Καταρχάς έχεις κάποιο θέμα κ ρωτάς? ή εγκυκλοπαιδικά? Με την αλλαγή του μοτέρ, έχεις κρατήσει τον δικό σου εγκέφαλο κ καπάκι??? μπεκιέρα?
Με τους Μ κινητήρες δεν έχω ασχοληθεί... θα σου πω 2 πραγματάκια όμως που ίσως σε βοηθήσουν...
1ο: Σημασία έχει η αντλία βενζίνης. Αν δηλ το 1.5 φοράει πιο δυνατή αντλία, θα πρέπει να αλλάξεις. Με γύρω στα 130 ευρά αγοράζεις κορυφαία αντλία που κάνει και για μέχρι 180 άλογα. Δες κ εδώ:
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,4779.msg75450.html#msg754502ο: Εφόσον έχεις κάνει την μετατροπή, πάρε κ έναν ρυθμιστή πίεσης (κόστος γύρω στα 30 ευρά) βάλτο πάνω, κ δες αν η αντλία που έχεις τώρα μπορεί να κρατάει σταθερή την πίεση κ με φορτία. Για τις δοκιμές, βάλε πιο μακρύ σωλήνα για να έχεις τον ρυθμιστή πρόχειρα μέσα στο αυτοκίνητο.
3ο: Τα μπουζί θα σου πουν γρήγορα κ πρόχειρα αν το μείγμα σου είναι φτωχό ή πλούσιο. Για πιο σίγουρα κ αναλυτικά αποτελέσματα, θα πας σε μάστορα που έχει αναλυτή καυσαερίων.
4ο: Αν θες να το ψάξεις πάρα πολύ, θα πάρεις οργανάκι που βιδώνει μαζί με τον λ, κ θα βλέπεις ανά πάσα στιγμή τι παίζει με τα μίγματα...
Ξαναρωτάω, έχεις κάποιο θέμα, ή υποψία ότι κάτι δεν πάει καλά? Αν δεν καταλαβαίνεις κάτι από όλα αυτά, ή δεν τα έχω γράψει καλά, πες μου να μιλήσουμε κ στο τηλ. Έφαγα το ίδιο πακέτο 1.5 χρόνο πριν...