Ρε συ , ότα βάζεις το 4χ4 ΄δίνετε μια εντολή απο το βοηθητικό, στο να πιέστεί αέρας στο σωληνάκι υποπίεσης των πλημνών και να κλειδώσουν αυτόματα.
Εαν αυτή την εντολή την κάνεις manual με ένα διακοπτάκι τραβηχτό πχ στον λεβιέ του βοηθητικού, θα κλειδώνεις τα κοντά χωρίς να έχει εμπλακεί το μπροστινό διαφορικό.
Αρα θα έχεις ροπή(λόγω κοντών σχέσεων), χωρίς να κουρδίζει η μετάδοση στην άσφαλτο.
Κατάληλο για τράβηγμα τρειλερ σε ανηφόρα με στροφιλίκια
Μια δεύτερη λύση είναι......χειροκίνητες πλύμνες