Αποστολέας Θέμα: Αλλαγή μοτέρ  (Αναγνώστηκε 28376 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 03, 2013, 07:26 »
Λες ε! από ότι έχω ακούσει σχεδόν όλα τα jimny με ιμάντα το έχουν πάθει αυτό και οι κινητήρες με την καδένα λένε ότι είναι αθάνατη ποίο <οικονομική> και ποίο δυνατοί. Αν  ξεκινήσεις να λύνεις και να πας μηχανουργείο δεν το γλυτώνεις το 200αρι τζάμπα δεν στο κοιτάει κανείς μάνι μάνι έδωσες τα ρεύματα από το άλλο δεν ξέρω είμαι σε απόγνωση μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.
Ευχαριστώ πάντος για το ενδιαφέρον

Και εγώ με αυτά τα "εγώ έχω ακούσει" ξεκίνησα... bhe

δεν θες κανένα 200αρι για να σου πρεσάρουν την κεφαλή... αν δεν βρεις τι πρέπει να αλλάξεις, πως μπορείς να υπολογίσεις τι σε συμφέρει κ τι όχι...

από ότι κατάλαβα θες να βάλεις το vvt? έχω την εντύπωση πως εκτός από ρεύματα, θες και σασμάν-βοηθητικό (αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος)
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος toktok

  • Jimny
  • Μηνύματα: 52
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 08, 2013, 23:02 »
Πήγα σήμερα στον πρόεδρο τις λέσχης μας (Γρεβενών) και πήραμε κάποια τηλ. από  Καβάλα μάθαμε πως έβαλαν σε jimny μοτέρ από grand vitara  χωρίς ρέβματα βέβαια μας είπε πως δεν πάει όπως  το vitara αλλά πολύ καλύτερα από jimny  το μόνο που χρειάστηκε έξτρα είναι ένα πλακάκι που συνδέει σασμάν με μοτέρ. Ξέρει κανίς κάτι για αυτό το πλακάκι? 

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 09, 2013, 00:04 »
Ή το φτιάχνεις μόνος σου, ή παίρνεις ένα κιτάκι της calmini αν δεν κάνω λάθος που το έχει και αυτό μέσα... θες κ μια βάση μηχανής σίγουρα, και τίποτα άλλα ψιλολογια..

επίσης να ξέρεις, πως εκτός του ότι δεν πάει σαν βιτάρα, δεν πρέπει και να το ζορίζεις, γιατί με τα δικά σου ρεύματα θα στεγνώνει από καύσιμο στα ψηλά...

και κάτι τελευταίο, πως θα βάλει 1.6 με ρεύματα 1.3 αν το καπάκι σου έχει πρόβλημα? (το δικό σου καπάκι 1.3 πρέπει να βάλεις και κορμό 1.6)...

οπότε ξαναδιάβασε προσεχτικά τι σου πρώτο-έγραψα προτού μπεις σε περιπέτειες που δεν τις περιμένεις...

Εντελώς φιλικά...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος gakias

  • Jimny
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 09, 2013, 01:33 »
Mου είπαν 470Ε πλανίαρισμα κεφαλής ,τρίψιμο βαλβίδες, το ιμισετ φλαντζών, λάδια φίλτρα παραφλού και εργατικά και όλα αυτά εάν δεν έχει ράγισμα γιατί αλλιώς θα φύγει από χιλιάρικο το θέμα είναι ότι επειδή έχω είδη 265.000χλμ μπορεί μετά ήταν επισκευή  αφού θα ανεβάσει συμπίεση να χτυπήσει μπιέλα και όποτε θα είναι δώρο άδωρο να δώσω τόσα λεφτά και να ρισκάρω άσε που πόσο θα αντέξει ακόμα είδη συμπλήρωνα 1 κιλό λάδι  ανά 10000χλμ.Για αυτό ρωτώ όποιος φίλος έχει κάνει μετατροπή με άλλο μοντέλο κινητήρα αν μπορεί να μου πει τι να ψάξω τι μπαίνει κτλ.
ολο το σετ φλατζεες με τσιμουχακια τριψιμο βαλβιδες καπακι ελενχος και κατεβασμα λαδια ξυδια και λοιπα 350 ευρω....ψαξτο γιατι και το μοτερ δεν ξερεις τι ειναι....

Αποσυνδεδεμένος heroicentaur

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 133
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 09, 2013, 13:13 »
Λοιπον με 260.000 χλμ το μοτερ σου σιγουρα θα θελει και μεταλα πιστονια με αλλα λογια ρεκτιφιε ο κορμος.

Τα 1.500 για το μοτερ που βρηκες ειναι πολλα γιατι στο δινει με εγκεφαλο πλεξουδα σωστα?

Εγω οταν εψαχνα για μοτερ απελπιστηκα και τελικα εκανα ολικο ρεκτιφιε κυλινδρους πιστονια
μεταλλα ελατηρια φλατζες βαλβιδες πλανισμα κτλπ.

Ολο το πακετο (μονο στο ρεκτιφιε) πηγε 850 αν και μπορουσα να παω σε πιο φθηνους αλλα εκει
που πηγα τους εμπιστευομουν απο προηγουμενες φορες.


Τωρα το αυτοκινητο θα το πας σε καποιο συνεργειο εγω θα ελεγα να ασχοληθει ο μηχανικος να σου
βρει μοτερ γιατι αμα του πας εσυ μοτερ και μετα απο λιγες μερες βγει μαπα, ο μηχανικος σου θα σε
χρεωσει ξανα βαλε βγαλε.

Μπορεις να βρεις ενα μεταχειρο μοτερ πολυ πιο φθηνα απο τον μηχανικο σου που εμπιστευεται
και συνεργαζεται με καποιους μαντραδες.
]

Αποσυνδεδεμένος toktok

  • Jimny
  • Μηνύματα: 52
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 10, 2013, 07:06 »
Χθες πήγα σε 2 διαφορετικά συνεργεία και οι 2 μου είπαν ότι το μοτέρ δεν με συμφέρει σε καμιά περίπτωση να το επισκευάσω γιατί έχει πάρα πολλές ώρες και σύντομα θα μου ξαναδημιουργήσει πρόβλημα επίσης μου είπαν ότι με αυτά τα χλμ δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει ραγίσει καπάκι μιας και είναι ένα συνήθης πρόβλημα σε αυτά τα μοτέρ. Οπότε πάμε για άλλο τώρα αρχίζουν τα δύσκολα τι μπαίνει και πάνω απο όλα με τι κόστος?

Αποσυνδεδεμένος mastoris than.

  • Jimny
  • Μηνύματα: 149
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 10, 2013, 14:48 »
Οπότε πάμε για άλλο τώρα αρχίζουν τα δύσκολα τι μπαίνει και πάνω απο όλα με τι κόστος?
Επειδή στην οικογένειά μου υπάρχει ένας "ανήσυχος" και επειδή το Jimny έχει φτάσει αισίως τα 167.000 χλμ. χωρίς ωστόσο διαρροές κ.α., ο "ανήσυχος" έχει αρχίσει και τρώγεται για μοτέρ (κορμός) από vitara ή baleno με παράλληλο εγκέφαλο για τα καύσιμα στις ψηλές στροφές - όπως επισήμανε άλλος φίλος στο θέμα - η εμπειρία μου όμως από συνεργεία και μετατροπές στα 36 χρόνια οδηγικής ζωής μου λένε να το αφήσω στην ησυχία του και όταν χρειαστεί να βρω ένα μοτέρ σε καλή κατάσταση σαν αυτό που φορά από το εργοστάσιο.

Οι νέοι σε ηλικία που ονειρεύεστε γκάζια στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο καλύτερα να τα ξεχάσετε, το αμάξι στα κοντά έχει ικανοποιητική ροπή συν βελτιώσεις σχετικές με τετρακίνηση, στήσιμο και ελαστικά (το καλύτερο αξεσουάρ για Jimny) και είστε ΟΚ.

Στο κάτω της γραφής αυτός που το σχεδίασε πληρώνεται περισσότερα από αυτόν που θέλει να το "βελτιώσει" και προφανώς αυτό για κάποιο λόγο συμβαίνει...

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 10, 2013, 20:37 »
Οπότε πάμε για άλλο τώρα αρχίζουν τα δύσκολα τι μπαίνει και πάνω απο όλα με τι κόστος?
Επειδή στην οικογένειά μου υπάρχει ένας "ανήσυχος" και επειδή το Jimny έχει φτάσει αισίως τα 167.000 χλμ. χωρίς ωστόσο διαρροές κ.α., ο "ανήσυχος" έχει αρχίσει και τρώγεται για μοτέρ (κορμός) από vitara ή baleno με παράλληλο εγκέφαλο για τα καύσιμα στις ψηλές στροφές - όπως επισήμανε άλλος φίλος στο θέμα - η εμπειρία μου όμως από συνεργεία και μετατροπές στα 36 χρόνια οδηγικής ζωής μου λένε να το αφήσω στην ησυχία του και όταν χρειαστεί να βρω ένα μοτέρ σε καλή κατάσταση σαν αυτό που φορά από το εργοστάσιο.

Οι νέοι σε ηλικία που ονειρεύεστε γκάζια στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο καλύτερα να τα ξεχάσετε, το αμάξι στα κοντά έχει ικανοποιητική ροπή συν βελτιώσεις σχετικές με τετρακίνηση, στήσιμο και ελαστικά (το καλύτερο αξεσουάρ για Jimny) και είστε ΟΚ.

Στο κάτω της γραφής αυτός που το σχεδίασε πληρώνεται περισσότερα από αυτόν που θέλει να το "βελτιώσει" και προφανώς αυτό για κάποιο λόγο συμβαίνει...
θα συμφωνησω...μονο εν μερει ομως και εξηγουμε:
αυτος που το σχεδιασε ειχε στο μυαλο του ενα μικρο και οικονομικο τετρακινητο με καποιες ελαχιστες δυνατοτητες βελτιωσης και αρκετα αξιολογο στν εργοστασιακη του κατασταση.
απο κει και επειτα αν ειχε βαλει καλυτερα πραγματα ή μεγαλυτερα ή οπως θελεις πες το,τοτε θα ανεβαινε και το κοστος...οποτε θα μιλουσαμε και για αλλο αυτοκινητο.
ο λογος λοιπον τις βελτιωσης ειναι παντα οτι εχοντας ξεκινησει με ενα μικρο κεφαλαιο και κοστος συντηρισης,να φτιαξουμε κατι το οποιο θα ανταποκρινεται καλυτερα στις αναγκες μας.

οποτε αν θελαμε κατευθιαν ενα αμαξι,με ακαμπτους,χωρους,και καμια 200αρια αλογα τοτε θα περναμε jk και οχι jimny.αφου ομως δεν μπορουμε.φτιαχνουμε αυτα που εχουμε.
το που σταματαμε...ειναι σχετικο για τον καθενα.
το θεμα ειναι αυτο που αποφασηζουμε να κανουμε να το κανουμε μετα απο μελετη,γιατι σε τελικη αναλυση,μεταφερουν ζωες και οχι μονο...

Αποσυνδεδεμένος mastoris than.

  • Jimny
  • Μηνύματα: 149
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 10, 2013, 20:47 »
Καλέ μου φίλε - αν μου επιτρέπεις - δεν είμαι αρνητικός σε οποιαδήποτε βελτίωση σε ό,τι αφορά αμορτισέρ, ελαστικά, αναρτήσεις, αλλά σχετικά με την αύξηση ιπποδύναμης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 10, 2013, 21:22 »
Οι μετατροπές έχουν τα καλά τους, έχουν και τα κακά τους... το μεγαλύτερο "κακό" όμως είναι όταν αναγκάζεσαι να τις σκεφτείς λόγω προβλήματος...

στο θέμα μας τώρα... Φίλε toktok, δεν ξέρω αν σου έχει καρφωθεί να αλλάξεις μοτέρ και απλά ψάχνεις κάπως να το δικαιολογήσεις στον εαυτό σου...

Οι μηχανικοί που ρώτησες και σου είπαν πως είναι ασύμφορο, τι λύση προτείνουν? Που να μην είναι ασύμφορη...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος toktok

  • Jimny
  • Μηνύματα: 52
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 10, 2013, 22:59 »
Δεν μου έχει καρφωθεί να αλλάξω μοτέρ αλλά αν είναι να φτάσω κοντά στα 800Ε στην καλύτερη περίπτωση με αληγή καπακιού τότε πιστεύω πως κάπου εκεί γύρω είναι και τα 1200Ε που μου είπαν για το μοτέρ του grand βέβαια τα λεφτά είναι υποθετικά γιατί άλλο θεωρία και άλλο πράξη. Να έρθουμε τώρα στο ήδη υπάρχον μοτέρ και θα σε ρωτούσα φίλε verse τι θα έκανες εσύ και να μην ξεχνάμε ότι το μοτερ έχει 265.000χλμ πιστεύεις ότι τα υπόλοιπα μέταλα(πιστόνια-ελατήρια-μπίελες) θα αντέξουν για πολύ ακόμα και αν ναι για πόσο? Πιστεύεις ότι θα ήταν προτιμότερο να βρω ένα ίδιο μοτέρ για να αλλάξω? και αν αυτό μετά από ένα χρόνο ξανά τα ίδια βέβαια μπορί και να αντέξει και άλλα 10 χρόνια αλλά από τι στιγμή που βάζεις μεταχειρισμένο δεν μπορείς να ξέρεις τι θα πάρεις όλα είναι ένα ρίσκο το θέμα είναι μάλλον με το πόσο τζογαδόρος είσαι ή αν πας για τα σίγουρα δεν δικαιολογούμε και σε καμία περίπτωση δεν είχα να ξοδέψω τόσα λεφτά εκεί που δεν το περίμενα.
Φιλικά πάντα!!!

