Αποστολέας Θέμα: τιμες caster σε αυτοκινητα με lift  (Αναγνώστηκε 6521 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PATELIS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2081
  • Φύλο: Άντρας
  • mud needs you
    • patelis.gr
τιμες caster σε αυτοκινητα με lift
« στις: Μάρτιος 22, 2012, 22:22 »
εχει κανεις μετρηση την τιμη της caster μετα απο lift και με αλλαγμενα σινεμπλοκ η μπρατσα?
Give Love, Feel Better! !!!

Αποσυνδεδεμένος PATELIS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2081
  • Φύλο: Άντρας
  • mud needs you
    • patelis.gr
Απ: τιμες caster σε αυτοκινητα με lift
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 23, 2012, 23:39 »
τελικα κανεις δεν εκανε ελεγχο αν τελικα διορθωσε την καστερ του?
Give Love, Feel Better! !!!

Αποσυνδεδεμένος potge

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
Απ: τιμες caster σε αυτοκινητα με lift
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 24, 2012, 23:36 »
Εδώ υπάρχουν οι εργοστασιακές τιμές που πρέπει να αποτελουν το στόχο σου.

Αποσυνδεδεμένος PATELIS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2081
  • Φύλο: Άντρας
  • mud needs you
    • patelis.gr
Απ: τιμες caster σε αυτοκινητα με lift
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 25, 2012, 08:56 »
μιλαμε για τιμες μετα απο lift  ;)
Give Love, Feel Better! !!!

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: τιμες caster σε αυτοκινητα με lift
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 26, 2012, 10:24 »
Πάνο, τίς έχω μετρήσει. Χοντρικά, με ψήλωμα ΟΜΕ +4, η γωνία κάστερ από + 1,5 είχε πάει στο -0,5 και -1 (έκαστη πλευρά). Με τα διορθωμένα μπράτσα του Αμοργιανού, έφτασα περίπου στο +2. Θα ψάξω στα χαρτιά μου και θα σου πω σύντομα τις ακριβείς μετρήσεις του μηχανήματος.

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: τιμες caster σε αυτοκινητα με lift
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 04, 2012, 11:02 »
Πάνο, όπως σου είχα υποσχεθεί, σου αναφέρω τις μετρήσεις της γωνίας caster:
Η σωστή γωνία είναι + 1ο 55’ για κάθε πλευρά φυσικά. Η επιτρεπόμενη ανοχή είναι +/- 01ο 00’.
Πριν αλλάξω τα μπράτσα, έχοντας ψηλώσει  (θεωρητικά) + 4 από το κιτ της ΟΜΕ, οι γωνίες αυτές είχαν διαμορφωθεί: - 00ο 37’ αριστερά και  - 00ο 49’ δεξιά, δηλαδή σχεδόν 3 μοίρες απόκλιση!!!  Το αυτοκίνητο πήγαινε σαν καροτσάκι του σούπερ μάρκετ!!
Το γράφω αυτό, γιατί κάποιοι ισχυρίζονται ότι μέχρι  + 4, δεν είναι απαραίτητο να διορθωθεί η caster…
Έχοντας μετρήσει τις γωνίες, ζήτησα από τον Αμοργιανό να μου φτιάξει μπράτσα με διόρθωση + 3ο
Τοποθετώντας τα μπράτσα (με τα μαμά σινεμπλόκ), πήγα και ξαναμέτρησα τις γωνίες, οι οποίες διαμορφώθηκαν ως εξής:
+02ο 53’ αριστερά και + 02ο 50’ δεξιά, άρα μια χαρά. Έκτοτε, το αυτοκίνητο τσουλάει πολύ καλύτερα.

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: τιμες caster σε αυτοκινητα με lift
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 04, 2012, 15:37 »
 >oreos<
Πάνο, όπως σου είχα υποσχεθεί, σου αναφέρω τις μετρήσεις της γωνίας caster:
Η σωστή γωνία είναι + 1ο 55’ για κάθε πλευρά φυσικά. Η επιτρεπόμενη ανοχή είναι +/- 01ο 00’.
Πριν αλλάξω τα μπράτσα, έχοντας ψηλώσει  (θεωρητικά) + 4 από το κιτ της ΟΜΕ, οι γωνίες αυτές είχαν διαμορφωθεί: - 00ο 37’ αριστερά και  - 00ο 49’ δεξιά, δηλαδή σχεδόν 3 μοίρες απόκλιση!!!  Το αυτοκίνητο πήγαινε σαν καροτσάκι του σούπερ μάρκετ!!
Το γράφω αυτό, γιατί κάποιοι ισχυρίζονται ότι μέχρι  + 4, δεν είναι απαραίτητο να διορθωθεί η caster…
Έχοντας μετρήσει τις γωνίες, ζήτησα από τον Αμοργιανό να μου φτιάξει μπράτσα με διόρθωση + 3ο
Τοποθετώντας τα μπράτσα (με τα μαμά σινεμπλόκ), πήγα και ξαναμέτρησα τις γωνίες, οι οποίες διαμορφώθηκαν ως εξής:
+02ο 53’ αριστερά και + 02ο 50’ δεξιά, άρα μια χαρά. Έκτοτε, το αυτοκίνητο τσουλάει πολύ καλύτερα.


Αποσυνδεδεμένος PATELIS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2081
  • Φύλο: Άντρας
  • mud needs you
    • patelis.gr
Απ: τιμες caster σε αυτοκινητα με lift
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 04, 2012, 15:59 »
ευχαριστω  >ilov<
Give Love, Feel Better! !!!

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: τιμες caster σε αυτοκινητα με lift
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 04, 2012, 16:41 »
Παρακαλώ....

