Αποστολέας Θέμα: Κίνηση με υδρογόνο  (Αναγνώστηκε 9257 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vlado

  • Jimny
  • Μηνύματα: 9
Κίνηση με υδρογόνο
« στις: Απρίλιος 25, 2011, 23:25 »
Παιδιά καλησπέρα και χρόνια πολλά.

Έχει ακούσει κάποιος από εσάς για σύστημα υδρογόνου? σε συνεργείο που ρώτησε φίλος, του είπαν 700 ευρώ τελική τιμή και πλεονεκτήματα όπως καλύτερη απόδοση κινητήρα και χαμηλότερη κατανάλωση.. Θα περιμένει 2-3 μήνες να δει σε κάποιου γνωστού το αυτοκίνητο αν όντως υπάρχει διαφορά και αν αξίζει τον κόπο... Γνωρίζει κάποιος από εσάς κάποια λεπτομέρεια? (πως δουλεύει αυτό το σύστημα, πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα κτλ).

Αποσυνδεδεμένος Morpheus

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 279
  • Φύλο: Άντρας
  • The future belongs to those who believe.
Απ: Κίνηση με υδρογόνο
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 26, 2011, 01:08 »
Φιλέ μου καλή ιδέα και πιο οικονομική από το υγραέριο, σαν εγκατάσταση. Αλλά από πού θα μπορεί να  προμηθεύετε υδρογόνο ? Επίσης καλή λύση είναι να το κάνεις ηλεκτροκίνητο. Δεν ξέρω λεπτομέρειες αλλά πιστεύω είναι πιο προσιτό. Η μόνες πληροφορίες που έχω είναι αυτά τα 2 link

http://www.youtube.com/watch?v=TDl5chnIW5Q&feature=related

http://www.goldenmotor.com/
Sorry Για τα ορθογραφικα.
The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κίνηση με υδρογόνο
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 26, 2011, 08:56 »
χαχαχαχα..... την έχω ψάξει τη δουλειά...

Ναι, ο κινητήρας πράγματι δουλεύει..... Δεν είναι σκέτο υδρογόνο, αλλά ΗΗΟ. 2 υδρογόνα και 1 οξυγόνο. Παράγωγα ηλεκτρόλυσης καθαρού νερού, σε μίξη....

Το μίγμα είναι άκρως εκρηκτικό, και με μηδενικές εκπομπές μόλυνσης.

Τρία θέματα αντιμετωπίζεις :

1) Ξοδεύεται (και κοστίζει) περισσότερο ενέργεια διάσπασης του νερού σε ΗΗΟ από αυτήν που παράγει κατά την καύση. Η μόνη λύση είναι να χρησιμοποιείς ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Πάλι το κόστος εγκατάστασης είναι μεγάλο, σε σχέση με την παραγωγή ΗΗΟ.

2) Το μίγμα δεν μπορείς να το κρατήσεις σε ντεπόζιτο σε υγρή μορφή...  2_ag (θα ήταν νερό). Αρα κουβαλάς φιάλη σε υψηλή πίεση, και με περιορισμένη ποσότητα. Εχουν γίνει προσπάθειες παραγωγής ΗΗΟ on board σε οχήματα. Εννοείται οτι δεν είναι αρκετή η παραγωγή, και δεύτερον, (οπως προανέφερα), θα γονατίσεις τον κινητήρα, αφού θα θες περισσότερη ενέργεια για τη διάσπαση από αυτή που προσφέρει η καύση. Αρα χρειάζεσαι και βενζίνη ή κάποιο άλλο συμπλήρωμα. Αρα καταλήγουμε πάλι στις ΑΠΕ για την παραγωγή, και πρόβλημα στην αποθήκευση και μεταφορά του καυσίμου.

3) Είναι πολύ εκρηκτικό αέριο, και χρειάζεται ειδικές διατάξεις αντεπίστροφης λειτουργίας, ωστε να μην κινδυνέψει το ντεπόζιτο με έκρηξη. Η φλόγα (και η έκρηξη) εύκολα μεταφέρονται μέσα από σωληνάκια. Δεν χρειάζεται ατμοσφαιρικός αέρας για να γίνει η καύση.



