Αποστολέας Θέμα: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ  (Αναγνώστηκε 39826 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος chris lc90

  • Jimny
  • Μηνύματα: 211
ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
« στις: Ιούλιος 31, 2013, 23:21 »
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ

οι ζημιες μαζευτηκαν πολλες και θελησα να τις μοιραστω μαζι σας..

κακη τοποθετηση μπαταριας. Γινεται? Και ομως γινεται..οταν δεν υπαρχει η γνωση..

κακη ρυθμιση και τοποθετηση διαφορικου..1 φορα? 2 φορα? ποσες φορες?

στο συνεργειο της Xtreme ειτε δεν υπαρχει τεχνογνωσια ..ειτε υπαρχει βαρεμαρα..

ας δουμε ομως τι υπαρχει? (απεναντι σε μενα παντα)

 υπαρχει καλη θεληση? υπαρχει καλη συμπεριφορα? υπαρχει καλη αντιμετωπιση? υπαρχει παραδοχη λαθων?

Ορμωμενος απο αυτο που εσυ ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ λες..διαφημιση..
Και που πολλοι φοβουνται στα φορα..

Διαφημιση ειναι οταν μπαινει ο επαγγελματιας και μας πλασσαρει τον εαυτο του..
(Αμεση)

Διαφημιση ειναι οταν μπαινει ιδιωτης που τον εχει βαλει ο επαγγελματιας για να κανει τον κραχτη..(εμμεση)και το αγοραστικο κοινο ξερει το ποιον του κραχτη..

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ειναι οταν καποιος ευχαριστημενος πελατης πει καλα λογια για τον μαστορα ή τον πωλητη..ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ  ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ  ΣΚΟΠΟΣ ΕΝΟΣ ΦΟΡΟΥΜ..να μαθουν οι υπολοποι που να πανε και τι να προσεξουν..
Δυσφημιση δεν ειναι αν καποιος πελατης πει την αληθεια επειδη δεν ειναι ευχαριστημενος απο την αντιμετωπιση ή την ποιοτητα δουλειας του μαστορα ή του πωλητη..

Δυσφημιση ειναι η απορροια /αποτελεσμα που προκληθηκε απο την κακη συμπεριφορα-αντιμετωπιση που προκαλεσε ο ιδιος ο επαγγελματιας στον εαυτο του αφου δε φερεται ως αυτο που δηλωνει..
   

Και αυτο ειναι πιο σημαντικο..
Το να ενημερωνεις που να ΜΗΝ πας ειναι πιο σημαντικο απο το να ενημερωσεις που να πας..
Πχ..ολοι οι δρομοι στην αθηνα ειναι καλοι αλλα αντι να κατσεις να τους απαριθμισεις απλα γραφεις ποιες ειναι οι λακουβες και που βρισκονται για να μην περασεις απο κει..
Βεβαια στην ελλαδα ισχυει το αναποδο..ολοι οι δρομοι εχουν λακουβες και θα ειναι πιο ευκολο να απαριθμησεις ποιοι δρομοι και συνεργεια/μαστορες ειναι οι καλοι..


Τι είναι το evaluation test?Στη δουλεια μας αλλα πιστευω και σε κάθε σοβαρη εταιρεια υπαρχουν αυτά τα τεστ τα οποια οι  ανωτεροι μας μάς βαθμολογουν σε διαφορα επιπεδα..
Στις γνωσεις ,στη συνεργασια,στην επικοινωνια,στην διαλλακτικοτητα,στην ευσυνειδησια,στα αγγλικα,στους ηλεκτρονικους υπολογιστες,στην αντιληψη,στο φιλοτιμο..και αλλα..

Αποσυνδεδεμένος chris lc90

  • Jimny
  • Μηνύματα: 211
Απ: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 31, 2013, 23:22 »
Ποιος υπογραφει?
ποιος ειναι υπευθυνος?

