ειμαι ο τριτος κατοχος του αυτοκινητου για το πρωτο καπακι δεν μπορω να ξερω αν το ειχαν ψησει η οχι
το δευτερο που εβαλα εγω μιας και με τα μηχανολογικα τα καταφερνω ειναι αυστραλεζικο αντεξε δυο χρονακια
το ψυγειο ειναι αλαγμενο το κυκλωμα καθαρο και ο θερμοστατης 4 βαθμους αν θυμαμαι καλα μικροτεροςαπο τον μαμα
εκανε το καπακι του τα κολπα του περυσι τετοιες μερες ( βασικα οταν σβηνει και ειναι ζεστο τρεχει λιγο νερακι μεσα στο κυλινδρο και απο εκει ξεκινα ενας φαυλος κυκλος) αγανακτησα το λοιπν περυσι του ριξα μια φωκαια για ρωγμες τυπου υγρο μεταλλο η διαροοη εκλεισε αλλα...
σε μια ενδομαδα το ψυγειο καλοριφερ εφραξε... το ξεβουλωσαμε καπως με χιλια ζορια
και ...
μετα απο λιγες μερες παπαλα η αντλια νερου...
μετα απο αυτο τσουλησε ενα χρονακι καλα προφανως οταν ερχεται ο αι βασιλης το πιανει κοκομπλοκο και θυμαται τα κουσουρια του
μιας και εχω αγανακτησει θα παιζει νο2 φωκαια με το ψυγειο γεφυρωμενο και ο θεος βοηθος .. λογικα φλατζα δεν ειναι τωρα αν δεν βουλωσει με το τσαγακι που θα του κανω
δεν το βλεπω καλα το θεμα για αυτο και συζητω για καπακι gti που ειναι φτηνο λογικα θα δωσει και λίγο δυναμη παραπανω μιας και εχει 1 kgm Παραπανω και καμια 15 νταρια αλογα εξαιτειας μεγαλυτερης συμπιεσης κατα αλλου χρονισμου