Τα αυτοκίνητα κατηγοριοποιούνται σε δύο κατηγορίες. Τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα μέχρι και την 31η Οκτωβρίου 2010 και όσα κυκλοφόρησαν από την 1η Νοεμβρίου 2010. Στην πρώτη κατηγορία τα Τέλη Κυκλοφορίας 2012 υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα και στη δεύτερη με βάση τους παραγόμενους ρύπους (gr/km CO2).
Τέλη Κυκλοφορίας 2012 βάση κ.εκ.
0-300 κ.εκ. : 22€
301-785 κ.εκ. : 55€
786-1071 κ.εκ. : 120€
1072-1357 κ.εκ. : 135€
1358-1548 κ.εκ. : 240€
1549-1738 κ.εκ. : 265€
1739-1928 κ.εκ. : 300€
1929-2357 κ.εκ. : 660€
2358-3000 κ.εκ. : 880€
3001-4000 κ.εκ. : 1.100€
+4001 κ.εκ. : 1.320€
Τέλη Κυκλοφορίας 2012 βάση ρύπων CO2
0-100 gr/km : 0€/gr CO2
101-120 gr/km : 0.90€/gr CO2
121-140 gr/km : 1.10€/gr CO2
141-160 gr/km : 1.70€/gr CO2
161-180 gr/km : 2.25€/gr CO2
181-200 gr/km : 2.55€/gr CO2
201-250 gr/km : 2.80€/gr CO2
+251 gr/km : 3.40€/gr CO2
Τα Τέλη Κυκλοφορίας 2012 για τα υβριδικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί μέχρι και 31 Οκτωβρίου 2010 με κυβισμό έως και 1928 κ.εκ. είναι μηδενικά ενώ όσα έχουν κυβισμό άνω των 1928 κ.εκ. καταβάλουν το μισό αντίτιμο από όσα πληρώνει το αντίστοιχο μη υβριδικό όχημα. Τα υβριδικά αυτοκίνητα που ταξινομούνται από 1 Νοεμβρίου 2010 έχουν Τέλη Κυκλοφορίας βάση των εκπεμπόμενων ρύπων.
Παράλληλα επιβάλλεται Ειδική Εισφορά 5% του ποσού που προκύπτει από το τεκμήριο διαβίωσης στα επιβατικά αυτοκίνητα με χωρητικότητα κινητήρα από 1929 κ.εκ. και άνω.
Πηγή:http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=2224&comp=Diafora