Αποστολέας Θέμα: 24H 4X4 2011  (Αναγνώστηκε 41084 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #60 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 07:59 »
 _thank>

Η αλήθεια ήταν οτι ο αγώνας ήταν άνισος. Ειναι αδύνατο ένα jimnάκι 1300 κυβικών σχεδόν μαμά,  να κοντράρει αυτοκίνητα 3500 + κυβικών με V6 ή V8 κινητήρες, με μετατροπές 30.000+ ευρώ.... ειδικά με πιεσμένο χρόνο που δεν βγαίνει αν δε πας τάπα....

Πιθανόν να έπρεπε να υπάρχει και άλλη κατηγορία για αυτοκίνητα μέχρι 1800 κυβικά...


Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #61 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 09:17 »
Mpravo paidia, kai mono h symmetoxh einai poy metraei (eidika otan ksereis ti se perimenei 0_21 0_21 0_21)

 cl cl cl cl cl cl cl cl cl cl cl cl cl

 Λοιπόν,φιλαράκια μου καλά...πρέπει να κανονίσουμε μια χρονιά να λάβουμε μέρος στον αγώνα ...η γνωστή παρέα!!! Μιλάμε δεν θα μας μείνει άντερο απο το γέλιο...Μόνο να οργανωθούμε καλά...Επειδή δεν πρόκειται να τερματίσουμε...ξέρετε εσείς...σκηνάκια,ψησταριά,παιδάκια,μπύρες κτλ! ;)


Am' etsi to syzhtame, afou me tis klikes pou yparxoyn se ayta ta kyklomata den prepei na ypologizeis kai se polla...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2011, 09:30 από DinDin »
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #62 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 09:27 »
_thank>

Η αλήθεια ήταν οτι ο αγώνας ήταν άνισος. Ειναι αδύνατο ένα jimnάκι 1300 κυβικών σχεδόν μαμά,  να κοντράρει αυτοκίνητα 3500 + κυβικών με V6 ή V8 κινητήρες, με μετατροπές 30.000+ ευρώ.... ειδικά με πιεσμένο χρόνο που δεν βγαίνει αν δε πας τάπα....

Πιθανόν να έπρεπε να υπάρχει και άλλη κατηγορία για αυτοκίνητα μέχρι 1800 κυβικά...


Ρε, άσε τις δικαιολογίες τώρα, το ξέρατε αυτο όταν δηλώνατε συμμετοχή, παλιολουκία... 0_21 ha >:D >:D
Ξέρεις καλά ότι τέτοιοι αγώνες είναι άνισοι και από πλευράς δυνατοτήτων των αυτοκινήτων και από οικονομική πλευρά αν το δεις, ξεκινάς για τη συμμετοχή και τον τερματισμό, δικαιολογίες σαν κι αυτές που αναφέρεις δεν είναι σωστό να λέγονται εκ των υστέρων εφόσον γνωρίζεις από πριν τι θ' αντιμετωπίσεις και επιπλέον είναι άδικο για τους πρώτους... ;)
Είπαμε, το βασικό είναι πρωτίστως να περνάμε καλά και να τερματίσουμε, αν τώρα έρθει και κανένα καλό αποτέλεσμα ακόμα καλύτερα... :) :)
 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #63 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 09:29 »
τωρα δεν ξερω τι να κανω με την κομενη βιδα μεσα στην πισω βαση πηγα να την τρυπησω αλλα
λιγο δυσκολο το βλεπω εχεις καμοια ιδεα?

Pairneis trypanaki kobaltiou 2,5 mm kai anoigeis trypa sto kentro ths bidas. Afou anoiksei h trypa arxise na anebaineis diametrous (p.x.4,6,8...) mexri na thn ksepastrepseis entelos (nomizo oti einai 12mm, den eimai sigouros). Kanonise na ksetrypiseis kai th bash opos leei kai o Antonis kai na baleis perasth bida.
y.g.Perimenoume me agonia ta apotelesmata apo ta amortiser
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2011, 09:31 από DinDin »
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος george36

  • Jimny
  • Μηνύματα: 554
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #64 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 09:34 »
αντωνη εχεις δικιο.
τουλαχιστον εγω δεν περιμενα κατι, ηξερα οτι πηγαινα σε εναν πολεμο με τοξο
τουλαχιστον να μην υπηρχαν ανεξηγητα φαινομενα, εχουμε ακομα καιρο μεχρι

21-12-12 >:D >:D

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #65 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 10:11 »
...εχουμε ακομα καιρο μεχρι

21-12-12 >:D >:D
Μετανοείτε αμαρτωλοί, έφτασε η ώρα....... _1087> _bambr> _235> >:D >:D >:D lol lol lol lol lol lol lol lol
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος fokion

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #66 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 11:27 »
_thank>

Η αλήθεια ήταν οτι ο αγώνας ήταν άνισος. Ειναι αδύνατο ένα jimnάκι 1300 κυβικών σχεδόν μαμά,  να κοντράρει αυτοκίνητα 3500 + κυβικών με V6 ή V8 κινητήρες, με μετατροπές 30.000+ ευρώ.... ειδικά με πιεσμένο χρόνο που δεν βγαίνει αν δε πας τάπα....

Πιθανόν να έπρεπε να υπάρχει και άλλη κατηγορία για αυτοκίνητα μέχρι 1800 κυβικά...



Οποτε μπορεσεις, δες απο κοντα το αυτοκινητο του Δημητριαδη..... και δες τι "φτιαξιμο" (δεν) εχει περαν του 1600 απο μπαλενο μοτερ...
ή ακομα καλυτερα του Ντινου ( το μαυρο..)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2011, 11:31 από fokion »

Αποσυνδεδεμένος fokion

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #67 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 11:30 »

Am' etsi to syzhtame, afou me tis klikes pou yparxoyn se ayta ta kyklomata den prepei na ypologizeis kai se polla...

Κατι συγκεκριμενο ή ετσι να εχουμε να λεμε??

Αποσυνδεδεμένος fokion

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #68 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 11:42 »
Ξεχασα
και οι 2 εχουν Hotbits αμορτισερ και μαντ ελατηρια

( μιλαω παντα για μηχανικές βελτιωσεις - οχι ασφαλειας)

ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ τελικη καταταξη πρωταθληματος αντοχης


Δημητριαδης Jimny 1600
Σταματακης Jimny 1300
Μαρδας Jimny 1600


« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 29, 2011, 11:45 από fokion »

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #69 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 11:46 »
κε Fokion, στα έχω ξαναγράψει με email....  κάποια πράγματα είναι φανερά, κάποια όχι....

Δε γίνεται σε σειρά χιλιμέτρων, με περιορισμό ταχύτητας τα 30 χλμ/ω, να τηρούμε το όριο εμείς, αλλά να μας προσπερνάνε με 80+ χλμ/ω και να μη πέρνουν ποινή. Δηλαδή, πήραμε εμείς καθυστέρηση γιατί δεν προλάβαμε να μεζέψουμε τα χλμ, ενώ οι άλλοι δεν πήραν.... Δε λέω, είχαμε μηχανική βλάβη και βγήκαμε λίγο εκτός χρόνου, αλλά όχι και τόσο πολύ....

Και τέτοια πολλά... Προπορευόμενο όχημα που μπροστά στα μάτια μας πήρε λάθος δρόμο, και δεν μας ξαναπροσπέρασε, βρέθηκε να έχει τερματίσει λίγο πριν από μας....  Τη φαντάστηκε τη διαδρομή μέσα στο βράδυ και μπήκε από αλλού στο σωστό δρόμο? και βρήκε και τη σωστή τουλίπα? και βρέθηκε και μπροστά μας ?

Από πλοήγηση, 1ο και 3ο σκέλος δεν χαθήκαμε καθόλου..... οπότε ? Στο 2ο σκέλος, βγήκαμε λίγο άσφαλτο (εκτός διαδρομής για επιδιόρθωση βλάβης)... Δεν το μετράω αυτό...


Και για τον 1.6 κινητήρα, η διαφορά στα άλογα είναι +32%.... σε αναλογία βάρους αυτού του μικρού αυτοκινήτου, η διαφορά είναι τεράστια.... (μιλάμε για 86 και 125 άλογα αντίστοιχα)

 





Αποσυνδεδεμένος fokion

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #70 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 12:02 »
κατ' αρχην αμα με ξαναπεις "κυριο" θα σε βρισω  lol lol lol απλά εχω "ληγμενο" μαλι  lol lol

θα ηταν ενδιαφερον καποια στιγμη να ανεβει η τελική καταταξη ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ τις ποινες.... θα εκπλαγεις ευχαριστα....
Για να μην αερολογω να σου αναφερω κατι που θυμαμαι
Ο εγγλεζοπουλος που βγηκε 3ος χωρις ποινες ηταν δευτερος
το πρασινο τσεροκι ηταν πρωτο αλλα με τις ποινες πηγε δευτερο
και ο βουλγαρος ηταν 3ος χωρις να υπολογιστουν οι ποινες και ανεβηκε 1ος.

Στη Ζ1 ο Μαρδας ηταν 7ος αλλα επειδη δεν ετρεχε εκειπου δεν επρεπε ανεβηκε 4ος...
Κι αυτες ειναι μονο οι περιπτωσεις που θυμαμαι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ
Προφανως υπαρχουν κι αλλες...

Για το αυτοκινητο που λες οτι πηρε λαθος και βρεθηκε μπροστα σας, παιζουν ολα οσα λες ως πιθανοτητες.
κατ' αρχην να του εκατσε κατατυχη.
ή να ηξερε την περιοχη
( κακα και τα 2 δεν το αμφισβητω.)
εσεις το αναφερατε στην οργανωση? Υποβαλατε ενσταση??

Στη δευτερη που βγηκατε στην ασφαλτο ΑΝ ξεπερασατε καποια αποσταση απο την κανονική πορεια ( νομιζω 5 χλμ ειναι το οριο εκτός αν εχει δωθει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ επιτρεπομενη παρακαμψη για ανεφοδιασμό) εισαστε επεισεις εκτός αγωνα...

Δε νομιζω οτι το συγκεκριμενο μοτερ εχει 125 αλλογα ( του Μαρδα ΣΙΓΟΥΡΑ δεν εχει γιατι ειναι ενα αλλο μοντελο) αλλα για να το λες το δεχομαι.
και παλι ομως δεν εχει σχεση με τα τσεροκι κ.λ.π. 4λιτρα με ροπες με αναρτησεις με μπλοκε ( δεν εχουν ΚΑΝΕΝΑ απο τα 3 ΟΥΤΕ ΚΑΝ περιορισμενης).
Και σε τελική αναλυση του Σταματακη ειναι 1300....

ΜΗΝ "μπερδευετε" την εμπειρια που αναμφισβητητα εχουν εχοντας τρεξει δεκαδες αγωνες τα τελευταια χρονια με εσας που πιανετε ροαντμπουκ μια φορά το χρονο ( μην το παρεις στραβα δεν το λεω υποτιμητικά) και αν....
αυτοι εχουν "αποκρυπτογραφησει" την τουλιπα πριν καν φτασουν σε αυτην....

Απλά με στεναχωρει να ακουω για "κλικες" και αλλα σχετικά....

Αποσυνδεδεμένος fokion

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #71 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 12:09 »
Ξεχασα
αλλα δε θελω να κανω edit

Οτι ο Δημητριαδης ο ΜΑρδας και ο σταματακης "κουβαλανε" κι ενα φουλ ρολλκειτζ με οτι σημαινει αυτο απο ΠΡΟΣΘΕΤΟ βαρος σε ( οπως κι εσυ λες) ενα τοσο μικρό αυτοκινητο... ( + ενισχυσεις σε αξονες + ενισχυσεις σε βασεις αμορτισερ + ενισχυσεις στη μετοπη + ενισχυσεις στο σασι απο τις τοσες φορες που εχει κοπει +  + +.......) σε σχεση με ενα νορμαλ αυτοκινητο..

