Σε στρέψη δεν χρειάζεται. Ελέγχεις όλο το έλασμα της δέστρας σε εφελκυσμό (λόγω οπής, συνεπώς απομειωμένης επιφάνειας, αν κ δεν μου φαίνεται πολύ κρίσιμος αυτός ο μηχ. αστοχίας), σε σύνθλιψη άντυγας (με 8mm, πάλι δεν είναι πολύ κρίσιμος - καθόλου θα 'λεγα) κ φαντάζομαι κ τη συγκόλληση του ελάσματος επί του όποιου σημείου συγκολλάται (σε εφελκυσμό πάλι). To St37 που μου δίνεις, είναι ουσιαστικά χάλυβας με fu=370MΡa - όριο θραύσης -.
Σε στρέψη δεν μπορώ να σκεφτώ για ποιο λόγο... (ούτε καν σε κάμψη, αφού φαντάζομαι ότι η όποια ρυμούλκηση γίνεται με έλξη παράλληλης διεύθυνσης προς το αυτοκίνητο κ όχι κάθετα προς αυτό κλπ).
Υ.Γ. Τα παραπάνω αφορούν σε αντοχή της δέστρας αυτής καθ' αυτής κ όχι του μέσου σύνδεσης (γάντζο ή ό,τι χρησιμοποιεί ο καθένας).
Συγγνώμη για την παρέμβαση (μιας κ είμαι ήδη εκτός θέματος). Δεν θα χρειαστώ κάτι (προς το παρόν), το κάνω για επιστημονικούς λόγους, αλλά κ για να βοηθήσω όποιο από τα παιδιά εδώ, ενδιαφέρεται να μάθει την αντοχή της δέστρας.