Αποστολέας Θέμα: Aντικατασταση καπακιου μηχανης g13bb  (Αναγνώστηκε 13104 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dt200r

  • Jimny
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
  • xionia 2008
Aντικατασταση καπακιου μηχανης g13bb
« στις: Δεκέμβριος 31, 2011, 21:04 »
Καλησπερα και χρονια πολλα !! μοτερ g13bb me imanta.... δευτερο κατα σειρα καπακι σπασμενο και με πιανουν τα νευρα μου το δευτερο αυστραλεζικο μιας και το μαμα μας προδωσε  και θα βαλω καμια μερα την caterpillar μπροστα και θα το περασω διαμπερες το σαραβαλακι μου... bhe Σκεφτομαι να κρατησω τον μαμα κορμο μιας και ειναι οκ και να βαλω κεφαλη απο swift gti 1300 με δυο επικεφαλης ιμαντες μιας και εχει αποδειχθει πιο αξιοπιστη και το κοστος της ειναι αρκετα μικρο. θελει καποιες μικρομετατροπες σε ιμαντα  και ντριστιμπιτερ και καποια κολαρα καθως και στην περαλουδα του γκαζιου το εχει επιχειρησει κανεις ? το αυτοκινητο θα δουλεψει κυριως με υγραεριο οποτε δεν μας πειραζει τοσο πολυ μια οχι τελεια αποδοση του συστηματος ψεκασμου βενζινας

Αποσυνδεδεμένος minoas1212

  • Jimny
  • Μηνύματα: 186
Απ: Aντικατασταση καπακιου μηχανης g13bb
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 01, 2012, 13:33 »
καλημερα και χρονια πολλα !!
χωρις να ειμαι100% σιγουρος αμα δεν δω ......αλλα νομιζω οτι το  προβλημα σου δεν ειναι ουσιαστικα το καπακι

μεσα σε ποσο χρονο αλλαξες το αλλαξεσ?

 μαλλον για καπιον λογο ανεβαζει θερμοκρασια το μοτερ σου και για αυτο σπαει καπακια
1)  δες θερμοστατη
2) βουλομενο ψυγειο απο ψυγματα αλουμινιου
3) και φυσικα πρεπει να δεις το θερμοστατικο της φτερωτης σου βαλε ενα τζελ μεσα να μην πολυ σπας το κεφαλι σου και θα δεις τρομερη διαφορα

Αποσυνδεδεμένος dt200r

  • Jimny
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
  • xionia 2008
Απ: Aντικατασταση καπακιου μηχανης g13bb
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 01, 2012, 15:59 »
ειμαι ο τριτος κατοχος του αυτοκινητου για το πρωτο καπακι δεν μπορω να ξερω αν το ειχαν ψησει η οχι a105
το δευτερο που εβαλα εγω μιας και με τα μηχανολογικα τα καταφερνω ειναι αυστραλεζικο αντεξε δυο χρονακια yah
το ψυγειο ειναι αλαγμενο το κυκλωμα καθαρο και ο θερμοστατης 4 βαθμους αν θυμαμαι καλα μικροτεροςαπο τον μαμα
εκανε το καπακι του τα κολπα του περυσι τετοιες μερες ( βασικα οταν σβηνει και ειναι ζεστο τρεχει λιγο νερακι μεσα στο κυλινδρο και απο εκει ξεκινα ενας φαυλος κυκλος) αγανακτησα το λοιπν περυσι του ριξα μια φωκαια  για ρωγμες τυπου υγρο μεταλλο η διαροοη εκλεισε αλλα...
σε μια ενδομαδα το ψυγειο καλοριφερ εφραξε... το ξεβουλωσαμε καπως με χιλια ζορια  bhe και ...
μετα απο λιγες μερες παπαλα η αντλια νερου... 0_21 μετα απο αυτο τσουλησε ενα χρονακι καλα προφανως οταν ερχεται ο αι βασιλης το πιανει κοκομπλοκο και θυμαται τα κουσουρια του  0_21 μιας και εχω αγανακτησει θα παιζει νο2 φωκαια με το ψυγειο γεφυρωμενο και ο θεος βοηθος .. λογικα φλατζα δεν ειναι τωρα αν δεν βουλωσει με το τσαγακι που θα του κανω :-[ δεν το βλεπω καλα το θεμα για αυτο και συζητω για καπακι gti που ειναι φτηνο λογικα θα δωσει και λίγο δυναμη παραπανω μιας και εχει 1 kgm Παραπανω και καμια 15 νταρια αλογα εξαιτειας μεγαλυτερης συμπιεσης κατα αλλου χρονισμου  cl

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Aντικατασταση καπακιου μηχανης g13bb
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 01, 2012, 18:20 »
δεν αλλαζεις ολοκληρο το μοτερ να υσηχασεις...