Αποσυνδεδεμένος tolis17

  • Jimny
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κίνηση με υδρογόνο
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 13, 2012, 23:15 »
Δεν θελω να ερθω σε αντιπαραθεση με κανεναν , στην τελικη κουβεντα κανουμε! Θα ηθελα πρωτα απο ολα να πω πως αν καποιος δεν εχει τοποθετησει συστημα υδρογονου δεν ειναι σωστο να κρινει το προιον γιατι ετσι παραπληροφορουμε τον κοσμο που διαβαζει τα σχολια και τις παρατηρησεις μας.
Στο δικο μου αυτοκινητο τα αποτελεσματα ηταν θεαματικα. Η αληθεια ειναι οτι ζοριστηκα αρκετα στο ρυθμισμα αλλα 40% επιπλεον αυτονομια δικαιωσαν τον κοπο μου.
Το μυστικο της επιτυχιας σε μια τετοια εγκατασταση ειναι βεβαια το τροφοδοτικο και η γεννητρια αλλα πανω απο ολα η πλακετα ρυθμισης και ο χρονος που εισαι διατεθιμενος να ξοδεψεις!
Οσο αναφορα την πλακετα κυκλοφορει στην αγορα ενα γαλαζιο πλακετακι με την ονομασια VOLO το οποιο συνδεεται με την OBD του αυτοκινητου. Δεν ξερω πως δουλευει σε αλλα αυτοκινητα αλλα σε μενα δεν εκανε τιποτα.
Για να δουλεψει σωστα ενα συστημα υδρογονου θα πρεπει να δωσουμε στο αυτοκινητο μας και τους αναλογους χαρτες, επομενως χρειαζομαστε διαχειριση στους αισθητηρες λαμδα(2 εχει ο Jimnakos), στον αισθητηρα θερμοκρασιας εισαγωγης αερα (ΙΑΤ), στον αισθητηρα ψυκτικου υγρου (CTS), και στον αισθητηρα πιεσης αερα (ΜΑP η MAF  sensor).
Προσοχη στο τροφοδοτικο να εχει σταθερα Αμπερ και η γεννητρια να δουλευει εως 5 Αμπερ για το Jimnako.
Aυτα απο εμενα!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 13, 2012, 23:17 από tolis17 »

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Κίνηση με υδρογόνο
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 14, 2012, 09:38 »
Τι εννοείς διαχείριση? Να παίρνεις τις μετρήσεις τους? και τι τις κάνεις μετά τις μετρήσεις?
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κίνηση με υδρογόνο
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 14, 2012, 10:05 »
Καλημερα,

να σας ενημερωσω οτι οχηματα με συστηματα υδρογονου δεν περνανε τον τεχνικο ελεγχο του ΚΤΕΟ. Ειναι παρανομα.

Επισης να εχετε στο νου σας οτι απο 1/1/2013 καθε φορα που θα σας σταματα για ελεγχο η τροχαια, θα γινεται κ ελεγχος του χωρου του κινητηρα

για τον εντοπισμο εναλλακτικων συστηματων καυσιμου τα οποια αν δεν ειναι δηλωμενα, θα επιβαλεται προστιμο,κ υποχρεωτικη αφαιρεση του συστηματος υδρογονου.

ΟΠοτε σκεφτητε το πριν το κανετε.

Tolis17 πηγες για ΚΤΕΟ?
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κίνηση με υδρογόνο
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 14, 2012, 10:14 »
Με συγχωρείτε, αλλά παραμένω σκεπτικιστής....

Αν κάποιος εγκαταστάτης αναλάβει να μου το τοποθετήσει και να με πείσει οτι δουλεύει, ευχαρίστως να το πληρώσω μετά...

Εχω καταθέσει τις απόψεις μου (http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,6715.0.html)

Υπάρχει το μοναδικό επιχείρημα που δεν μπορώ να σχολιάσω λόγω έλλειψης γνώσης, οτι το ΗΗΟ βελτιώνει τη καύση της βενζίνης και υπεραποδίδει. Το ίδιο όμως δεν δίνει ούτε άλογα ούτε αυτονομία. Είναι σαν πρόσθετο της βενζίνης.
Και πάλι όμως, χρειάζεται διαφορετικός χρονισμός του κινητήρα, που όμως είναι δύσκολο να πετύχεις στους νέας τεχνολογίας. Εξηγώ :

Το ΗΗΟ, λόγω της εκρηκτικής του ιδιότητας, "βοηθάει" στην εξάπλωση της καύσης κατά το σπινθήρα του μπουζί σχεδόν ακαριαία, μέσα στο θάλαμο καύσης. Ολη η ενέργεια λοιπόν δίνεται στο πιστόνι ενώ είναι ακόμα στη συμπίεση. Με την βενζίνη που "αργοκαίει", συνεχίζεται να δίνεται ενέργεια στη πιστόνι, ακόμα και στην κάθοδο.... Η δύναμη που δέχεται με το ΗΗΟ είναι ακραία, αλλά στιγμιαία. Παραπάνω άλογα, αλλά στιγμιαία.... σαν να τρώνε οι μπιέλες σφυριές...

