Φιλε μου επειδη και εγω πριν παρω jimny ειχα ibiza top gun(το εχω ακομα δηλαδη) οποτε καταλαβαινεις τι ξενερα εφαγα οταν το πρωτοδηγησα!
Τωρα πλεον παιρνω πιο πολυ το jimny και το ibiza το βγαζω μονο για να ξεκ@υλωνω καμια φορα!
Οτι καιει...καιει μετα τα 120!
Θα συμφωνησω απολυτα με τους προλαλησαντες σε οτι σου ειπαν..τωρα η αποφαση ειναι δικια σου!
Κατι μου λεει το nickname σου*
Και γω το κουπρα για ξεκ@υλωμα το εφτιαξα ετσι. Κακα τα ψεμματα δεν μπορεις να το δουλευεις καθε μερα και να ειναι και στην πενα ενα αμαξι (πχ coilover και να πονας σε καθε λακουβα κτλπ).
Αρα το τζιμνι ουσιαστικα θα παει στα χερια του πατερα μου και θα παρω πισω ενα 1400αρι ιμπιζα (με βελτιωση τοπ γκαν+) που οδηγει εκεινς τωρα για να το εχω για καθημερινο εγω.
Το τζιμνι οπως προειπα σπανια θα ρυμουλκει.
Αρχικα το σεναριο ηταν να παρω το 1600αρι γκραν βιταρα μιας και το ηθελα για ασφαλτο και για πρωτο αμαξι για ολες τις δουλειες.
Τελικα αλλαξαμε σεναριο και ειπαμε για τζιμνι ωστε να κανω σκατζα με το ιμπιζα του πατερα μου.
Εφοσον θελει μικρο μοτερακι για να μην καιει και για να βολευεται και αυτος και εγω με ρυμουλκηση, jimny it is...
νοικιαρικο ουτε κατα διανοια φυσικα.
Ρυμουλκηση επειδη δεν εχει φρενα το τρειλερ του πατερα μου (καλα το δικο μου φτανει τονο δεν ειναι μεγαλο πολυ) το καταλαβαινω οτι θα ειανι δυσκολο. Το ατιμο το παλιομπεμβε ρε παιδια αμαξι του 82 και δεν μασαει ρυμουλκηση, μονο το μοτερ του ειναι νωχελικο πλεον μετα απο 500 000 χιλιομετρα.