Μια ιστορια από αυτές που δεν βγαινουν στο φως..
Όταν το σαμινα βυθιστηκε ανοιχτα της παρου και πηρε μαζι του 85 ζωες..αρχισαν οι ανακρισεις..
Ο ανακριτης ρωτησε τον τοτε επιθεωρητη πλοιων που ειχε υπογραψει για τον ασφαλη αποπλου του πλοιου (κατι σαν το κτεο στα οχηματα αλλα σε πολύ υψηλοτερο βαθμο..)
-πειτε μου κ.Επιθεωρητα ..βλεπω ότι καθισατε στο πλοιο από τις 10.00 το πρωι ως  τις 14.15.
-μαλιστα κ.ανακριτα..
-περασατε από την γεφυρα του πλοιου και υπογραψατε ότι τα χαρτια ηταν σε καλη κατασταση (εν ισχυ και ότι υπηρχαν όλα)
-μαλιστα..
-περασατε από την κουβερτα (καταστρωμα) και υπογραψατε ότι το βρηκατε σε καλη κατασταση (χωρις σκουριες σαπιλες ,ότι τα κρενια (γερανοι )δουλευαν ,οι εργατες ,οι βαρκες.. κτλ
-μαλιστα..
-περασατε από το μηχανοστασιο και διαβεβαιωσατε γραπτως ότι ηταν σε καλη κατασταση
-μαλιστα..
-περασατε από τους νομεις του πλοιου ,τα αμπαρια,τα στεγανα,και  υπογραψατε ότι τα βρηκατε σε καλη κατασταση
-μαλιστα..
-περασατε από την κουζινα και την βρηκατε ενταξει..
-περασατε από τον ασυρματο και βρηκατε τις τηλεπικοινωνιες ενταξει..
-πειτε μου κυριε επιθεωρητα, τι διπλωμα εχετε?
-ειμαι καπετανιος  δηλαδη πλοιαρχος Α!
-μαλιστα….και  ως γνώστης της γεφυρας και των σχετικων της υπογραψατε ότι τα βρηκατε ενταξει..
-εχετε διπλωμα μηχανικου ?
-όχι..
-τοτε με ποια δικαιοδοσια και γνωση υπογραψατε ότι η μηχανη ηταν σε καλη κατασταση?
-εχετε διπλωμα ναυπηγου?
-όχι..
-τοτε πως ελεγξατε τους νομεις και τα στεγανα?
Εχετε διπλωμα ασυρματιστη? Πως ελεγξατε τις τηλεπικοινωνιες?
Εχετε καποια πιστοποιηση από το υγιειονομικο ? με τι γνωσεις ελεγξατε την κουζινα?
Πειτε μου κατι άλλο κ.επιθεωρητα.. (και του δινει ένα σωσιβιο από αυτά που ξεβρασε η θαλασσα στην παρο και ολοι θυμαστε την κατασταση του)
Αυτό το σωσιβιο είναι σε καλη κατασταση? Πως το κρινετε?
Ο επιθεωρητης το κοιταξε από δω ,το κοιταξε από κει..τσεκαρησε την σφυριχτρα,το λαμπακι..
-Είναι ενταξει  …
-μαλιστα…ναυτη ποσο χρονο εκανε να το ελεγξει ο κυριος επιθεωρητης ?
-25 δευτερολεπτα ..
-μαλιστα..25 δευτερολεπτα επι 1200 σωσιβια μας κανουν 8 ωρες και κατι..
Και σεις καταφερατε μεσα σε 4 ωρες να περασετε από ολους τους χωρους του πλοιου και χωρις δικαιοδοσια και γνωση  να υπογραψετε ότι τους βρηκατε σωστους και το πλοιο αξιοπλοο..και βρηκατε χρονο να τσεκαρετε και όλα τα σωσιβια..
Όταν προκειται για ζωες δεν γινεται δειγματοληπτικος ελεγχος…
Σας συνιστω να βρειτε έναν καλο δικηγορο..

Το ιδιο απογευμα ο επιθεωρητης πεθανε από εμφραγμα ..(ηταν το ένα από τα 2 θυματα που δεν ανηκαν στους πνιγμενους,το άλλο ηταν ο υπολιμεναρχης της παρου

Αποσυνδεδεμένος chris lc90

  • Jimny
  • Μηνύματα: 211
Απ: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 31, 2013, 23:23 »
λετε ότι εχετε παρακολουθησει σεμιναρια στην αυστραλια ..για ποιο πραγμα?
Για να βαζετε αμορτισερ και ελατηρια..ενα από τα πιο  απλα πραγματα στο αυτοκινητο..
Αλλα ακομη και για αυτό..
Εχετε καποια τεχνικη καταρτιση για να εχετε δικαιωμα να παρακολουθησετε τεχνικα σεμιναρια?
Δηλαδη,δεν  γινεται ενας φουρναρης ή ενας λογιστης ή ενας κορνιζέμπορας ξαφνικα να ανοιγει μαγαζι και να ασχολειται με υλικα που δεν εχουν σχεση με την τεχνικη του καταρτηση..οχι σαν επιχειρηματιας που δεν εμπλεκεται..αλλα σαν ατομο που δινει τεχνικες συμβουλες ..
Ο αρτοποιος πες ότι μπορει να φτιαξει κανενα γλυκο (και αυτό παρανομα..γιατι χρειαζεται αδεια ζαχαροπλαστη..αλλα να φτιαχνει φορολογικες δηλωσεις όταν δε φουρνιζει δεν γινεται..)
Ενας τραπεζιτικος υπαλληλος που μπορει να παρακολουθησει ένα δεκαπενθημερο σεμιναριο πρωτων βοηθειων ..μπορει να δηλωσει χειρουργος?
Τα σεμιναρια τα παρακολουθει καποιος πανω σε αυτό που εχει σπουδασει για να επεκτεινει και να εμπλουτισει τις γνωσεις του και να παρει εξειδικευση..δηλαδη αν καποιος επρεπε να παει στην αυστραλια για να παρακολουθησει σεμιναρια τεχνικης φυσεως και εγκαταστασης  θα ηταν ο αρχιτεχνιτης σας και όχι εσεις

Όταν δεν εχεις τεχνικο υποβαθρο πως γινεται να παρακολουθησεις τετοια τεχνικα σεμιναρια?
Αν όμως είναι τοσο απλα μπορει να τα παρακολουθησει ο καθενας ..
Εσεις μετα ,αυτην την γνωση που αποκομισατε από τα σεμιναρια την μεταλαμπαδευσατε στους τεχνιτες που λειτουργουν στην επιχειρηση σας?
Και τους δωσατε αδεια ,ή τους εξετασατε όπως κανανε οι αυστραλοι ισως σε εσας?
Ολοι οι τεχνιτες στην επιχειρηση σας είναι πιστοποιημενοι για τις δουλειες που κανουν στο μαγαζι?
Π.χ. υπαρχει πιστοποιημενος ηλεκτροσυγκολλητης που να μπορει να χρησιμοποιησει όλα τα μεσα τα οποια χρησιμοποιειτε στο μαγαζι?
Πιστοποιημενος ηλεκτρολογος?