Καλό θα ήταν να υπήρχε καθυστέρηση στον χρονισμό της έκρηξης, για καλύτερη εκτόνωση.... αλλά άντε κάντο στα ιντζέξια...

Θα προτιμούσα πάντως κίνηση με καθαρό υδρογόνο (όχι ΗΗΟ), και με κυψέλες υδρογόνου. Η τεχνολογία υπάρχει, αλλά είναι "σκόπιμα ακριβή"....



Αποσυνδεδεμένος tolis17

  • Jimny
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κίνηση με υδρογόνο
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 14, 2012, 10:51 »
Τι εννοείς διαχείριση? Να παίρνεις τις μετρήσεις τους? και τι τις κάνεις μετά τις μετρήσεις?

Kαλημερα φιλος. Τις μετρησεις τις περνουμε απο την OBD. Bαση των μετρησεων λοιπον απο την πλακετα διαχειρισης (παραλληλος εγκεφαλος) ρυθμιζουμε καποιες παραμετρους (IAT-CTS-OXYGEN SENSORS-MAP Η MAF SENSOR) οπως αναφερα παραπανω!

Αποσυνδεδεμένος tolis17

  • Jimny
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κίνηση με υδρογόνο
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 14, 2012, 10:55 »
Καλημερα,

να σας ενημερωσω οτι οχηματα με συστηματα υδρογονου δεν περνανε τον τεχνικο ελεγχο του ΚΤΕΟ. Ειναι παρανομα.

Επισης να εχετε στο νου σας οτι απο 1/1/2013 καθε φορα που θα σας σταματα για ελεγχο η τροχαια, θα γινεται κ ελεγχος του χωρου του κινητηρα

για τον εντοπισμο εναλλακτικων συστηματων καυσιμου τα οποια αν δεν ειναι δηλωμενα, θα επιβαλεται προστιμο,κ υποχρεωτικη αφαιρεση του συστηματος υδρογονου.

ΟΠοτε σκεφτητε το πριν το κανετε.

Tolis17 πηγες για ΚΤΕΟ?

Καλημερα. To αμαξι περασε ΚΤΕΟ και ας ειχα συστημα υδρογονου γιατι πολυ απλα στο ΚΤΕΟ δεν ανοιγουν καπο.
Οσο αναφορα την τροχαια δεν ξερω κατα ποσο αληθευει αυτο και κατα ποσο θα εφαρμοστει. Αλλοστε μια εγκατασταση μπορει να γινει και στο χορο της καμπινας.

Αποσυνδεδεμένος tolis17

  • Jimny
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κίνηση με υδρογόνο
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 14, 2012, 11:27 »
Με συγχωρείτε, αλλά παραμένω σκεπτικιστής....

Αν κάποιος εγκαταστάτης αναλάβει να μου το τοποθετήσει και να με πείσει οτι δουλεύει, ευχαρίστως να το πληρώσω μετά...

Εχω καταθέσει τις απόψεις μου (http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,6715.0.html)

Υπάρχει το μοναδικό επιχείρημα που δεν μπορώ να σχολιάσω λόγω έλλειψης γνώσης, οτι το ΗΗΟ βελτιώνει τη καύση της βενζίνης και υπεραποδίδει. Το ίδιο όμως δεν δίνει ούτε άλογα ούτε αυτονομία. Είναι σαν πρόσθετο της βενζίνης.
Και πάλι όμως, χρειάζεται διαφορετικός χρονισμός του κινητήρα, που όμως είναι δύσκολο να πετύχεις στους νέας τεχνολογίας. Εξηγώ :

Το ΗΗΟ, λόγω της εκρηκτικής του ιδιότητας, "βοηθάει" στην εξάπλωση της καύσης κατά το σπινθήρα του μπουζί σχεδόν ακαριαία, μέσα στο θάλαμο καύσης. Ολη η ενέργεια λοιπόν δίνεται στο πιστόνι ενώ είναι ακόμα στη συμπίεση. Με την βενζίνη που "αργοκαίει", συνεχίζεται να δίνεται ενέργεια στη πιστόνι, ακόμα και στην κάθοδο.... Η δύναμη που δέχεται με το ΗΗΟ είναι ακραία, αλλά στιγμιαία. Παραπάνω άλογα, αλλά στιγμιαία.... σαν να τρώνε οι μπιέλες σφυριές...

