Αποστολέας Θέμα: 24H 4X4 2011  (Αναγνώστηκε 41021 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kyriakou

  • Jimny
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #120 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 19:25 »
Κυριακού

έχεις τελικά πολλή πλάκα... Αν σε δει κανείς αστεία, περνάει καλά... Ζεις στο μικρόκοσμό σου και κρίνεις τους άλλους απο αυτόν.

Γιατί, ρε, να υποστηρίξω τον έναν που με τρέφει, καθώς λες, απέναντι στους υπόλοιπους; Να κρατήσω έναν και να τους χάσω όλους; Χαζός είμαι; Όλους ίσα τους έχω, για να μη φύγουν.

Και βέβαια δεν απαντάς για τη διεθνή πρακτική και για το τί είχα να κερδίσω από τους φετινούς νικητές. Και γιατί να το κάνεις άλλωστε; Έχεις τίποτε να πεις; Μόνο ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ και ΜΙΚΡΟΤΗΤΕΣ. Τίποτε άλλο... Χαρακτηριστικά των μικρών ανθρώπων...

Η ιστορία έχει κρίνει, τουλάχιστον μέχρι στιγμής... Και σε έχει καταδικάσει! 2011, 24ωρος: ρεκόρ συμμετοχών, ρεκόρ προβολής, ρεκόρ ξένων συμμετοχών, ρεκόρ δημοσιότητας εντός και εκτός Ελλάδας, ρεκόρ χωρών που έλαβαν μέρος, ρεκόρ θεατών που τον παρακολούθησαν, ρεκόρ θετικών σχολίων. Τι άλλο να ζητήσει κανείς για να θεωρήσει έναν αγώνα πετυχημένο και δικαίωση όσων προσπάθησαν τόσο να γίνει πραγματικότητα, για μία ακόμη φορά;

Εγώ θα μείνω με τον πετυχημένο αγώνα μου και τις θετικές μου σκέψεις. Εσύ πήγαινε να δικαιολογήσεις το γιατί έχασες, συκοφαντόντας τον... Στη μιζέρια σου θα μείνεις, κακόμοιρε.

Έχω 363 μέρες να ετοιμάσω τον επόμενο 24ωρο. Έχεις 363 μέρες να προσπαθήσεις να τον συκοφαντήσεις. Ξέρουμε και οι δύο καλά ποιός θα έχει το πάνω χέρι στο τέλος... Δεν είσαι ο πρώτος που έχασε στην προσπάθεια αυτή. Και εδώ βρίσκεσαι πίσω, πολύ πίσω... τελευταίος θα έλεγα!


Ο καθένας  κρίνει και  κρίνετε  ,,,και  επειδή  έχω  ακούσει  πόλους  παλιούς  αγωνιζόμενους  τα  λόγια τους  θα  τα  τιμήσω  , ,,όσο για την  τεραστία  επιτυχία  σου  μακάρι  να  διαρκέσει  πολύ ,,δεν διαφωνώ  μακάρι να  γίνει   ανταξίως  του  Ντακάρ  εγώ ,δεν  έχω να  χάσω  κάτι  ,ίσα   κέρδισα  φίλους  γνώσει  και  εμπειρία  ,,σε  όλα  τα  επίπεδα  τώρα  ποιος  έχει  μικρή   ψυχή  που  κυνηγά  το χρήμα  και  την  δόξα   και δεν   συμπεριφέρεται  σαν  άνθρωπος   αυτός  δεν  είμαι  εγώ  ,Παντός  . 
Υγ  αξιοπρέπεια    ελπίζω  να ξέρετε  τι  σημαίνει  γιατί στο βωμό  τις δόξας  και  του  χρήματος   τα τσαλαπατάτε  όλα  ,μπορεί  να είμαι πολύ  μικρότερος  σας  ηλικιακά  αλλά  έχω  μεγαλύτεροι  αξιοπρέπεια   από  εσάς  ,δεν  την  πουλάω  για  να   πω  να  δείτε με   εγώ  είμαι    τα   κατάφερα  ,,
Υγ  αντίο  σας  και καλές  επιτυχίες 
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2011, 19:45 από kyriakou »

Αποσυνδεδεμένος MAKIS76

  • Jimny
  • Μηνύματα: 37
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #121 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 19:51 »
Φίλοι, όπως έχει δείξει η (φορουμική) ιστορία, σπανίως βγαίνει αποτέλεσμα από τέτοιου είδους συζητήσεις όπου ο καθένας εμμένει στις απόψεις του και χρησιμοποιούνται βαριές εκφράσεις.
Η κουβέντα πρέπει να σταματήσει κάπου εδώ, δε νομίζω ότι έχει νόημα η συνέχισή της, ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του...
Όλοι έχουν κάπου δίκιο και κάπου άδικο, ειρήνη υμίν... :) :)

Προεδρε μου και συμφωνω και διαφωνω
Θελω να πω, οπως και στον vitarakia ( λυπαμαι τοσα χρονια ετσι τον ξερω !!! ) οτι ολες οι περιπτωσεις δεν ειναι ιδιες.
και για να μην επεκταθω
οπως ειπα και πριν δειτε στο οφφροανττεαμ και πως εκφραστικαν σοβαρα παραπονα και πως αυτα απαντηθηκαν - γιατι???

( χιουμορ = και μια φιλικη συμβουλη μην πλακωνεστε με τον Αθανασιου.... θα...... καταληξετε φιλος του!!!!!)

Η προθεση η δικη μου ειναι να πεσουν λιγο οι τονοι....
Οσο για τον Γιαννη ολοι ξερουμε το τι ειναι και τι εχει  κανει για το 4χ4<τον γνωριζω απο το 2003 οπως και εχω συνεργαστει και μαζι του στο παρελθον>

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #122 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 20:13 »
Προεδρε μου και συμφωνω και διαφωνω
Ρε ά πάγενε από δω που θα διαφωνήσεις κιόλας... 0_21 lol lol lol
...πέρνα από το "μαγαζί" για κανένα καφέ... ;)
Η προθεση η δικη μου ειναι να πεσουν λιγο οι τονοι....
Κι εγώ Μάκη γι' αυτό το έγραψα, όπως γνωρίζεις σαν παλιός στα φόρα, είναι καταστάσεις που έχουμε βιώσει πολλές φορές στο παρελθόν και τελικά καταλήγουν σε αδιέξοδο σχεδόν πάντα... :-[
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #123 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 20:17 »
Ο καθένας  κρίνει και  κρίνετε  ,,,και  επειδή  έχω  ακούσει  πόλους  παλιούς  αγωνιζόμενους  τα  λόγια τους  θα  τα  τιμήσω  , ,,όσο για την  τεραστία  επιτυχία  σου  μακάρι  να  διαρκέσει  πολύ ,,δεν διαφωνώ  μακάρι να  γίνει   ανταξίως  του  Ντακάρ  εγώ ,δεν  έχω να  χάσω  κάτι  ,ίσα   κέρδισα  φίλους  γνώσει  και  εμπειρία  ,,σε  όλα  τα  επίπεδα  τώρα  ποιος  έχει  μικρή   ψυχή  που  κυνηγά  το χρήμα  και  την  δόξα   και δεν   συμπεριφέρεται  σαν  άνθρωπος   αυτός  δεν  είμαι  εγώ  ,Παντός  .  
Υγ  αξιοπρέπεια    ελπίζω  να ξέρετε  τι  σημαίνει  γιατί στο βωμό  τις δόξας  και  του  χρήματος   τα τσαλαπατάτε  όλα  ,μπορεί  να είμαι πολύ  μικρότερος  σας  ηλικιακά  αλλά  έχω  μεγαλύτεροι  αξιοπρέπεια   από  εσάς  ,δεν  την  πουλάω  για  να   πω  να  δείτε με   εγώ  είμαι    τα   κατάφερα  ,,
Υγ  αντίο  σας  και καλές  επιτυχίες

Αν διεκδικούσα τη δόξα, είχα πολλές ευκαιρίες να την κερδίσω πιό ανώδυνα στο παρελθόν. Το ότι δεν το έκανα, σε διαψεύδει περίτρανα.

Χρήμα; Εδώ γελάμε... Δεν είδες πόσοι οργανωτές αγώνων συγκαταλέγονται στους πλούσιους της Ελλάδας; Τί λες ρε κακόμοιρε; Μέσα μέχρι τα μπούνια μπαίνουμε, χωρίς να υπολογισουμε τις δικές μας εργατώρες, το πόσο θα κόστιζε η προβολή μέσω του περιοδικού και τις ζημιές στο αυτοκίνητό μας. Έχω δημοσιεύσει παλαιότερα ισολογισμούς του αγώνα που το αποδεικνύουν. Ψάξε να τους βρεις... Να δεις πόσο μικρά σκέπτεσαι...

