγαινες τόσα χρόνια;Γιατι φαντάζομαι οτι, μεχρι να βγάλει την πρώτη βλάβη το αυτοκίνητο σου, τον είχες Θεό!Τότε δε σε εμπόδιζαν οι ελλείψεις του συνεργείου του;Τα μη αναρτημενα επίσημα έγγραφα του;Η ο,τι άλλο δεν ειχε;Η ο,τι δεν έπρεπε να ειχε;
Παράθεση από: obelixΑν θελω να αλλαξω λαστιχο σε αυτοκινητο της εταιριας πρωτα κανω γραπτη αξιολογηση του προμηθευτη (αδεια εργασιας, αδεια λειτουργιας, πιστοποιηση εργαλειων, κατασταση ΙΚΑ αν εχει προσωπικο κι ολα αυτα τα υπογραφει) και μετα ερχεται για δουλεια.Αντε τωρα στη Καλαματα να ζητησεις απο τον λαστιχα ολα αυτα. Θα σε κλωτσησει. Κι ομως βρεθηκε ενας ο οποιος ηταν προθημος με την βοηθεια μου να συγκεντρωσει ολα οσα επρεπε για να μου αλλαξει ενα λαστιχο. Με ολη αυτη την χαρτουρα που μαζεψε ομως πηρε «εργολαβικα» ολα τα λαστιχα και των υπολοιπων εταιριων που δραστηριοποιουντα στο αεροδρομιο κι οποτε με βλεπει ειναι ολο ευχαριστιες.Με αυτο θελω να πω οτι δεν ειναι δυσκολο να εχεις τα απαιτουμενα και να απαιτεις να παιρνεις τις δουλειες με την αποδεδειγμενη αξια σου.Όλα σωστά αυτά που λέτε καλά τα χαρτιά και η αξιολογήσεις κτλ κτλ τελικά το λάστιχο το άλλαξε χρησιμοποίησε δυναμολκειδο όπως πρέπει δε νομίζω μάλλον αεροκλειδο οπότε τσάμπα όλη η χαρτούρα κλτ κτλ
Παράθεση από: panagiotistkΌλα σωστά αυτά που λέτε καλά τα χαρτιά και η αξιολογήσεις κτλ κτλ τελικά το λάστιχο το άλλαξε χρησιμοποίησε δυναμολκειδο όπως πρέπει δε νομίζω μάλλον αεροκλειδο οπότε τσάμπα όλη η χαρτούρα κλτ κτλΤα αεροκλειδα ολων των «καλων» λαστιχαδων εχουν ρυθμιστη πιεσης (κατι σαν δυναμοκλειδο) κι ειναι υποχρεωμενος να σφιξει συμφωνα με το manual του αυτοκινητου κι αν αυτο δεν υπαρχει τοτε συμφωνα με πινακα (του τον βρηκα και τον ακολουθει) που αναλογα το μπουλονι τοτε σφιγγει με συγκεκριμενη δυναμη.Ειναι δουλεια του εκαστοτε λαστιχα, μηχανικου, βενζινα, ...... οποιουδηποτε (ακομα και γιατρου) να ενημερωνεται και να εξελισεται στο χωρο του.Αν μεινει στασιμος τοτε θα ασχολειται με την π@@τ@ν@ την κοινωνια που αλλους τους ανεβαζει κι αλλους τους ριχνει στα ταρταρα.Οποτε την επομενη φορα που θα πας σε εναν επαγγελματια (απο γιατρο μεχρι περιπτερα) ζητησε του ενδεικτικα καποια χαρτια και θα εκπλαγεις οταν αρχισουν να σου δειχνουν. Εχουν καταλαβει την αξια του χαρτιου και της υπογραφης τους.Χωρις να αναφερομαι πρωσοπικα (απλα μου δινεις βημα) Οταν πας σε γιατρο (αχρειαστος) το ματι σου δεν κοιτα τα πτυχια και τα σεμηναρια που εχει αναρτημενα στον τοιχο με καμαρι?Γιατι οχι κι μηχανικος?
