Πάνο, όπως σου είχα υποσχεθεί, σου αναφέρω τις μετρήσεις της γωνίας caster:
Η σωστή γωνία είναι + 1ο 55’ για κάθε πλευρά φυσικά. Η επιτρεπόμενη ανοχή είναι +/- 01ο 00’.
Πριν αλλάξω τα μπράτσα, έχοντας ψηλώσει (θεωρητικά) + 4 από το κιτ της ΟΜΕ, οι γωνίες αυτές είχαν διαμορφωθεί: - 00ο 37’ αριστερά και - 00ο 49’ δεξιά, δηλαδή σχεδόν 3 μοίρες απόκλιση!!! Το αυτοκίνητο πήγαινε σαν καροτσάκι του σούπερ μάρκετ!!
Το γράφω αυτό, γιατί κάποιοι ισχυρίζονται ότι μέχρι + 4, δεν είναι απαραίτητο να διορθωθεί η caster…
Έχοντας μετρήσει τις γωνίες, ζήτησα από τον Αμοργιανό να μου φτιάξει μπράτσα με διόρθωση + 3ο
Τοποθετώντας τα μπράτσα (με τα μαμά σινεμπλόκ), πήγα και ξαναμέτρησα τις γωνίες, οι οποίες διαμορφώθηκαν ως εξής:
+02ο 53’ αριστερά και + 02ο 50’ δεξιά, άρα μια χαρά. Έκτοτε, το αυτοκίνητο τσουλάει πολύ καλύτερα.