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Aντικατασταση καπακιου μηχανης g13bb
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 01, 2012, 22:05 »
δεν αλλαζεις ολοκληρο το μοτερ να υσηχασεις...

Καλησπέρα και καλή χρονιά
+1 Έτσι θα έπρεπε να είχες κάνει από την αρχή.Έτσι κ αλλιώς για τι καπάκι πάλι πολλά λεφτά έδωσες.Έχω το ίδιο μοντέλο με σένα και έχω αλλάξει ψυγείο και αντλία νερού (λογικό μετά από τόσα χρόνια) αλλά το καπάκι είναι μια χαρα.
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος dt200r

  • Jimny
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
  • xionia 2008
Απ: Aντικατασταση καπακιου μηχανης g13bb
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 02, 2012, 15:03 »
Και να αλλαξω μοτερ παιδια με ιδιο φυσικα g13bb γιατι το μ13 ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ  bhe τι θα ειναι καινουριο ?? ακομα και τα τελευταια μοντελα δεν νομιζω ειναι λιγοτερπ απ 10 χρονια μοτερ και αυτα :(

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Aντικατασταση καπακιου μηχανης g13bb
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 02, 2012, 18:15 »
βασικα εννουσα τελειως αλλαγη.
για 16αρι μοτερ...

Αποσυνδεδεμένος dt200r

  • Jimny
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
  • xionia 2008
Απ: Aντικατασταση καπακιου μηχανης g13bb
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 02, 2012, 21:11 »
πρεπει να βαλω g 16 pali που και για αυτα τα καπακια ακουγονται διαφορα

Αποσυνδεδεμένος extractor

  • Jimny
  • Μηνύματα: 424
  • Φύλο: Άντρας
  • Κυριάκος
Απ: Aντικατασταση καπακιου μηχανης g13bb
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 02, 2012, 21:19 »
για τα g.vitara δεν εχω ακουσει κατι.στα απλα εχει ενα θεμα το 16ν αλλα και αυτο δεν ειναι κανονας.θα ελεγα οτι σε αντιστοιχια ειναι 1 προς 4 σε σχεση με τα γυμνι.
επισης υπαρχει και το 8ν που ειναι σκυλι.

μπορεις επισης να βαλεις και απο κατι αλλο μοτερ.δεν ειναι αναγκη να ειναι σουζουκι...

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: Aντικατασταση καπακιου μηχανης g13bb
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 03, 2012, 00:05 »
Το m13 γιατί δεν μπαίνει?
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Aντικατασταση καπακιου μηχανης g13bb
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 03, 2012, 17:37 »
Καλησπερα και χρονια πολλα !! μοτερ g13bb me imanta.... δευτερο κατα σειρα καπακι σπασμενο και με πιανουν τα νευρα μου το δευτερο αυστραλεζικο μιας και το μαμα μας προδωσε  και θα βαλω καμια μερα την caterpillar μπροστα και θα το περασω διαμπερες το σαραβαλακι μου... bhe Σκεφτομαι να κρατησω τον μαμα κορμο μιας και ειναι οκ και να βαλω κεφαλη απο swift gti 1300 με δυο επικεφαλης ιμαντες μιας και εχει αποδειχθει πιο αξιοπιστη και το κοστος της ειναι αρκετα μικρο. θελει καποιες μικρομετατροπες σε ιμαντα  και ντριστιμπιτερ και καποια κολαρα καθως και στην περαλουδα του γκαζιου το εχει επιχειρησει κανεις ? το αυτοκινητο θα δουλεψει κυριως με υγραεριο οποτε δεν μας πειραζει τοσο πολυ μια οχι τελεια αποδοση του συστηματος ψεκασμου βενζινας

Λοιπόν, έχουμε και λέμε... τα εντόσθια του κορμού του GTI δεν είναι ίδια με τα δικά σου. Το πιο σημαντικό άλλος στρόφαλος. Τα ηλεκτρικά σου θέλουν πάντρεμα. Το ντρισιμπιτέρ δεν χωράει και θέλεις καλή πατέντα, θες αρκετά πράγματα για να οδηγήσεις τα κολάρα στο ψυγείο, θες πολλαπλή εξαγωγής, θες θες θες....

