Αποστολέας Θέμα: 24 Ώρες Rally Raid Greece 2013  (Αναγνώστηκε 9501 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid Greece 2013
« Απάντηση #15 στις: Ιούνιος 04, 2013, 12:30 »
.


Μία σημαντική αλλαγή στη διαδρομή
Για να μειώσουμε το κόστος των ομάδων, αλλά και για να βάλουμε νέα κομμάτια
στις ειδικές, αλλάζουμε σημαντικά τη διαδρομή του Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2013.
Κέντρο του αγώνα θα είναι πλέον το Δίστομο, όπου και θα γίνουν και τα  τρία bivouac
(δύο για την hobby). Έτσι δε χρειάζεται μετακίνηση για τα service cars, κάτι που μειώνει
το κόστος και την κούραση των μηχανικών. Ο αγώνας θα κινηθεί βορειοδυτικά στην μεγάλη
ειδική του, σε χώματα που έχουν καιρό να μπουν στον 24ωρο.

Η νέα διαδρομή
Αθήνα – Αυλώνας 50 kms, μέρα, απλή
Αυλώνας – Δίστομο 267 kms, μέρα, ειδική
Δίστομο – Δίστομο (Ζ1) 60 kms, νύχτα, ειδική
Δίστομο – Δίστομο 370 kms (Z2 300 kms), νύχτα, ειδική
Δίστομο – Αυλώνας 250 kms, μέρα, ειδική
Αυλώνας – Αθήνα 50kms, μέρα, απλή

Σύνολα:
Αγώνας: Ζ1 1047 kms, Ζ2 917
Eιδικές: Ζ1 947, Ζ2 817
Μέρα: Ζ1 617, 617
Νύχτα: Ζ1 430, Ζ2 300







._
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid Greece 2013
« Απάντηση #16 στις: Ιούνιος 06, 2013, 11:25 »
.


Δόθηκε η ειδική άδεια στον 24ωρο
Μετά τη χθεσινή, 5 Ιούνη, συνάντηση με την ΕΠΑ της ΟΜΑΕ και δια στόματος του προέδρου της επιτροπής, ο Ιχνηλάτης έχει την ειδική άδεια που απαιτείται για νυχτερινούς αγώνες για να διοργανώσει το Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2013.






._
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid Greece 2013
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 08, 2013, 10:44 »
    .


Σκυταλοδρομίες
Δύο νέες κατηγορίες για τον 24ωρο, με στόχο να γίνει ο αγώνας πιο προσιτός σε περισσότερους αγωνιζόμενους, που είτε φοβόντουσαν την κούραση, είτε δεν άντεχαν το κόστος των τόσων χιλιομέτρων…
Πώς λοιπόν μπορείς να… κάνεις έναν 24ωρο αποφεύγοντας κούραση και κόστος; Μα σε… σκυταλοδρομία!!! Η όλη ιδέα έχει να κάνει με ομάδες στις οποίες τις ειδικές του αγώνα θα κάνουν διαφορετικά πληρώματα ή/και αυτοκίνητα και στο τέλος θα βαθμολογούνται συνολικά με το άθροισμα των χρόνων τους. Ακούγεται περίπλοκο; Ας δούμε πώς μπορεί να υλοποιηθεί λοιπόν.
[list=1]
  • Club Cup. Τρία αυτοκίνητα και τρία πληρώματα. Το αυτοκίνητο Α με το πλήρωμα Α κάνει την πρώτη ειδική και χρόνο ποινής Α’. Το αυτοκίνητο Β με το πλήρωμα Β κάνει τη δεύτερη ειδική και χρόνο ποινής Β’. Το αυτοκίνητο Γ με το πλήρωμα Γ κάνει την τρίτη ειδική και χρόνο ποινής Γ’. Στο τέλος ο συνολικός τους χρόνος  θα είναι Α’+Β’+Γ’+ ποινές.
  • Le Mans Cup. Ένα αυτοκίνητο και τρία πληρώματα. Το αυτοκίνητο Α με το πλήρωμα Α κάνει την πρώτη ειδική και χρόνο ποινής Α’. Το αυτοκίνητο Α με το πλήρωμα Β κάνει τη δεύτερη ειδική και χρόνο ποινής Β’. Το αυτοκίνητο Α με το πλήρωμα Γ κάνει την τρίτη ειδική και χρόνο ποινής Γ’. Στο τέλος ο συνολικός τους χρόνος  θα είναι Α’+Β’+Γ’+ ποινές.