Αποσυνδεδεμένος fokion

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #72 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 12:15 »
και κατι που μου ηρθε τωρα στο μυαλό.
Μια ακομα πιθανοτητα, ειναι να χαθηκε οντως, κι επειδη το καταλαβε πηρε την οργανωση και "τον εβαλε στο σωστο δρομο" με την αναλλογη ποινη βεβαια...

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #73 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 12:17 »
ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΎΟ ΠΛΗΡΏΜΑΤΑ!!  cl cl

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24H 4X4 2011
« Απάντηση #74 στις: Νοέμβριος 29, 2011, 12:36 »
κατ' αρχην αμα με ξαναπεις "κυριο" θα σε βρισω  lol lol lol απλά εχω "ληγμενο" μαλι  lol lol
ΟΚ

εσεις το αναφερατε στην οργανωση? Υποβαλατε ενσταση??
Οχι και ούτε πρόκειται... α) δεν μπορούμε να το αποδείξουμε, β) δεν καιγόμαστε να πάρουμε το κύπελο από άλλα χέρια... γ) το χαβαλέ μας τον κάναμε, και το βρισίδι μας το ρίξαμε στον Αθανασίου όπως "ζήτησε" το Σάββατο, για την καθυστέρηση των αποτελεσμάτων... Από τη κούραση και το κρύο μας είχε πιάσει όλους τρέμουλο...

Στη δευτερη που βγηκατε στην ασφαλτο ΑΝ ξεπερασατε καποια αποσταση απο την κανονική πορεια ( νομιζω 5 χλμ ειναι το οριο εκτός αν εχει δωθει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ επιτρεπομενη παρακαμψη για ανεφοδιασμό) εισαστε επεισεις εκτός αγωνα...
Δεν πήγαμε πάνω από 400 μέτρα εκτός διαδρομής

ΜΗΝ "μπερδευετε" την εμπειρια που αναμφισβητητα εχουν εχοντας τρεξει δεκαδες αγωνες τα τελευταια χρονια με εσας που πιανετε ροαντμπουκ μια φορά το χρονο ( μην το παρεις στραβα δεν το λεω υποτιμητικά) και αν....
αυτοι εχουν "αποκρυπτογραφησει" την τουλιπα πριν καν φτασουν σε αυτην....
Δεν τα βάζω με την εμπειρία, αλλά όχι οτι δεν μπορούμε να βγούμε και εμείς χωρίς λάθος... όπως και έγινε... τα πήγαμε άψογα, με μόνο 5 αγώνες στο ενεργητικό μας. Η κούπα άλλωστε το 2009 κάτι έλεγε....

Απλά με στεναχωρει να ακουω για "κλικες" και αλλα σχετικά....
Είναι δύσκολο να αποδείξεις το αντίθετο, όταν υπάρχουν άπειρες ενδείξεις... Ας μην τις ονομάσουμε όμως αποδείξεις, αφού δεν είναι αυτός ο σκοπός της συμμετοχής μας....

Και ειλικρινά, τέθηκε συζήτηση να μη συμμετέχουμε ξανά στο μέλλον, εμείς και μερικά πληρώματα ακόμα, μιας και το κόστος συμμετοχής-καυσίμου-ζημιών είναι μεγάλο, με ανταπόδοση μόνο το χαβαλέ, τον οποίο ούτως ή άλλως, μπορούμε να τον κάνουμε και αλλιώς..... Και πρόσθεσε και τον όλο εκνευρισμό από τις μικρολεπτομέροιες.....

Τέλος πάντων... του χρόνου βλέπουμε... Αν έχουμε μεγαλύτερο σπόνσορα το ξανασκεφτόμαστε....