Χθές δεν είχα τι να κάνω και αποφάσηα να ανοίξω τα φράνα του jimny για επιθεώρηση... Πίσω όλα καλά, νορμάλ φθορές... Μπροστά, τα πράγματα λίγο παράξενα. Μετά απο 70000 χλμ με σκάφος, και λίγο τροχόσποιτο, και αρκετά βουνά, τα τακάκια ΑΦΘΑΡΤΑ!!!! Πως γίνετε αυτό??? Μήπως τα μαμά τακάκια είναι πολύ σκληρά, γι' αυτό και στραβώνουν οι δισκόπλακες, και μήπως γι' αυτό δεν έχουμε φρένα???
Ακριβως αυτο συμβαινει,τα μαμα τακακια ειναι πολυ σκληρα και κρατανε πολλα χιλιομετρα και το ιδιο συμβαινει με τις δισκοπλακες γι αυτο και ανεβαζουν θερμοκρασιες και στραβωνουν!
Η λυση που εχω καταφυγει εγω και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος και απο την αισθηση και απο την αποδοση και απο τη διαρκεια ειναι η εξης:
Σωληνακια φρενων αεροπορικου τυπου (+10cm μακρυτερα αλλα αυτο δεν εχει να κανει με την αποδοση)
Δισκοπλακες Brembo τρυπημενες στον τορνο με πολλες και μικρες τρυπες για ταχυτερη απαγωγη της θερμοτητας
Τακακια Ferodo μαλακη παστα,μια δινει για Jimny μονο αυτη τη μαλακη
Κοστος
Σωληνακια 50 Ευρω
Δισκοπλακες 80 Ευρω + Τορνος 40 Ευρω
Τακακια Ferodo 35 Ευρω (αντι για 60 που κανουν της Suzuki)
Εργασια 50 Ευρω
Συνολο 255 Ευρω
Πλεονεκτηματα
Καταλαβαινω που και ποσο φρεναρω οποτε δε μπλοκαρουν ευκολα οι τροχοι,το πενταλ ειναι αμεσο σε σχετικα αποτομα φρεναρισματα,
εχει αρκετα μεγαλη διαρκεια γιατι δε ζεσταινονται ευκολα και γι αυτο δε στραβωνουν!
Μειονεκτηματα
Λογικα η μαλακη παστα των Ferodo θα βγαλει πιο λιγα χιλιομετρα απο αυτα της Suzuki αλλα κανουν και τα μισα λεφτα!
Στα φρεναρισματα πανω απο 80km ακουγεται ενα ανεπαισθητο φυσημα απο τις τρυπες στις δισκοπλακες,μικροτερο παντως απο το βουητο των BF Mud!
Αυτα...