200000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ δεν ξερω να σου λεει κατι !!!!
η φλαντζα που εχουν αυτα τα μοτερακια ειναι μεταλικη και οχι απο περμανιτη
ο περμανιτης οταν σηκωση θερμακρασια το μοτερ καιγετε και γλιτωνης το καπακι
η μεταλικη ειναι καλυτερη απλα πρεπει να εχεισ το νου σου να μην σηκωση θερμακρασια το μοτερ γιατι απλα ραγιζει στο πιο ζεστο του σημειο που ειναι μεταξει 3-4 κυλινδρου
το μοτερ σηκονη θερμοκρασια
1 αμα κοληση ο θερμαστατης (σπανιο)
2 χαλαση το υδραργιρικο της φτερωτης
3 τρυπιση κανενα κολαρο (σπανιο)
4 αντλια νερου
5 αυτο το κρατισα για το τελος το πιο σημαντικο
για καποιο λογο το μεταλο των jimny to αλουμινιο του κινητηρα δηλαδη με την ηλεκρολιση του αντιψυκτικου βγαζει ανα πραγμα σαν αμμο που ειναι ουσιαστικα ψυγματα αλλουμινιου
αυτα πανε και καθοντε στον πατο του ψυγειου και καποια στιγμη φραζει και ανεβαζει θεμοκρασια
τοσο απλα
η λυση ειναι καθε 2 χρονια να αλλαζεις το αντιψυκτικο ( η παραφλου οτι εχει μεσα) αφου προτα πλυνης πολυ καλα το ψυγειο με καθαρο νερο
μετα ψαχνεις να βρεις ενα πολυ καλο αντιψυκτικο το οποιο να ειναι για αλυμινενια ψυγεια και μοτερ
μην τσιγκουνεφτης τα λεφτα σου συνηθως οτι πληρωνης περνης και αυτα που υποσχοντε για λιπανση αποθερμανση κτλ τα κανουν
σε αντιθεση με κατι πρασινα νερα που πουλανε με 5 ευρω
εγω εβαλα red line στην τελευταια μου αλλαγη και στην μηχανη και στο αμαξι ( και πινω και ενα σφινακη καθε πρωι
)
http://www.redlineoil.com/Default.aspx τωρα σιγουρα υπαρχουν κ αλλα καλα προιοντα αλλα εγω εχω φαει κολλιμα με αυτο !!!( το φαρμακο για τον καρκινο
)