Οι δύο αυτές κατηγορίες θα είναι του επιπέδου της Ζ2 και θα έχουν ξεχωριστή κατάταξη η κάθε μία, πέρα από τις άλλες κατηγορίες και εκτός επάθλων. Στόχος της οργάνωσης είναι να δώσει μία πιο οικονομική, εναλλακτική λύση σε όσους θέλουν να συμμετάσχουν στον 24ωρο αλλά και να παρακινήσει συλλόγους και ομάδες να συμμετάσχουν ομαδικά σε αυτόν. Γι’ αυτό ονομάστηκε η κατηγορία (1) σαν Club Cup και πρέπει όλες οι συμμετοχές μίας ομάδας να προέρχονται από μία λέσχη/ομάδα/forum.

Σε κάθε περίπτωση ένα και μόνο ένα από τα αυτοκίνητα κάθε ομάδας στην κατηγορία Club Cup μπορεί να ακολουθεί όλον τον αγώνα στην κατηγορία Ζ2, δηλώνοντας σε ποια ειδική θα παίζει και με την ομάδα του. To παράβολο που θα πληρώσει, βέβαια, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα είναι το συνολικό του αγώνα και όχι της… σκυταλοδρομίας.

Το κέρδος των αγωνιζόμενων; Θα κάνουν τον αγώνα με σημαντικά μικρότερο κόστος! Αντί για 800 χιλιόμετρα ειδικών θα κάνει ο καθένας το πολύ 300 χιλιόμετρα, δηλαδή περίπου το 1/3, με αντίστοιχο κέρδος σε καύσιμα, λάστιχα, καταπόνηση του αυτοκινήτου. Αντίστοιχο κέρδος αναμένεται και στο κόστος του παράβολου συμμετοχής, αφού μάλλον θα διαμορφωθεί σε 300 ευρώ ανά ομάδα για το Club Cup και σε 200 ευρώ ανά ομάδα για το Le Mans Cup. Σε απλά νούμερα; Αποκτάς την εμπειρία του μεγαλύτερου αγώνα εκτός δρόμου στην Ελλάδα και την απόλαυση μίας ομαδικής συμμετοχής, με μόνο το 1/3 του συνολικού κόστους.

Σε λίγες μέρες θα ανεβούν οι σχετικές δηλώσεις συμμετοχής στο site της οργάνωσης, που τώρα μπορείτε να βρείτε και στο www.24hrallyraidgreece.com. Πληροφορίες μπορείτε να δείτε και στο facebook στη σελίδα www.facebook.com/24hours4X4Greece, ενώ για επικοινωνία με την οργάνωση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το e-mail master@ihnilatis4x4.gr και το τηλέφωνο 210 6149119.







._
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid Greece 2013
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 29, 2013, 15:27 »
.


Μόνο (!!!) 84.256 άτομα ενδιαφέρθηκαν μέσω του facebook για τις κατηγορίες «σκυταλοδρομίας» του Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2013!!! Μία εκπληκτική ανταπόκριση του κόσμου του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε μία πρωτοποριακή ιδέα του Ιχνηλάτη που προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες στους αγωνιζόμενους να κάνουν τον αγώνα με μειωμένο κόστος…










._
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid Greece 2013
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 01, 2013, 00:58 »
.


