Αν την γλυτωσεις με εξαερωση και θερμοστατη καλα ειναι .ΠοΛλοι θα πουν οτι ειναι αντλια αλλα δεν ειναι.... Εχει βουλωσει το ψυγειακι του καλοριφερ απο αλατα εσωτερικα (εχει πολυ μικρες διοδους αλουμινιου). Ριξε κανενα λιτρο ξυδι μπας και σπασει τα αλατα και δουλεψε το αμαξι καμια βδομαδα και κανε αλλαγη αντιψυκτικων(δεν θα πιστευεις τι θα βγαλει) μπας και το σωσεις...
ΜΗΝ βαλεις καθαριστικα ψυγειων κανουν "κουτσουρα" τα κολαρα....
Αν δεν το σωσεις και αρχισει τα παραπονα η γυναικα( πχ οτι δεν παλευετε το κρυο μεσα στο αμαξι ,θα παθουμε πνευμονια μεσ'το jimny και αλλα τετοια).Παρτο αποφαση
αλλαγη:Το ψυγειακι το χρεωνει η suzuki 370 ευρα περιπου
Κυκλοφορουν ιμιτασιον με με πιο μεγαλες διοδους με κανενα κατοσταρικο αλλα ειναι χαλκινα (με οτι συνεπαγεται για ηλεκτρολυσεις για ανομιογενη μεταλλα).Αυτο εβαλα,και μυριζε λιγο στην αρχη...
Κυκλοφορουν και μεταχειρισμενα με τα ιδια λεφτα αλλα....
Εχε υποψιν σου οτι οι ηλεκτρολογοι-ψυκτικοι ζητανε για αλλαγη 100-150 εργασια,αναλογα πως σε "κοβουν"(Φυσικα το εκανα εγω με 2 φιλους σε 3 ωριτσες, καμποσες μπυρες και κατι σουβλακια).
Το jimny επιτελους ζεστανε την καμπινα μετα απο 3 χρονια ταλαιπωριας