αδεια εξασκησεως επαγγελματος εχουν ολοι οι εργαζομενοι στο μαγαζι σας? [size=150]συμφωνα με το νομο 1575/85[/size]

εσεις οταν προχωρησατε στο "προκειμενο" μας βαλατε μια αφισα οτι παρακολουθησατε σεμιναρια τοποθετησης αμορτισερ



αλλα δεν κανετε εσεις τις τοποθετησεις των αμορτισερ..

Αποσυνδεδεμένος chris lc90

  • Jimny
  • Μηνύματα: 211
Απ: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 31, 2013, 23:25 »
Όταν πρωτοεβαλα στην επιχειρηση σας (το 2009 αμορτισερ ελατηρια εργατη και μπαταρια στην πρωτη επισκεψη μου αφου σας βρηκα  μεσω του google)

ο εργαζομενος σε σας Κ.Παυλος μου βαζει την μπαταρια..μια οπτιμα 55αρα..η μπαταρια είναι marine use ..δηλαδη για ναυτικη χρηση σε σκαφη..οποτε και εχει αλλους 2 μικροτερους βοηθητικους πολους..
Μου λεει λοιπον ολο καμαρι..
«κοιτα να δεις, σου εβαλα τους ακροδεκτες του εργατη  σε δικους τους πολους..»
ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ (βασει των γνωσεων του και του πτυχιου του) ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΣΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.. (η οποια είναι δουλεια ηλεκτρολογου)  :?:  συμφωνα με το αρθρο 5 παρ .1Α του 1575/85

Στον κάτοχο άδειας άσκησης επαγγέλματος μηχανοτεχνίτη παρέχεται το δικαίωμα να
αναλαμβάνει και εκτελεί τη συντήρηση και επισκευή του κινητήρα, του κιβωτίου
ταχυτήτων, του διαφορικού, των συστημάτων τροφοδοσίας, εξαγωγής καυσαερίων,
διεύθυνσης (συμπεριλαμβανόμενης και της ζυγοστάθμισης τροχών), πέδησης, μετάδοσης
κίνησης στους κινητήριους τροχούς, ανάρτηση, ψύξης και λίπανσης αυτοκινήτων,
μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων.


δε λεει πουθενα οτι μπορει να κανει και τι δουλεια του ηλεκτροτεχνιτη..

Αλλα ελα μωρε τοσο απλο είναι και εχουμε βαλει χιλιαδες..οπως οι περισσοτεροι μαστορες στα συνεργεια..αυτη τη στιγμη δεν εξεταζουμε όμως τις γνωσεις και τα πτυχια των αλλων..




Περασαν 18 μηνες..και η εγγυηση περασε..
Όταν σε μια χρηση του εργατη επιπονη..-(όπως χρησιμοποιειτε εσεις την λεξη που κοσμει το στομα σας : «το ζορισες» (δεν μιλαμε ποτε για κακη τοποθετηση..παντα ο πελατης φταιει..αυτος που εχει παντα δικιο….-
Οι πολοι λιωσανε σαν το κερι..

ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΟΤΑΝ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ 99% ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ…και μετα οι μαστορες εξεταζουν καποιον άλλο παραγοντα..
Εσεις ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑΦΕΤΑΤΕ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΕΨΑΤΕ ΣΕ 99,9% ΤΟ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΖΟΡΙΣΕ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΚΑΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ..


Ενώ το 2008 ημουν στην αμερικη εστειλα email στην arb και αυτή με προωθησε σε σας..και αυτό δεν μου αρεσε καθολου

Οποτε λοιπον πριν ερθω σε σας και μου πειτε ότι ζορισα την μπαταρια μου..εστειλα email..σε optima αγγλιας γερμανιας ιταλιας κτλ..

Ολοι μου ειπαν το ιδιο πραγμα..ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΚΡΟΔΕΚΤΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ ΕΠΑΝΩ στους ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ..κοινως ΚΑΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
Όταν ηρθα σε σας  και σας το ανεφερα..μου απαντησατε..
-«αυτό δε γινεται..εχω βαλει 10 χρονια τωρα εκατονταδες και δεν εγινε ποτε μεχρι τωρα.»
-ναι αλλα αυτό δεν είναι επιχειρημα γιατι συνεβει και λιωσανε οι πολοι..


Όταν σας ειπα τι μου απαντησαν οι αντιπροσωποι από το εξωτερικο..θελησατε να το δειτε και γραμμενο..αφου δεν πιστευατε τους ισχυρισμους μου

Αποσυνδεδεμένος chris lc90

  • Jimny
  • Μηνύματα: 211
Απ: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 31, 2013, 23:26 »
Σε σας εβαλα και arb locker