Καλό θα ήταν να υπήρχε καθυστέρηση στον χρονισμό της έκρηξης, για καλύτερη εκτόνωση.... αλλά άντε κάντο στα ιντζέξια...

Θα προτιμούσα πάντως κίνηση με καθαρό υδρογόνο (όχι ΗΗΟ), και με κυψέλες υδρογόνου. Η τεχνολογία υπάρχει, αλλά είναι "σκόπιμα ακριβή"....




Καλημερα Χαρη. Ευλογη η ερωτηση οσο αναφορα τον χρονισμο, με ειχε απασχολησει και μενα στο παρελθον μεχρι βεβαια να βρω την καταλληλη πλακετα.

Λοιπον, το χρονισμο τον πετυχαινουμε ρυθμιζοντας τον ΙΑΤ. Απο 35 βαθμους που ειναι προρυθμισμενος ο Jimnakos του δειχνουμε 75. Ετσι λοιπον ο εγκεφαλος αντιλμβανεται οτι εισαι στη Sahara! Πολυ σημαντικο ρολο παιζει βεβαια και η επεμβαση στο MAP.

Οσο αναφορα τις σφυριες που προανεφερες η ποσοτητα του ΗΗΟ στο χορο καυσης ειναι αμελητεα ωστε να προκαλεσει σφυροκοπιμα στα πιστονια!

Για να ανακεφαλεωσω, τοποθετωντας μια γεννητρια υδρογονου στο αυτοκινητο ΧΩΡΙΣ πλακετα διαχειρισης εχουμε αυξηση ροπης (γιατι το υδρογονο και το οξυγονο ειναι καυσιμες ουσιες) και αυξηση καταναλωσης γιατι με την καυση του ΗΗΟ εχουμε λιγοτερες εκπομπες ρυπων επομενως διαβαζοντας οι λαμδα λιγοτερα καυσαερια ο εγκεφαλος αντιλαμβανεται οτι για να εχει λιγα καυσαερια δινει λιγο καυσιμο επομενως στελνει περισσοτερο καυσιμο.

ΜΕ την τοποθετηση της πλακετας λοιπον "παραποιουμε" αυτα που διαβαζουν οι αισθητηρες του αυτοκινητου μας και στελνουν στον εγκεφαλο (ουσιατηκα η πλακετα μπαινει αναμεσα σε αισθητηρες και εγκεφαλο) με σκοπο η αποδοση του κινητηρα να παραμεινει οπως πριν αλλα με λιγοτερο καυσιμο στο χορο καυσης (αυτο βεβαια με μετρο γιατι σε φτωχο μειγμα ο κινητηρας ΣΠΑΕΙ).

Αυτα!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 14, 2012, 11:49 από tolis17 »

Αποσυνδεδεμένος tolis17

  • Jimny
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κίνηση με υδρογόνο
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 14, 2012, 11:39 »
Και κατι ακομα για να μην παρεξηγηθω. Εμπορευομαι συστηματα υδρογονοκινησης αλλα δεν αναφερω το που και το ποιος για να μη θεωρηθει οτι σκοπος της συμετοχης μου στο θεμα ειναι για διαφημιστικους λογους.
Σκοπος της συμετοχης μου ειναι η ενημερωση σας, ως ειδικος πλεον που εχει ξοδεψει χρημα και χρονο ωστε να εχει ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ με χρηση υδρογονου. Oτι αλλες αποριες εχετε πολυ ευχαριστως να σας τις λυσω παντα με την ανιδιοτελεια που αρμοζει σε ενα forum.

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: Κίνηση με υδρογόνο
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 17, 2012, 10:13 »

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κίνηση με υδρογόνο
« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 17, 2012, 12:34 »
Συμφωνώ, με μια επιφύλαξη : Μπορεί να υπάρχουν και σκοπιμότηες πίσω από το όλο θέμα...

Αν ξηλώσω το μοτέρ και το ντεπόζιτο από το Σαμι, και βάλω έναν ηλεκτροκινητήρα και κυψέλες υδρογόνου, θα με "κόψουν" στο ΚΤΕΟ ? ή θα με γράψουν στο δρόμο ? Δε νομίζω.....

Αλλά θα μου έχει κοστίσει 15+ χιλιάρικα, και δεν θα μπορώ να βρω υδρογόνο τόσο εύκολα.....