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 11, 2013, 06:47 »
Καλέ μου φίλε - αν μου επιτρέπεις - δεν είμαι αρνητικός σε οποιαδήποτε βελτίωση σε ό,τι αφορά αμορτισέρ, ελαστικά, αναρτήσεις, αλλά σχετικά με την αύξηση ιπποδύναμης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
φυσικα και σου επιτρεπω!τι ειμαι;καρδιναλιος για να σου απαγορευσω; lol lol lol
καλως ή κακος μετα απο καποιο σημειο ειναι σχεδον επιβεβλημενη η αλλαγη του μοτερ,και το τονιζω το μετα απο καποιο σημειο και εξηγω αυτο που βλεπω απο το δικο μου.
λογο μεγαλων ελαστικων (32'') για να μπορει να περπατησει σωστα το αμαξι,εχει αναγκη απο μειωτηρα.συγκεκριμενα του φοραω 6.5:1.το αμαξι ετσι οπως ειναι κινειται αξιοπρεπως μεχρι τα 85 χλμ και αυτο γιατι σε αυτα τα χλμ η 5η βγαζει 3600 στροφες στο μοτερ,πραγμα που σημαινει οτι για να παω εως 120χλμ θα πρεπει να παω στον κοφτη.
αν βαλω μικροτερο μειωτηρα,δεν θα ανεβαινει πανω απο αυτα γιατι δεν θα εχει την δυναμη,οποτε κατα μια εννοια η αλλαγη κινητηρα θα ηταν μονοδρομος.
αυτο εννουσα λεγοντας οτι σε καποιες περιπτωσεις δεν μπορεις παρα μονο να κανεις μια...αλλαγη. ;)

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 11, 2013, 09:06 »
Δεν μου έχει καρφωθεί να αλλάξω μοτέρ αλλά αν είναι να φτάσω κοντά στα 800Ε στην καλύτερη περίπτωση με αληγή καπακιού τότε πιστεύω πως κάπου εκεί γύρω είναι και τα 1200Ε που μου είπαν για το μοτέρ του grand βέβαια τα λεφτά είναι υποθετικά γιατί άλλο θεωρία και άλλο πράξη. Να έρθουμε τώρα στο ήδη υπάρχον μοτέρ και θα σε ρωτούσα φίλε verse τι θα έκανες εσύ και να μην ξεχνάμε ότι το μοτερ έχει 265.000χλμ πιστεύεις ότι τα υπόλοιπα μέταλα(πιστόνια-ελατήρια-μπίελες) θα αντέξουν για πολύ ακόμα και αν ναι για πόσο? Πιστεύεις ότι θα ήταν προτιμότερο να βρω ένα ίδιο μοτέρ για να αλλάξω? και αν αυτό μετά από ένα χρόνο ξανά τα ίδια βέβαια μπορί και να αντέξει και άλλα 10 χρόνια αλλά από τι στιγμή που βάζεις μεταχειρισμένο δεν μπορείς να ξέρεις τι θα πάρεις όλα είναι ένα ρίσκο το θέμα είναι μάλλον με το πόσο τζογαδόρος είσαι ή αν πας για τα σίγουρα δεν δικαιολογούμε και σε καμία περίπτωση δεν είχα να ξοδέψω τόσα λεφτά εκεί που δεν το περίμενα.
Φιλικά πάντα!!!

Αγαπητέ, κάνεις έναν λάθος συνειρμό... Για να βάλεις οποιοδήποτε μοτέρ, πλην σαν το δικό σου, και να κρατήσεις και το κόστος χαμηλά, χρειάζεσαι το δικό σου καπάκι για να κρατήσεις τα ρεύματα! Αν το καπάκι σου έχει πρόβλημα, ξεχνάς το φτηνή μετατροπή με άλλο μοτέρ, γιατί θα πρέπει να ασχοληθείς και με ρεύματα, πλεξούδες και εγκέφαλο...