στην προ τελευταια φορα που εσπασα στα τελη  οκτωβρη του 2012 μου τοποθετησατε νέο κορωνοπηνιο της αντιπροσωπειας και χωρις να βρεθω καθολου στο βουνο εσπασα μετα από 4 μηνες..
Μιλωντας με αυστραλους και αμερικανους που κανουν χρηση πιο βαρια από εμενα ολοι μου ειπαν bad installation..ειδικα μετα από 4 φορες..στον ιδιο εγκαταστατη..
Αληθεια..ξερετε να τοποθετειτε Lockers?
Όχι εσεις προσωπικα..αλλα οι τεχνιτες σας?
Η απαντηση  θα προτιμουσα να στηριζεται σε επιχειρηματα με τεχνικους ορους..και να μην είναι της φυσης..μα εχω βαλει εκατονταδες και δεν εχει σπασει κανενα..
Ή καλυψατε στην αρχη καποιων αγωνιζομενων και φιλων για να δειξετε καλη διαγωγη στις εξετασεις προς τους πελατες  σαν πρωτοεμφανιζομενος επιχειρηματιας..
Αυτό δεν είναι επιχειρημα καλης τοποθετησης..
Δεν συνηθιζω να αφηνω το οχημα μου σε συνεργεια χωρις να ειμαι εκει αλλα όταν ειδα την δουλεια και τον τροπο που δουλευει ο παυλος τον εμπιστευτηκα..
Πιστευω πως την πρωτη φορα να την εκανε ο παυλος την τοποθετηση..αλλα αν κρινω από την τελευταια που την εκανε ο  βοηθος μαριος μαλλον θα εκανε και τις προηγουμενες..λογω φορτου εργασιας του τεχνιτη..
Αληθεια ο βοηθος εχει διπλωμα τεχνιτη για να ασκει τετοιου ειδους εργασιες?
Εχει την απαιτουμενη εμπειρια ή μαθαινει στην πλατη του υποψηφιου πελατη?
Στο πισω διαφορικο λοιπον αφου το κατεβασε το ελυσε το καθαρισε το επλυνε και το ΕΔΕΣΕ..ποιος? ο βοηθος..
ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΚΑΒΑΛΕΤΑ ΑΝΑΠΟΔΑ..και ζορισε και τα tie rods.. ή αλλιως ενδετες.. Κοινως τις βιδες από τα καβαλετα..
Αποτελεσμα να χαλασει το εσωτερικο μαλακο μεταλλο του σπειρωματος..
Κατά το περας της εργασιας…αφου ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΕ ΚΙΟΛΑΣ..

Ο κυριος Βρεττος με στομφο μου λεει (αφου εδωσε οδηγιες πώς να ξανασφιξει τις βιδες ο βοηθος) να βαλουμε και ένα ορολογιακο γραφτη για να επιβεβαιωθει αυτό που εκανε με το ματι..η ρυθμιση..
-0.20 mm είναι..τοσο δε λεει και η τογιοτα μαστορα? Απευθυνομενος σε μενα..
Αμα σου λεω ,με το ματι επεσα..
Ερχεται εκεινη την ωρα ο παυλος και λεει επι λεξη : τι κανετε ρε μαλακες? Λυστε το και ξαναδεστε το..
ΑΛΗΘΕΙΑ ξερετε ποσες ρυθμισεις πρεπει να γινουν και ποσες μετρησεις πρεπει να παρθουν σε ένα διαφορικο?
1? 2? 4? 8? 16? 20?
Ξερετε ότι οποιος λεει ότι ρυθμιζει παραπανω από ένα διαφορικο την ημερα…δεν ρυθμιζει..ξεπέτα κανει..ολα στο βωμο του χρηματος


[size=150]Ξερετε ποσοι παραγοντες υπαρχουν για να σπασει ένα διαφορικο?
Πριν πειτε ότι φταιει η κακη χρηση..
Προηγειται η κακη τοποθετηση[/size]..


Ενδεικτικα :
Μετρησατε αν φταιει το στραβωμα της φλατζας του μπλοκε για να μου πειτε ότι είναι περα των επιτρεπτων οριων αρα αν ξανασπασει σε εχουμε ενημερωσει από τι θα σπασει?
ΟΧΙ
Μετρησατε τις ροδελες για το παχος τους για να μου πειτε ότι χρειαζονται αλλαγη?
Όταν αλλαζεις κορωνοπινιο πρεπει να αλλαχθουν και οι ροδελες ΠΑΝΤΑ ..αλλα μαλλον ουτε αυτό το ξερατε..γιατι οι ροδελες βρισκονται εκει για να μαζευουν τις ατελειες του σωματος από την χυτευση και που δεν γινεται να είναι σε όλα τα διαφορικα ιδιες..
Μετρησατε την στραβωμαρα της κασας /κελυφους (3rd member) ?
Όχι..
Τι ακριβως κανατε?


Να συνεχισω?
Αφοτου πηρα το αμαξι από σας και Λυνοντας το διαφορικο  βρεθηκε το σπειρωμα της δαγκανας των φρενων  δαγκωμενο αφου το αερομπουλουνοκλειδο είναι το πρωτο και αγαπημενο εργαλειο του κάθε συνεργειου..επρεπε να κατσω να χτενισω με κολαουζο τα λαθη των υπαλληλων σας..

Θελετε να μιλησουμε για επαγγελματισμο?

Όταν καποιος παει να κανει ένα τσεκαπ..ο γιατρος του δινει από την προηγουμενη ένα χαρτι για το τι πρεπει να φαει και τι όχι μεχρι να γινουν οι εξετασεις..καθε φορα που κανει το τσεκαπ..
Εσεις δε μεν ενημερωσατε ποτε για το στρωσιμο του διαφορικου ουτε για το ποτε να αλλαξω λαδια..το θεωρουσατε δεδομενο ότι το ξερω..παρα μονο στην τελευταια..ο παυλος.
Όταν εσπασα τον οκτωβρη του 2012 το πισω διαφορικο,σας ειπα να μου αλλαξετε και επι τη ευκαιρια όλα τα λαδια..δηλαδη και του μπροστινου και του κιβωτιου αλλα και του βοηθητικου..
Για τα 2 τελευταια δεν ξερω αν τα κανατε..ακομη δε τα εχω ανοιξει..
Αλλα για το μπροστινο που το ανοιξα,βρεθηκαν μεσα μαυρες επικαθησεις-καμμενο λαδι επανω στο εσωτερικο του κελυφους κατι που μαρτυρα ότι τα λαδια ειτε ότι δεν αλλαχτηκαν ειτε ότι ηταν λιγοστα..και στις 2 περιπτωσεις δεν τσεκαριστηκε από το προσωπικο σας..
Θα λεγα ότι μπορει να κανω λαθος ως προς τον ισχυρισμο μου αυτόν..αλλα υπαρχει και άλλος πελατης σας που ηρθε για αλλαγη λαδιων και πηρε το σασμαν στο χερι ..

