Το κοπάνημα δεν το γλυτώνεις... κ επειδή ακριβώς από πίσω είναι το ψυγείο κ το βεντιλατέρ του καλοριφέρ και δεν θέλεις να σπάσεις κανένα από τα 2, θα πέσει προληπτικό ψήλωμα.
άλλος στρόφαλος, βολάν ίδιο νομίζω, κανένα πρόβλημα με το κούμπωμα του σασμάν...
έχεις υπόψιν σου κόστος για προγραμματισμό?
είναι μεγάλη δουλειά το να βάλεις σένσορα εκκεντροφόρου για να καταργήσεις το ντρισιμπιτερ....
έχεις όλους τους σενσορες από το GTI? ενας MAF ας πούμε πάει γύρω στα 100 μεταχειρισμένο και είναι κ δυσεύρετοι. Ηλεκτρονική έχεις? βεβαιώσου πως έχεις όλα τα κομμάτια που χρειάζονται, γιατί αν βρήκες σκέτο το μοτέρ 300, μετά θα ανέβεις πολύ σε κόστος, και το κακό είναι ότι δεν βρίσκεις εύκολα μεταχειρισμένα
εν ολίγοις όλα τα από πάνω πιστεύω πως δεν συμφέρουν περισσότερο από ένα 1.6 μοτέρ