Πλεονεκτήματα:
α) Δε χρειάζεται να ανησυχείς για κομένα σωληνάκια, χαλασμένα βαρελάκια υποπίεσης και χαλασμένες βαλβίδες τετρακίνησης (όλα τα είχα πάθει)...
β) Σχεδόν δε χρειάζονται συντήρηση, δε σπάνε, δε χαλάνε, σε αντίθεση με τις αυτόματες (σκούριασε η μία, χάλασε και μία φλάτζα που έχει και δε δούλευε, και εκεί πήρα την απόφαση)...
γ) Έχεις κοντές σχέσεις με πίσω κίνηση...
δ) Το βασικότερο όλων, δεν αγχώνεσαι μη μείνεις χωρίς τετρακίνηση όταν τη χρειαστείς (και συνήθως θα είναι σε δύσκολο σημείο)...
ε) Είναι φθηνότερες από τις εργοστασιακές...
Μειονέκτημα (το μόνο):
Πρέπει να κατεβαίνεις να εμπλέκεις και να απεμπλέκεις τις πλύμνες όταν θέλεις να βάλεις και να βγάλεις την τετρακίνηση. Όταν πάς βόλτα εκτός αυτό δεν είναι πρόβλημα, τις κουμπώνεις με το που πατάς χώμα και τις ξεκουμπώνεις όταν βγαίνεις άσφαλτο για να φύγεις, όταν όμως οδηγείς στην άσφαλτο και ξαφνικά πέσεις σε γλιστερό οδόστρωμα (πχ λόγω βροχής), είναι λίγο μανίκι...