Καταλαβα αρα ξεχνω τις 100αρες + που πηγαινα με το μπεμβε και συμβιβαζομαι με 80αρες.
Οκ, απλα να δω τις δυνατοτητες του λιγο θελω. Αλλωστε daily driver θα το εχει ο πατερας μου, εγω πιο σπανια θα το παιρνω εκτος και αν το καβατζαρω για τα εργοταξια.
Εγω εχω μια Νικιτα 4.50 με 2 μηχανες πανω και φουλ εξοπλισμο με τρειλερ ελξις. Εχει αρκετο φορτιο.
Του πατερα μου ειναι ενα best 532 καμπινατο επισης με 2 μηχανες με τρειλερ αμερικανικο calkins αλλα αυτου φτανει τον 1μιση τονο. Σπανια το ρυμουλκουμε αυτο γιατι το μπεμβε τα εχει φαει τα ψωμια του και ζοριζεται σε ανηφορες.
Το μειονεκτημα με τ ακουμπια ποιο ειναι? Πνευματικα-υδραυλικα κομπλαρει η 4κινηση? Και χρειαζεται καποια ποδια επανω (υπαρχει κατι ετοιμο?) για να προστατεψεις καλωδιωσεις-μαρκουτσια?
Για 2 φορες το χρονο ρυμουλκηση συζηταμε, οχι καθε βδομαδα
.
Αρα θα εχει ασφαλτινο χαρακτηρα κυριως. Αγοραζεται απλα για να μπορουμε να ρυμουλκουμε μια το χρονο οπως λεμε, για κανα κυνηγι αραια και που, αλλα κυριως γιατι θεωρειται οικονομικο (προσωπικα πιστευω πως καει αρκετουτσικα για αμαξι πολης), αλλα εφοσον δεν θα ειμαι εγω ο 1ος οδηγος δεν με νοιαζει. Αλλωστε απο καταναλωση ειμαι συνηθισμενος απο το ιμπιζα. 5-6 πατηματα 2ες -4ες με την μεγαλη πιεση ρουφαει το 1/4 το τεποζιτου