Αν δεν το κατέχεις το θέμα καλά, ΜΗΝ το κάνεις, δεν σε συμφέρει οικονομικά καταρχάς, κ ψυχολογικά κατά δεύτερον..

το μ13 θέλει μόνο ηλεκτρολόγο...

Γνώμη μου ή φτιάξε πάλι το καπάκι ή πήγαινε για 1.6. Επειδή εσύ τον ηλεκτρολόγο δεν τον γλυτώνεις (εκτός αν ξαναβάλεις το ίδιο μοτέρ) πήγαινε για παραπάνω κυβικά...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος minoas1212

  • Jimny
  • Μηνύματα: 186
Απ: Aντικατασταση καπακιου μηχανης g13bb
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 03, 2012, 19:58 »
καλησπερα !!
τι διαφορες εχει ο jimny κινητηρας απο τον swift?
και μιλαμε για τον ιδιο κινητηρα Μ13Α  εχει 7 αλογα διαφορα
 
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_M_engine#M13A

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Aντικατασταση καπακιου μηχανης g13bb
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 03, 2012, 20:43 »
καλησπερα !!
τι διαφορες εχει ο jimny κινητηρας απο τον swift?
και μιλαμε για τον ιδιο κινητηρα Μ13Α  εχει 7 αλογα διαφορα
 
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_M_engine#M13A

μιλάμε για το παλαιό GTI με τα 101 άλογα...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος dt200r

  • Jimny
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
  • xionia 2008
Απ: Aντικατασταση καπακιου μηχανης g13bb
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 03, 2012, 20:49 »
φιλε verse το κατεχεις καλα βλεπω.. εισαι απολυτα σωστος  ;) σκεφτομαι η για ολοκληρο μοτερ απο gti  εχω βρει ενα με 300 ευρο και το ξερω το μοτερ  :) αλλα καλα λες το μ13 αα οχι ομως το vvt θα πρεπει να εχει ιδια χελωνα με το δικο μου ηλέκτρολογο εχω γατο κολλητο και δενθα θελει και φραγκα αλλα με το μ 13 δεν θα θελω πλεξουδα εγκεφαλο και κλειδι ? bhe

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Aντικατασταση καπακιου μηχανης g13bb
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 03, 2012, 21:18 »
φιλε verse το κατεχεις καλα βλεπω.. εισαι απολυτα σωστος  ;) σκεφτομαι η για ολοκληρο μοτερ απο gti  εχω βρει ενα με 300 ευρο και το ξερω το μοτερ  :) αλλα καλα λες το μ13 αα οχι ομως το vvt θα πρεπει να εχει ιδια χελωνα με το δικο μου ηλέκτρολογο εχω γατο κολλητο και δενθα θελει και φραγκα αλλα με το μ 13 δεν θα θελω πλεξουδα εγκεφαλο και κλειδι ? bhe

γιατί με το GTI δεν θα θέλεις πλεξούδα κ εγκέφαλο?   ;)

Το μεγαλύτερο πρόβλημα θα είναι που θα χωρέσεις το ντρισιμπιτερ... ετοιμάσου για τρύπημα στον καθρέπτη ή πολύ προσεχτικό κοπάνημα, αφού έχεις αφαιρέσει όλο το καλοριφέρ από πίσω (δηλ όλο το ταμπλό) και να φέρεις από έξω (δύσκολο να βρεις) συγκεκριμένο ντρισιμπιτέρ από άλλο μοντέλο, για να γλιτώσεις πολύτιμα εκατοστά...

υπάρχει κ άλλη λύση, να δημιουργήσεις σένσορα εκκεντροφόρου και να καταργήσεις το ντρισιμπιτέρ, αλλά θέλεις άγραφο εγκέφαλο κ γάτο προγραμματιστή κ τρύπημα στο καπάκι...

πάρε ένα 1.6, κ κάτσε με τον φίλο σου να το βάλετε...

γενικά η χελώνα μην σε προβληματίζει.. φτιάχνεις αντάπτορα ή ανοίγεις καινούριες τρύπες

για το 1.6 υπάρχουν έτοιμα κιτ  ;)
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems