Αποστολέας Θέμα: Αγορα μεταχειρισμενου. Τι να προσεξω. Ποια εκδοση 4wd λεβιε-κουμπια? κτλπ  (Αναγνώστηκε 17974 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος brwmogazos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 18
Καλημερα,

θελω να ψαξω για μεταχειρισμενο τζιμνι.

Οι ερωτησεις μου ειναι οι εξης.

Που ποναει το αμαξι αυτο. Τι πρεπει να κοιταξω σε ενα μεταχειρισμενο?

Κοστος συντηρησης?

Καταναλωση?

Ταξιδι εθνικη με ποσα κμ πας ανετα?

Ρυμουλκηση σκαφους μεχρι 1 τονο...πως τα καταφερνει?

Ποιο να προτιμησω? Το φεις λιφτ με το νεο σαλονι-κουμπια η το παλιοτερο με τον λεβιε?

Σορρυ που τα γραφω μαζεμενα.

Το αμαξι θα το παρω μαζι με τον πατερα μου , λεγοντας μαζι εννοω οτι εγω θα το χρησιμοποιω ψιλοσπανια, πχ για να ρυμουλκησω την βαρκα καμια φορα αντε και για κανα κυνηγι...

Εκεινος επιμενει στην εκδοση με λεβιεδες γιατι ακουσε οτι ρυμουλκουν καλυτερα. Εγω επιμενω στην νεα γιατι εχει νεο σαλονι και πιστευω οτι δεν μπορει η σουζουκι να ΄χαλασε΄τις δυνατοτητες του με τα κουμπια...

Σας παρακαλω μια αναφορα στα παραπανω θα ηταν πολυ χρησιμη και καθοριστικη...

Δημητρης

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Για νορμάλ χρήση (και όχι barbarian) το νέο είναι μακράν καλύτερο. Ακόμα και τα κοντά/αργά του είναι καλύτερα.
Σίγουρα η έκδοση με λεβιέδες ΔΕΝ ρυμουλκεί καλύτερα.
Από την άλλη το jimny δεν μπορείς να το έχεις μόνο ως καθημερινό αυτοκίνητο, είναι ΠΟΛΥ χειρότερο από οτιδήποτε κυκλοφορεί με τέσσερις ρόδες (αν εξαιρέσεις τα τρακτέρ).
Υπολόγισε καταναλώσεις δίλιτρου, επιδόσεις παπιού, μηδενικούς χώρους αποθήκευσης, ανύπαρκτη ποιότητα κύλησης/άνεσης, τραγική οδική συμπεριφορά. Αλλού όμως είναι οι χάρες του, στο βουνό. Και μόνο έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται, ως καθαρόαιμο 4x4.

Που ποναει το αμαξι αυτο. Τι πρεπει να κοιταξω σε ενα μεταχειρισμενο?

Γενικά δεν πονάει πουθενά. Το μόνο προσπάθησε να αποφύγεις το κάμπριο.
Σκάφος μέχρι 600-700 kgr το πάει καλά. Για ένα τόνο θα ζορίζιστει λίγο πιστεύω (αλλά θα το τραβήξει)
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Ρυμουλκώ εγώ πάνω από τόνο... κανένα πρόβλημα σε οποιαδήποτε γλύστρα, θέλει προσοχή στον δρόμο, κυρίως στα φρένα...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος cybertaz

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 286
  • Φύλο: Άντρας
  • σπίτι μου....ο βυθός!
    • Sea gate Club
 Ρυμουλκο εγω 1.600 κιλα σκαφος....no probl και ειναι με το λεβιε

Αποσυνδεδεμένος brwmogazos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 18
ευχαριστω για τις απαντησεις παιδες

keep them coming.

Ειδα προχθες στην μαρινα Γλυφαδας, οκ μια απο τις 3 τζιμνι που ειχε 1μιση tn σκαφος πισω του και λεει οτι και εθνικη ερχοταν 100αρες

Για πειτε λιγο ταχυτητες ταξιδιου με σκαφος πισω...100αριζει?

Εθνικη πας 120 η δουλευει ψηλες στροφες και καιει σε αυτο το φασμα?

Αποτι διαβασα η εκδοση με τους λεβιεδες ειναι πιο αξιοπιστη στον τομεα οτι με τα κουμπια μπορει να ξυλωσεις κανα καλωδιο απο κατω και δεν μπορει να κομπλαρει η 4κινηση. Αυτο λυνεται με καμια ποδια?

Απο χωρους οντως ξερω δεν εχει...ο πατερας μουτ ο θελει για μεσα στην πολη για να μην καιει λεει...και φυσικα και για κανα μικρο ταξιδακι...

εχω παει ταξιδι ριτσωνα με φιλο 3καβαλοι και λογω αναρτησης πισω χοροπηδαγα σαν τρελλος.

Ειναι ωραιο αμαξακι δεν λεω απλα αναγκαζομαστε να παρουμε τζιποειδες για να μπορουμε να ρυμουλκουμε και τιποτα εστω 1 φορα το χρονο...

Το φεις λιφτ τι βελτιωσεις εχει απο το παλιο?

Επισης η εκδοση σπορ τι παραπανω εχει?

Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις. Ελπιζω να τις δουμε μια μια για να μου λυνονται οι αποριες.

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever

Για πειτε λιγο ταχυτητες ταξιδιου με σκαφος πισω...100αριζει?

Εθνικη πας 120 η δουλευει ψηλες στροφες και καιει σε αυτο το φασμα?


Φιλικά, καλύτερα παράτα το......Με έναν τόνο πίσω και ταχύτητα 100+, θα είσαι, εκτός από παράνομος, σαν τον Χάρο παγανιά......

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Αν είσαι "brwmogazos"  :) καλύτερα μην πάρεις Jimny... δεν κάνει για εσένα...

Φιλικά..



Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος brwmogazos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 18
Τελικα αυτο το nickname (παροτι τοχω απο το 98 για πλακα) ειναι παρεξηγιαρικο  lol

Παιδες  σχεδον 31 ειμαι. Για να βγαζω τα βρωμογκαζα ενστικτα μου εχω ενα ιμπιζα κουπρα σφυριλατο GT28RS setup :p

Απλα μεχρι σημερα για δευτερο εχω ενα bmw 518 ε28 του 82. Ταφος δηλαδη απλα 100 εθνικη με την βαρκα πισω πηγαινα σταθερα διχως προβλημα. αντε και 120 αλλα σπανιοτερα. Με αυτα τα δεδομενα ρωτω αν εχει αντιστοιχες δυνατοτητες το τζιμνι. φυσικα και δεν περιμενω να ειναι gran vitara... :D απλα κατω απο 100 σε παιρνει ο υπνος στο τιμονι ρε παιδες. Σαν να εχεις ΙΧ και να πηγαινεις κατω απο 140 εθνικη...βαριεσαι, κοιμασαι...ο καθενας εχει τον ρυθμο του βεββαια.

Το παλικαρι που συναντησα στην Γλυφαδα μουπε οτι παει 120 εθνικη αλλα μου φανηκαν πολλα γιατι μου πεταξε κατι για 140αρες αδειο το τζιμνι εθνικη και απο εκει μυριστικα οτι μαλλον λεει φιδιες...

Λιγες ακομα πληροφοριες παιδες να το σιγουρεψω σας παρακαλω!

Αποσυνδεδεμένος george36

  • Jimny
  • Μηνύματα: 554
  • Φύλο: Άντρας
140 μονο του παει , αλλα εσυ μην εισαι μεσα >:D

Αποσυνδεδεμένος brwmogazos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 18
140 μονο του παει , αλλα εσυ μην εισαι μεσα >:D

αχαχχα καλα τοχα καταλαβει.
Εθνικη γενικοτερα πχ 2καβαλο πως παει? 120αρα σταθερα? η ζοριζεται?


Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
πάνω από 100 με ρυμούλκα το ξεχνάς... κ να το ζορίσεις κ να πάει, θα αρχίσει να "ψαρεύει" το τρέιλερ, θα δεις ότι το jimny (λόγω του ότι είναι πλέον πισώβαρο) έχει γίνει πολύ ευαίσθητο σε ανέμους κ ελάχιστες "τιμονιές", εν ολίγοις θα αρχίζεις να φοβάσαι εσύ...

συνήθης ταχύτητα με ρυμούλκα είναι τα 80 σε εθνική, με καλές καιρικές συνθήκες, χωρίς κίνηση (για να μην έχεις πολλά απρόβλεπτα φρένα) κ καλό οδόστρωμα (δηλ δεν μιλάω για Πατρών)...

άνευ ρυμούλκας, περί ορέξεως... το αυτοκίνητο ενδεχομένως να κατεβάζει κ το κοντέρ όλο, εσύ μέσα? αν ακούω cupra, φαντάζομαι πως μόλις δεις το τιμόνι του jimny μετά τα 120 κ πως στρίβει κ πως γέρνει, θα αρχίζεις τα γαλλικά (το ίδιο παθαίνω κ εγώ όταν έχω καιρό να το πάρω κ το έχω ξεσυνηθίσει).
 
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Καλησπέρα και από εμένα.
Φίλε η δουλειά μου είναι τα σκάφη και εκτός από service,παροχή υπηρεσιών κλπ κάνω και μεταφορές σε όλη την Ελλάδα.
Λοιπόν αρχικά να σου πω ότι το jimny το έχω για 2ο αμάξι αλλά δεν με έχει προδώσει πουθενά.
Για ρυμούλκυση θα επέλεγα σαφώς με τον λεβιέ όπως και τόσα χρόνια σε όλα μου τα 4χ4 χωρίς να θέλω να πω ότι τα κουμπιά είναι άχρηστα.Εμένα προσωπικά μ'αρεσει ο λεβιές.
Με έναν τόνο από πίσω μάλλον με 70-80χλμ/ώρα θα πηγαίνεις.To 100-120 πρέπει βασικά να το ξεχάσεις με οποιοδήποτε αμάξι κατά τη ρυμούλκηση γιατί κάθε χρόνο έχουμε απώλειες...
Υστερεί λίγο στα φρένα αλλά με μικρό κόστος έχεις καλό αποτέλεσμα.
Αν τελικά καταλήξεις σε jimny για τη ρυμούλκηση του ενός τόνου θα σου πρότεινα ένα ζευγάρι πλύμνες χειροκίνητες (κομπλαδόροι) για να μην μείνεις ποτέ από 4χ4,Ένα καλό σετ δισκόπλακες-τακάκια,λάστιχα 50-50 και τακτικός έλεγχος στα ρουλεμάν του αυτοκινήτου και του τρείλερ.
Τι σκάφος έχεις αν επιτρέπεται?(σόρρυ για το off-topic)
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος Argonautis70

  • Jimny
  • Μηνύματα: 42
  • Φύλο: Άντρας
Σε δρόμους με καλό οδόστρωμα (εθνική / αττική οδό) , όντως το jimny πιάνει πάνω από 140 km/hr.
Όταν το δοκίμαζα όταν το είχα πρωτοπάρει, σε ελαφρά κατηφορική ευθεία και χωρίς πλάγιους ανέμους, είχα τερματίσει το κοντέρ αρκετές φορές, αλλά γενικώς κάτι τέτοιο δεν συνίσταται καθότι δεν είναι και το σταθερότερο αυτοκίνητο.
Η κατανάλωση πάντως πάνω από τα 120-130 χτυπάει κόκκινο (16-18 lt /100 km).

Αποσυνδεδεμένος brwmogazos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 18
Καταλαβα αρα ξεχνω τις 100αρες + που πηγαινα με το μπεμβε και συμβιβαζομαι με 80αρες.
Οκ, απλα να δω τις δυνατοτητες του λιγο θελω. Αλλωστε daily driver θα το εχει ο πατερας μου, εγω πιο σπανια θα το παιρνω εκτος και αν το καβατζαρω για τα εργοταξια.

Εγω εχω μια Νικιτα 4.50 με 2 μηχανες πανω και φουλ εξοπλισμο με τρειλερ ελξις. Εχει αρκετο φορτιο.

Του πατερα μου ειναι ενα best 532 καμπινατο επισης με 2 μηχανες με τρειλερ αμερικανικο calkins αλλα αυτου φτανει τον 1μιση τονο. Σπανια το ρυμουλκουμε αυτο γιατι το μπεμβε τα εχει φαει τα ψωμια του και ζοριζεται σε ανηφορες.

Το μειονεκτημα με τ ακουμπια ποιο ειναι? Πνευματικα-υδραυλικα κομπλαρει η 4κινηση? Και χρειαζεται καποια ποδια επανω (υπαρχει κατι ετοιμο?) για να προστατεψεις καλωδιωσεις-μαρκουτσια?

Για 2 φορες το χρονο ρυμουλκηση συζηταμε, οχι καθε βδομαδα :).

Αρα θα εχει ασφαλτινο χαρακτηρα κυριως. Αγοραζεται απλα για να μπορουμε να ρυμουλκουμε μια το χρονο οπως λεμε, για κανα κυνηγι αραια και που, αλλα κυριως γιατι θεωρειται οικονομικο (προσωπικα πιστευω πως καει αρκετουτσικα για αμαξι πολης), αλλα εφοσον δεν θα ειμαι εγω ο 1ος οδηγος δεν με νοιαζει. Αλλωστε απο καταναλωση ειμαι συνηθισμενος απο το ιμπιζα. 5-6 πατηματα 2ες -4ες με την μεγαλη πιεση ρουφαει το 1/4 το τεποζιτου  :o

Αποσυνδεδεμένος Chris7jimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 130
  • Φύλο: Άντρας
Φιλε μου επειδη και εγω πριν παρω jimny ειχα ibiza top gun(το εχω ακομα δηλαδη) οποτε καταλαβαινεις τι ξενερα εφαγα οταν το πρωτοδηγησα!
Τωρα πλεον παιρνω πιο πολυ το jimny και το ibiza το βγαζω μονο για να ξεκ@υλωνω καμια φορα!

Οτι καιει...καιει μετα τα 120!
Θα συμφωνησω απολυτα με τους προλαλησαντες σε οτι σου ειπαν..τωρα η αποφαση ειναι δικια σου!



Κατι μου λεει το nickname σου*   ;)