Στον g13bb κινητηρα θελουν ρυθμισμα......
Γι' αυτό το λόγο, είχα γράψει ότι το αυτοκίνητο είναι του 2004 (έχει τον Μ13Α).
Μετά το "σβήσιμο" της βλάβης, την Παρασκευή, συμπλήρωσα (περίπου το υπολοιπόμενο μισό ντεπόζιτο) με 100άρα και άρχισα να κάνω χιλιόμετρα. Σαν από θαύμα, μετά από περίπου 5-6 χλμ, το γνωστό φωτάκι άναψε.
Ξαναπήγα την Δευτέρα (προχθές), στο γνωστό επίσημο συνεργείο της Σουζούκι, όπου ξαναδιάβασαν το ίδιο πρόβλημα με τον αισθητήρα egr (καυσαέρια) και συνέστησαν να κάνω καμιά 500-1000αριά χλμ, με 100άρα βεζίνη, αφού υποψιάζονταν "καρβουνίλα" στις βαλβίδες, λόγω κακής ποιότητας βενζίνης. Επίσης, κατά την διάρκεια του "τεστ" αυτού, να αγνοήσω το check engine, αν τυχόν ξανα ανάψει.
Σε ερώτημά μου, πως μπόρεσαν και "προείδαν" την αστοχία ανάφλεξης στον 1ο κύλινδρο, αφού δεν την έχει "βγάλει" ακόμα και μάλιστα έχοντας βάλει το διαγνωστικό με
σβηστό κινητήρα (θεωρώ ότι τουλάχιστον με αναμμένο, θα μπορούσε να δει κανείς κάποιες "αρυθμίες" σε πρώϊμο στάδιο), μου απάντησαν ότι με το δικό τους διαγνωστικό, μπορούν.... Ισχύει κάτι τέτοιο??