To Roll Cage για να το χρησιμοποιησει κανεις σε χρηση δρομου δεν νομιζω να αυξανει την ασφαλεια των επιβαινωντων, αλλα το αντιθετο θα ελεγα.
Που το στηριζω αυτο?
Επειδη εχω τρεξει πολλες φορες με αγωνιστικο αυτοκινητο πρεπει να γνωριζετε κατι πολυ απλο.
To Cage, αν δεν εχεις βαλει προστατευτικα μαξιλαρακια πανω του (υπαρχουν για τετοια χρηση ακριβως), δεν φερεις ζωνες 4 σημειων ή 6, και μπακετ αγωνιστικα καθισματα λειτουργει με λαθος τροπο. Σιγουρα δε θα παραμορφωθει η καμπινα, αλλα σιγουρα θα παραμορφωθει οποιοδηποτε κεφαλι βρεθει σε επαφη με αυτο.
Οι ζωνες χρειαζονται για να παραμενουν οι επιβαινοντες σταθεροι πανω στην πλατη του καθισματος, και με τις τρυπες που εχουν τα αγωνιστικα καθισματα να παραμενουν και αυτες με τη σειρα τους σταθερες. Το μονο που θα μπορει να κουνησει πανω απο το καθισμα ειναι το κεφαλι το οποιο σε αγωνιστικες καταστασεις φερει κρανος, το οποιο ερχεται σε επαφη με τα μαξιλαρια που υπαρχουν πανω στο cage.
Σε αντιθετη περιπτωση, οι ζωνες οι εργοστασιακες ειναι αρκετα πιο χαλαρες (σκεφτειτε πως το κεφαλι φτανει κοντα στο τιμονι γι αυτο και βαζουν αεροσακους) οποτε φανταστειτε μια επαφη σε ενα σιδερο στο πλαι με το κεφαλι να απεχει 10εκ. και οχι 40 ή 50εκ. που απεχει το πλαστικο τιμονι.
Γι αυτο και ολες οι εταιρειες που βγαζουν cage για χρηση δρομου δεν εχουν καμια "σιδεριά" μπροστα αλλα μονο πισω και στο συνοδευτικο χαρτι που εχουν αναφερουν πως δεν πρεπει να καθεται κανεις εκει (και ας εχει καθισματα-ουσιαστικα απλα αυτες απαλασσονται της ευθυνης).
Αυτα σε μια περιπτωση τουμπας των 4χλμ/ωρα μπορει να φαινονται ψηλα γραμματα, αλλα το θεμα ειναι πως κανενας μας δε θα φτασει μεχρι την εκτος δρομου διαδρομη που θελει δια μεσω διακτινισμου, αλλα θα μπει στο δρομο με ταχυτητας ανω των 60-80χλμ/ωρα.