Με μία πρόταση ο Γιάννης από πάνω σου εξήγησε καλύτερα απ' όλους. Το jimny αποτελεί μια κατηγορία τετράτροχου από μόνο του και δεν πρέπει να μπερδεύεται με άλλα τετράτροχα. Τα έχουμε ξαναγράψει, δεν μπορεί να κάνει κάποιος μεγαλύτερη πατάτα αν το αγοράσει για να το χρησιμοποιήσει σαν κοινό αυτοκίνητο, έχοντας στο μυαλό του κάποιο χωματόδρομο. Το jimny είναι σχεδιασμένο για εκτός δρόμου διαδρομές με νεροφαγώματα-κοτρώνες κτλ, όχι εντός χωματόδρομου. Πχ, το saxo που έχω από το 2001, με ικανοποιητικό προφίλ ελαστικών πάει πολύ πιο άνετα στο χωματόδρομο από το jimny.
Εδώ μέσα πρέπει να είμαι ο παλιότερος ιδιοκτήτης jimny, το αγόρασα καινούργιο το 2000 και μετά τα πρώτα 500 μέτρα με αυτό άρχισα να ψάχνω για καμιά μάντρα μπας και το δώσω. Σαν αυτοκίνητο μόνο μία λέξη το χαρακτηρίζει: ΤΡΑΓΩΔΙΑ
Μηδενικοί χώροι αποθήκευσης, επιδόσεις παπιού, κατανάλωση σαν 1800, ανύπαρκτη άνεση στο ταξίδι. Ο μοναδικός λόγος που θα δικαιολογούσε την αγορά του θα ήταν αν κάποιος έχει βάρκα και πρέπει να τη βγάζει από τη θάλασσα σε προβληματική γλύστρα και χρειάζεται τα αργά του. Ακόμα και η τετρακίνησή του είναι προβληματική αφού, λόγω έλλειψης κεντρικού διαφορικού, θα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες.
Δυστυχώς το 99% των αγοραστών του το αγοράζουν για το εξωτερικό του σχήμα και όταν μιλάνε για βελτιώσεις έχουν στο μυαλό τους bull bar, σκαλοπάτια και φαρδιές ζάντες τα οποία όχι μόνο δεν βελτιώνουν αλλά τελικά μειώνουν τις εκτός δρόμου δυνατότητες.
Απ' όσο γνωρίζω πάντως όλοι μας έχουμε λύσει πλέον το πρόβλημα του τρέμουλου (η δεν του δίνουμε σημασία ίσως...) το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το death wooble του βίντεο...