Πριν από μερικές μέρες η σελίδα του Pilot Beach Resort 24 Hours Rally Raid 2013 στο facebook ξεπέρασε τα 10.000 likes, ένα μοναδικό αριθμό για ελληνικό αγώνα του είδους. https://www.facebook.com/24hours4X4Greece

Σήμερα, 30 Σεπτέμβρη 2013 ελέγχθηκαν τα 200 πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής του Pilot Beach Resort 24 Hours Rally Raid.
Οι δρόμοι που περάσαμε είναι χωρίς μεγάλα νεροφαγώματα, αλλά με το οδόστρωμα αρκετά ταλαιπωρημένο από τις δυνατές βροχές.
Περιέργως δεν έχουμε πολλές κατολισθήσεις όπως το 2012.
Ακόμη οι δρόμοι είναι εντελώς στεγνοί.
Το Μοσχοπόδι είναι εκτός διαδρομής φέτος, λόγω των γνωστών προβλημάτων με τα άσκαστα βλήματα.







._
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid Greece 2013
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 02, 2013, 13:07 »
.


Δεύτερη μέρα δοκιμών, 1η Οκτώβρη, της διαδρομής.
Τσεκάραμε άλλα σχεδόν 200 χιλιόμετρα, της 1ης και της 4ης ειδικής, το τσεκάρισμα των οποίων έχει σχεδόν τελειώσει.  
Μετά τη βροχή το έδαφος είχε μαλακώσει αρκετά. Η σκόνη εξαφανίστηκε. Είχε ελάχιστη λάσπη. Αν συνεχίσει να βρέχει θα υπάρξουν αρκετά δύσκολα σημεία. Ένα ήδη θα αντικαταστήσει τη λούμπα στο Μοσχοπόδι!
Οι δρόμοι σε αυτά τα κομμάτια ήταν σε καλύτερη κατάσταση από το 2012. Ιδίως στο τελείωμα της 4ης, τελευταίας ειδικής.
Σχεδόν το 50% στην 1η και την τελευταία ειδική είναι καινούριο, σε σχέση με τα δύο-τρία προηγούμενα χρόνια. Μαζί με τις άλλες δύο ειδικές, που είναι εντελώς καινούριες, αγγίζουμε ένα ποσοστό της τάξης του 70-75% καινούριας χάραξης. Οπότε θα είναι ενδιαφέρον για όλους.







._
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid Greece 2013
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 07, 2013, 13:04 »
.


Το Σαββατοκύριακο 5-6 Οκτώβρη, μετά από 25 (!) ώρες οδήγησης και 450 χιλιόμετρα εκτός δρόμου, καταγράφηκε πετυχημένα η μεγάλη (380 χλμ.) ειδική του Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2013. Αποτελείται από μία φοβερή ποικιλία εδαφών – πέτρα, χώμα, γαρμπίλι, λάσπη, κοκκινόχωμα – και μία απίστευτη ποικιλία απαιτήσεων – γρήγορα κομμάτια, τεχνικά κομμάτια, αργά κομμάτια με ιδιαίτερες δυσκολίες, κομμάτια πλοήγησης. Το βασικό είναι ότι αποτελείται από κομμάτια ειδικών του Rallye Acropolis που δύσκολα θα ξαναδούμε, ακόμη και αν ο αγώνας επιστρέψει στο WRC: Δίστομο, Βωξίτες, Καρούτες, Δροσοχώρι, Γραβιά, Στρώμη, Μαυρολιθάρι, Ελευθεροχώρι, Καραβίδια. Πρώτα ο Θεός, το επόμενο Σαββατοκύριακο, 12-13 Οκτώβρη, θα ολοκληρωθεί το πρώτο τσεκάρισμα της διαδρομής.







._
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid Greece 2013
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 08, 2013, 12:47 »
.


