Αποστολέας Θέμα: Super Trial στην... ΑΘΗΝΑ!!!  (Αναγνώστηκε 4212 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Super Trial στην... ΑΘΗΝΑ!!!
« στις: Απρίλιος 23, 2012, 13:03 »


Super Trial του Ιχνηλάτη

•   Ο αγώνας θα γίνει το βράδυ του Σαββάτου 23 Ιούνη στην πίστα του Αττάρτ, στην Κερατέα Αττικής.

•   Δε χρειάζονται συνοδηγοί στα αυτοκίνητα.

•   Δε χρειάζονται εργάτες στα αυτοκίνητα.

•   Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς της κατηγορίας Κ3 στα Trial.

•   Θα γίνει σε κυκλική διαδρομή, τύπου 8, με τους αγωνιζόμενους να ξεκινούν σε δυάδες.

•   O αγώνας θα είναι knock-out. Όποιος χάνει ανάμεσα στη δυάδα θα αποκλείεται από τη συνέχεια.

•   Oι αγωνιζόμενοι θα κάνουν την ίδια διαδρομή, με το ίδιο μήκος και θα περνούν με την ίδια φορά όλα τα σημεία της διαδρομής.

•   Για κάθε φάση του αγώνα η διαδρομή θα είναι η ίδια για όλα τα ζευγάρια. Αλλαγές ΜΠΟΡΕΙ να γίνουν μόνο από φάση σε φάση, αν κάτι τέτοιο κριθεί σκόπιμο από την οργάνωση ΠΡΙΝ την εκκίνηση του αγώνα.

•   Δεν επιτρέπεται το προσπέρασμα. Αν κάποιος φτάσει τον «αντίπαλό» του στη δυάδα, είναι σίγουρο πως τον έχει κερδίσει, άρα και προκριθεί στην επόμενη φάση. Όποιος τολμήσει προσπέραση θα τίθεται άμεσα εκτός αγώνα.

•   Αν κάποιο αυτοκίνητο εγκαταλείψει και κλείσει τη διαδρομή, ο «αντίπαλός» του κατατάσσεται στην επόμενη φάση με βάση το χρόνο του στην προηγούμενη φάση.

•   Η διαδρομή είναι συγκεκριμένη και ορίζεται από τα όρια της σχεδίασης της πίστας. Δε θα υπάρχουν κορδέλες ή πασαλάκια.

•   Αν κάποιος αγωνιζόμενος αποτύχει να ακολουθήσει τη διαδρομή που θα οριοθετείται καθαρά με βέλη, θα βγαίνει εκτός αγώνα και θα προκρίνεται στην επόμενη φάση ο «αντίπαλός» του.

•   Ανάμεσα σε κάθε φάση του αγώνα θα υπάρχει χρόνος για μικρές επισκευές.

•   Φάσεις του αγώνα
o   Προκριματικοί, δοκιμαστικοί, γύροι
o   Πρώτη φάση (προαιρετική)
o   Δεύτερη φάση
o   Ημιτελική φάση
o   Τελικός

•   Προκριματικοί, δοκιμαστικοί, γύροι
o   Θα γίνουν προκριματικοί, δοκιμαστικοί γύροι, με κάθε αγωνιζόμενο να κάνει τη διαδρομή μόνος του, που θα κανονίσουν τη σειρά εκκίνησης.

o   Αν οι αγωνιζόμενοι είναι περισσότεροι από 16, μετά τους προκριματικούς, θα συνεχίσουν στον αγώνα οι 16 καλύτεροι χρόνοι.

o   Αν οι αγωνιζόμενοι είναι ανάμεσα σε 8 και 15, μετά τους προκριματικούς, θα συνεχίσουν στον αγώνα οι 8 καλύτεροι χρόνοι και δε θα υπάρξει πρώτη φάση.

