Αποστολέας Θέμα: Φρένα και Jimny  (Αναγνώστηκε 19304 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #45 στις: Ιούλιος 31, 2006, 21:22 »
παιδες κ εγω τα ιδια προβληματα ,πατησα φρενο με κοτσαρισμενο ενα τρειλορ γεματο χωμα bhe απο τοτε δεν σταματαει με τιποτα t4 t4 δεν γλητωναι τηα φαει αλαγμα!!

Εγώ που έβαλα 1200 κιλά σκάφος πίσω να δεις σταμάτημα, βγάζω και τα πόδια έξω. Πάντως θέλει προσοχή ώστε να αποφύγεις να χρειαστείς απότομο φρενάρισμα, κρατώντας αποστάσεις και να κινείσαι με μικρή ταχύτητα. Εγώ δεν ξεπερνάω τα 60 χλμ/ώρα.

Αποσυνδεδεμένος admin

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
    • Jimnyclub.com
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #46 στις: Ιούλιος 31, 2006, 21:28 »
Α!!!
Και φυσικά δεν πλήρωσα δίσκους είναι μέσα στην εγγύηση! yah yah yah yah yah yah

Και ίσα με 10 φορές να αλλάξεις δισκόπλακες με την πρώτη κρυάδα πάλι "θα την ακούσουν" που λέει και ο geo

Εμένα είναι οι δεύτερες οι οποίες ξαναστράβωσαν αλλά η τρίτη φορά είναι σιγουρο ότι δεν θα είναι εργοστασιακές...
Δεν αξίζει να σπαταλάς το χρόνο σου με πράγματα που θα ξαναχαλάσουν... και ας είναι και τσαμπα...

Jimnyclub.com

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #47 στις: Ιούλιος 31, 2006, 22:13 »
Κώστα μια μαγκιά που κάνουν οι σκαφάτοι jimnystes είναι ένας διακόπτης που βάζει τα κοντά , χωρίς να εμπλέκει τις πλύμνες....
Με τέτοιο Βάρος σκέψου του, σν κσι το τρειλερ θα έπρεπε να φρενάρει μόνο του...
Γιάννης Δημητρέλης

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #48 στις: Ιούλιος 31, 2006, 22:47 »
Κώστα μια μαγκιά που κάνουν οι σκαφάτοι jimnystes είναι ένας διακόπτης που βάζει τα κοντά , χωρίς να εμπλέκει τις πλύμνες....
Με τέτοιο Βάρος σκέψου του, σν κσι το τρειλερ θα έπρεπε να φρενάρει μόνο του...
Για ανάλυσέ το δεν κατάλαβα. Έχω πραγματικά πρόβλημα με τη ροπή του.
Όσον αφορά το τρέιλορ έχεις δίκιο, σε αυτά τα κιλά έπρεπε να έχει φρένα. Θα το κοιτάξω για το μέλον αλλά προς το παρόν δεν κάνω ταξίδια μακρυνά με το σκάφος πίσω. Το χρησημοποιώ κυρίως για βάλε βγάλε σε κοντινή γλύστρα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 31, 2006, 22:48 από kostas katsenos »

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #49 στις: Ιούλιος 31, 2006, 22:57 »
Ρε συ , ότα βάζεις το 4χ4 ΄δίνετε μια εντολή απο το βοηθητικό, στο να πιέστεί αέρας στο σωληνάκι υποπίεσης των πλημνών και να κλειδώσουν αυτόματα.
Εαν αυτή την εντολή την κάνεις manual με ένα διακοπτάκι τραβηχτό πχ στον λεβιέ του βοηθητικού, θα κλειδώνεις τα κοντά χωρίς να έχει εμπλακεί το μπροστινό διαφορικό.
Αρα θα έχεις ροπή(λόγω κοντών σχέσεων), χωρίς να κουρδίζει η μετάδοση στην άσφαλτο.
Κατάληλο για τράβηγμα τρειλερ σε ανηφόρα με στροφιλίκια ;)
Μια δεύτερη λύση είναι......χειροκίνητες πλύμνες ;)
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #50 στις: Ιούλιος 31, 2006, 22:58 »
Το δικό σου πάντως πρέπει να είναι μικρό σε σχέση με του manolis....
Για τα ακάφη λέω.... lol
 Οταν το έβγαλε...το Jimny ήταν σαν μύγα μπροστά του lol
Γιάννης Δημητρέλης

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #51 στις: Ιούλιος 31, 2006, 23:26 »
Το δικό σου πάντως πρέπει να είναι μικρό σε σχέση με του manolis....
Για τα ακάφη λέω.... lol
 Οταν το έβγαλε...το Jimny ήταν σαν μύγα μπροστά του lol

Και το δικό μου  jimny φαίνεται τεράστιο. Όσοι με βλέπουν στον δρόμο νομίζουν θα με εμβολήσει, άσε που κάνουν όλοι στην άκρη μόλις βλέπουν το jimny να έρχεται (προεξέχει δεξιά αριστερά).
Ευχαριστώ για την πληροφορία για τα κοντά. Θα ρωτήσω πως γίνεται ακριβώς.

Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #52 στις: Αύγουστος 01, 2006, 14:41 »
Α!!!
Και φυσικά δεν πλήρωσα δίσκους είναι μέσα στην εγγύηση! yah yah yah yah yah yah

Και ίσα με 10 φορές να αλλάξεις δισκόπλακες με την πρώτη κρυάδα πάλι "θα την ακούσουν" που λέει και ο geo

Εμένα είναι οι δεύτερες οι οποίες ξαναστράβωσαν αλλά η τρίτη φορά είναι σιγουρο ότι δεν θα είναι εργοστασιακές...
Δεν αξίζει να σπαταλάς το χρόνο σου με πράγματα που θα ξαναχαλάσουν... και ας είναι και τσαμπα...




Ελπίζω μέχρι να λήξη η εγγύηση να μήν ξαναχρειαστεί.
Τιμούλα για δισκόπλακες ξέρουμε;
Mountains, seas, somewere in between...

Αποσυνδεδεμένος groove

  • Jimny
  • Μηνύματα: 105
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #53 στις: Αύγουστος 01, 2006, 19:25 »
Παράθεση
Για ανάλυσέ το δεν κατάλαβα. Έχω πραγματικά πρόβλημα με τη ροπή του.
Όσον αφορά το τρέιλορ έχεις δίκιο, σε αυτά τα κιλά έπρεπε να έχει φρένα. Θα το κοιτάξω για το μέλον αλλά προς το παρόν δεν κάνω ταξίδια μακρυνά με το σκάφος πίσω. Το χρησημοποιώ κυρίως για βάλε βγάλε σε κοντινή γλύστρα.
  πες μου οτι το ριχνεις στην λιμνη κ κατεβενεις σαγιαδα απ το ποταμι 87 87 a105

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #54 στις: Αύγουστος 01, 2006, 20:21 »
Παράθεση
Για ανάλυσέ το δεν κατάλαβα. Έχω πραγματικά πρόβλημα με τη ροπή του.
Όσον αφορά το τρέιλορ έχεις δίκιο, σε αυτά τα κιλά έπρεπε να έχει φρένα. Θα το κοιτάξω για το μέλον αλλά προς το παρόν δεν κάνω ταξίδια μακρυνά με το σκάφος πίσω. Το χρησημοποιώ κυρίως για βάλε βγάλε σε κοντινή γλύστρα.
  πες μου οτι το ριχνεις στην λιμνη κ κατεβενεις σαγιαδα απ το ποταμι 87 87 a105

Ρε δεν επικοινωνεί η λίμνη , υπάρχει φράγμα. ha ha ha

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #55 στις: Σεπτέμβριος 05, 2006, 16:56 »
Η κατάσταση με τις βαλβολίνες από το πίσω διαφορικό συνεχίστηκε. Φρένα πίσω αριστερά μηδέν. Σήμερα έγινε νέα αλλαγή της τσιμούχας και αναμένουμε αποτελέσμα.


kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #56 στις: Σεπτέμβριος 05, 2006, 16:57 »
Βαλβολίνες στο εσωτερικό του τροχού.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 05, 2006, 17:00 από kostas katsenos »

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #57 στις: Σεπτέμβριος 05, 2006, 17:03 »
Βγήκε το ημιαξόνιο και αφαιρέθηκε η παλιά τσιμούχα που δεν είχε σημεία φθοράς.

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #58 στις: Σεπτέμβριος 05, 2006, 17:05 »
Μπήκε η νέα τσιμούχα αφού καταστρέψαμε άλλες δυο κατά την τοποθέτηση για να πετύχουμε τέλεια εφαρμογή.

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Φρένα και Jimny
« Απάντηση #59 στις: Σεπτέμβριος 05, 2006, 17:09 »
Τώρα περιμένουμε να δούμε αν θα ξαναβρούμε βαλβολίνες στα ταμπούρα.

Τη λύση του Μιχάλη, με δίσκους αεριζόμενους από vitara την έχει δει ο μηχανικός μου σε κάποιο jimny.

Μπορείς να τον ρωτήσεις Κώστα αν ξέρει τι γίνεται με τις δαγκάνες  ???

Σήμερα αξιώθηκα και τον ρώτησα, ήταν σε vitara απο grand η αλλαγή, όχι jimny.

Τί έκανες τελικά?
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 05, 2006, 17:17 από kostas katsenos »