Δηλώστε σήμερα συμμετοχή στο Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2013 για να προλάβετε τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ πραγματικό ΑΓΩΝΑ ΑΝΤΟΧΗΣ 4Χ4 στην Ελλάδα. Από το 2014 η Επιτροπή 4Χ4 υποκύπτει στις πιέσεις των φίλων της και τους κάνει «γύρω-γύρω όλοι»…







._
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid Greece 2013
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 15, 2013, 15:39 »
.




Έλεγχος διαδρομής, Μέρες 5-6
Το Σαββατοκύριακο 12-13 Οκτώβρη ολοκληρώθηκε το στεκάρισμα της διαδρομής του Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2013. Σε τελική μορφή οι ειδικές βγήκαν λίγο μεγαλύτερες από τον αρχικό σχεδιασμό: 260-270 km η πρώτη, 390-400 km η τρίτη και 240-250 km η τελευταία. Οπότε με τις τρεις αυτές συμπληρώνεται άνετα ο αριθμός των 910 χιλιομέτρων που θέλουμε για ειδικές! Άρα δεν θα έχουμε τη δεύτερη των 60 χιλιομέτρων. Αυτό θα δώσει περισσότερο χρόνο για επισκευές στα πληρώματα και καλύτερο ρυθμό. Το πιο πιθανό είναι ότι η ειδική των 400 km θα είναι λίγο μικρότερη για τη Ζ2 για να μην ανοίξει πολύ ο αγώνας. Οι ανεφοδιασμοί θα είναι κάθε 120-130 km σε ΠΡΑΤΗΡΙΑ.







._
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid Greece 2013
« Απάντηση #24 στις: Νοέμβριος 07, 2013, 14:54 »
.


Αλλαγές στο Χρονοδιάγραμμα και τη Διαδρομή

Μετά το τσεκάρισμα της διαδρομής οι ειδικές του αγώνα είναι πλέον τρεις για όλες τις κατηγορίες. Μόνη διαφορά το γεγονός ότι η 2η και η 3η ειδική είναι πιο… κοντές για την Ζ2 (Hobby). Tα τελικά μήκη είναι 263, 403 και 253 χιλιόμετρα (263, 320 και 225 χιλιόμετρα για τη Ζ2). To σύνολο του μήκους των ειδικών διαδρομών είναι 919 (809) χιλιόμετρα!

Αυτή η αλλαγή μας έδωσε την ευκαιρία να αυξήσουμε τους χρόνους ξεκούρασης στο Δίστομο.

Μπορείτε να δείτε το νέο πρόγραμμα στη σελίδα προγράμματος http://www.ihnilatis4x4.gr/2013_time_schedule.html

Μετά το επόμενο τσεκάρισμα, τις αμέσως επόμενες μέρες, θα δημοσιοποιήσουμε και τους χάρτες των διαδρομών, όπως διαμορφώθηκαν πλέον.








._
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid Greece 2013
« Απάντηση #25 στις: Νοέμβριος 19, 2013, 13:05 »
.


Υπό την αιγίδα της UNESCO!!!

Η UNESCO, ο οργανισμός για την εκπαίδευση, την επιστήμη και τον πολιτισμό των Ηνωμένων Εθνών και συγκεκριμένα ο όμιλος Πειραιώς και Νήσων, παίρνει υπό την αιγίδα του το Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2013, λόγω της ιδιαιτερότητάς του, της ενότητας ανάμεσα στα έθνη που προσφέρει και της διασύνδεσής του με ιστορικά σημεία της Ελλάδας.

