0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν ξέρω αν υπάρχει αλλά γιατί δεν βάζεις ένα καινούργιο 95Ε το πήρα και το έβαλα μόνος πανεύκολα
Όπου και να πας θα βρείς εμένα μου το παρήγγιλε ένας φίλος λαμαρινάς
Κοιτα στο car.gr χαζευοντας πχ βρηκα αυτον :http://www.car.gr/parts/view/1694910/ρωτα τον συνηθως τα ιμιτασιον εχουν αποδεκτη ποιοτητα.......
Η αλλαγή του ψυκτικού/αντιθερμικού υγρού πρέπει να γίνεται κάθε 2 χρόνια. ΠΡΟΣΟΧΗ όπως ισχύει και με το λάδι έτσι και εδώ πρέπει να τηρούμε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Θα πρέπει να χρησιμοποιούμε τα σωστά επώνυμα προιόντα και όχι να βάζουμε "ξύδια" στο ψυγείο ή ότι άλλο μας είπε ο "μηχανικός" μας .Η διαδικασία τις αντικατάστασης & καθαρισμού του κυκλώματος ψύξης είναι πολύ απλή:1. Χρειαζόμαστε ένα συλλέκτη (π.χ.σκεύος μεταλλικό ή πλαστικό με χωρητικότητα 5lt) για να αδειάσουμετο παλιό ψυκτικό.2. Ανοίγουμε την τάπα του ψυγείου και τραβάμε το καπάκι του άσπρου δοχείου πλήρωσης στο δεξί μέρος του χώρου της μηχανής. Ετσι θα εισέλθει αέρας στο κύκλωμα για να το αδειάσουμε.3. Στο κάτω μέρος του ψυγείου προς τα δεξιά όπως το κοιτάμε απο μπροστά έχει μία μικρή πλαστική πεταλούδα. Την ξεβιδώνουμε προσεχτικά. Δεν θέλει πολύ δύναμη διότι οι βόλτες είναι πλαστικές και μπορεί τις καταστρέψουμε εύκολα.4. Αφού αδειάσει όλο το ψυκτικό στον συλλέκτη ξαναβιδώνουμε την πεταλούδα αλλά δεν βάζουμε την τάπα του ψυγείου και του πλαστικού άσπρου δοχείου.5. Σύμφωνα την διαδικασία καθαρισμού του επίσημου service manual γεμίζουμε το ψυγείο με καθαρό νερό(βρύσης) αργά ώστε να γεμίσει το κύκλωμα και σταματάμε όταν το νερό φτάσει κάτω απο τον λαιμό του ψυγείου.6. Βάζουμε τον κινητήρα σε λειτουργία χωρίς να βάλουμε τις τάπες. Περιμένουμε 5' περίπου μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας και να ανοίξει ο θερμοστάτης. Αυτό φαίνεται όταν παρατηρώντας τον λαιμό του ψυγείου θα δούμε το νερό να κινείται με ροή προς τα δεξιά. Αυτό πρέπει να γίνει ώστε να υπάρξει ροή στο κύκλωμα και το νερό να καθαρίσει τους σωλήνες και το ψυγείο.7. Σβήνουμε τον κινητήρα και περιμένουμε να πέσει η θερμοκρασία του νερού.8. Ξεβιδώνουμε πάλι την πεταλούδα στο κάτω μέρος του ψυγείου ώστε ν' αδειάσουμε το νερό. Το νερό θα πρέπει να έχει σκούρο χρώμα σχετικά εφόσον καθάρισε το κύκλωμα. Η διαδικασία θα επαναληφθεί απο 1 - 3 φορές μέχρι το νερό που αδειάζουμε να είναι πλέον καθαρό. Εδώ τελειώνει η φάση του καθαρισμού.9. Βιδώνουμε προσεχτικά την πεταλούδα στο κάτω μέρος του ψυγείου.10. Γεμίζουμε το ψυγείο με ψυκτικό αργά και σταθερά ώστε να "τραβάει" το υγρό μέχρι η στάθμη να φτάσει κάτω απο τον λαιμό. Στην συνέχεια γεμίζουμε με ψυκτικό το βοηθητικό άσπρο δοχείο μεταξύ min - max και κλείνουμε την τάπα του με το σωληνάκι.11. Χωρίς να βάλουμε την τάπα του ψυγείου ξεκινάμε τον κινητήρα ώστε να ζεσταθεί και να ανοίξει ο θερμοστάτης σε 5'. Με την ροή του ψυκτικού θα γίνει εξαέρωση του κυκλώματος και αν η στάθμη του ψυκτικού πέσει θα συμπληρώσουμε μέχρι να φτάσει και πάλι κάτω απο τον λαιμό στο ψυγείο. Βιδώνουμε την τάπα του ψυγείου και ελέγχουμε την πεταλούδα κάτω απο το ψυγείο για τυχόν διαρροή.Εδώ τελείωσε και η φάση της αντικατάστασης.