Όλα σωστά αυτά που λέτε καλά τα χαρτιά και η αξιολογήσεις κτλ κτλ τελικά το λάστιχο το άλλαξε χρησιμοποίησε δυναμολκειδο όπως πρέπει δε νομίζω μάλλον αεροκλειδο οπότε τσάμπα όλη η χαρτούρα κλτ κτλ
Τωρα θα μου πειτε καλα ολα αυτα ... αλλα ποιος ΠΛΗΡΩΝΕΙ?Εγω πληρωνω αλλα οταν κανω καλη δουλεια λιγο ακριβοτερα και μου δινει να καταλαβω την αξιοπιστια της εργασιας τοτε ειμαι ησυχος οτι δεν θα ξαναχαλασει ετσι ωστε να μου στοιχισει ακριβοτερα.Με τις κλ@νι@ες δεν παραγεις ενεργεια παρα μονο με την πιστοποιηση της δουλεια σου.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΑΡΟΧΕΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ κι αναλυτικη κατασταση αυτης. Τοτε να δειτε πως σφιγγουν οι κ@λ@@ και διαχωριζεται το λαμογιο απο τον επαγγελματια
Παντως οταν παω σε ενα συνεργειο η γενικοτερα σε ενα επαγγελματια κοιταω πρωτα την ουσια της δουλειας του και μετα τα χαρτια ειναι καλοδεχουμενα. Ποτε το αναποδο. Βεβαια ο συνδυασμος των 2 αυτων θα πρεπει να ειναι το βασικο απαιτουμενο του καθε καταναλωτη.
ε να πω και εγώ κάτι Χρίστο καλά έκανες και κάνεις τα παράπονα σου και τα έγραψες εδώ αλλά θα προτιμούσα ενα κείμενο με λίγες και σημαντικές κουβέντες και οχι 40 σελίδες με διάφορα Έχω δουλέψει ως μηχανικός αυτοκινήτου σε συνεργείο που έκανε αποκλείστηκα μετατροπές οταν ήταν της μόδας τα τουρμπατα αεροτομές κτλ κτλόταν ένα αυτοκίνητο παύει να είναι μαμά όσο και καλά και επώνυμα εξαρτήματα βάλουμε κάποια στιγμή θα πάθει ζημιά διότι τα αυτοκίνητα ναι τα ζορίζουμε παραπάνω αποτι θα έπρεπε δεν γίνεται να βάλουμε κάτι του εμοριου και να μην σπάει είναι απλή λογική κάτι το οποίο θα αντέξει είναι κάτι το οποίο θα κάνεις μελέτη εσύ και θα το κατασκευάσεις ο ίδιος ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΑΘΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΛΑΘΩΣ ΧΡΗΣΗλάθη γίνονται στα συνεργεία παντού σε ολο το κόσμο και εγώ όταν τέλειωσα τη σχολή δεν ήξερα που παν τα 4 οπότε είναι λογικό να εξασκηθώ σε αλλα αυτοκίνητα ωσ βοηθός μέχρι να γίνω μάστορας με αρ...ια που λένε και στη γλώσσα μου αλλιώς θα είμαι αρχ.. μάστορας δεν υποστηρίζω κανένα Τσουκα λάθη γίνονται ειδικά σε μετατροπές οι οποίες είναι παράνομες αλλά εμείς συνεχίζουμε να κάνουμε μετατροπές οπότε πως έχεις την απαίτηση να είναι κάποιος νόμιμος όταν κάνει κάτι το οποίο δεν είναι νόμιμο πχ εργάτη λιφτ προφυλακτήρα κτλ κτλ κτλ ΚΑΛΟ θα ήταν να λύσεις το πρόβλημα σου face to face και όχι από το pc kai να μας πεις το αποτέλεσμα και τέλος οπότε να κρίνουμε όλοι ποιος είναι ο Τσου κας και ο καθε Τσουκας με αυτό που γίνεται θα βλέπουν αμάξι με jpf και οσο καλο και να ειναι το συνεργείο θα το σκέφτεται να σε αναλάβει μήπως και γίνει στραβή αυτά απο εμένα εντελώς φιλικά σε όλους μπορεί να είμαι λάθος αλλά είναι η γνώμη μου