Αποστολέας Θέμα: COILOVER  (Αναγνώστηκε 10825 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
Απ: COILOVER
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 23, 2012, 10:35 »
Το έχουμε μελετήσει το θέμα με τον Αντώνη (metalaxe) για το αυτοκίνητο μου...

Για να μπούν σωστά coilover θέλει πολύ μελέτη... μετρήσεις.. δοκιμές...

Εδώ είναι μερικές μετρήσεις του αυτοκινήτου μου... απαραίτητες για να υπολογίσεις τι θα βάλεις...


Σιγουρα θα πρέπει να γίνουν μετατροπές στα σημέια στήριξης...

Δεν προχώρησα, πρός το παρόν λόγω κόστους (περίπου 3,500 euro)

Ο Αντώνης που έκανε όλη την μελέτη μπορεί να μας πεί περισσότερα...





 j12 j12 j12 roc2 roc2 roc2

Εγω αυτο που καταλαβαινω απο το πινακακι ειναι οτι πρεπει να κοπει το flame πριν-κατα την διαρκεια ή και μετα τις βολτες  :)


FORBITTEN WORDS

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: COILOVER
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 23, 2012, 10:38 »
είπαμε Flame εγγύηση....

Λίγο εξοπλισμό, έχω βγάλει απο τότε... ο μόνος τρόπος να μειωθεί το βάρος..  lol lol roc2
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: COILOVER
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 23, 2012, 16:19 »
Το έχουμε μελετήσει το θέμα με τον Αντώνη (metalaxe) για το αυτοκίνητο μου...

Για να μπούν σωστά coilover θέλει πολύ μελέτη... μετρήσεις.. δοκιμές...

Εδώ είναι μερικές μετρήσεις του αυτοκινήτου μου... απαραίτητες για να υπολογίσεις τι θα βάλεις...


Σιγουρα θα πρέπει να γίνουν μετατροπές στα σημέια στήριξης...

Δεν προχώρησα, πρός το παρόν λόγω κόστους (περίπου 3,500 euro)

Ο Αντώνης που έκανε όλη την μελέτη μπορεί να μας πεί περισσότερα...





 j12 j12 j12 roc2 roc2 roc2

Εγω αυτο που καταλαβαινω απο το πινακακι ειναι οτι πρεπει να κοπει το flame πριν-κατα την διαρκεια ή και μετα τις βολτες  :)


  Χρήστο ωραίος φίλος... lol lol lol

  Τάσο... >8537< >8537< >8537<
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: COILOVER
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 24, 2012, 09:20 »
Πως μετράμε τη διαδρομή φίλε metalaxe?επίσης ποια είναι τα καλύτερα συνεμπλόκ για το φλεξάρισμα?
α) Πως μετράμε τη διαδρομή:
Το ιδανικό είναι να βρεις μια μεταλική ράμπα και να ανεβάσεις τον ένα μπροστινό τροχό μέχρι να χάσει την πρόσφυση ο πίσω (να σπινάρει) και να ακινητοποιηθεί το όχημα (σε άσφαλτο πάντα).
Σ' αυτό το σημείο μετράς την απόσταση ενός σταθερού σημείου του τροχού (πχ κάτω μέρος της ζάντας) από ένα σταθερό σημείο του αμαξώματος (πχ κάτω μέρος του φτερού) του τροχού που βρίσκεται σε έκταση. Κάνεις το ίδιο και με τον απέναντι τροχό που βρίσκεται σε συμπίεση, η διαφορά τους είναι η διαδρομή του άξονα. Η διαδικασία είναι η ίδια και για τους δύο άξονες.
β) Επάνω σινεμπλόκ με καλύτερο flex είναι της APIO (ημιμεταλικά με 13 μοίρες flex), τα κάτω τα καλύτερα είναι μάλλον τα μαμίσια.

ΥΓ. Η διαδρομή των 40 εκατοστών που είπα παραπάνω αφορούν τον πίσω άξονα, μπροστά είναι λίγο μικρότερη (περίπου 33 εκατοστά) επειδή βρίσκει ο άξονας μετάδοσης στη γέφυρα του σασί.

 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: COILOVER
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 24, 2012, 17:07 »
Πως μετράμε τη διαδρομή φίλε metalaxe?επίσης ποια είναι τα καλύτερα συνεμπλόκ για το φλεξάρισμα?
α) Πως μετράμε τη διαδρομή:
Το ιδανικό είναι να βρεις μια μεταλική ράμπα και να ανεβάσεις τον ένα μπροστινό τροχό μέχρι να χάσει την πρόσφυση ο πίσω (να σπινάρει) και να ακινητοποιηθεί το όχημα (σε άσφαλτο πάντα).
Σ' αυτό το σημείο μετράς την απόσταση ενός σταθερού σημείου του τροχού (πχ κάτω μέρος της ζάντας) από ένα σταθερό σημείο του αμαξώματος (πχ κάτω μέρος του φτερού) του τροχού που βρίσκεται σε έκταση. Κάνεις το ίδιο και με τον απέναντι τροχό που βρίσκεται σε συμπίεση, η διαφορά τους είναι η διαδρομή του άξονα. Η διαδικασία είναι η ίδια και για τους δύο άξονες.
β) Επάνω σινεμπλόκ με καλύτερο flex είναι της APIO (ημιμεταλικά με 13 μοίρες flex), τα κάτω τα καλύτερα είναι μάλλον τα μαμίσια.

ΥΓ. Η διαδρομή των 40 εκατοστών που είπα παραπάνω αφορούν τον πίσω άξονα, μπροστά είναι λίγο μικρότερη (περίπου 33 εκατοστά) επειδή βρίσκει ο άξονας μετάδοσης στη γέφυρα του σασί.

 


 >236
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!