Εγώ θα έκανα αυτό που δεν έκανα τότε που έπρεπε... Δηλ:

- Κατέβασμα το μοτέρ (θα το κάνεις σε οποιοδήποτε σενάριο)
- άνοιγμα καπάκι και κορμό (πολύ μικρό κόστος για στο κάνει ο μηχανικός)
- Το καπάκι να πάει στο ρεκτιφιέ για έλεγχο (επίσης μικρό κόστος)

- Αν το καπάκι είναι σωστό, ΚΑΙ το μπλοκ δεν χρειάζεται ρεκτιφιε (δεν έχει κάνει δηλ "σκαλοπάτι" στο σημείο που ενώνεται με την κεφαλή) πλήρη ανακατασκευή του δικού σου (δηλ. μέταλλα, ελατήρια, τρίψιμο βαλβίδες, κτλ)
- Αν έχει κάνει σκαλοπάτι, χρήζει ρεκτιφιέ και αλλαγή πιστονιών με μεγαλύτερα (εκεί εξετάζεις το κόστος)

Τώρα αν καπάκι ή μπλοκ είναι ριμάδια:
- Άλλο (καινούριο ή μεταχειρισμένο) καπάκι ή μπλοκ (ανάλογα με το τι δεν επισκευάζεται με λογικό κόστος)
- Το ίδιο μοτέρ με την εγγύηση του μηχανικού σου. Μεγάλο μείον το ότι δεν υπάρχουν πολλά ολόκληρα μοτέρ
- Άλλο σουζούκι μοτέρ που εκεί θα τα πούμε αν όλα τα από πάνω είναι εκτός τραπεζιού....

Και για να στο κάνω ευρά (χοντρικά και λαμβάνοντας υπόψιν τις χειρότερες εκδοχές):
- Περί του 1000 το δικό σου μοτέρ ανακατασκευή
- Περί του 1500 μοτέρ άλλο με δικό σου καπάκι
- Άνω των 2000 για πλήρη αλλαγή μοτέρ, πλεξούδα, εγκέφαλο κτλ... Ταβάνι εδώ δεν υπάρχει...

Φυσικά, οι τιμές είναι προσωπική εκτίμηση, μιας και δεν είμαι ούτε μηχανικός, ούτε έμπορος... Απλά όταν ζητάς τιμές, να ρωτάς επακριβώς τι περιλαμβάνει, ή ακόμα καλύτερα "Μάστορα, δηλ αν σου φέρω το αυτοκίνητο, μετά από 10 μέρες σου φέρω κ το ποσό που μου λες τώρα, παίρνω το αμάξι και φεύγω έτοιμος?"

Μεγάλη σημασία σε οποιαδήποτε εργασία έχει να κάνει με δέσιμο του μοτέρ. Ένα μοτέρ μπορεί να σκάσει μετά από 6 μήνες, γιατί δεν δέθηκε σωστά τότε... Άρα πρέπει να εμπιστευόμαστε τον μηχανικό, να έχουμε κάνει κάποια συμφωνία για εγγύηση, και τα κιλά σφιξίματος σε μεταχειρισμένα μέταλλα, μας τα δίνει το ρεκτιφιέ και όχι τα εργοστασιακά βιβλία που έχουν συνήθως οι μηχανικοί...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος toktok

  • Jimny
  • Μηνύματα: 52
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 11, 2013, 10:21 »
Δηλαδή για να μου αλλάξι το μοτέρ πχ με grand το καπάκι θα είναι το δικό μου?

Αποσυνδεδεμένος geojimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 748
Απ: Αλλαγή μοτέρ
« Απάντηση #29 στις: Μάιος 11, 2013, 10:50 »
Συμφωνω απολυτα μετα λεγομενα του verse .
Θα ηθελα να προσθεσω μονο οτι οταν πας για 1,6 πρωτα βρισκεις ηλεκτρολογο που να το εχει ξανακανει (μπορει να κοστιζει και παραπανω απο τον μηχανικο) και μετα μηχανικο..... Ειναι πολυ δυσκολο να το παντρεμα των ηλεκτρολογικων. Απεφυγε μαστορους που θα σου προτινουν παραληλους εγκεφαλους που θα" ξεγελουν" το μαμα του jimny, δεν θα δουλεψει ποτε σωστα. Εγω πριν απο ενα μηνα "αναδομησα" (στρωνω ακομα)τον 1,3 με κοστος περιπου 1000 ευρα...