24 Hours Greece: The "European Baja 1000" starts in end of November.

The legendary "SCORE Baja 1000" just finished - with less participants than in the past years. The European "24 Hours of Greece" is not crossing the desert, but the landscape of Greece - in strictly 24 hours - and is "winning" participants year by year.
More at marathonrally.com

To 24ωρο στο www.voicewebradio.com

Την Πέμπτη 21 Νοέμβρη ο Γιάννης Αθανασίου θα μιλήσει για το Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid 2013 με τον Δημήτρη Αλατσατιανό. Συντονιστείτε στην ηλεκτρονική συχνότητα www.voicewebradio.com για να μάθετε τις τελαυταίες λεπτομέρειες για τον μεγαλύτερο αγώνα 4Χ4 και έναν από τους λίγους διεθνείς αγώνες αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
Tην επόμενη Πέμπτη, 28 Νοέμβρη, καλεσμένοι θα είναι οι Ιαν Παπανικολάου και Βασίλης Μπούδρος, ανάμεσα στους κορυφαίους συμμετέχοντες του αγώνα.

H Famous χορηγός του πλοηγού του 24ωρου

H εταιρία υποδημάτων Famous θα είναι η βασική χορηγός του πλοηγού του αγώνα Πάνου Γαλανόπουλου (Land Rover Discovery), καλύπτοντας τα έξοδα του.







Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid Greece 2013
« Απάντηση #26 στις: Δεκέμβριος 06, 2013, 16:33 »
.


Μοναδικός αγώνας, μοναδικές συνθήκες, μοναδική δυσκολία…

Το Pilot Beach Resort 24 Ώρες Rally Raid Ελλάδα 2013 ολοκληρώθηκε την προηγούμενη Κυριακή, μετά από απίστευτη περιπέτεια για τα πληρώματα. Οι καιρικές συνθήκες, οι χειρότερες για την Κεντρική Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια, δημιούργησαν ένα σκηνικό που ταίριαζε με το χαρακτήρα ενός αγώνα αντοχής, αλλά ταυτόχρονα έφερε πληρώματα και αυτοκίνητα στα όριά τους.



Λάσπη, ομίχλη, έντονη βροχή, χιόνι, πάγος και κατολισθήσεις έβαλαν τα όρια, οδηγώντας στην ακύρωση της δεύτερης, μεγάλης, ειδικής για τις μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα της Z1 Open κατηγορίας. Οι μοτοσικλέτες δεν ξεκίνησαν καν μετά από απόφαση των αγωνοδικών της Α-ΜΟΤΟΕ, ενώ στα αυτοκίνητα η ειδική ματαιώθηκε όταν στους αγωνοδίκες της ΟΜΑΕ έγινε ξεκάθαρο ότι κανένας από τους αγωνιζόμενους δε θα ολοκλήρωνε την ειδική εντός χρόνου! Η πληροφορία από το ΣΕΔ στην Στρώμη μιλούσε για ομίχλη και πάγο, όπως επιβεβαίωσε και η επικοινωνία με τους Φώτη Κουτσουμπό και Ναυσικά Βασιλειάδου.

Στο αγωνιστικό κομμάτι τις εντυπώσεις κέρδισε σίγουρα η μάχη ρόδα-ρόδα των Βασίλη Μπούδρου (Husaberg) και Δημήτρη DOC Αθανασουλόπουλου (KTM), που κρίθηκε για μόλις 7 δευτερόλεπτα, μετά από 600+ χιλιόμετρα!!! Οι δύο Έλληνες αναβάτες μοιράστηκαν ειδικές και εντυπώσεις, μην αφήνοντας περιθώρια στους ξένους. Στα δυσάρεστα η απροθυμία της Ιταλικής Ομοσπονδίας να δώσει starting permission στους Ιταλούς αναβάτες, με αποτέλεσμα να χαθεί η ευκαιρία να δούμε στο παιχνίδι και τον Christian Pastori.