Αποσυνδεδεμένος chris lc90

  • Jimny
  • Μηνύματα: 211
Απ: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 31, 2013, 23:28 »
αρθρο 7 παρ 1 του νομου 1575/85

Οι εργασίες συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων
πρέπει να εκτελούνται υπεύθυνα και σύμφωνα με τους κανόνες της τεχνικής


Για τα αποτελέσματα κάθε ελέγχου συντάσσεται τεκμηριωμένη έκθεση αυτοψίας.
3. Αν διαπιστωθεί ότι η συντήρηση, επισκευή και ρύθμιση ενός οχήματος δεν έγινε κατά
τους κανόνες της τεχνικής, επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις


αρθρο 8 παρα Γ
Γ. Όσοι εκτελούν τις εργασίες συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και
μοτοποδηλάτων κατά παράβαση των κανόνων της τεχνικής, εφόσον έτσι δημιουργείται
κίνδυνος για ζωή ή υγεία ανθρώπου.

Κοψατε με τροχο το καρε του ημιαξονιου για να χωρεσει μεσα στο διαφορικο..
Που τις μαθατε αυτές τις τεχνικες?

(φωτογραφιες απο τη ζημια ειναι στη διαθεση του οποιουδηποτε)


Ακομη κι αν το ζητησε ο πελατης..γιατι είναι τρελος..εσεις δεν θα επρεπε να το κανετε αν σεβεστε τον επαγγελματισμο σας

Αποσυνδεδεμένος chris lc90

  • Jimny
  • Μηνύματα: 211
Απ: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 31, 2013, 23:32 »
αν παρολαυτα ο κ.Παυλος εχει διπλωμα και ηλεκτροτεχνιτη τοτε σωστα επραξε και εβαλε την μπαταρια..
ομως μαλλον δεν ειχε τις απαιτουμενες γνωσεις..

αν μου δειξετε δημοσια οπως δειξατε δημοσια το σεμιναριο που παρακολουθησατε για τοποθετηση αμορτισερ τις αδειες εξασκησεως επαγγελματος ολων των τεχνιτων σας που εχουν ασχοληθει με το οχημα μου τοτε αφενος θα σας ζητησω συγνωμη και γω δημοσια αλλα αυτο θα σημαινει οτι δεν ξερουν να δουλευουν..με τις τοσες ζημιες ..

Αποσυνδεδεμένος chris lc90

  • Jimny
  • Μηνύματα: 211
Απ: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 31, 2013, 23:42 »
λυνοντας το μπροστινο διαφορικο σε αλλο μαστορα πλεον..μπροστα στα ματια μου το ρουλεμαν του arb flannge cap του μεινε στο χερι..

αυτο πρεπει να βγαινει μονο με εξολκεα

στελνοντας φωτο και βιντεο της ζημιας στην arb αμερικης αλλα και αλλου..και δειχνοντας την ζημια σε ελληνες μηχανικους του χωρου αλλα και μηχανολογους σε ελλαδα και εξωτερικο ολοι μου ειπαν..
ΚΑΚΗ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ

σε απλα ελληνικα δε σφιχτηκε στα κιλα που επρεπε..αρα κακη τοποθετηση..

οταν ηρθα σε σας να το δειτε.. μου ειπατε οτι μπορει να φταιγαν και τα λαδια ακομη..
ΜΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ..ΟΤΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ



επρεπε να φτασω στην arb αυστραλιας για να μου το αλλαξει

δεν ακουσα ποτε ουτε καν απο τριτο προσωπο να λεει οτι βγηκε απο το στομα σας η ακουλουθη φραση:" ελα να το δουμε, μπορει να φταιξαμε και εμεις στο μαγαζι ,κανεις δεν ειναι αλαθητος" αλλα αντιθετα εσεις..ξερετε την αδιαλλακτη λεξη: " το ζορισες"

Αποσυνδεδεμένος chris lc90

  • Jimny
  • Μηνύματα: 211
Απ: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 31, 2013, 23:54 »
ο αυστραλος υπευθυνος μου ειπε οτι η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ TOY ΑRB ειναι κατι πολυ απλο και δεν χρειαζεται εξειδικευμενα εργαλεια απο εναν εμπειρο μηχανικο που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ξερει να ρυθμιζει το διαφορικο γιατι εκει ειναι ολη η μαγκια..
ποσοι ξερουν στην ελλαδα πραγματικα?

και ποσοι απο αυτους που ξερουν θελουν να το κανουν σωστα και ευσυνειδητα?

στο manual μεσα και του κατασκευαστη του οχηματος λεει οτι για την τοποθετηση της κορωνας την ζεσταινουμε μεσα σε νερο και μετα με γαντια την τοποθετουμε αφου εχει διασταλλει ..

και δεν την βαζουμε με το σφυρι..