•   Πρώτη φάση (προαιρετική)
Η σειρά εκκίνησης μετά τους προκριματικούς θα είναι:
o   Ζευγάρι ο 8ος με τον 9ο
o   7ος με 10ο
o   6ος με 11ο
o   5ος με 12ο
o   4ος με 13ο
o   3ος με 14ο
o   2ος με 15ο
o   1ος με 16ο

o   Οι 8 που θα τερματίσουν ΠΡΩΤΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ συνεχίζουν στον επόμενο γύρο.

o   Οι άλλοι 8 κατατάσσονται ανάλογα με το χρόνο τους στον γύρο αυτό στις θέσεις 9 με 16.

•   Δεύτερη φάση
Ανάλογα με τους χρόνους που έκαναν στον προηγούμενο χρόνο η σειρά εκκίνησης θα είναι:
o   4ος με 5ο
o   3ος με 6ο
o   2ος με 7ο
o   1ος με 8ο

o   Οι 4 που θα τερματίσουν ΠΡΩΤΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ συνεχίζουν στον επόμενο γύρο.

o   Οι υπόλοιποι 4 κατατάσσονται ανάλογα με το χρόνο τους στον γύρο αυτό στις θέσεις 5 με 8.

•   Ημιτελική φάση
Ανάλογα με τους χρόνους που έκαναν στον προηγούμενο χρόνο η σειρά εκκίνησης θα είναι:
o   2ος με 3ο
o   1ος με 4ο

o   Οι 2 που θα τερματίσουν ΠΡΩΤΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ συνεχίζουν στον επόμενο γύρο, που θα είναι και ο τελικός.

o   Οι υπόλοιποι 2 κατατάσσονται ανάλογα με το χρόνο τους στον γύρο αυτό στις θέσεις  3 και 4.

•   Τελικός
Στον τελικό τα δύο αυτοκίνητα θα κάνουν δύο γύρους στην πίστα.



Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Super Trial στην... ΑΘΗΝΑ!!!
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 04, 2012, 16:50 »
Σας παρουσιάζουμε τη σχεδίαση της διαδρομής.

  • Τα αυτοκίνητα θα ξεκινούν από το ίδιο σημείο, αντικριστά, έχοντας να αντιμετωπίσουν ένα παρόμοιο εμπόδιο.
  • Τα αυτοκίνητα θα ξεκινούν ακουμπώντας τον «τοίχο» του Εμποδίου 1 ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ. ΜΕΤΑ την εκκίνηση έχουν δικαίωμα να κάνουν όπισθεν.
  • Ο χρόνος θα μετρά από τη στιγμή που θα δίνεται η κοινή, ηχητική, εκκίνηση.
  • Ο χρόνος θα σταματά με φωτοκύτταρο.
  • Η διαδρομή έχει μήκος περίπου 370 μέτρα.
  • O «ταχύτερος» ανάμεσα στους δύο θα ξεκινά από τη διαδρομή Α.
  • Στους προκριματικούς, δοκιμαστικούς γύρους, θα χρησιμοποιηθεί η διαδρομή Β, χωρίς τη χρήση του Εμποδίου 1.
  • Τα εμπόδια μετά από κάθε φάση θα «ανανεώνονται».
  • Μέσα στην «πίστα» δεν θα υπάρχει κανένας άλλος πέρα από τους κριτές, τους διασώστες, τους φωτογράφους και τους καμεραμέν.


















Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Super Trial στην... ΑΘΗΝΑ!!!
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 09, 2012, 10:55 »
Αλλαγές στη διεξαγωγή

Εισακούγοντας τις επιθυμίες των αγωνιζόμενων, αποφασίσαμε να συμπεριλάβουμε τον παράγοντα «χρόνο» στην πρόκριση στον επόμενο γύρο. Έτσι λοιπόν, στα πρότυπα των αγώνων ταχύτητας στο στίβο, οι φάσεις του αγώνα διαμορφώνονται:

Προκριματικοί: κατά μόνας και οι 16 καλύτεροι χρόνοι περνούν στην πρώτη φάση.