Στα αυτοκίνητα της Z1 Open οι Βούλγαροι Slavchev Desislav και Staynova Margarita με το εξελιγμένο Mercedes G500, δεύτεροι το 2012, δεν άφησαν περιθώρια σε κανέναν. Κέρδισαν και τις δύο ειδικές που μέτρησαν και ανέβηκαν πρώτοι στη ράμπα του τερματισμού, εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία τους στις συνθήκες, μια και έχουν τρέξει στο Berlin-Breslau. Οι νικητές του Hellas Rally Raid Ισραηλινοί Raz Heymann και Hillel
Segal με το πρωτότυπο Layogev Segal, έμπειροι με συμμετοχές ακόμη και στο Dakar, είχαν τη στιγμή τους στην πρώτη ειδική και αρκέστηκαν στη δεύτερη θέση. Οι Ιταλοί Cangi  Vincenzo και Manfredini Paolo με Isuzu D-Max ολοκλήρωσαν το βάθρο, που για πρώτη φορά στην ιστορία του αγώνα δεν είχε Έλληνες. Και δεν είχε γιατί οι Σταύρος Δημητριάδης και Παναγιώτης Κάλφας με το Mitsubishi Pajero, πέρα από τα προβλήματα με τα φρένα, σταμάτησαν να ξετουμπάρουν τον Raz! Οι Φώτης Κουτσουμπός και Ναυσικά Βασιλειάδου είχαν προβλήματα με το Land Cruiser, οι Ιγνάτιος Ορφανός και Σάκης Ματθαίου έμειναν από βενζίνη και οι Σπύρος Πέτροβιτς και Άγγελος Σταθόπουλος είχαν ένα τρακάρισμα. Οι Hristov, Kalinkov και Lieshout εγκατέλειψαν από έξοδο.

Στη Ζ2 οι Μανώλης Νταής και Μανώλης Ξανθός με το Wrangler βασίστηκαν στην… τροφάδικη εμπειρία τους στη λάσπη και τερμάτισαν πρώτοι, κερδίζοντας δύο ειδικές και τερματίζοντας δεύτεροι στη άλλη. Οι περσινοί νικητές Κωνσταντίνος Σταματάκης και Χρήστος Τσαλιγόπουλος με το Jimny κέρδισαν την πολύ δύσκολη δεύτερη ειδική και πέτυχαν μία πανάξια δεύτερη θέση. Οι Ιταλοί Roberto Mussi και Dal Pra Eleonora με το τεράστιο Land Rover 130, παρόλο που έχασαν τη δεύτερη ειδική, οδήγησαν τόσο καλά που ανέβηκαν τρίτοι στο βάθρο. Οι Δημήτρης Κούτζιος και Βασίλης Συρμάνογλου πέτυχαν την καλύτερη θέση τους σε 24ωρο, τερματίζοντας τέταρτοι. Στην κατηγορία των Νέων οι Κώστας Λούβαρης και Αλέξανδρος Παπαχριστόπουλος με το Jimny ήταν ουσιαστικά οι μόνοι τερματίσαντες, αφού οι Αρίστος και Θέμης Σούκας, επίσης με Jimny, εγκατέλειψαν μετά το τέλος της τρίτης ειδικής.

Ήταν ο 24ωρος με τις περισσότερες ξένες συμμετοχές, 26 τον αριθμό, τα καλύτερα αυτοκίνητα με αποκορύφωμα το Hilux και το L200, τις μεγαλύτερες μάχες, ιδίως στις μοτοσικλέτες, τις δυσκολότερες συνθήκες. Σίγουρα δεν ήταν ο καλύτερος, αφού από ένα σημείο και μετά δε μπορείς να τα βάλεις με τον καιρό, αλλά ήταν ο πιο συναρπαστικός, αυτός στον οποίο ο τερματισμός ισοδυναμούσε με νίκη. Άντε και του χρόνου!!!

Φωτογραφίες https://www.facebook.com/media/set/?set=a.568655753203090.1073741829.293632374038764&type=3
Αποτελέσματα https://www.facebook.com/media/set/?set=a.568751826526816.1073741830.293632374038764&type=3






._
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24 Ώρες Rally Raid Greece 2013
« Απάντηση #27 στις: Δεκέμβριος 23, 2013, 13:34 »
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4