Δεν μου έχει καρφωθεί να αλλάξω μοτέρ αλλά αν είναι να φτάσω κοντά στα 800Ε στην καλύτερη περίπτωση με αληγή καπακιού τότε πιστεύω πως κάπου εκεί γύρω είναι και τα 1200Ε που μου είπαν για το μοτέρ του grand βέβαια τα λεφτά είναι υποθετικά γιατί άλλο θεωρία και άλλο πράξη. Να έρθουμε τώρα στο ήδη υπάρχον μοτέρ και θα σε ρωτούσα φίλε verse τι θα έκανες εσύ και να μην ξεχνάμε ότι το μοτερ έχει 265.000χλμ πιστεύεις ότι τα υπόλοιπα μέταλα(πιστόνια-ελατήρια-μπίελες) θα αντέξουν για πολύ ακόμα και αν ναι για πόσο? Πιστεύεις ότι θα ήταν προτιμότερο να βρω ένα ίδιο μοτέρ για να αλλάξω? και αν αυτό μετά από ένα χρόνο ξανά τα ίδια βέβαια μπορί και να αντέξει και άλλα 10 χρόνια αλλά από τι στιγμή που βάζεις μεταχειρισμένο δεν μπορείς να ξέρεις τι θα πάρεις όλα είναι ένα ρίσκο το θέμα είναι μάλλον με το πόσο τζογαδόρος είσαι ή αν πας για τα σίγουρα δεν δικαιολογούμε και σε καμία περίπτωση δεν είχα να ξοδέψω τόσα λεφτά εκεί που δεν το περίμενα.
Φιλικά πάντα!!!
Αγαπητέ, κάνεις έναν λάθος συνειρμό... Για να βάλεις οποιοδήποτε μοτέρ, πλην σαν το δικό σου, και να κρατήσεις και το κόστος χαμηλά, χρειάζεσαι το δικό σου καπάκι για να κρατήσεις τα ρεύματα! Αν το καπάκι σου έχει πρόβλημα, ξεχνάς το φτηνή μετατροπή με άλλο μοτέρ, γιατί θα πρέπει να ασχοληθείς και με ρεύματα, πλεξούδες και εγκέφαλο...
Εγώ θα έκανα αυτό που δεν έκανα τότε που έπρεπε... Δηλ:
- Κατέβασμα το μοτέρ (θα το κάνεις σε οποιοδήποτε σενάριο)
- άνοιγμα καπάκι και κορμό (πολύ μικρό κόστος για στο κάνει ο μηχανικός)
- Το καπάκι να πάει στο ρεκτιφιέ για έλεγχο (επίσης μικρό κόστος)
- Αν το καπάκι είναι σωστό, ΚΑΙ το μπλοκ δεν χρειάζεται ρεκτιφιε (δεν έχει κάνει δηλ "σκαλοπάτι" στο σημείο που ενώνεται με την κεφαλή) πλήρη ανακατασκευή του δικού σου (δηλ. μέταλλα, ελατήρια, τρίψιμο βαλβίδες, κτλ)
- Αν έχει κάνει σκαλοπάτι, χρήζει ρεκτιφιέ και αλλαγή πιστονιών με μεγαλύτερα (εκεί εξετάζεις το κόστος)
Τώρα αν καπάκι ή μπλοκ είναι ριμάδια:
- Άλλο (καινούριο ή μεταχειρισμένο) καπάκι ή μπλοκ (ανάλογα με το τι δεν επισκευάζεται με λογικό κόστος)
- Το ίδιο μοτέρ με την εγγύηση του μηχανικού σου. Μεγάλο μείον το ότι δεν υπάρχουν πολλά ολόκληρα μοτέρ
- Άλλο σουζούκι μοτέρ που εκεί θα τα πούμε αν όλα τα από πάνω είναι εκτός τραπεζιού....
Και για να στο κάνω ευρά (χοντρικά και λαμβάνοντας υπόψιν τις χειρότερες εκδοχές):
- Περί του 1000 το δικό σου μοτέρ ανακατασκευή
- Περί του 1500 μοτέρ άλλο με δικό σου καπάκι
- Άνω των 2000 για πλήρη αλλαγή μοτέρ, πλεξούδα, εγκέφαλο κτλ... Ταβάνι εδώ δεν υπάρχει...
Φυσικά, οι τιμές είναι προσωπική εκτίμηση, μιας και δεν είμαι ούτε μηχανικός, ούτε έμπορος... Απλά όταν ζητάς τιμές, να ρωτάς επακριβώς τι περιλαμβάνει, ή ακόμα καλύτερα "Μάστορα, δηλ αν σου φέρω το αυτοκίνητο, μετά από 10 μέρες σου φέρω κ το ποσό που μου λες τώρα, παίρνω το αμάξι και φεύγω έτοιμος?"
Μεγάλη σημασία σε οποιαδήποτε εργασία έχει να κάνει με δέσιμο του μοτέρ. Ένα μοτέρ μπορεί να σκάσει μετά από 6 μήνες, γιατί δεν δέθηκε σωστά τότε... Άρα πρέπει να εμπιστευόμαστε τον μηχανικό, να έχουμε κάνει κάποια συμφωνία για εγγύηση, και τα κιλά σφιξίματος σε μεταχειρισμένα μέταλλα, μας τα δίνει το ρεκτιφιέ και όχι τα εργοστασιακά βιβλία που έχουν συνήθως οι μηχανικοί...