Παράθεση από: Michalis στις Ιούλιος 10, 2006, 12:05Η αλλαγή του ψυκτικού/αντιθερμικού υγρού πρέπει να γίνεται κάθε 2 χρόνια. ΠΡΟΣΟΧΗ όπως ισχύει και με το λάδι έτσι και εδώ πρέπει να τηρούμε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Θα πρέπει να χρησιμοποιούμε τα σωστά επώνυμα προιόντα και όχι να βάζουμε "ξύδια" στο ψυγείο ή ότι άλλο μας είπε ο "μηχανικός" μας .Η διαδικασία τις αντικατάστασης & καθαρισμού του κυκλώματος ψύξης είναι πολύ απλή:1. Χρειαζόμαστε ένα συλλέκτη (π.χ.σκεύος μεταλλικό ή πλαστικό με χωρητικότητα 5lt) για να αδειάσουμετο παλιό ψυκτικό.2. Ανοίγουμε την τάπα του ψυγείου και τραβάμε το καπάκι του άσπρου δοχείου πλήρωσης στο δεξί μέρος του χώρου της μηχανής. Ετσι θα εισέλθει αέρας στο κύκλωμα για να το αδειάσουμε.3. Στο κάτω μέρος του ψυγείου προς τα δεξιά όπως το κοιτάμε απο μπροστά έχει μία μικρή πλαστική πεταλούδα. Την ξεβιδώνουμε προσεχτικά. Δεν θέλει πολύ δύναμη διότι οι βόλτες είναι πλαστικές και μπορεί τις καταστρέψουμε εύκολα.4. Αφού αδειάσει όλο το ψυκτικό στον συλλέκτη ξαναβιδώνουμε την πεταλούδα αλλά δεν βάζουμε την τάπα του ψυγείου και του πλαστικού άσπρου δοχείου.5. Σύμφωνα την διαδικασία καθαρισμού του επίσημου service manual γεμίζουμε το ψυγείο με καθαρό νερό(βρύσης) αργά ώστε να γεμίσει το κύκλωμα και σταματάμε όταν το νερό φτάσει κάτω απο τον λαιμό του ψυγείου.6. Βάζουμε τον κινητήρα σε λειτουργία χωρίς να βάλουμε τις τάπες. Περιμένουμε 5' περίπου μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας και να ανοίξει ο θερμοστάτης. Αυτό φαίνεται όταν παρατηρώντας τον λαιμό του ψυγείου θα δούμε το νερό να κινείται με ροή προς τα δεξιά. Αυτό πρέπει να γίνει ώστε να υπάρξει ροή στο κύκλωμα και το νερό να καθαρίσει τους σωλήνες και το ψυγείο.7. Σβήνουμε τον κινητήρα και περιμένουμε να πέσει η θερμοκρασία του νερού.8. Ξεβιδώνουμε πάλι την πεταλούδα στο κάτω μέρος του ψυγείου ώστε ν' αδειάσουμε το νερό. Το νερό θα πρέπει να έχει σκούρο χρώμα σχετικά εφόσον καθάρισε το κύκλωμα. Η διαδικασία θα επαναληφθεί απο 1 - 3 φορές μέχρι το νερό που αδειάζουμε να είναι πλέον καθαρό. Εδώ τελειώνει η φάση του καθαρισμού.9. Βιδώνουμε προσεχτικά την πεταλούδα στο κάτω μέρος του ψυγείου.10. Γεμίζουμε το ψυγείο με ψυκτικό αργά και σταθερά ώστε να "τραβάει" το υγρό μέχρι η στάθμη να φτάσει κάτω απο τον λαιμό. Στην συνέχεια γεμίζουμε με ψυκτικό το βοηθητικό άσπρο δοχείο μεταξύ min - max και κλείνουμε την τάπα του με το σωληνάκι.11. Χωρίς να βάλουμε την τάπα του ψυγείου ξεκινάμε τον κινητήρα ώστε να ζεσταθεί και να ανοίξει ο θερμοστάτης σε 5'. Με την ροή του ψυκτικού θα γίνει εξαέρωση του κυκλώματος και αν η στάθμη του ψυκτικού πέσει θα συμπληρώσουμε μέχρι να φτάσει και πάλι κάτω απο τον λαιμό στο ψυγείο. Βιδώνουμε την τάπα του ψυγείου και ελέγχουμε την πεταλούδα κάτω απο το ψυγείο για τυχόν διαρροή.Εδώ τελείωσε και η φάση της αντικατάστασης.
πριν απο μια εβδομαδα εκανα την παραπανω εργασια, αντιψυκτικο πηρα ενα 5λιτρο της valeo με 14€ (+120-25) αν θυμαμαι καλα made in france!!!