Βλέπεις όμως, την επίθεση που υφίσταμαι στο jf και ρίχνεις λάδι στη φωτιά....  du_l

Αποσυνδεδεμένος PATELIS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2081
  • Φύλο: Άντρας
  • mud needs you
    • patelis.gr
Απ: τιμες caster σε αυτοκινητα με lift
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 04, 2012, 18:56 »
παραπονιαρη, αφου με τσιτωνετε με τα avatar σας  >resp<
Give Love, Feel Better! !!!

Αποσυνδεδεμένος θεμης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Άντρας
Απ: τιμες caster σε αυτοκινητα με lift
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 04, 2012, 19:52 »
τι γνωμη εχετε για την βελτιωση της caster μετα απο lift με λαμες ωστε να πιασουν τα μπρατσα σε αλλο σημειο απ"την πλευρα του διαφορικου??πιστευεται μπορει να γινει αποτελεσματικη και φθηνη δουλεια με λιγο μελετη?

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: τιμες caster σε αυτοκινητα με lift
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 04, 2012, 21:21 »
Πάνο, όπως σου είχα υποσχεθεί, σου αναφέρω τις μετρήσεις της γωνίας caster:
Η σωστή γωνία είναι + 1ο 55’ για κάθε πλευρά φυσικά. Η επιτρεπόμενη ανοχή είναι +/- 01ο 00’.
Πριν αλλάξω τα μπράτσα, έχοντας ψηλώσει  (θεωρητικά) + 4 από το κιτ της ΟΜΕ, οι γωνίες αυτές είχαν διαμορφωθεί: - 00ο 37’ αριστερά και  - 00ο 49’ δεξιά, δηλαδή σχεδόν 3 μοίρες απόκλιση!!!  Το αυτοκίνητο πήγαινε σαν καροτσάκι του σούπερ μάρκετ!!
Το γράφω αυτό, γιατί κάποιοι ισχυρίζονται ότι μέχρι  + 4, δεν είναι απαραίτητο να διορθωθεί η caster…
Έχοντας μετρήσει τις γωνίες, ζήτησα από τον Αμοργιανό να μου φτιάξει μπράτσα με διόρθωση + 3ο
Τοποθετώντας τα μπράτσα (με τα μαμά σινεμπλόκ), πήγα και ξαναμέτρησα τις γωνίες, οι οποίες διαμορφώθηκαν ως εξής:
+02ο 53’ αριστερά και + 02ο 50’ δεξιά, άρα μια χαρά. Έκτοτε, το αυτοκίνητο τσουλάει πολύ καλύτερα.

Από τα πιό αξιόλογα ποστ!!!
Ευχαριστούμε Γιάννη!!!
 >oreos<

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: τιμες caster σε αυτοκινητα με lift
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 05, 2012, 00:10 »
τι γνωμη εχετε για την βελτιωση της caster μετα απο lift με λαμες ωστε να πιασουν τα μπρατσα σε αλλο σημειο απ"την πλευρα του διαφορικου??πιστευεται μπορει να γινει αποτελεσματικη και φθηνη δουλεια με λιγο μελετη?

αν καταλαβα να πας τον αξονα λιγο πιο μπροστα?θα το κανω συντομα... ;)

Αποσυνδεδεμένος kapetanios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 754
  • Φύλο: Άντρας
  • Allways fixing!!!
Απ: τιμες caster σε αυτοκινητα με lift
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 05, 2012, 00:13 »
Πάνο, όπως σου είχα υποσχεθεί, σου αναφέρω τις μετρήσεις της γωνίας caster:
Η σωστή γωνία είναι + 1ο 55’ για κάθε πλευρά φυσικά. Η επιτρεπόμενη ανοχή είναι +/- 01ο 00’.
Πριν αλλάξω τα μπράτσα, έχοντας ψηλώσει  (θεωρητικά) + 4 από το κιτ της ΟΜΕ, οι γωνίες αυτές είχαν διαμορφωθεί: - 00ο 37’ αριστερά και  - 00ο 49’ δεξιά, δηλαδή σχεδόν 3 μοίρες απόκλιση!!!  Το αυτοκίνητο πήγαινε σαν καροτσάκι του σούπερ μάρκετ!!
Το γράφω αυτό, γιατί κάποιοι ισχυρίζονται ότι μέχρι  + 4, δεν είναι απαραίτητο να διορθωθεί η caster…
Έχοντας μετρήσει τις γωνίες, ζήτησα από τον Αμοργιανό να μου φτιάξει μπράτσα με διόρθωση + 3ο
Τοποθετώντας τα μπράτσα (με τα μαμά σινεμπλόκ), πήγα και ξαναμέτρησα τις γωνίες, οι οποίες διαμορφώθηκαν ως εξής:
+02ο 53’ αριστερά και + 02ο 50’ δεξιά, άρα μια χαρά. Έκτοτε, το αυτοκίνητο τσουλάει πολύ καλύτερα.

Που πηγες κ στα βρηκανε αυτα????????

Αποσυνδεδεμένος θεμης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Άντρας
Απ: τιμες caster σε αυτοκινητα με lift
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 05, 2012, 02:41 »


λεω εκει που πιανουν τα μπρατσα στο διαφορικο βιδωνεις τις λαμες με τις νεες τρυπες ετσι  ωστε ν γυρισουν τα διαφορικα οσο χρειαζεται και να ερθουν και τα ελατηρια στη σωστη θεση τους κ ν μν καμπυλωνουν.εμενα στο δικο μου που ειναι σηκωμενο +10 αυτο εχω κανει και ειναι οκ και στον δρομο και στο βουνο!!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2012, 02:46 από θεμης »