1η φάση: σε ζευγάρια. Περνάνε οι 8 νικητές και οι 2 καλύτεροι χρόνοι από τους ηττημένους.

2η φάση: σε ζευγάρια. Περνάνε οι 5 νικητές και ο καλύτερος χρόνος από τους ηττημένους.

3η φάση: σε ζευγάρια. Περνάνε οι 3 νικητές και ο καλύτερος χρόνος από τους ηττημένους.

Ημιτελικός: σε ζευγάρια. Περνάνε οι 2 νικητές.

Τελικός: σε ζευγάρι και δύο γύροι.


Στο εμπόδιο Νο 1 το νερό θα είναι ΠΟΛΥ λιγότερο.

Θα προστεθεί ένα ακόμη εμπόδιο.



Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Super Trial στην... ΑΘΗΝΑ!!!
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 28, 2012, 14:28 »


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Super Trial στην... ΑΘΗΝΑ!!!
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 28, 2012, 15:45 »
Πρόγραμμα Super Trial, Σάββατο 23 Ιούνη 2012

17:00 Τεχνικός έλεγχος
17:00 - 19:30 Προκριματικοί γύροι
20:30 - 24:00 Super Trial
24:00 Απονομή

Θα υπάρχουν κερκίδες για τους θεατές και η καφετέρια με αναψυκτικά, καφέδες και snacks. Γύρω από το Αττάρτ Off Road Park υπάρχει άφθονος για παρκάρισμα. Ο αγώνας θα ξεκινήσει ουσιαστικά αφού νυχτώσει και θα ολοκληρωθεί περίπου τα μεσάνυχτα. Θα υπάρχει φωτισμός, μουσική και ζωντανή περιγραφή του αγώνα. Τα θεαματικά σημεία θα καλύπτονται με κάμερες και οθόνες μπροστά στις κερκίδες.

Το Αττάρτ Off Road Park βρίσκεται στο δρόμο Κερατέας – Λαυρίου. Στο πρώτο χιλιόμετρο μετά την τρίτη έξοδο Κερατέας, αμέσως μετά τα φυτώρια στο δεξί μας χέρι υπάρχει ταμπέλα. Στρίβουμε δεξιά και μπαίνουμε στο χώμα για να φτάσουμε μετά από 500 μέτρα στο χώρο παρκινγκ του πάρκου.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Super Trial στην... ΑΘΗΝΑ!!!
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 11, 2012, 13:28 »
Το Δεκέμβριο οι αγωνιζόμενοι και η Επιτροπή 4Χ4 της ΕΠΑ, πρότειναν στον Ιχνηλάτη να κάνει έναν αγώνα Super Trial, εξασφαλίζοντας τις συμμετοχές και ζητώντας του να προσφέρει την εμπειρία του στην προβολή, την οργάνωση, την ασφάλεια και την θεαματικότητα του γεγονότος.

Σήμερα και ενώ από την πλευρά του οργανωτή έχουν εξασφαλιστεί ο χώρος, η σχεδίαση της διαδρομής, η ομάδα υποστήριξης, οι χορηγοί, η προβολή στα ΜΜΕ – ακόμη και στην τηλεόραση της ΕΤ3, οι κερκίδες και οι παράλληλες εκδηλώσεις, η δύσκολη οικονομική κατάσταση δεν επιτρέπει σε περισσότερα από 8 αυτοκίνητα να συμμετάσχουν στον αγώνα, παρόλο που δεν έχει ζητηθεί καν παράβολο συμμετοχής.

Έτσι αναγκαστικά και με σεβασμό στον θεατή που θα περίμενε να δει κάτι περισσότερο από ούτε 8 αυτοκίνητα, ο Ιχνηλάτης είναι υποχρεωμένος να ματαιώσει την εκδήλωση αυτή, παρόλο που θεωρούμε ότι αυτό μας εκθέτει τα μέγιστα. Δυστυχώς όμως δεν υπήρχε άλλη επιλογή.

Ζητάμε ειλικρινά συγνώμη.


Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4