Αν το κάνω, το κάνω για την ικανοποίηση - ο μ@λ@κ@ς - της επιτυχίας, το ευχαριστώ των περισσότερων αγωνιζόμενων - είσαι εξαίρεση ευτυχώς - και την αγάπη για τους αγώνες που μου προκάλεσαν εκείνες οι παιδικές στιγμές που το Rallye Acropolis (ναι rallye) πέρναγε μέσα από το χωριό μου και σαν παιδί εντυπωσιάστηκα από τον ήχο, τα χρώματα, τους "παγκόσμιους" που φάνταζαν θεοί στα μάτια μου. Σπούδασα μηχανολόγος μηχανικός, πήρα master στο αυτοκίνητο και γύρισα στην Ελλάδα ξέροντας ότι δεν πρόκειται να βρω δουλειά! Και όλα αυτά γιατί αγαπούσα τους αγώνες. Εγινα δημοσιογράφος σε περιοδικό αυτοκινήτου, άρχισα να συμμετέχω στην οργάνωση αγώνων, έτρεξα σα συνοδηγός ακόμη και σε Acropolis. Χωρίς ποτέ να κερδίσω τίποτε παραπάνω από το μισθό μου και την ικανοποίηση που μου έδωσε η εκκίνηση κάτω από την Ακρόπολη. Και κάποια στιγμή μου ήρθε η ιδέα του 24ωρου... Χιλιάδες ώρες, χιλιάδες χιλιόμετρα και χιλιάδες ευρώ χαμένα μετά, μπορώ να πω πως δε το μετάνιωσα...

Αλλά τί σου τα λέω εσένα αυτά; Εσύ τα μετράς όλα με το χρήμα και το όφελος. Τί σημασία έχει για σένα το όνειρο και η πραγμάτωσή του; Άσε με εμένα, τον ονειροπόλο, να έχω να αντιμετωπίσω κακεντρεχείς σαν εσένα. Κακεντρεχείς που προσπαθούν να το χαλάσουν, αλλά, δόξα τω θεώ, δεν τα έχουν καταφέρει. Κάποιοι με έφεραν στο όριο Κυριακή ξημερώματα, αλλά κάποιο άτομο σημαντικό για μένα, με έφερε πίσω... Κάποιοι πολύ πιό ισχυροί από εσένα... Αν κοίταγα το όφελος, όπως λες, θα τους είχα κάνει τα χατήρια και ο 24ωρος θα ήταν ένας ακόμη κοινός αγώνας... και εγώ θα είχα κερδίσει πολλά, πάρα πολλά...

Καληνύχτα... Δε σου λέω όνειρα γλυκά, γιατί τα καλύτερα όνειρα ειναι αυτά που κάνεις ξύπνιος! Σιγά μη καταλάβεις τίποτε όμως απο όλα αυτά...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2011, 20:19 από tetrakinisimag »
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος kyriakou

  • Jimny
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #124 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 20:31 »
Ο καθένας  κρίνει και  κρίνετε  ,,,και  επειδή  έχω  ακούσει  πόλους  παλιούς  αγωνιζόμενους  τα  λόγια τους  θα  τα  τιμήσω  , ,,όσο για την  τεραστία  επιτυχία  σου  μακάρι  να  διαρκέσει  πολύ ,,δεν διαφωνώ  μακάρι να  γίνει   ανταξίως  του  Ντακάρ  εγώ ,δεν  έχω να  χάσω  κάτι  ,ίσα   κέρδισα  φίλους  γνώσει  και  εμπειρία  ,,σε  όλα  τα  επίπεδα  τώρα  ποιος  έχει  μικρή   ψυχή  που  κυνηγά  το χρήμα  και  την  δόξα   και δεν   συμπεριφέρεται  σαν  άνθρωπος   αυτός  δεν  είμαι  εγώ  ,Παντός  .  
Υγ  αξιοπρέπεια    ελπίζω  να ξέρετε  τι  σημαίνει  γιατί στο βωμό  τις δόξας  και  του  χρήματος   τα τσαλαπατάτε  όλα  ,μπορεί  να είμαι πολύ  μικρότερος  σας  ηλικιακά  αλλά  έχω  μεγαλύτεροι  αξιοπρέπεια   από  εσάς  ,δεν  την  πουλάω  για  να   πω  να  δείτε με   εγώ  είμαι    τα   κατάφερα  ,,
Υγ  αντίο  σας  και καλές  επιτυχίες

Αν διεκδικούσα τη δόξα, είχα πολλές ευκαιρίες να την κερδίσω πιό ανώδυνα στο παρελθόν. Το ότι δεν το έκανα, σε διαψεύδει περίτρανα.

Χρήμα; Εδώ γελάμε... Δεν είδες πόσοι οργανωτές αγώνων συγκαταλέγονται στους πλούσιους της Ελλάδας; Τί λες ρε κακόμοιρε; Μέσα μέχρι τα μπούνια μπαίνουμε, χωρίς να υπολογισουμε τις δικές μας εργατώρες, το πόσο θα κόστιζε η προβολή μέσω του περιοδικού και τις ζημιές στο αυτοκίνητό μας. Έχω δημοσιεύσει παλαιότερα ισολογισμούς του αγώνα που το αποδεικνύουν. Ψάξε να τους βρεις... Να δεις πόσο μικρά σκέπτεσαι...

Αν το κάνω, το κάνω για την ικανοποίηση - ο μ@λ@κ@ς - της επιτυχίας, το ευχαριστώ των περισσότερων αγωνιζόμενων - είσαι εξαίρεση ευτυχώς - και την αγάπη για τους αγώνες που μου προκάλεσαν εκείνες οι παιδικές στιγμές που το Rallye Acropolis (ναι rallye) πέρναγε μέσα από το χωριό μου και σαν παιδί εντυπωσιάστηκα από τον ήχο, τα χρώματα, τους "παγκόσμιους" που φάνταζαν θεοί στα μάτια μου. Σπούδασα μηχανολόγος μηχανικός, πήρα master στο αυτοκίνητο και γύρισα στην Ελλάδα ξέροντας ότι δεν πρόκειται να βρω δουλειά! Και όλα αυτά γιατί αγαπούσα τους αγώνες. Εγινα δημοσιογράφος σε περιοδικό αυτοκινήτου, άρχισα να συμμετέχω στην οργάνωση αγώνων, έτρεξα σα συνοδηγός ακόμη και σε Acropolis. Χωρίς ποτέ να κερδίσω τίποτε παραπάνω από το μισθό μου και την ικανοποίηση που μου έδωσε η εκκίνηση κάτω από την Ακρόπολη. Και κάποια στιγμή μου ήρθε η ιδέα του 24ωρου... Χιλιάδες ώρες, χιλιάδες χιλιόμετρα και χιλιάδες ευρώ χαμένα μετά, μπορώ να πω πως δε το μετάνιωσα...

Αλλά τί σου τα λέω εσένα αυτά; Εσύ τα μετράς όλα με το χρήμα και το όφελος. Τί σημασία έχει για σένα το όνειρο και η πραγμάτωσή του; Άσε με εμένα, τον ονειροπόλο, να έχω να αντιμετωπίσω κακεντρεχείς σαν εσένα. Κακεντρεχείς που προσπαθούν να το χαλάσουν, αλλά, δόξα τω θεώ, δεν τα έχουν καταφέρει. Κάποιοι με έφεραν στο όριο Κυριακή ξημερώματα, αλλά κάποιο άτομο σημαντικό για μένα, με έφερε πίσω... Κάποιοι πολύ πιό ισχυροί από εσένα... Αν κοίταγα το όφελος, όπως λες, θα τους είχα κάνει τα χατήρια και ο 24ωρος θα ήταν ένας ακόμη κοινός αγώνας... και εγώ θα είχα κερδίσει πολλά, πάρα πολλά...

Καληνύχτα... Δε σου λέω όνειρα γλυκά, γιατί τα καλύτερα όνειρα ειναι αυτά που κάνεις ξύπνιος! Σιγά μη καταλάβεις τίποτε όμως απο όλα αυτά...
Αν  δεν  φόραγες  παρωπίδες   και  διάβαζες  τι  έγραψα  θα  απάνταγες  σε  όσα  σε  ρωτάμε  που  και  πως   ,,,,,,,,,,,  έτρεξα  στο  αγώνα  σου  με  το  ιδρώτα  μου  με  το  υστέρημα  μου  δεν  κυνηγώ  ΕΓΩ   την  δόξα  ,την  τρελά  μου  ήρθα  να κάνω  ,αλλά  επειδή  η   τρελά μου  είναι  μέσα  στην  καρδιά  μου  δεν  ανέχομαι  να  με  κοροϊδεύουν  ,γιαυτο  σε  ξαναρωτάω  το  227  όχημα  έκανε  όλοι  την  διαδρομή  τις  σς4  ναι  η  όχι  και  κατέβασε  τους  χρόνους  του  και  τις  ποινές του  ,με  αυτά  θα  λήθη  το  πρόβλημα  σου 

Αποσυνδεδεμένος fokion

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #125 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 20:45 »
Αφησαμε τους χορηγους και πιασαμε τον Τζιωτη με το πουλμαν παλι...

