Δοκίμασε σιδερένιες ζάντες, εμένα με εκείνες δεν τρέμει καθόλου, ούτε ελάχιστα.ενω με τις αλουμινίου τρελαίνεται.Εβγαλα τους μπροστινούς αποστάτες τώρα και δεν τρέμει..
σε αυτο ισως ευθυνεται οτι δεν κανουν καλο ζυγισμα στις αλουμινιου. για αυτο λεμε ΚΑΛΟ ζυγισμα απο καλο μηχανημα, καποιοι μαλλον δεν εχουν τους ανταπτορες για να κατσει καλα η ζαντα
Εχω παρει το αμαξι μετα απο αλλαγη μπροστινου συστηματος, ολοκαινουριες ζαντες, και στον δρομο χτυπαγα φραπε στο τιμονι. το προβλημα ηταν οτι αφτος που ζυγισε τις ζαντες πρεπει να ηταν η ασχετος η απλα βαριοταν και καρφωσε οπου βρηκε τα βαρυδια. μολις το ζυγισα σε αλλο μαγαζι, ηταν λες και οδηγας Lexus
το καλο μηχανημα δε ξερω πως εννοειται. ομως σε λαστιχα που εχω παει, εχω δει οτι κατα το ζυγισμα το μηχανημα του σκαναρει την ζαντα με μια ακτινα για τυχον χτυπηματα, στραβωματα κλπ τα οποια του τα δειχνει σε οθονη και οταν πρεπει να βαλει καποιο βαρυδι, του δειχνει με λειζερ σε ποιο σημειο να το βαλει και ποσα γραμμαρια. υποθετω λοιπον οτι αυτο το μηχανημα δεινει καλυτερη ακριβεια στο ζυγισμα απο ενα κλασικο μηχανημα. στην οδηγηση παντως δειχνει οτι οντως εχει γινει πιο καλο ζυγισμα