 ;)

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
« Απάντηση #9 στις: Αύγουστος 01, 2013, 09:14 »
Χρήστο καλημέρα,

Η προσωπική μου εμπειρία από το εν λόγω συνεργείο είναι άκρως αρνητική, όχι σαν ποιότητα εργασίας (αφού ευτυχώς είναι πολύ μακριά για εμένα) αλλά λόγω αντιεπαγγελματικής αντιμετώπισης. Είχα βέβαια στο παρελθόν ακούσει διάφορες ιστορίες παρόμοιες με τη δική σου από φίλους και μάλλον δεν θα πήγαινα ούτως ή άλλως...

α) Πριν από μερικά χρόνια πήρα από εκεί μια πανάρ της DGTuning όπου στο ένα άκρο είχε σινεμπλόκ και στο άλλο rod end. Όταν μετά από μερικούς μήνες (6-7 αν θυμάμαι καλά), το rod end χάλασε, πήρα τηλέφωνο και του ζήτησα να μου το αλλάξει, μου απάντησε ότι δεν υπάρχει εγγύηση για το προϊόν. Του ζήτησα τότε να μου το αλλάξει και να το πληρώσω, η απάντησή του ήταν ότι δεν γίνεται και πρέπει να πάω να το πάρω εγώ και να το αλλάξω μόνος μου !! Όταν τον ρώτησα που μπορώ να το βρω, μου απάντησε ότι δε γνωρίζει...

β) Την ίδια περίπου εποχή, λίγο πριν ή λίγο μετά, είχα αγοράσει από τον ίδιο και 2 lockright για Jimny, ένα για το δικό μου και ένα για έναν φίλο. Όταν μετά από μερικούς μήνες έσπασαν οι πύροι του lockright (σύνηθες φαινόμενο), τον πήρε τηλέφωνο ο φίλος μου να τον ρωτήσει τι μπορεί να γίνει. Η απάντησή του ήταν ότι "εγώ δεν ασχολούμαι πλέον με τα lockright, σταμάτησα να τα φέρνω", χωρίς να του δώσει καμία λύση παρόλο που ήταν μέσα στην εγγύηση του ενός έτους...

Όπως καταλαβαίνεις, η συγκεκριμένη συμπεριφορά είναι άκρως αντιεπαγγελματική, τι να το κάνω να πάρω ένα προϊόν, όσο καλό και αν είναι, αν δεν έχω καθόλου υποστήριξη μετά...
Και φυσικά αυτό η καραμέλα που έχουν σχεδόν όλοι στο στόμα, ότι "το ζόρισες" ή παρόμοιες εκφράσεις είναι τραγικές, πάντα φταίει ο χρήστης και ποτέ ο εγκαταστάτης...

   
   
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος chris lc90

  • Jimny
  • Μηνύματα: 211
Απ: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
« Απάντηση #10 στις: Αύγουστος 01, 2013, 11:36 »
Mα και γω επειδη δεν εβρισκα ακρη μαζι του οσες ευκαιριες και αν του εδωσα να δειξει αν οχι μια πιο φιλικη αντιμετωπιση στα πλαισια της ιδιοτητας του ως επαγγελματιας προς πελατη οχι μονο δε το εκανε αλλα και σε επιπεδο τεχνικης εργασιας δεν επεδειξε ζηλο...

Επρεπε να μιλησω απευθειας με την αυστραλια.

Και οχι να μου λεει..πρεπει να παρεις το αμαξι απο τη ραμπα γιατι την χρειαζομαι..
Ουτε .."αμα σου πω 600 ευρω για τη ρυθμιση του μπροστινου θα πεσεις κατω με ορούς"

Η ρυθμιση διαφορικου ειναι μια δυσκολη εργασια αλλα οχι project..
Και εν πασει περιπτωσει αν μου το ρυθμιζε σωστα θα τα πληρωνα..

Αποσυνδεδεμένος romel

  • Jimny
  • Μηνύματα: 99
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
« Απάντηση #11 στις: Αύγουστος 01, 2013, 20:43 »
εσύ είσαι και σχετικός με πολλά πράγματα λόγο δουλειάς  και την πάτησες! φαντάσου όλοι εμείς..... :'( :'( :'( :'( :'(
Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ

Αποσυνδεδεμένος chris lc90

  • Jimny
  • Μηνύματα: 211
Απ: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
« Απάντηση #12 στις: Αύγουστος 01, 2013, 21:33 »
Παράθεση από: vretos
Αγαπητε κ.Ζαχαρη ,
Δεν θα ηθελα να συνεχισω αυτές τις ερωτοαπαντησεις δίχως τέλος
Θα απαντήσω στα μέχρι τώρα ερωτήματα όμως .

Για την μπαταρία
Μετα από 18 μηνες χρήσης και εκτός εγγύησης η εταιρεία μας σε κάλυψε με μια καινούρια μπαταρία και στην αντικατέστησε , δεν μπορω να καταλάβω τι ακριβώς ζητάς μετά από 4 χρόνια .


Για το κορωνοπήνιο
Καινούριο κορονωπήνιο δεν σου έχουμε τοποθετήσει εμείς , από όσο θυμάμαι μας έφερες ένα μεταχειρισμένο γκρουπ και σου τοποθετήσαμε το ARB , μετα από 4 μήνες που έσπασε το αυτοκινητό σου , μας το έφερες και μας είπες ότι έσπασε στην πίστα του Attart ενώ το σήκωσες στον αέρα και έκασε το αυτοκινητο κάτω  .
Κατόπιν της αλλαγής του πίσω διαφορικού (σε μεταχειρισμένο 3rd member και κορονωπήνιο) σε ενημερώσαμε να μην κινείς το αυτοκίνητο διότι ήταν και το εμπρός κορονωπήνιο σπασμένο . Ίσως έχεις μπερδευτεί , εμείς δεν σου έχουμε αλλάξει 4 φορές κορονωπήνιο


Θελετε να μιλησουμε για επαγγελματισμο?
Όταν καποιος παει να κανει ένα τσεκαπ..ο γιατρος του δινει από την προηγουμενη ένα χαρτι για το τι πρεπει να φαει και τι όχι μεχρι να γινουν οι εξετασεις..καθε φορα που κανει το τσεκαπ..
Εσεις δε μεν ενημερωσατε ποτε για το στρωσιμο του διαφορικου ουτε για το ποτε να αλλαξω λαδια..το θεωρουσατε δεδομενο ότι το ξερω..παρα μονο στην τελευταια..ο παυλος.
Όταν εσπασα τον οκτωβρη του 2012 το πισω διαφορικο,σας ειπα να μου αλλαξετε και επι τη ευκαιρια όλα τα λαδια..δηλαδη και του μπροστινου και του κιβωτιου αλλα και του βοηθητικου..
Για τα 2 τελευταια δεν ξερω αν τα κανατε..ακομη δε τα εχω ανοιξει..
Αλλα για το μπροστινο που το ανοιξα,βρεθηκαν μεσα μαυρες επικαθησεις-καμμενο λαδι επανω στο εσωτερικο του κελυφους κατι που μαρτυρα ότι τα λαδια ειτε ότι δεν αλλαχτηκαν ειτε ότι ηταν λιγοστα..και στις 2 περιπτωσεις δεν τσεκαριστηκε από το προσωπικο σας..
Θα λεγα ότι μπορει να κανω λαθος ως προς τον ισχυρισμο μου αυτόν..αλλα υπαρχει και άλλος πελατης σας που ηρθε για αλλαγη λαδιων και πηρε το σασμαν στο χερι ..


Ουδέποτε έχεις κάνει Service λίπανσης στο κατάστημά μας , ούτε και έχεις χρεωθεί για κάτι τέτοιο . Η μοναδική χρέωση που σου έγινε τελευταία ήταν 100 ευρω για την αλλαγή του πίσω διαφορικού που
Βγάλαμε το μεταχειρισμένο γκρούπ από τον μεταχειρισμένο άξονα που μας έφερες και σου τοποθετήσαμε το ARB στον άξονα του αυτποκινήτου σου .
Το μπροστινό σου διαφορικό είχε σπάσει κορονωπήνιο .
Θεωρείς ο τι είμαστε κλέφτες ? Χρεώνουμε λάδια και δεν τα αλλάζουμε ?



επρεπε να φτασω στην arb αυστραλιας για να μου το αλλαξει

δεν ακουσα ποτε ουτε καν απο τριτο προσωπο να λεει οτι βγηκε απο το στομα σας η ακουλουθη φραση:" ελα να το δουμε, μπορει να φταιξαμε και εμεις στο μαγαζι ,κανεις δεν ειναι αλαθητος" αλλα αντιθετα εσεις..ξερετε την αδιαλλακτη λεξη: " το ζορισες"

Έγινε η επικοινωνία με την ARB στην Αυστραλία και σου στείλαμε και τις απαντήσεις που λάβαμε , στη συνέχεια , ενώ στην αρχή δεν ήθελαν να το περάσουν εγγύηση όπως διάβασες , άλλαξαν γνώμη και αποφάσισαν να το καλύψουν , θα έρθει εντός ολίγων ημερών , σου είπαμε να φέρεις το διαφορικό και αρνήθηκες , έφερες μόνο το καπάκι .



Σαν δεύτερος μηχανικός που είσαι θα πρέπει να γνωρίζεις ότι αν χτυπήσεις μια κορώνα με σφυρί , θα σπάσει εκείνη την ώρα .

Σε κάθε περίπτωση θα χαρούμε πολύ να σου δώσουμε οποιαδήποτε διευκρίνιση από κοντά όταν θα έρθεις να παραλάβεις το ανταλλακτικό της εγγύησης .

Καλό Μήνα
Βρεττός Θεόδωρος
Πτυχιούχος Μηχανικός Αυτοκινήτων

Αποσυνδεδεμένος chris lc90

  • Jimny
  • Μηνύματα: 211
Απ: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
« Απάντηση #13 στις: Αύγουστος 01, 2013, 21:34 »
καλο μηνα Κ.Βρετε

για την μπαταρια δεν ζηταω τιποτε..απλα αναφερω το γεγονος που εγινε στο μαγαζι σας οτι εγινε κακη τοποθετηση στο μαγαζι σας και οχι συμφωνα με τις οδηγιες του κατασκευαστη..
αν η μπαταρια ελιωνε οχι μετα απο 18 μηνες αλλα μετα 48 μηνες παλι θα φταιγατε..αφου η εγκατασταση ηταν λαθος και θα επρεπε να την αλλαξετε..
η κακη τοποθετηση δεν παει με τους μηνες εγγυησης εκτος και ετσι το τοποθετειτε εσεις..



οσον αφορα το κορωνοπηνιο μου το εχετε τοποθετησει 3 φορες το πισω..
το πρωτο ηταν μεταχειρισμενο μεσα σε αξονα και βαλατε ολοκληρο τον αξονα..ομως για να μου βαλετε το arb locker επρεπε να το ξεμονταρετε..το δεσιμο ομως δεν ξερω αν εγινε στα στανταρτς που προετεινει η τογιοτα

το δευτερο κορωνοπηνιο ηταν ολοκαινουριο το οποιο σας το εφερα αθικτο ..παλι ομως επρεπε να ξεμονταρετε και να ξαναδεσετε..

το τριτο κορωνοπηνιο ηταν παλι ολοκαινουριο μεσα σε αξονα τοποθετημενο αλλα αδουλευτο ..δεν ειχε κανει ουτε ενα μετρο..απλα τοποθετηθηκε μεσα στον αξονα για μελλοντικη χρηση και οταν χρειαστηκε εβγαλε το 3rd member για να σας το φερω..

τα 2 τελευταια κορωνοπηνια ηταν αγορασμενα μεσα απο την τογιοτα ολοκαινουρια

κρινοντας απο την τοποθετηση που εκανε ο μαριος την τελευταια φορα και ζοριστηκε ωσπου τον βοηθησατε εσεις..και εγινε οτι εγινε..

μετα το κατεβασμα απο την ραμπα σας διαπιστωθηκε οτι και το μπροστινο ειναι σπασμενο..οποτε και αφαιρεθηκε ολοκληρο

εκ τοτε το αμαξι εκανε 12 χλμ και μπηκε στους τακους..το διαφορικο ξανακατεβηκε και πηγε σε αλλο μαστορα..εκει η γνωματευση ηταν..
"στο ρυθμισε αλλα θα ξανασπασει"
γιατι" ? τον ρωτησα

γιατι εχει κανει μονο μια απο τις 13 μετρησεις ρυθμισεις που χρειαζεται και που λεει η τογιοτα

και τα καβαλετα σου εχουν τοποθετηθει αναποδα..

Αποσυνδεδεμένος chris lc90

  • Jimny
  • Μηνύματα: 211
Απ: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
« Απάντηση #14 στις: Αύγουστος 01, 2013, 21:34 »
ετσι εξηγειται και η δυσκολια του μαριου να βιδωσει τις βιδες στα bearing caps..

οταν μιλησα με τη nitro gear να αναλαβει αυτη την τοποθετηση του διαφορικου μου στην αμερικη η απαντηση της ηταν σαν σωστος επαγγελματιας
: " ανν δουμε γρατσουνισμενο ή ταλαιπωρημενο ενα απο τα ρουλεμαν δεν θα δεχτουμε να σας κανουμε τη ρυθμιση και θα πρεπει να αγορασετε και αυτα..
αν δουμε οτι ο φορεας του arb ειναι ταλαιπωρημενος δεν θα δεχτουμε να σας ρυθμισουμε το κορωνοπηνιο που αγορασατε απο μας..

και αυτο για τον απλουστατο λογο: αν τυχον σπασετε να μην μπορειτε να ισχυριστειτε οτι εσπασε το κορωνοπηνιο της nitro gear (αφου στην ουσια θα ειχατε προβληματικα ρουλεμαν και φορεα)
θελανε να εκμηδενισουνε την πιθανοτητα να μη γινει σωστη η ρυθμιση λογω αλλων αιτιων ..

οποτε και γω παρηγγειλα οτι ακριβως χρειαζοταν..δεν ειχα προβλημα να πληρωσω αρκει να ασχοληθει καποιος με το προβλημα μου και να μου το λυσει..

επισης για το μπροστινο διαφορικο μου ειπανε οτι : ΙF SET UP PROPERLY ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ..
Ριχνουν το βαρος στην τοποθετηση..

οταν πηγα στο μαστορα ειδαμε οτι οι ροδελες που αγορασα απο το μαστερ install της νιτρο δεν ηταν αρκετες για τη σωστη ρυθμιση..ενημερωσα τον εδω αντιπροσωπο και αφου δε βρηκε παρηγγειλα απο το βελγιο αλλες..50..ολο το σετ που δινει η τογιοτα για να γινει η σωστη επιλογη μεταξυ των διαφορων μεγεθων..

ο φορεας του arb μετρηθηκε αλλα ηταν μεσα στα ανεκτα ορια οποτε και εμεινε ο ιδιος

σε εσας δεν ειδα να γινεται κατι απο ολα αυτα..
ουτε μετρησεις ουτε ενημερωση του πελατη step by step..


για το μπροστινο διαφορικο δεν ειπα οτι φταιγατε εσεις..

στο μπροστινο διαφορικο ομως υπηρχε μια ανωμαλια που δεν γινεται να γινει απο λαθος χρηση ..παρα μονο απο κακη τοποθετηση..

αν το σπασιμο ομως μπορει να προηλθε οταν αντι για τη σωστη τοποθετηση στο 100% εγινε τοποθετηση στο 70% σε ποιοτητα στα ορια των ανοχων και γω με αυτο που εσεις λετε ζορισμα το εκανα στο 75% ενω αυτο αν ειχε τοποθετειθει σωστα θα αντεχε αλλο 25% πριν σπασει..

ρωτωντας λοιπον μηχναικους και μηχανολογους του χωρου αλλα και εκτος ελλαδος ολοι ειπανε bad preload..

η arb αυστραλιας στα 2 πρωτα email λεει γενικοτητες και περιγραφει αυτο που βλεπουμε ολοι μας..αλλα δε λεει αποτι μπορει να προηλθε..

και τελικα οι μηχανικοι της παρατηρησαν οτι φταιει το housing της τογιοτα για την μη επαρκη λιπανση του λοκερ..
μα η arb επρεπε να φτιαξει το λοκερ της βασει του housing Που βρηκε ..