Θα ξανα γυρισουμε στους χορηγους που τρεχουν ή το κλεισαμε???

Αποσυνδεδεμένος fokion

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #126 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 20:50 »
και να πω κατι επι προσωπικου????

και να εκλεψε ο Τζιωτης ( που αποκλειεται ) σκοτιστικα...

Γιατι???
γιατι ξεκινισε περσι με ενα κυλινδρο λιγότερο ηδη απο την εκινηση
στο χρομο "εχασε' κανα δυο ακομα
κι ομως συνεχιζε μεχρι που δε μπορεσε να ανεβει με μισό μοτερ μια ανηφόρα αφου κοντεψε να λιωσει τους εναπομηναντες κυλινδρους .
και παρολα αυτα κουτσα κουτσα γυρισε πισω στο τερματισμο μονο και μονο για να πει "ευχαριστω".

ΑΥΤΟΙ οι ανθρωποι ειναι στο πνευμα του αγωνα... οχι οσοι γλυκοκοιτανε "τσιγκακια"...

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #127 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 20:55 »
Σου απάντησα ήδη ότι το 227 έκανε όλη την ειδική, όπως αποδεικνύει το καρνέ του και τα ΣΕΔ, Σταθμοί Ελέγχου Διέλευσης, που έχει περάσει. Αλλά αρνήσε να το διαβάσεις!

Οι χρόνοι και οι ποινές του είναι ήδη στο site του Ιχνηλάτη. Αλλά πάντα μιλάς πριν κοιτάξεις...

Και βέβαια δεν κατάλαβες τίποτε, όπως μάντεψα...
Ρε, η μεγαλύτερη ικανοποίηση που έχω νιώσει σε αγώνα ήταν εκείνη η γιαγιά, με την ελληνική σημαία στα χέρια, που με χαιρετούσε Κυριακή ξημερώματα στο  Μεταξουργείο, μετά την εκκίνηση του πρώτου μου Acropolis. Δεν ήξερε ποιός είμαι, σίγουρα δεν ήξερε τί κάνω... Αλλά ήταν εκεί να μας χαιρετήσει και να μας ευχηθεί καλό δρόμο. Μεγαλύτερη ικανοποίηση απο όλα τα κύπελα που έχω στο ράφι μου...

Κοίτα τί έκανες εσύ και άσε τί έκαναν οι άλλοι. Παίξε σωστά εσύ και η επιτυχία θα έρθει. Ψάξε τί δεν κάνεις καλά και μη ρίχνεις τις ευθύνες στην οργάνωση, τις κλίκες, τα μαγειρέματα... Μόνο έτσι θα βελτιωθείς. Μόνο έτσι θα το ευχαριστηθείς... Όπως το κάνεις τώρα τσατίζεσαι, δείχνεις μικρός και χάνεις...

Διάβασε κανένα περιοδικό για αγώνες. Θα δεις ότι οι μεγάλοι οδηγοί ρίχνουν τις ευθύνες πάντα στον εαυτό τους. Ποτέ δε φταίει η οργάνωση, ποτέ δε φταίει το αυτοκίνητο, ποτέ δε φταίνε οι μηχανικοί, σπάνια φταίει ο καιρός, πιό σπάνια οι αντίπαλοι...

Αν δεν κάνεις την τρέλα κ@ύλ@ δεν πρόκειται να νιώσεις ηδονή!

Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #128 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 20:59 »
 Κύριοι σας παρακαλούμε θερμά...οι μεν είπατε αντίο...οι δε καληνύχτα...επιτέλους τηρήστε τα λεγόμενα σας...δεν το καταλαβαίνετε οτι κυριολεκτικά δεν μας ενδοιαφέρουν οι διαφορές σας...πηγαίνετε σε μια καφετέρια και βρείτε τα...ή χωρίστε τα...Μόνο σας παρακαλούμε...διακόψτε την διαφωνία σας εδώ...στο συγκεκριμένο φόρουμ κάποιοι έχουν "ιδρώσει" να υπάρχει μια ήσυχη και καλή συμπεριφορά απο όλα τα μέλη! Είχατε ένα ολόκληρο σαββατοκύριακο να λύσετε τις διαφωνίες σας...και αντί να τις λύσετε εκεί...ήρθατε να τις λύσετε εδώ? Πραγματικά δεν μπορούμε να το καταλάβουμε!

 Σας το ζητάμε λοιπόν σαν χάρη...που εαν την τηρήσετε,ειλικρινά θα το εκτιμήσουμε πολύ...! ;)

 Σας ευχαριστούμε πολύ.
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος fokion

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #129 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 21:02 »
Αντι αλλης αντιπαραθεσης ισως αξιζει αυτο....

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩ θεέ μου! Τι καταπληκτικός αγώνας! Από τα καλύτερα event. Μόνο και μόνο η διάρκειά του, τον βάζει σε άλλη κλάση. Συγχαρητήρια στην Οργάνωση!
Ανάμεικτα συναισθήματα και σκέψεις που δημιουργούνται σε λίγα δευτερόλεπτα αλλά που μένουν μια ζωή. Στην σκέψη και μόνο, του τι περνάς αυτές τις 24 ώρες σε κάνει να παραλύεις την επόμενη εβδομάδα και να μην μπορείς να κάνεις την δουλειά σου.

Σάββατο πρωί λοιπόν, με έντονη την παρουσία του κρύου, αλλά και του κόσμου στην πλατεία Κοτζιά. Τα λέμε εκεί λιγάκι με γνωστούς και φίλους, ράμπα, καρνέ, roadbook, και φύγαμε για κρυονέρι.

Στις 14:27 πέρνουμε εκκίνηση 1ης ειδικής. 237 ατελείωτα km!  Συννεφιά και πολύ κρύο εντωμεταξύ. Ξεκινάω 1η βάρδια στο τιμόνι, με σκοπό να πλοηγώ τη νύχτα που δεν τα καταφέρνει ο συνοδηγός. Απο πίσω, το επόμενο λεπτό ξεκίναγε ένας Subamaniac. Αυτό το forester ακούγεται σαν Impreza , και σε συνδυασμό με τον περσινό ρυθμό του με έκανε να νιώθω λίγο άβολα, επειδή θα με έφτανε γρήγορα και θα έπρεπε να τον αφήσω να περάσει αλλά όλα ΟΚ. Παρολά αυτά δεν συναντηθηκαμε με το Scooby. Η ειδική στην αρχή στρωτή με παλιές ακροπολικές ειδικές, μετά σκληρά εδάφη με πολλή φυτευτή πέτρα και στο τέλος πάλι μερικές φλαταδούρες. Γενικά όλος αγώνας ήταν μισός φλατ, μισός σκληρά εδάφη και με πολλά περσυνά κομμάτια. Τέλος ειδικής με 10 λεπτα καθυστέρηση. Το αμάξι όλα καλά μόνο που όταν ξεκινούσες απο στάση κάτι κουδούνιζε απο κάτω και μετά σταμάταγε.  Πίσω service park στο Plaza, ξεκούραση καμια ώρα, χάζεμα στα αγωνιστικά και 21:39 εκκίνηση 2ης ειδικης με τον γνωστό πλέον θόρυβο απο κάτω. Υποθέτω καμιά βάση της ποδιάς αν και δεν φαινόταν τιποτα. 200km. Αλλαγή οδηγού και φύγαμε.

Σε αυτήν την ειδική πολλές προσπεράσεις. Χανόντουσαν, τους περνάγαμε, χανόμασταν, μας πέρναγαν, κάτι σαν κυνηγητο μέσα στην νύχτα. Ευτυχώς όλα καλά. 13 λεπτά καθυστέρηση και 3 τα ξημερώματα στο Δίστομο για ανεφοδιασμό, ξεκούραση κανα 2ωρο και 5:25 εκκίνηση τελευταίας ειδικής. 175κμ.

Ίσως η καλύτερη και ομορφότερη ειδική για μένα. Ωραία μέρη ειδικά τις πρωινές ώρες και πολλά γρήγορα κομμάτια ανάμεσα στα χωράφια. Κάπου εκεί υπήρχε ένα σημείο απαιτητικό πλοηγικά με 4 "τουλίπες" ολόιδιες και συνεχόμενα με ίδιες αποστάσεις. Απο μακριά βλέπω και άλλους χαμένους εκει γύρω, και μετά να σου ο Scooby μόλις είχε χαθεί και έκανε αναστροφή. Σύνεχίζουμε στρίβουμε στο σωστό δρόμο και μετα χανόμαστε κι εμείς. Ακολουθούμε παράλληλα τον Scooby μετα τον χάνουμε. Κάνουμε κύκλο πάλι πίσω να τος πάλι μπροστά. Συνεχίζουμε. Ξαναμετράμε απο την αρχή της τουλίπας και τελικά βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο πίσω απο το Scooby το οποίο μετά χάθηκε στα μεγάλα σύννεφα ομίχλης. Καπου εκεί σπάει και το τζάμι του ενός προβολέα απο κάτι καλαμιές. Ευτυχώς όχι και η λάμπα μέσα. Τα προσπεράσματα συνεχίζονται ακόμα.

Μ' αυτα και μ' αυτά ξημερώνει με την κούραση να κάνει αισθητή την παρουσία της, αλλα δεν πτοούμαστε. Αλλαγή οδηγού κάπου μετα το σημείο ανεφοδιασμού, και πάμε για θήβα, πεδίο βολής. Το τελευταίο κομματι του αγώνα και το καλύτερο οδηγικά. Φλατ δρόμοι, νωπό ψιλοβρεγμένο χώμα, μεγάλος πλάτος δρόμου, και γωνίες "καμπερ" στυλ Νεας Ζηλανδίας. Τέλεια!!! Η πρόσφυση σε άφηνε να κάνεις ότι ήθελες. Ήθελες να το παίξεις Kankunnen? Άνετα. Ήθελες να το παίξεις circuit εκμεταλλευόμενος το φάρδος? Άνετα. Μετά περνάμε ανάποδα και την Θηβα 1 του φετινού Ακρόπολις. Οι αναμνήσεις όλες του καλοκαιριού, όλες ηρθαν σε μία στροφή. Και μετά τέλος! Τερματισμός παρέα με κάτι παιδια απο Θεσσαλονίκη, με ιδανικό χρόνο χωρίς καθυστερήσεις παρόλο τα χασίματα. Ιδανικός τερματισμός για εμάς στον 3ο 24ωρο, που έχουμε βελτιωθεί πολύ.
Τι να πρωτοσκεφτείς μετα στο δρόμο για τον τερματισμό? Τα πάντα!
Μόλις έχει τελειώσει ενα υπέροχο Σ.Κ. Μόλις έρχεται μια πανδύσκολη εβδομάδα γεμάτη υποχρεώσεις. Δύσκολη η μεταβατική περίοδος.
Πρέπει με κάποιο τρόπο να διατηρήσω αυτές τις αναμνήσεις. Και θα το καταφέρω γιατί πέρασα τέλεια! Πρέπει να το κάνω γιατί του χρόνου δε θα συμμετάσχω.
Θα σκέφτομαι τον 24ωρο κανα μήνα ακόμα!!
Τερμα στην πλατεία Κοτζιά, να είμαστε κουρέλια απο την κούραση και περιμενοντας αποτελέσματα. Φτάνουν και τα αποτελέσματα. Πήραμε την 6η θέση στην Ζ2 με διαφορά απο τον 5ο μόλις 7sec.   Όχι ρε γ@μώτο! Τόσο κοντά! Τρέχαμε 24ώρες για να μας χωρίσουν 7''. Και το θυμάμε το πλήρωμα. Ήταν κι αυτός μέσα στα αλληλοπροσπεράσματα της νύχτας! Έγινε κάτι σαν το φετινό ΛεΜαν. Μόνο που είναι το δικό μας "ΛεΜαν"!

Σε αυτόν τον αγώνα...
- Έμαθα πως να βρίσκω τον ρυθμό οδήγησης και να τον αλλάζω ανάλογα με το τερέν ακόμα και μετά απο ώρες κόπωσης.
- Έμαθα πως να προστατεύω το αμάξι που θα με πάει στην ράμπα του τερματισμού και ταυτόχρονα θα με πάει πίσω σπίτι
- Έμαθα ότι αν δεν έκανα μερικά λάθη κούρασης, αν δεν σπαταλούσα τόσο χρόνο στους ανεφοδιασμούς, και αν δεν κατούραγα τόσο πολύ θα ήμουνα μερικές θέσεις πάνω στην καταταξη
- Έμαθα ότι αν έκανα τα παραπάνω αλλά πήγενα πολύ πιο αργά στα σημεία με όρια ταχύτητας θα ήμουνα 1ος στην κατηγορία.
- Έμαθα ότι τέτοια Σ.Κ. δεν τα περνάς καθε μέρα και είναι ελάχιστα!

Τι μου άρεσε απο αυτόν τον αγώνα? Μου άρεσε που...
- Είχε πολύ κόσμο στην εκκίνηση και τον τερματισμό
- Υπήρχαν τόσο καλές συμμετοχές
- Είχε καλόγραμμένο Roadbook
- Ήταν λίγο χαλαρό το ωράριο και ξεκουραζόσουν κάπως
- Το τελευταίο κομμάτι στο πεδίο βολής 

Δεν μου άρεσε...
- Που είχε πολλά κοινά σημεία με τον περσυνό σε σημείο που θυμόμουν απέξω τις τουλίπες
- Που δεν είχε βρέξει σε πολλά σημεία
- Που τελείωσαν όλα τόσο γρήγορα μέσα σε 24 ώρες!! 

ΥΓ: Τελικά ο θόρυβος ήτανε σπασμένος καταλύτης.

Αυτά τα λίγα! 
#221 Ροκάνης Jr.

Αποσυνδεδεμένος MAKIS76

  • Jimny
  • Μηνύματα: 37
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #130 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 22:03 »

.


Ρε, η μεγαλύτερη ικανοποίηση που έχω νιώσει σε αγώνα ήταν εκείνη η γιαγιά, με την ελληνική σημαία στα χέρια, που με χαιρετούσε Κυριακή ξημερώματα στο  Μεταξουργείο, μετά την εκκίνηση του πρώτου μου Acropolis. Δεν ήξερε ποιός είμαι, σίγουρα δεν ήξερε τί κάνω... Αλλά ήταν εκεί να μας χαιρετήσει και να μας ευχηθεί καλό δρόμο. Μεγαλύτερη ικανοποίηση απο όλα τα κύπελα που έχω στο ράφι μου...



Γιαννη θα συμφωνησω μαζι σου με αυτα που λες αλλα και η κουπα ειναι γλυκια....
Ολοι εχουμε νιωσει καλα κρατωντας μια κουπα j12



Κοίτα τί έκανες εσύ και άσε τί έκαναν οι άλλοι. Παίξε σωστά εσύ και η επιτυχία θα έρθει. Ψάξε τί δεν κάνεις καλά και μη ρίχνεις τις ευθύνες στην οργάνωση, τις κλίκες, τα μαγειρέματα... Μόνο έτσι θα βελτιωθείς. Μόνο έτσι θα το ευχαριστηθείς... Όπως το κάνεις τώρα τσατίζεσαι, δείχνεις μικρός και χάνεις...

 
 
Γιαννη επισης θα συμφωνησω μαζι σου αλλα ισως κι εμεις σε καποια συμμετοχη μας μπορει να αντιδρασαμε  με το απελεσμα.....




Διάβασε κανένα περιοδικό για αγώνες. Θα δεις ότι οι μεγάλοι οδηγοί ρίχνουν τις ευθύνες πάντα στον εαυτό τους. Ποτέ δε φταίει η οργάνωση, ποτέ δε φταίει το αυτοκίνητο, ποτέ δε φταίνε οι μηχανικοί, σπάνια φταίει ο καιρός, πιό σπάνια οι αντίπαλοι...

Αν δεν κάνεις την τρέλα κ@ύλ@ δεν πρόκειται να νιώσεις ηδονή!υ


 
Θα σου προτεινα Γιαννη να επινες ενα καφε με το Κυριακου και να λυνατε τις διαφορες σας καθως επισης να του εδινες καποιες χρησιμες πληροφοριες ως παλιος αγωνιζομενος απο την εμπειρια που εχεις.....

Φιλικα makis76-vitarakias

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2011, 22:06 από MAKIS76 »

Αποσυνδεδεμένος sokrates

  • Jimny
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #131 στις: Νοέμβριος 30, 2011, 09:54 »
Κύριοι,

Βάλτε μιά τελεία εδώ.


Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, αν θέλετε να συνεχίσετε την διαμάχη σας, παρακαλώ μπορείτε να το κάνετε και με προσωπικά μυνήματα ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο επιθυμείτε. Εδώ είμαστε μιά ομάδα πολιτισμένη. Δεν δικαιολογείται μια τέτοια στάση προς το φόρουμ, ιδιαίτερα από άτομα που δεν αγαπούν τον φόρουμ, και δεν έχουν jimny. Χαρακτηρίζεται ως έλλειψη σεβασμού προς εμάς.

Παρακαλώ τον admin να κατεβάσει το post τουλάχιστον προσωρινά (να μην πω οριστικά).

Σ.

Αν ήθελες εγγύηση, ας έπαιρνες τοστιέρα. Κ.Ι.

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #132 στις: Νοέμβριος 30, 2011, 11:40 »
Αγαπητέ κύριε

απο τη στιγμή που αναφέρθηκε το όνομά μου και η εκδήλωσή μου και μάλιστα απαξιωτικά και συκοφαντικά, έχω κάθε δικαίωμα να απαντήσω.

Ο διαχωρισμός των μελών σε αυτά που έχουν Jimny και αυτά που δεν έχουν Jimny, κάτι απο ρατσισμό μου φέρνει στο νου...

Τώρα κατά πόσο αγαπώ το forum, καλύτερα ρώτα τον admin...

Γιάννης Αθανασίου
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος geojimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 748
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #133 στις: Νοέμβριος 30, 2011, 12:06 »
 Σημερα θα φαμε γιορβαλακια με πατατουλες και καροτακια μεσ' στο ζουμακι τους _ac43>

Αποσυνδεδεμένος fokion

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #134 στις: Νοέμβριος 30, 2011, 12:42 »
..... και συνεχεια του "αντι αλλων αντιπαραθεσεων.....
ΠΡΟ-ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ειναι λιγο τεραστιο...

http://ektosdromou.forumgreek.com/t4p165-topic#1659

Παράθεση από: JOHNVOR
Παράθεση από: Pet4x4
Ξεκούραστος πλέον ας γράψω και εγώ της εντυπώσεις μου από τον φετινό 24ώρο.
Ξεκινώντας ένα πολύ μεγάλο «Μπράβο» από καρδιάς στον Γιάννη και την Κωνσταντίνα, στον Μελέτη, αλλά και σε όλους όσους βοήθησαν (Διαμαντόπουλος, Ραβάνης,κ.α.)  για να γίνει αυτός ο αγώνας! Μέχρι εκεί που φτάσαμε ο αγώνας ήταν άψογος!
Το RB ήταν καλύτερο από ποτέ!
- Χωρίς κανένα απολύτως λάθος! Αν κάποιοι χαθήκατε (τουλάχιστον μέχρι την Τρίτη ειδική), να είστε σίγουροι πως ήταν από δικό σας λάθος!
 -Με αρκετές σημειώσεις για επικίνδυνα σημεία χωρίς να υπάρχει όριο ταχύτητας αφού την ουσία δεν ήταν πραγματικός κίνδυνός αλλά κίνδυνος για τα αυτοκίνητα και μόνο. Παρόλα αυτά σου έδινε αίσθημα ασφάλειας πώς θα γνωρίζεις έγκαιρα για το βαθύ νεροφάγωμα στα δεξιά του δρόμου που έρχεται σε 300 μέτρα!
-Τα όρια ταχύτητας  λίγα στον αριθμό και σωστά τοποθετημένα! (Γκρέμια, χωριά, κτλ.)
-Οι ειδικές μεγάλες και με ποικιλία εδάφους που καθώς εναλλασσόταν το τερέν και το φάρδος του δρόμου, εναλλασσόταν και το πλεονέκτημα σε διαφορετικούς τύπους αυτοκινήτων.
Μπράβο παιδιά, και του χρόνου!
Στα δικά μας τώρα… Φέτος 3 τα αυτοκίνητα της ομάδας. Εμείς, Σιούτης – Μακρής με ριζικές αλλαγές στο Jimny αφού το αυτοκίνητο λύθηκε τον Γενάρη και ξαναφτιάχτηκε από το απόλυτο μηδέν,  Γιαννακούλης – Κυλιακούδης με το πλήρως μεταλλαγμένο G320 κατά πολύ πιο ελαφρύ από πριν και με μετατροπές ουσίας, και  φυσικά οι Μανιαδάκης – Αραπάκου που φέτος για πρώτη φορά έτρεχαν με το Pajero του Ιγνάτιου Ορφανού. Ένα αυτοκίνητο που το πήραν στα χέρια τους 15 μέρες πριν τον αγώνα και προσπαθούσαν να το μαζέψουν για να τρέξουν αφού το αυτοκίνητο καθόταν από τότε που το έτρεξε ο Gadasin .
Κοινό σημείο και για τους τρείς? Κανείς δεν είχε δοκιμάσει τα αυτοκίνητα, εκτός από μία βόλτα στο βουνό την προηγούμενη
 Κυριακή όπου εντοπίστηκαν διάφορες παιδικές αρρώστιες τις όποιες τρέχαμε να διορθώσουμε την εβδομάδα πριν τον αγώνα… Μιλάμε για πολύ ξενύχτι !!! Μέχρι και το Σάββατο το πρωί βρέθηκα να είμαι στο συνεργείο και να ξηλώνω από πάνω τον τρίτο! κατανεμητή  φρένων μιας και δεν έκανε διαφορά στην συμπεριφορά τελικά!
 Τέλος πάντων, άλλος με λάθος setup στην ανάρτηση, άλλος  με ρετάρισμα στον κινητήρα, άλλος  με τρομερά προβλήματα υπερστροφής, φτάσαμε το Σαββάτο το πρωί στην πλατεία Κοντζιά και φέτος έχουμε πλαί μας τον ΧΡΥΣΟ ΟΔΗΓΟ και αν όλα πάνε καλά, θα τον έχουμε για καιρό ακόμα! Εδώ χρώστάμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Τeam Manager  Έκτωρ Κιμωνίδη που ήταν ο υπαίτιος της συμφωνίας καθώς και στους ανθρώπους του Χρυσού Οδηγού που μας αγκάλιασαν!
Πλατεία Κοντζιά λοιπόν, όλα όμορφα, πολύ κόσμος, όλοι φίλοι και γνωστοί και αρχίζουν τα διάφορα πειράγματα. Ατμόσφαιρα αγώνα…. Ωραίο πράγμα! Μεταξύ σοβαρού και πειράγματος ο Φώτης (Κουτσουμπός) μου πετάει την ατάκα…  Όλα ωραία και καλά αλλά μέχρι το 200 χιλιόμετρο σε βλέπω… Το βοηθητικό δεν θα αντέξει την παραπανίσια ροπή από τον 1800cc, ειδικά αν δεν το έχεις αλλάξει ποτέ… Εντάξει του λέω… Τα λέμε στο 235 στο πρώτο service και γελάω! Περνάει λίγη ώρα και με ζώνουν τα φίδια… Ρε λες να έχει δίκιο? Και ο Κυλιακούδης ο μηχανικός μου, μου είχε πει πως πρέπει να είμαι ευγενικός με την μετάδοση πλέον αλλά όχι και 200 χιλ. μόνο… Μα τι βλακείες σκέπτομαι τώρα και αγχώνομαι? Αφού το αυτοκίνητο από μοτέρ και μετάδοση σκότωνε την Κυριακή στις δοκιμές, άστους να λένε… σκέπτομαι και συνεχίζω με καλή διάθεση.
Εκκίνηση, ανεβαίνουμε ράμπα, κατεβαίνουμε, ο αστυνομικός κόβει την κυκλοφορία για να περάσουμε, «τα χώνω» και….. ΚΚΚΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ…. Ο θόρυβος διαπερνάει όλη την πλατεία Κοντζιά! Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην το άκουσε! Ακόμα και αυτοί που φόραγαν κράνη μου το είπανε…  Όοοοχι ρε Φούστη…  Δεν είναι δυνατόν…  10 μέτρα από την εκκίνηση… Κουτσουμπέ θα σε σκίσωωωω….  Ο Κώστας τα χώνει στην αρχή «Τι τις ήθελες τις μαλακίες τώρα στο άσφαλτο?» αλλά (…πολύ…) αργότερα είναι καθησυχαστικός «Αφού δεν τρέχουμε με τα κοντά πλέον, και αφού το κάνει μόνο στην πρώτη, πάμε χωρίς πρώτη» Κάπως έτσι φτάνουμε στον Άγιο Στέφανο και συναντιόμαστε και με τα άλλα δύο αυτοκίνητα της ομάδας μέχρι να ξεκινήσει η πρώτη ειδική. Ο Μανιαδάκης έχει ανάψει check engine στο ταμπλό, ο Γιαννακούλης έρχεται απογοητευμένος μιας και το πρόβλημα με το ρετάρισμα που δημιουργήθηκε από τότε  που βγήκε η μονάδα του ΑΒS και μπήκε ο εγκέφαλος σε safe mode, είχε επιδεινωθεί αρκετά και το αυτοκίνητο δεν είχε δύναμη, και εμείς μάλλον είχαμε κουρέψει το βοηθητικό κιβώτιο… Ωραία αρχίσαμε λέμε, και ακόμα δεν πατήσαμε χώμα… Παρόλα αυτά δεν πτοούμαστε, το ηθικό είναι ψηλά και το γέλιο υπερέχει της πίκρας!
Εκκίνηση πρώτης ειδικής , ξεκινάω με πρώτη και ευγενικά στο γκάζι αλλά το βοηθητικό μας υπενθυμίζει πώς η πρώτη πλέον είναι απαγορευτική! Η ειδική σκληρή στην αρχή και πατημένη από την μέση και μετά. Στα πρώτα χιλιόμετρα φαίνεται πως η ανάρτηση μας είναι λάθος παρά το πρόσφατο service…  ή είναι πολύ μαλακή ή πάμε πιο γρήγορα από ότι πηγαίναμε κάποτε. Το αποτέλεσμα πάντως είναι ότι τερματίζει εύκολα και οι πλαστικοί θόλοι και τα πλαστικά φρύδια έχουν αρχίσει να ξεκουμπώνουν και να ακούγονται. Κάπου στην μέση της ειδικής και ενώ έχουμε πάει πολύ γρήγορα μέχρι εκεί, σε μία δεξιά που κλείνει, στην έξοδο καραδοκεί ένας  βραχάκι. Φρένα, μαζεύεται η μούρη, ξεκολλάει η ουρά (ένα πρόβλημα που το ξέραμε από πριν αλλά μου πήρε χρόνο να το συνηθίσω)  και βράχος-ζάντα… 1-0. Κατεβάζουμε γρύλο και ο λεβιές δεν μπαίνει στην τρύπα του γρύλου… είναι από άλλο γρύλο. Όλα ανάποδα… σκέπτομαι.  8 λεπτά για να αλλάξουμε λάστιχο, πηδάμε μέσα και συνεχίζουμε τέρμα για να καλύψουμε. Σπάει αριστερός καθρέφτης, ραγίζει παρμπρίζ σε ένα ανελέητο κυνηγητό με το Βουλγάρικο G500 που μας είχε περάσει όσο αλλάζαμε λάστιχο, και συνεχίζουμε μέχρι που το δεξί πλαστικό φρύδι και μασπιές, έχουν ξεκουμπώσει τελείως και κρέμονται . Στάση για άλλα 3 λεπτά, κούμπωμα όπως – όπως και  τέρμα για να πιάσουμε την ειδική! Τελικά φτάνουμε με 9 λεπτά προπορεία και βρίσκουμε Μανιαδάκη και Τrayan  εκεί. Είμαστε και οι μόνοι τρείς που έχουμε πιάσει την ειδική και ισοβαθμούμε στην κορυφή. Ο Μανιδάκης δεν εντοπίζει κάποιο πρόβλημα παρά το check engine και συνεχίζει αέρα.
Στο service ξηλώνουμε τα πλαστικά που κρέμονται, εκτιμούμε την κατάσταση του βοηθητικού το οποίο δείχνει να έχει πάρει αρκετά κενά,  και παρά την εκτίμηση πως αν το προσέξουμε στα ζόρια, θα τον βγάλει τον αγώνα, προγραμματίζουμε στο επόμενο service στο Δίστομο αλλαγή για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο. Οι Γιαννακούλης –Κυλιακούδης μπαίνουν στο Service έχοντας παρακάμψει  μέρος της πρώτης ειδικής καθώς η κατανάλωση του G 320 έχει ανέβει κατακόρυφα λόγο του εγκεφάλου που είναι σε safe mode, και τα καύσιμα δεν φτάνουν μέχρι το τέλος…  Μία σοβαρή διαρροή λαδιού από το αυτόματο κιβώτιο που εντοπίστηκε στο service είναι η χαριστική βολή και η πρώτη εγκατάλειψη αυτοκινήτου της ομάδας είναι πλέον γεγονός .
Δεύτερη ειδική και νύχτα πλέον. Απίστευτη… Η ανάβαση πάνω από το Κυριάκι σε πατημένη φλαταδούρα με συνεχόμενες στροφές μέσα στα έλατα , αλλά και οι ατελείωτες ευθείες του κάμπου που κάποια στιγμή έγραψαν και 140, από τα Highlights της ειδικής. Το αυτοκίνητο το έχουμε μάθει καλά και η υπερστροφή που στην αρχή μας τρόμαζε τώρα έχει γίνει σύμμαχος και το Jimny θυμίζει κάτι από Escort MKII. Η αλλαγές που κάναμε στην ρύθμιση της ανάρτησης στο Service του Olympus, έχουν βελτιώσει κατά πολύ την κατάσταση και το αυτοκίνητο δείχνει να είναι απόλαυση. Τον Τrayan  τον περνάμε σχετικά νωρίς, και ο μόνος που είναι μπροστά είναι το αδερφό πλήρωμα Μανιαδάκης – Αραπακου. Μα που είναι? Αφού πάμε τέρμα, γιατί δεν τους φτάνουμε? Στους πρόποδες κάποιου βουνού, τους βλέπουμε να ανεβαίνουν περίπου στο χιλιόμετρο μπροστά μας.  Μετά τους χάνουμε…. Στον κάμπο της Θήβας τους βλέπουμε στο βάθος της ευθείας , περίπου στο χιλιόμετρο πάλι…  Δεν είναι δυνατόν… Τρέχουμε τόση ώρα και η απόσταση παραμένει σταθερή… γελάμε…  Σε μία κατηφόρα με φουρκέτες τον ξαναβλέπουμε πάλι μπροστά μας στην ίδια απόσταση…  Με χαμόγελα  ικανοποίησης  πως και οι δύο πάμε καλά, το παίρνουμε απόφαση πως αυτόν δεν πρόκειται να τον περάσουμε. Έτσι θα τελειώσει η ειδική, με σταθερή απόσταση περίπου στο χιλιόμετρο μεταξύ μας και τον Trayan αρκετά πίσω μας. Είχαμε ξεχάσει τον ανεφοδιασμό όμως… οπότε πετυχένουμε τον Μανιαδάκη σταματημένο δεξιά με το μπιτόνι στο χέρι να ετοιμάζεται να το ρίξει μέσα και ταυτόχρονα να κάνει πως μας κλωτσάει γελώντας ενώ περνάμε δίπλα του πατώντας κόρνες!!!  Παρακάτω πιάνουμε και τους Παλάσκα -  Ζαχαρίου οι οποίοι για κάποιο λόγο είχαν μπει αρκετά νωρίτερα από τους υπόλοιπους στην δεύτερη ειδική. Εκεί γίνεται το λάθος… Εγώ βεντούζα πίσω από το Pajero σε ένα Terrain με επιφανειακή λάσπη που γλιστρούσε διαβολικά, κάνει ο Ζαχαρίου ένα λάθος, ο Κώστας ρωτάει αν περάσαμε δρόμο από αριστερά, του απαντάω νομίζω ναι ταιριάζει και η επόμενη τουλίπα, αυτός φωνάζει επειδή δεν προλαβαίνει να δει αφού πάμε κολλητά με το Pajero, και χάνει την συγκέντρωση του όταν οδηγώ έτσι, τελικά περνάμε το Pajero και…. Οι τουλίπες δεν ταιριάζουν! Τώρα? Που έγινε το λάθος? Ο Κώστας επιβεβαιώνεται, αρχίζει το κήρυγμα, τελικά το μυρίζεται το λάθος, γυρίζουμε αρκετά πίσω, το βρίσκουμε αλλά 10 -15 λεπτά έχουν χαθεί. «Θα τα μαζέψω!» του λέω και συνεχίζουμε τέρμα!
Λίγο αργότερα, ο βλέπουμε μακριά αυτοκίνητο σταματημένο. «Ο Λευτέρης είναι γ@μώτο, είδα κόκκινη φόρμα.» μου λέει ο Κώστας και τελικά έτσι είναι…  «Εγκαταλείπουμε, διέλυσε το μουαγιέν ή το ψαλίδι. Κάφτε το,  μην σας το πάρει ο Βούλγαρος! Πριν από λίγο πέρασε.» Στενοχωρημένοι από την δεύτερη σε σειρά εγκατάλειψη αυτοκινήτου της ομάδας συνεχίζουμε ώσπου έρχεται η ώρα να πατήσουμε τον διακοπή και να ξεκινήσει η μετάγγιση καυσίμου από το ντεπόζιτο ασφαλείας στο μαμίσιο ντεπόζιτο. Αμ δε…. Ο διακόπτης φωτίζεται αλλά ο δείκτης καυσίμου δεν δείχνει να κουνιέται με τίποτα. Γιατί γ@μώτο? Αφού στην προηγούμενη ειδική δούλεψε κανονικά!  Μετά από πολλές προσπάθειες και λίγο πριν μείνουμε από καύσιμα στο πρώτο ντεπόζιτο, σταματάμε! Έλεγχος στην φύσα, έλεγχος στα καλώδια της τρόμπας, όλα κανονικά! Ένα χτύπημα με τον φακό τελικά τις ξανάδωσε ζωή… Μα όλα στραβά? Είναι δυνατόν να είχε κολλήσει η τρόμπα? Μέσα σε όλα αυτά σβήνει και ο δεξής προβολέας! Δεν θέλει με τίποτα, σκέπτομαι και αρχίζω να κάνω ίδιες  σκέψεις με αυτές του  Σταύρου Δημητριάδη που όταν τις διάβασα γέλαγα γιατί μου θύμιζαν εμένα!
"Παίρνουμε εκκίνηση και με το που πάω να ανάψω τα φώτα… σκότος … :pinch: Γ@μ@ την γκαντεμιά μου!! Λές και δεν θέλει να τερματίσω σκέφτομαι, ρε λές και να με προειδοποιεί για τα χειρότερα… :S διάφορα τέτοια κουλά περνάνε από το μυαλό μου εκείνη την ώρα, τότε όμως διαπίστωσα ότι η τετρακινηση επανήλθε οπότε αναθάρρησα"
Αλλά 4 λεπτά χαμένα εκεί και τώρα τρέχα να μαζέψεις! Φτάνουμε στο Μοσχοπόδι, στο ρέμα, κόσμος εκεί και εμένα να με λούζει κρύος ιδρώτας…  «Κώστα εδώ θα μείνουμε και θα γελάνε και οι πέτρες!» «Βάλε πρώτη τώρα και ότι γίνει έγινε!» μου λέει. Μετά από μερικά ΚΡΡΡΡΡΡ και ΚΡΡΡΑΑΑΑ ΚΚΚ, έχουμε περάσει απέναντι και κυνηγάμε πάλι τον Παλάσκα. Τελικά μόνο τον Trayan δεν προλάβαμε με όλα αυτά και  περνάμε τον τερματισμό με 2,34 λεπτά ποινή.  Δίνουμε το καρνέ στον κριτή και τον ρωτάμε τον χρόνο που θα γράψει για να επιβεβαιώσουμε την ορθότητα. Ακουμπάει το καρνέ στο καπό,  κάτι γράφει, μας λέει την σωστή ώρα, παίρνουμε το καρνέ και βούρ για Δίστομο. Στην είσοδο του χωριού, ΣΕΧ, ο φίλος Γιάννης Ραβάνης. Του δίνουμε το καρνέ, και ρωτάει όλο απορία, « Δεν την κάνατε όλη την δεύτερη ειδική?» «Την κάναμε!» «Και που είναι ο χρόνος σας?» Δεν γίνονται αυτά…. Αφού τον είδαμε να γράφει!!! Ένας μικρός χαμός και ο Ραβάνης προτείνει να πάμε στην οργάνωση να επικοινωνήσουν με τον κριτή στο τέλος της δεύτερης ειδικής για να μας δώσει τον χρόνο και να συμπληρωθεί  στο καρνέ! Μέσα σε όλα αυτά, ο φίλος Σταύρος που μόλις είχε φτάσει πίσω μας, εντοπίζει και μου επισημαίνει πως το πίσω δεξί αμορτισέρ έχει ξαπλώσει αριστερά και ξεκουράζεται! Ωραία λέω…  Το σύμπαν συνωμοτεί εναντίον μας!
Αφήνουμε το αυτοκίνητο στο Service, όπου τους δίνουμε οδηγίες πρώτα να φτιαχτεί το αμορτισέρ του οποίου το καλάμι είχε ξεβιδωθεί από το ball joint ενάντια σε όποια λογική αφού από την κάτω πλευρά (εμβολο) είχε ελευθερία κίνησης και αν υπήρχε χρόνος μόνο τότε να προχωράγανε σε αλλαγή κιβωτίου. Ήταν όλοι εκεί…  Ο Έκτορας να επιβλέπει και να φωνάζει δυνατά ανά 5΄ τον εναπομείναντα χρόνο μέχρι να  φύγει το αυτοκίνητο. Ο Λευτέρης ο Κυλιακούδης, ο μηχανικός του αυτοκινήτου, υπεύθυνος για την συνολική βελτίωση του αυτοκινήτου που πέρασε τα πάνδεινα 2 εβδομάδες πριν τον αγώνα για να προλάβει να το ετοιμάσει. Ο Δημήτρης ο Γιαννακούλης στα εργαλεία,  ο Κώστας ο Τσιλιβαράκος και ο Γιάννης , οι δύο μηχανικοί της ομάδας κάτω από το αυτοκίνητο να δίνουν μάχη με τον χρόνο, και ο φίλος Κώστας που είχε έρθει για να δει και τελικά βρέθηκε να καθαρίζει τζάμια, φώτα, και να συμπληρώνει υγρά στο αυτοκίνητο.
Τους αφήνουμε εκεί και γρήγορα στο Δημαρχείο να διορθώσουμε το λάθος στο καρνέ. Εκεί συναντάμε τον Αθανασίου και του αναφέρουμε το πρόβλημα… Η απάντηση αποστομωτική αλλά και σωστή συνάμα! «Η ορθή εγγραφή των χρόνων στο καρνέ είναι εύθηνη του πληρώματος!» ΕΕεεε δεν είναι δυνατόν…. Πώς την πατήσαμε έτσι? Αφού τον είδαμε να γράφει γ@μώτο…  Γυρνάμε στο Service,  και με το αυτοκίνητο του Έκτορα, πάει ο Κώστας ανάποδα τις τελευταίες τουλίπες και βρίσκεται πάλι στον τερματισμό, βρίσκει τον κριτή του δείχνει το καρνέ, ο οποίος λέει πως το έγραψε στο δικό του χαρτί αλλά ξέχασε να το γράψει στο δικό μας. Τι να πεις? Να κάνεις έγκλημα?  Δεν λες τίποτα….
Πίσω στο Service το αμορτισέρ ηλεκτροκολήθηκε , το κιβώτιο σχεδόν τελειώνει και μένει να μπει το ελατήριο στην θέση του για να βιδωθεί και το αμορτισέρ. Χρόνος?  7’. Μπείτε μέσα φωνάζει ο Έκτορας. Στο 2’ όλα είναι έτοιμα, εμείς δεμένοι, η πρώτη στο κιβώτιο, ο γρύλος κατεβαίνει από πίσω, και δρόμοοοοοοο για την αρχής της ειδικής! Τύφλα να έχει το WRC!!! Χαχαχαχαχ Πραγματικά τους ευχαριστώ όλους από καρδιάς!
Ο Μανιαδάκης εντωμεταξύ στο Service δίπλα μας  έχει την δικιά του μάχη! Συμμαζεύουν το ψαλίδι οι μηχανικοί του μπροστά, παίρνει forfetaria για την δεύτερη ειδική και συνεχίζει κανονικά αναζητώντας πλέον μόνο την απόλαυση, πάντα στους ίδιους ρυθμούς! Τέρμα δηλαδή! Φεύγοντας από το Service, μέσα στο Δίστομο,  απέναντι από την εκκλησία, όλοι κάνουμε το ίδιο λάθος! Χάνουμε ένα στενό στο μέτρημα,  και βγαίνουμε αλλού για αλλού. Μαζί μας, Trayan και Δημητριάδης. Είναι η ευκαιρία που ζητάγαμε για να πάρουμε πίσω τα δυόμιση λεπτά από τον Trayanof. Πρέπει να ξεμπλέξουμε πρώτοι από εδώ…. Για άλλη μία φόρα ο Κώστας  δίνει ρεσιτάλ! Μυρίζεται πως το λάθος έγινε αρκετά πίσω, γυρνάμε στο χωριό αμέσως, βρίσκουμε τον δρόμο και μπαίνουμε με μικρό καπέλο στην Τρίτη ειδική και ίσως και μπροστά από τον Trayanof στην κατάταξη ή αλλιώς με πολύ μικρή διαφορά δεύτεροι!
Αναπτέρωση ηθικού, φρέσκο κιβώτιο, πλέον έχουμε και πρώτη που σημαίνει πως δεν θα περιμένουμε πότε θα γεμίσει η Δευτέρα στις ανηφορικές φουρκέτες. Σκληρή στην αρχή της η Τρίτη ειδική αλλά έφτιαχνε μετά και γινόταν αρκετά γρήγορη. Από τα πρώτα χιλιόμετρα το πίσω δεξιά αμορτισέρ ξανασπάει…  έχει σπάσει η κόλληση και το καλάμι πλέον χτυπάει συνεχόμενα πάνω στο κουβούκλιο!  «Ας το τρυπήσει! Εγώ δεν σταματάω!» λέω του Κώστα! «Και με 3 αμορτισέρ το πάω!»  Ευτυχώς μετά από λίγο κατάφερε και πέρασε ανάμεσα στο διαφορικό και την πανάρ, γύρισε προς τα κάτω, κάποιος βράχος το πέτυχε και το κράτησε μαζί του!  Έτσι απαλλαγήκαμε από τον θόρυβο και το περιττό βάρος του!
 Χωρίς πίσω δεξί αμορτισέρ πλέον, φυλάγαμε τις αριστερές, και τάπα στις δεξιές! Έτσι συνεχίζαμε ώσπου πλησιάζαμε σε γρήγορη κατηφορική δεξιά που από την μέση και μετά έκλεινε και στην έξοδο καραδοκούσε βράχος σε μέγεθος κάδου απορριμμάτων. Μπούκα στην δεξιά, μόλις βλέπω πως κλείνει φρένο για να ξεκολλήσει η ουρά και… ακούγεται ένας θόρυβος σαν να έσπασε ντίζα και το πεντάλ του φρένου στο πάτωμα!!!!!!!!!! Διπλοπεταλιά χωρίς νόημα, τα φρένα εξ’αρχής δεν φτάσανε και ο βράχος έρχεται από αριστερά με πολλά, γκάζι δεν πρόλαβα να πατήσω, λίγο ανάποδο παραπάνω όμως έσωσε την κατάσταση και περάσαμε δίπλα του σε απόσταση κάτω από 10cm έχοντας ανακόψει αρκετή ταχύτητα από την παρατεταμένη πλαγιολίσθηση. Πατάμε λίγο από χωραφάκι με τους αριστερούς τροχούς, καθώς αυτό ακολουθούσε μετά τον βράχο,  ξαναμπαίνουμε στον δρόμο και ρολάρουμε . Εν κινήση βάζω κοντά και σταματάω με δευτέρα και χειρόφρενο.  Ο Κώστας δεν έχει καταλάβει τι ακριβός το προκάλεσε όλο αυτό και κοιτάει απορημένος ενώ ρολάρουμε και με βλέπει να βάζω κοντά. «Φρένα!» του λέω ψύχραιμα, «Ζεσταθήκανε?» ρωτάει. « Όχι. μας αφήσανε!» «Τι έγινε ρε μαλάκα?» «Τέλος ρε, σπάσανε, στην είσοδο της στροφής, δεν έχουμε φρένα, ως εδώ ήτανε!» Συνεχίσαμε με κοντές σιγά σιγά μέχρι να βγούμε άσφαλτο που έλεγε η επόμενη τουλίπα και να ανακαλύψουμε πως τελικά το εμπρός δεξί μαρκούτσι υψηλής πίεσης ακουμπούσε στον τροχό όταν τερμάτιζε η ανάρτηση και φθάρθηκε μέχρι να σπάσει τελικά και να μου χαρίσει μία εμπειρία ζωής… ΑΑααα ρε Βασίλη (Ο φρενάς)  μπινελίκια που άκουσες  ξημερώματα Κυριακής, και επειδή ήμουν σίγουρος πως δεν τα άκουγες  τα έκανα ένα replay Δευτέρα πρωί από κοντά!!!
Τηλέφωνο την Κωνσταντίνα, «ΕΛΑ?????» ακούγεται έντρομη…. «Είμαστε καλά βρε, μην τρελαίνεστε… έσπασαν τα φρένα, εγκαταλείπουμε, γυρνάω Δίστομο από άσφαλτο.» «Ούφφφ… Συγνώμη αλλά χeστίκ@, για τα φρένα, μου φτάνει που είστε καλά!» … Χμμμ, μας έχει φοβηθεί το μάτι της αυτής της κοπέλας. Ποιος ξέρει τι φοβόταν ότι θα ακούσει?
31 χιλιόμετρα άσφαλτο έως το Δίστομο χωρίς φρένα, άφιξη στο Service, βλέπουμε πως και το απέναντι σωληνάκι ήταν μακρύ και είχε και αυτό σημάδια φθοράς. Κρίμα το άψογο Service κάναμε πριν, τζάμπα η ταλαιπωρία για 45 χιλιόμετρα ειδικής . Το σωληνάκι καραδοκούσε και ήταν θέμα χρόνου να σπάσει. Κάπου εκεί, να’σου και ο Κουτσουμπός που είχε ήδη εγκαταλείψει και αυτός… «Πόσα χιλιόμετρα είπες ρε γρουσούζη?» τον ρωτάω με χιουμοριστική διάθεση… «200» μου λέει αλλά ταυτόχρονα βλέπει το πληγωμένο κιβώτιο δίπλα του και σκάει στα γέλια! «Σαββάτο γεννήθηκες? Στην πλατεία Κοντζιά εσπάσε!».  Η εγκατάλειψή πλέον είναι δεδομένη, ο Trayanof είναι μόνος του μακριά από τους υπόλοιπους, και με την εγκατάλειψη μας δεδομένη, κάνει αγώνα τακτικής για να φτάσει στον τερματισμό! Κρίμα… αν δεν είχαμε εγκαταλείψει εμείς και ο Μανιαδάκης, θα ήταν θρίλερ για γερά νευρά ο αγώνας! Ο Μανιαδάκης κέρδισε την 4ή και 5ή ειδική αλλά η forfetaria είναι μεγάλη ποινή! Όπως και να έχει, ο Βούλγαρος είναι άξιος αντίπαλος και του άξιζε η πρώτη θέση! Άλλωστε η ταχύτητα δεν το πάν σε αυτούς τους αγώνες. Πλοήγηση, αξιοπιστία αλλά και τύχη είναι εξίσου σημαντικοί παράγοντες και ο Trayanof τους είχε όλους με το μέρος του! Άξιος λοιπόν!  Άξιοι και οι Δημητριάδης – Κάλφας για την δεύτερη θέση στο βάρθρο! Παρά τα όποια προβλήματα είχαν και αυτοί, συνέχισαν και η επιμονή τους ανταμοιφθήκε!
Εμείς κλείσαμε την βραδιά τρώγοντας πάστες και σε ευχάριστο κλίμα μαζί με όλη την ομάδα και άλλους ομοιοπαθούντες συναθλητές Κυριακή  ξημερώματα  σε ζαχαροπλαστείο στην πλατεία του Διστόμου εν ‘μέσω πειραγμάτων και γέλιων!
Κλείνοντας αυτό το τεράστιο post μία συμβουλή σε όλους τους φίλους συναθλητές… Εξ’ιδίας πείρας αποδείχτηκε μεγάλο λάθος να ξεκινήσω τον αγώνα με ένα τόσο καινούργιο και αδοκίμαστο αυτοκίνητο. Οι παιδικές αρρώστιες που θα μπορούσαν να είχαν εντοπισθεί και αντιμετωπιστεί στις δοκιμές, τώρα σε ρυθμούς αγώνα, με ζόριζαν αρκετά να τις συνηθίσω, με γέμισαν αχνός, με προβλημάτισαν, και στο τέλος αποδείχτηκαν ανασφαλείς!!! Όποτε αν δεν είστε 100% σίγουροι για το αυτοκίνητο σας, μην πάτε πουθενά,  δεν τελειώνουν οι αγώνες!
Και του χρόνου!

Φιλικά
Σιούτης Πέτρος
(Οπως παντα απολαυστικες περιγραφες απο τον Πετρο)
Πολυ ατυχια φετος ρε φιλαρακι. Παλι καλα που δεν ειχαμε τα χειροτερα.
Παντως ρε παιδακι μου κατι πρεπει να κανεις με το θεμα ταχυτητα. Να μην προλαβαινει να βλεπει τις τουλιπες ο συνοδηγος ειναι ενα θεμα σε αγωνες πλοηγησης. Να θυμηθω να φερω ηλεκτρικο κολαρο να κανω δωρο στον συνοδηγο σου μπας και σε συνετιζει!!!!