χαχαχαχα..... την έχω ψάξει τη δουλειά...
Ναι, ο κινητήρας πράγματι δουλεύει..... Δεν είναι σκέτο υδρογόνο, αλλά ΗΗΟ. 2 υδρογόνα και 1 οξυγόνο. Παράγωγα ηλεκτρόλυσης καθαρού νερού, σε μίξη....
Το μίγμα είναι άκρως εκρηκτικό, και με μηδενικές εκπομπές μόλυνσης.
Τρία θέματα αντιμετωπίζεις :
1) Ξοδεύεται (και κοστίζει) περισσότερο ενέργεια διάσπασης του νερού σε ΗΗΟ από αυτήν που παράγει κατά την καύση. Η μόνη λύση είναι να χρησιμοποιείς ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Πάλι το κόστος εγκατάστασης είναι μεγάλο, σε σχέση με την παραγωγή ΗΗΟ.
2) Το μίγμα δεν μπορείς να το κρατήσεις σε ντεπόζιτο σε υγρή μορφή...
(θα ήταν νερό). Αρα κουβαλάς φιάλη σε υψηλή πίεση, και με περιορισμένη ποσότητα. Εχουν γίνει προσπάθειες παραγωγής ΗΗΟ on board σε οχήματα. Εννοείται οτι δεν είναι αρκετή η παραγωγή, και δεύτερον, (οπως προανέφερα), θα γονατίσεις τον κινητήρα, αφού θα θες περισσότερη ενέργεια για τη διάσπαση από αυτή που προσφέρει η καύση. Αρα χρειάζεσαι και βενζίνη ή κάποιο άλλο συμπλήρωμα. Αρα καταλήγουμε πάλι στις ΑΠΕ για την παραγωγή, και πρόβλημα στην αποθήκευση και μεταφορά του καυσίμου.
3) Είναι πολύ εκρηκτικό αέριο, και χρειάζεται ειδικές διατάξεις αντεπίστροφης λειτουργίας, ωστε να μην κινδυνέψει το ντεπόζιτο με έκρηξη. Η φλόγα (και η έκρηξη) εύκολα μεταφέρονται μέσα από σωληνάκια. Δεν χρειάζεται ατμοσφαιρικός αέρας για να γίνει η καύση.